abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46845803
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:22 schreef Apropos het volgende:

[..]

Niets, ik wilde het pijltje aanvinken maar ik kwam per abuis bij het treurige mannetje uit. .
Fijn, ik word altijd wat treurig van het treurmannetje.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:25:15 #252
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_46845838
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:16 schreef sigme het volgende:
Maar met betrekking tot de lotsverbetering van de bevolking van ZuidAfrika , met name de zwarten, waren veel linksen toch ook tamelijk naïef hoor. En de verwachtingen van de bestuur van ex-kolonies ook.
De positie van veel zwarten is na het afschaffen van de apartheid wel degelijk voorruit gegaan. Helaas is de corruptie ook flink toegenomen. Maar er is nu een solide zwarte middenklasse aan het ontstaan die door hard werken goed geld verdiend.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_46845868
Nog maar een stukje Kousbroek dan.

Op dit punt is de discussie aangeland in het Semmelweissstadium: 'Kraamvrouwenkoorts wordt veroorzaakt door onzichtbare beestjes.' 'Waar zijn die beestjes dan?'
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_46845911
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Alles kan nog veranderen, maar ik denk sowieso Giuliani. McCain was acht jaar geleden wat, misschien, nu is het een zure, nare, "populistische", zwalkende extremist. Clinton stond ver voor, maar Obama begint te stijgen in de peilingen. Het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat ze samen de verkiezingen in gaan, maar ja, wie ben ik.
Dan zijn ze gek. Ik begrijp die McCain niet echt, bij binnanlandse politiek is 'ie zowat linkser dan Nader, en bij buitenlandse politiek nog rechtser dan Rummy

Je weet het niet hè, misschien vinden de Amerikanen hem wel wat...
pi_46845951
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:27 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dan zijn ze gek.
Samen als in presidents- en vice-presidentskandidaat, .
pi_46845977
Oh, zo... ja.
pi_46845981
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Samen als in presidents- en vice-presidentskandidaat, .
.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_46846014
Dus nu zeg ik Guiliani-??? versus Clinton-Obama. Ik denk dat Clinton, omdat ze establishment is, toch de kandidaat wordt.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:30:08 #259
Stranger than fiction
pi_46846024
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:23 schreef Reya het volgende:

[..]

En hoezo dat?
Doordat in de discussie zoveel non-argumenten zijn gebruikt en persoonlijke antipathie een grote rol speelt, bleven sommige argumenten ondergesneeuwd.

Het is inderdaad niet een exclusief Wilders onderwerp. Maar het was wel Wilders die eerst met z'n moslims stinken en moeten niet in het kabinet argument kwam om daarna pas over dubbele nationaliteiten te beginnen.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:31:08 #260
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46846057
quote:
Maar met betrekking tot de lotsverbetering van de bevolking van ZuidAfrika , met name de zwarten, waren veel linksen toch ook tamelijk naïef hoor. En de verwachtingen van de bestuur van ex-kolonies ook.
Je ziet echter wel dat de vrijheid is toegenomen, dat de traditionele evomnoische lijnen langzaam worden overschreden en dat zwarten langzamerhand de middenklasse instromen en maatschappelijke posities vervullen die ze vroeger niet konden vervullen. Een dergelijke transitie valt niet binnen een paar jaar te voltooien, die moet je de tijd geven, en juist in die periode is het belangrijk niet in oude reflexen te vervallen.
pi_46846071
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Weet je ik, neig langzaam toch naar het Wilders standpunt. Het is dat Wilders zo'n drol is.
Ja, die ophef hè. Ik vond de gewetensbezwarendiscussie veel belangrijker eigenlijk.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:31:35 #262
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_46846078
quote:
zo dacht men ook mbt de afschaffing vd slavernij, het Cultuurstelsel, het verbieden van drank en prostitutie, de nieuw gerealiseerde maatschappij heeft ook zo z'n nadelen, cultuurelativistisch gesproken
pi_46846092
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:29 schreef Apropos het volgende:

[..]

.
.
pi_46846165
Maar die Motek is dus de moeder van BaajGuardian Daniel.J?
pi_46846225
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef Monidique het volgende:

[..]

[afbeelding].
Emo Hitler.
pi_46846254
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:33 schreef Monidique het volgende:
Maar die Motek is dus de moeder van BaajGuardian Daniel.J?
Ja. En ze houdt van haaientanden, dus Pakistaanse zelfmoordcommando's maken geen kans.
pi_46846256
Amo.
pi_46846268
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

zo dacht men ook mbt de afschaffing vd slavernij, het Cultuurstelsel, het verbieden van drank en prostitutie, de nieuw gerealiseerde maatschappij heeft ook zo z'n nadelen, cultuurelativistisch gesproken
UIteraard . Er is niks nieuws, en de heilstaat zal niet uitbreken.

Dat het uiteindelijk beter wordt gevonden dat iets heeft plaatsgevonden (alsof er een alternatief is), doet niet iets af aan de naïeviteit van de verwachtingen die er waren vóórdat het plaatsvond.

Sommigen -tamelijk velen- verwachtten wel erg snel verbetering. Dat is, en was, naïef.
pi_46846280
Waarom vraag je dat eigenlijk?
pi_46846296
The more things change, the more things stay the same.
pi_46846310
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:36 schreef Apropos het volgende:
Waarom vraag je dat eigenlijk?
Om een leuk onderwerp op te werpen.
pi_46846336
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:37 schreef Monidique het volgende:

[..]

Om een leuk onderwerp op te werpen.
Pseudo-Islamitisch.
pi_46846362
Ik ben wel op dreef vandaag, eerst die grap over haaientanden en nu dit, !
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:38:27 #274
Stranger than fiction
pi_46846373
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef Reya het volgende:

[..]

Je ziet echter wel dat de vrijheid is toegenomen, dat de traditionele evomnoische lijnen langzaam worden overschreden en dat zwarten langzamerhand de middenklasse instromen en maatschappelijke posities vervullen die ze vroeger niet konden vervullen. Een dergelijke transitie valt niet binnen een paar jaar te voltooien, die moet je de tijd geven, en juist in die periode is het belangrijk niet in oude reflexen te vervallen.
Dat zeg ik!
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

De positie van veel zwarten is na het afschaffen van de apartheid wel degelijk voorruit gegaan. Helaas is de corruptie ook flink toegenomen. Maar er is nu een solide zwarte middenklasse aan het ontstaan die door hard werken goed geld verdiend.
pi_46846375
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:36 schreef Monidique het volgende:
The more things change, the more things stay the same.
Er was een hele mooie whiskey (Amerikaans, denk ik toch) -reclame.
"Nothing changed, really", was de uitsmijter (punchline heet dat geloof ik).

Kent iemand die?
pi_46846378
Latente dyslexie.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:38:56 #277
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46846388
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Dat zeg ik!
[..]
Goed voorbeeld doet volgen.
pi_46846401
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:38 schreef Apropos het volgende:
Ik ben wel op dreef vandaag, eerst die grap over haaientanden en nu dit, !
Hoe is het met je werk, en met je studie? Ben je al bijna wat je wil zijn?
pi_46846471
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoe is het met je werk
Dat is op projectbasis. Ik heb er inmiddels waarschijnlijk een andere baan bij.
quote:
en met je studie?
Binnen een jaar moet het wel gedaan zijn.
quote:
Ben je al bijna wat je wil zijn?
Hopelijk nooit.
pi_46846508
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Er was een hele mooie whiskey (Amerikaans, denk ik toch) -reclame.
"Nothing changed, really", was de uitsmijter (punchline heet dat geloof ik).

Kent iemand die?
Allard van Hoorn, in ieder geval: "Once there was a whiskey commercial on TV. Man on porch in lone free-standing house in endless yellow grass fields, Manhattan-like city skyline in the backdrop. He rocks his chair carelessly and sips his drink. A dark voiceover says: Nothing changes... really... "
pi_46846613
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:41 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dat is op projectbasis. Ik heb er inmiddels waarschijnlijk een andere baan bij.
Iets leuks?
quote:
[..]

Binnen een jaar moet het wel gedaan zijn.
Succes! (Mañana, mañana)
quote:
[..]

Hopelijk nooit.
Hé, wat een leuke! Een paradoxje .
pi_46846649
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:41 schreef Monidique het volgende:

[..]

Allard van Hoorn, in ieder geval: "Once there was a whiskey commercial on TV. Man on porch in lone free-standing house in endless yellow grass fields, Manhattan-like city skyline in the backdrop. He rocks his chair carelessly and sips his drink. A dark voiceover says: Nothing changes... really... "

Heel goed, dat is 'm!

Hoe vind je zoiets nou?
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:49:04 #284
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_46846779
Investors are very concerned about the future direction of the stock market following Tuesday's significant drop. For some perspective, today's chart illustrates the current trend of the Dow. It is interesting to note that as it currently stands, the Dow has backed off from resistance (red line) and subsequently moved right down to an intermediate term trend line (gray dashed line). So while a sell-off in Shanghai directly influenced markets around the globe, it is worth noting that many of these markets had been rallying themselves and we're exhibiting signs of being overbought. Stay tuned...

pi_46846799
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Iets leuks?
Weer mensen bellen, helaas. Maar het verdient goed. En blijkbaar ben ik enorm assertief, want ik was de eerste die er de voorkeur aan gaf mensen te bellen in plaats van vragen te beantwoorden .
quote:
Succes! [sub](Mañana, mañana)[/sub
]
Dank.
quote:
Hé, wat een leuke! Een paradoxje .
Strooigoed als uitsmijter.

Verder doet Gmail spastisch, zitten mijn oren dicht en mogen die Afghanen wel op gaan passen:

'Tientallen militairen lid van Hells Angels'
pi_46846957
Leuk stuk vond je ermee. Apart dat juist daarin die reclame terugkomt, en dat het een reclame is die mij is bijgebleven, hij is vast meer dan 10 jaar oud.
quote:
And nothing changes really. The powerful still provide Bread and Games to keep the powerless subdued, confused and wanting stuff they cannot have. Or, when they finally get it, wanting the next thing. Why? Because Bread and Games is a near-perfect training program. From the cradle to the grave we are hyper-effectively programmed to be mass consumers, working very hard, confusing our identities along the way, pushing a financial divide that increasingly ends up being unequally bridged by a smaller and smaller group of people owning an ever-growing percentage of our wealth.

The reason this percentage is growing is because of the training program, the Bread and Games program, which is becoming more and more effective. TV, entertainment media, Hollywood and consumer products keep us puzzled over who to be, what to want and who to adore in the most effective repression and exploitation method in the history of mankind. The Cherry on the Cake? Anti-depressants to take away the sharp edges of your slavery-induced despair.

Solutions? Easy!
1) Stop watching TV. Except for Discovery and Natural Geographic Channels.
2) Watch a lot of movies that are on subjects you are really interested in.
3) Do not follow 'the news'. There is no news, only negative distraction keeping you scared and worried about how to protect yourself from the dangerous world out there.
4) Do not read magazines, except the ones specialized in the subjects you are really interested in.
5) Never ever think about, discuss or gather information about politics (it will actually take away a chance on having an opinion at all).
6) Do not copy someone's opinion or take things for a fact unless you research the subject matter yourself.
7) Do not buy stuff you do not really need. Do not replace items that are not worn down, instead try to use them as long as they last and they will even become trendy again. Do not buy stuff that will refine your ever-changing identity, instead derive your identity from something you believe in as values instead of the way you look like.
Op punt 5 faal ik, de rest heb ik aardig op de regel.
pi_46847055
Dat klinkt als een Unabombercatechismus.
pi_46847077
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:49 schreef Apropos het volgende:

Strooigoed als uitsmijter.
Ik ben dankbaar voor de kruimels die me toegeworpen worden .
quote:
Verder doet Gmail spastisch, zitten mijn oren dicht en mogen die Afghanen wel op gaan passen:

'Tientallen militairen lid van Hells Angels'
Mijn gmail doet normaal, mijn oren zitten achter m'n krullen en de enige die ik ken die naar Afghanistan gaat is voor zover ik weet geen Hells Angel.
pi_46847094
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:56 schreef Apropos het volgende:
Die ging wel een stapje verder.
pi_46847247
Nou, mijn gehoor is weer terug, maar ik liep net naar beneden en zag daar een SPflyer op de mat liggen.
pi_46847273
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:01 schreef Monidique het volgende:
Van je favoriete band.
Barenaked Ladies?
pi_46847420
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:56 schreef Apropos het volgende:
Welnee. En vergeleken bij de Heidelberger is alles één groot feest.
pi_46847473
quote:

Leuk! Oh, en het is Four Roses dus. Dat schikt, dat is passend.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:16:15 #295
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46847738
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:54 schreef sigme het volgende:
Leuk stuk vond je ermee. Apart dat juist daarin die reclame terugkomt, en dat het een reclame is die mij is bijgebleven, hij is vast meer dan 10 jaar oud.
[..]

Op punt 5 faal ik, de rest heb ik aardig op de regel.
Ik betwijfel in hoeverre het je onthouden van die zaken niet tot een schijnonafhankelijkheid leidt, waarbij mensen weliswaar het gevoel hebben min of meer immuun te zijn voor de genoemde zaken, terwijl ze er feitelijk, linksom of rechtsom, alsnog door worden beinvloed.
pi_46847805
Meer kon ik er niet over vinden.
pi_46847823
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:16 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik betwijfel in hoeverre het je onthouden van die zaken niet tot een schijnonafhankelijkheid leidt, waarbij mensen weliswaar het gevoel hebben min of meer immuun te zijn voor de genoemde zaken, terwijl ze er feitelijk, linksom of rechtsom, alsnog door worden beinvloed.
Dat valt onder 'gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving'. Het is loos je af te vragen in hoeverre onmeetbare beinvloeding invloed uitoefent. Of je je nu onthoudt van beinvloedende factoren of niet.
pi_46847890
quote:
De Partij van de Dieren hoort niet in het Nederland van de twintigste eeuw thuis. Marianne Thieme moet ofwel verhuizen naar een land als Brazilië of India ofwel in een tijdmachine stappen en zich naar de zeventiende eeuw laten flitsen.
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/35/index.html

Wat een licht.
pi_46847911
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef Monidique het volgende:
Je hebt twee hele leuke dingen gevonden, benevens het antwoord op een vraag die ik niet eens stelde. Mijn dank .
pi_46847915
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef Monidique het volgende:
Je praat nu in feite moord goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')