Hij zoekt de makkelijkste weg en geeft huub gelijk. En nu ben ik klaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap, laat eens zien dat je in staat bent om een normaal gesprek te voeren man..
Neen, het is een zielig figuur met een veel te grote smoel...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:21 schreef Kinga het volgende:
OMG, en Japio draait weer 180 graden en geeft Huub gelijk.
Volgens mij doet ie dat om ervan af te zijn.
Dat werkt altijd heerlijk frustrerend voor degene waarmee je een discussie hebt:quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:21 schreef Kinga het volgende:
OMG, en Japio draait weer 180 graden en geeft Huub gelijk.
Volgens mij doet ie dat om ervan af te zijn.
Petraaaaaa!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij zoekt de makkelijkste weg en geeft huub gelijk. En nu ben ik klaar
haai lieverd![]()
Jaap interesseert zich aan niemand. Toen Sylvia vertelde wat ze helemaal heeft gedaan wist hij het na 2 min niet meer...Hem interessert hem niks.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:18 schreef pullup het volgende:
Oh mijn god Jaap heeft niet eens de naam van de kok onthouden
neem jij brianlessquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef petraa het volgende:
Ik heb nu de keuze huub en jaap, en brainles en die vriend, ik wil alle 2 de gesprekken volgen.
Misschien matchen Japie en Amanda dan wel beter dan Brian en Amanda.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Jaap interesseert zich aan niemand. Toen Sylvia vertelde wat ze helemaal heeft gedaan wist het na 2 min niet meer...Hem interessert hem niks.
Je staat niet alleen. Ik vind het ook zielig. Ik snap dat Tien tv wil maken, maar ik vraag me af of dit de manier is. Deze jongen heeft gewoon problemen en hij wordt hiermee echt niet geholpen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef Soury het volgende:
Blijf toch een soort van medelijden hebben met Jaap... Hij is 24 en super onzeker.
Ben waarschijnlijk eenzaam in deze mening .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |