Aanstekelijk he, die Peter6000 modus! Ik ga nu eerst even boodschappen doen, maar als ik terugkom is Natasia de mijne!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:26 schreef kleinzusje het volgende:
Met Brian kun je echt goede gesprekken voeren, over de natuur, de dieren, bloemen en bijtjes. Rustgevende stem. En een lekkere dikke knuffel
Ik kap nergens mee en ik studeer politicologie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je ajb even kappen, de stemwijzer gaan doen en je verdiepen . Dank je
Da's ook een idee. Wie gaat het doen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:31 schreef waxmask het volgende:
Volgens mij schrijft ie brieven aan zichzelf onder het pseudo Cora....
heb je al eens goed naar jaap gekeken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:31 schreef avonne het volgende:
Wat is er met Natasia aan de hand?
Ze heeft weer een gezicht als een oorwurm
Brian en Amanda zijn een goed stel, ze levelen primaquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:32 schreef Marrije het volgende:
Brian: hij schenkte die glas bij die van mij.
Marc: die borden mogen ook op tafel gezet worden.
Amanda: op tafel?
Tegen wie zei Erik dit?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:34 schreef Marrije het volgende:
Erik: Jaap zei julliemogen deze brief niet lezen, dan gaan jullie me erop pakken, dus als je Huub eruit zet dan mag je m lezen. Erik: meteen Huub eruit.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Brian en Amanda zijn een goed stel, ze levelen prima
Raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:35 schreef Maanvis het volgende:
Oke, cora is dus boos op jaap vanwege zijn alcoholgebruik "Zolang je nog alcohol misbruikt kom ik niet naar de kooi. Wil je alsjeblieft per direct stoppen met alchool anders kom naar huis???"
Deze gaat wel goed, gisteren was het echt niet te lezen, en er waren bionische ogen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:34 schreef Kinga het volgende:
jaaaaa iemand heeft de brief gecaptnu nog iemand die het kan lezen
nou ja hij wordt door cora van mora aangesproken op z'n gedrag van woensdagavond/nacht. betekent dattie nog meer lowprofile moet houden dan dattie nu doet. Oftewel hij wordt straks nog slaapverwekkender.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:37 schreef avonne het volgende:
helaas kunnen we er niet veel uit opmaken
Mooie "schets". ';)quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:32 schreef Marrije het volgende:
Brian: hij schenkte die glas bij die van mij.
Marc: die borden mogen ook op tafel gezet worden.
Amanda: op tafel?
JAAP !!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:38 schreef petraa het volgende:
Zou Erik die brief niet aan zichzelf hebben geschreven onder het mom van ik heb een vriendinnetje, want hij wil haar ook niet bellen en nu wil zij niet meer naar de kooi komen.
Ik heb zo'n idee dat BAN in werkelijkheid van hem gruwen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:39 schreef noekje het volgende:
Natasia loopt nou niet bepaald over van interesse en barmhartigheid he?
Ja, na een dag hard werken zet ik net de streams aan en dan hoor je dat. Geweldig, ben meteen ontspannenquote:
JOHquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat BAN in werkelijkheid van hem gruwen.
Geniet er nog maar even van.........nu kan het nog...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, na een dag hard werken zet ik net de streams aan en dan hoor je dat. Geweldig, ben meteen ontspannen![]()
Ik persoonlijk vind die van Eric wel meevallen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:43 schreef havefun het volgende:
Ja Jaap en Eric haal je snel door elkaar, ze hebben allebi big issues.
Jaap ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind die van Eric wel meevallen.
Het regent, de pannetjes worden natquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:44 schreef Kinga het volgende:
het regent
quote:
Ik vind Erik leuker dan verwacht.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind die van Eric wel meevallen.
Welke issues heeft Eric dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:43 schreef havefun het volgende:
Ik ook, hopen dat het zo blijft tot na de stemming volgende week.quote:
Ach het gezelschap is ook niet errug chiquequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:46 schreef Charmian het volgende:
tjiezus kan iemand die gozer een schop onder z'n hol geven om 'm rechtop te laten zitten, wat een boer
Kan niet........die is gister gevuld..quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:48 schreef petraa het volgende:
Jaap denkt daar vul ik me kies mee op.
nee dat niet, maar ze zitten wel rechtopquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach het gezelschap is ook niet errug chique![]()
Totaal offtopic wat is jou issuequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:48 schreef kleinzusje het volgende:
Iedereen heeft issieuuuuuuussss
Hij heeft die vriendin ook maar net. Maar... hij wil er al mee trouwen, blijkbaar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:49 schreef DiDijo het volgende:
volgens de tien site is jaap vrijgezel
klik maar eens op zijn foto![]()
Tuurlijk, het is als een warm bad.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, na een dag hard werken zet ik net de streams aan en dan hoor je dat. Geweldig, ben meteen ontspannen![]()
Hij kent zijn vriendin ook nog maar 2 weken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:49 schreef DiDijo het volgende:
volgens de tien site is jaap vrijgezel
klik maar eens op zijn foto![]()
Jaap zijn lichaam is te zwaar, daarom moet hij steunen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee dat niet, maar ze zitten wel rechtop
Vertel ik aan mn buddie Brainquote:
Inderdaad maar sommige van hun hebben niet zulke recht vaardige bedoelingen..quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee dat niet, maar ze zitten wel rechtop
Arme Peter.quote:
Ze moeten toch iets uit gaan zenden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:51 schreef petraa het volgende:
Waarom wordt er ingezoomd als jaap eten op zijn bord schept, als hij eten in zijn mond stopt enzo.
Omdat Eten zijn probleem is denk ik.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:51 schreef petraa het volgende:
Waarom wordt er ingezoomd als jaap eten op zijn bord schept, als hij eten in zijn mond stopt enzo.
Nee, hij kende haar toch van een bungalowpark in de buurt van Hilversum, waar de kandidaten blijkbaar ondergebracht worden of zo? Haar ouders hebben dat park. Tenminste, dat heb ik begrepen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij kent zijn vriendin ook nog maar 2 weken.
ontmoet via een forum.
Het is voor Jaap net alsof hij uit het raam naar de tuin zit te kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:51 schreef the_undertaker het volgende:
Jaap denkt... dit voedt mij niet
mensenkennis heb jijquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:43 schreef havefun het volgende:
Hij had haar toch ontmoet op een recreatiepark waar hij voordat hij het huis in ging overnachtte?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij kent zijn vriendin ook nog maar 2 weken.
ontmoet via een forum.
Ja inderdaad, toegestaan fysiek geweld noemen ze dat dan, Huub heeft nooit meegedaan met de trainingen van de Varkenskop, maar hij is waarschijnlijk te duur per uur zonder Bart erbij, beetje triest dat ze zo Huub semi verplichten iets te doen wat niet in zijn straatje ligt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:48 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Hij weet echt helemaal niet wat hij moet zeggen zodra het niet over hemzelf gaat. Iets positiefs komt er niet uit, behalve dat hij Huub blijkbaar te pakken wil nemen bij thaiboxen, en dat is trouwens niet eens positief.
O, dan heb ik het mis, ik dacht van een forum.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:52 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Nee, hij kende haar toch van een bungalowpark in de buurt van Hilversum, waar de kandidaten blijkbaar ondergebracht worden of zo? Haar ouders hebben dat park. Tenminste, dat heb ik begrepen.
Er wordt toch ook niet de hele dag ingezoomd op Brian z'n penis??quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:52 schreef blomst het volgende:
Omdat Eten zijn probleem is denk ik.
Mag ik die als Sigquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er wordt toch ook niet de hele dag ingezoomd op Brian z'n penis??
Mmm wel paar keer gezien hoor... Maar is meestal niet op primetimequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
20 cm?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
ik heb die stream die op Jaap staat ook op een relatief ongevaarlijk moment stilgezetquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eigenlijk zou Tien tenminste 1 stream moeten vrijwaren van beelden van Jaap rond etenstijd. Het is gewoon walgelijk om te zien hoe die vent zijn voer naar binnen zit te werken......
Ik begreep uit die brief die hij haar stuurde dat Natasia haar ook kende, die zou althans gezegd hebben dat Cora het ontzettend leuk zou vinden om in de Gouden Kooi te gaan trouwen, dit in tegenstelling tot Wilgo, die dat totaal niet wilde.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hij had haar toch ontmoet op een recreatiepark waar hij voordat hij het huis in ging overnachtte?
Brian in je sig, ook nog eens in combinatie met "penis".quote:
ik denk dat huub dat zelfs wint .. hij heeft ingv de conditie als jaap een paar stoten krijgt en zich inspant dan krijgt hij waarschijnlijk steken in de hartstreekquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja inderdaad, toegestaan fysiek geweld noemen ze dat dan, Huub heeft nooit meegedaan met de trainingen van de Varkenskop, maar hij is waarschijnlijk te duur per uur zonder Bart erbij, beetje triest dat ze zo Huub semi verplichten iets te doen wat niet in zijn straatje ligt.
Volgens mij heeft Jaap ook niet aangegeven dat zijn penis een probleem is. en daarbij is het moeilijk in te zomen op iets wat bijna niet te zien is, er hangt teveel voor.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoorde dat verhaal ook. Allen was het niet Tien, die de kandidaten daar onderbrengt. Jaap had dat zelf geregeld omdat hij niet in 2 weken 6 keer retour wilde reizen. Zijn selectie was in 2 weken, normaal duurt dat veel langer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:52 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Nee, hij kende haar toch van een bungalowpark in de buurt van Hilversum, waar de kandidaten blijkbaar ondergebracht worden of zo? Haar ouders hebben dat park. Tenminste, dat heb ik begrepen.
Je kunt moeilijk om hem heen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:56 schreef Katewalker het volgende:
Wat letten jullie veel op Jaap? Jaap dit, Jaap dat, Jaap zus, Jaap zo.
![]()
Hij is mn buddiequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian in je sig, ook nog eens in combinatie met "penis".![]()
Hij valt nogal op...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:56 schreef Katewalker het volgende:
![]()
Omdat de camera constant op hem staatquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:56 schreef Katewalker het volgende:
![]()
Jaap hoeft maar één keer raak te slaan hè, en het is gebeurd. Niet alleen met de partij, maar met heel Huub.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:55 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ik denk dat huub dat zelfs wint .. hij heeft ingv de conditie als jaap een paar stoten krijgt en zich inspant dan krijgt hij waarschijnlijk steken in de hartstreek![]()
In 2 weken 6 keer retour, dat is toch totaal niet veel? Dan moest hij er 6 dagen zijn van de 14. En dan de overige 8 dagen bijkomen van de inspanning natuurlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat verhaal ook. Allen was het niet Tien, die de kandidaten daar onderbrengt. Jaap had dat zelf geregeld omdat hij niet in 2 weken 6 keer retour wilde reizen. Zijn selectie was in 2 weken, normaal duurt dat veel langer.
Ja, je kan er ook moeilijk omheen nietwaar? Hij is nogal aanwezig....quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:56 schreef Katewalker het volgende:
![]()
Brian z'n penis is ook niet spraakmakend...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
had je niet verwacht he......quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel ok aan hem dat hij niet altijd met Huub meewaait. Ik denk wel dat hij Huub erin gaat houden en als het erop aankomt dan staat ie wel achter Huub, maar hij laat wel goed merken dat ie het niet altijd met m eens is en daar hou ik wel van. Dat geklets met Amanda staat me minder aan, maar dat zal wel onderdeel van strategie zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook, hopen dat het zo blijft tot na de stemming volgende week.
Volgens Snollie niet hoor,quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Brian z'n penis is ook niet spraakmakend...
![]()
Ik kijk geen streams meer sinds Jaap er is. Ik kan er niets aan doen, maar ik vind het werkelijk onsmakelijk om te zien.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:56 schreef Kinga het volgende:
Jaap kijkt heel vies.
Onmogelijk, er zit iets voor...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Let even op het maatje van Amanda en de maaaat van Jaap
[afbeelding]
Als het aan hem lag zou hij de hele dag "opscheppen"quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:59 schreef Kinga het volgende:
en weer die fucking opmerking. "Moet je opletten"
fucker laat eerst eens wat zien voordat je gaat opscheppen...triest figuur
Die neemt al genoegen met een speenquote:
Daar zal AmanDEL een hele andere mening over hebben......gok ikquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Brian z'n penis is ook niet spraakmakend...
![]()
Dat heb ik een keer gedaan toen Amanda en Erik in bad zatenquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
ik heb die stream die op Jaap staat ook op een relatief ongevaarlijk moment stilgezet
yepsquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:01 schreef Dogga het volgende:
Er is een boek binnen gekomen?? hoe vang ik een rat???? naar brian?
Is dat van een van ons?!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:01 schreef Dogga het volgende:
Er is een boek binnen gekomen?? hoe vang ik een rat???? naar brian?
Goed voor de lijn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:00 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik kijk geen streams meer sinds Jaap er is. Ik kan er niets aan doen, maar ik vind het werkelijk onsmakelijk om te zien.![]()
Zodra Jaap eruit is, doe ik weer mee. Tot dan, lurk ik de cosjes mee![]()
ik moet zeggen de lust vergaat mij ook als ik die man zie, op zich heb ik er geen probleem mee als iemand dik of groot of allebei is, maar zijn gedrag en uitstraling vind ik misselijkmakendquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:00 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik kijk geen streams meer sinds Jaap er is. Ik kan er niets aan doen, maar ik vind het werkelijk onsmakelijk om te zien.![]()
Zodra Jaap eruit is, doe ik weer mee. Tot dan, lurk ik de cosjes mee![]()
Dat is een antwoord waar je alle kanten mee op kunt...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
In t geval van Brian maakt t me nix uit, daar hoef ik iig nooit aan te zitten.
Hi there![]()
Is van een Fokker, ben ff de naam kwijt, shit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is dat van een van ons?!![]()
Zo ja, kan die usert genomineerd worden voor Usert van het Jaar ?
Wat een werkelijk GENIALE actie!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is van een Fokker, ben ff de naam kwijt, shit.
vindt je het gek..hij is zwaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap zakt een beetje weg .....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het aan hem lag zou hij de hele dag "opscheppen"![]()
Iets met een A dacht ik, angela ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wilde wel een gerichter antwoord in een PM sturen, maar je PM is niet geactiveerdquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef Mokum020 het volgende:
Dat is een antwoord waar je alle kanten mee op kunt...
![]()
In de username komt 'angela' voor. Vroeg gisteren of een boke verstuurd kan worden en wilde weten of de redactie de brief lees. Ik heb daar antwoord op gestuurd. Helaas weet ik niet hoe die post kan worden teruggevonden ....quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hij zit alleen verstoptquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:04 schreef Soury het volgende:
Ik wil niet lullig doen Maar waar zit Jaap z'n hoofd aan vast ? Een nek is er niet![]()
Verrek, ging dat toen over dit boek?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In de username komt 'angela' voor. Vroeg gisteren of een boke verstuurd kan worden en wilde weten of de redactie de brief lees. Ik heb daar antwoord op gestuurd. Helaas weet ik niet hoe die post kan worden teruggevonden ....
Ja mevrouw..........quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wilde wel een gerichter antwoord in een PM sturen, maar je PM is niet geactiveerd![]()
Mocht je dus behoefte hebben aan een antwoord met minder richtingsmogelijkheden dan stuur je me maar een PM![]()
Ik vraag me af wat Cheyenne dan in godsnaam met die foto moet doen op school.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:06 schreef pronkjewail het volgende:
Mama staat in de krant met een hele mooie foto. Yenne, die moet je maar maar naar school nemen he?!
*zucht*
Waarom moet ik lachen als ik denk aan Jaap onder Hypnose?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:07 schreef pullup het volgende:
Morgen is er een hypnose show.
Toch niet weer die rasti gast hoop ik![]()
Hij heeft wél gelijk...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:08 schreef Sonique het volgende:
Brian: 'Je gaat pas zien, als hij wordt gesneden, wat je gaat zien!'
En vanavond wat is er dan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:07 schreef pullup het volgende:
Morgen is er een hypnose show.
Toch niet weer die rasti gast hoop ik![]()
Dat Rasta Rostelli zijn standaard riedeltje afdraait "Je lichaam voelt nu alsof je 150 kg weegt" en zich pas te laat realiseert dat hij het deze keer had moeten aanpassen naar 250 kg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom moet ik lachen als ik denk aan Jaap onder Hypnose?![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Rasta Rostelli zijn standaard riedeltje afdraait "Je lichaam voelt nu alsof je 150 kg weegt" en zich pas te laat realiseert dat hij het deze keer had moeten aanpassen naar 250 kg.
En dat Jaap dan denkt "Yessssssss m'n doel bereikt"
En Jaap vervolgens lachend het huis uit rent?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Rasta Rostelli zijn standaard riedeltje afdraait "Je lichaam voelt nu alsof je 150 kg weegt" en zich pas te laat realiseert dat hij het deze keer had moeten aanpassen naar 250 kg.
En dat Jaap dan denkt "Yessssssss m'n doel bereikt"
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:12 schreef Soury het volgende:
Gaat Amanda nu een keukenprinsesje worden. Moet iemand haar niet ff vertellen dat je keuken met en K speld en niet met een N![]()
Keuken wordt net als neuken met zowel een K als een N gespeld, alleen het aantal verschilt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:12 schreef Soury het volgende:
Gaat Amanda nu een keukenprinsesje worden. Moet iemand haar niet ff vertellen dat keuken met en K gespeld en niet met een N![]()
Vanochtend iets gehoord van een Danny Davito (ofzo) look-a-likequote:
1 vrouw: Sylviaquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:12 schreef havefun het volgende:
Er moet weer is een lekker wijf in. Er zijn nu nog maar 2 vrouwen. De rest allemaal gasten.
klopt: syvia , adel en nasty = 2quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:12 schreef havefun het volgende:
Er moet weer is een lekker wijf in. Er zijn nu nog maar 2 vrouwen. De rest allemaal gasten.
Uh ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Keuken wordt net als neuken met zowel een K als een N gespeld, alleen het aantal verschilt.
Hij meent het ook echt, dat zie je zoquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:14 schreef Sonique het volgende:
gatverdamme.
'ik stop met de hele wereld de schuld te geven'
te veel zelfmedeleiden....
Dat is het tragische aan dit verhaal...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:15 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Hij meent het ook echt, dat zie je zo![]()
In Keuken komt de K twee maal voor en de N één maalquote:
Cola LIGHT hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:15 schreef Sonique het volgende:
geen chocomousse, maar wel cola...
Enog idee hoeveel suiker daarin zit?
zal best maar ik snapte het nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk grapje hoor![]()
Ohhhhquote:
En als je tijdens het neuken aan de keuken denkt, heb je een probleemquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Keuken komt de K twee maal voor en de N één maal
In Neuken komt de N twee maal voor en de K één maal
Het wordt dus allebei zowel met een K als met een N gespeld.![]()
Qua gezondheid is Light juist helemaal slecht voor je.quote:
Tenzij je in de keuken ligt te neuken...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:17 schreef kleinzusje het volgende:
En als je tijdens het neuken aan de keuken denkt, heb je een probleem
Aspartaam, ook zo'n lekker spul ik grote hoeveelheden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:15 schreef Sonique het volgende:
geen chocomousse, maar wel cola...
Enog idee hoeveel suiker daarin zit?
De toneelhaak gaat knappen als jaap er aan hangt, daarom mag hij blijven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef fladdie het volgende:
Holle bolle gijs LEEF mens bah,of sodemieter op.
Sylvia al haar mooie dingen zijn door tv tien afgenomen,omdat ze meer tv moet maken.
Maar als ik jou zie word dat totaal niets.
Dus ERUIT
Het is een soort van lieg-jezelf-voor-dat-je-goed-bezig-bent...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:17 schreef Dogga het volgende:
Denkt jaap nou echt dat Cola LIGHT goed voor hem is ofso?
hetis echt niet beter dan normale cola ofso hoor..en hij blijft het maar zuipen
cola light is ook Slecht moron
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij je in de keuken ligt te neuken...
En dat voor de vroege avond.........pfffffff......quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Keuken komt de K twee maal voor en de N één maal
In Neuken komt de N twee maal voor en de K één maal
Het wordt dus allebei zowel met een K als met een N gespeld.![]()
Maar er zitten toch geen calo's in Cola-light? Dus what's the problem?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is een soort van lieg-jezelf-voor-dat-je-goed-bezig-bent...
Ja ja nu weet ik het wel (gniffel)quote:
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Qua gezondheid is Light juist helemaal slecht voor je.
Weet je hoe slecht colo-light is voor je. Dat is echt vergif!
Wat was jij doen in de keuken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:21 schreef kleinzusje het volgende:
Ik was even in de keuken, wat gemist ?
hij wil zijn verdriet wegdrinkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:20 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ik bedoel maar
hij blijft maar van die halve liter glazen achter over slaan
K !!!!!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:21 schreef kleinzusje het volgende:
Ik was even in de keuken, wat gemist ?
Was je ook in de keuken?quote:
Ik hoorde huuub zeggen da thij geen verbod heeft gehadquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar Japio mag niet meer drinken?
RPecies, het vifit syndroom noem ik het....quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is een soort van lieg-jezelf-voor-dat-je-goed-bezig-bent...
Valt niet mee hè, na een dag hard werkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:19 schreef Mokum020 het volgende:
En dat voor de vroege avond.........pfffffff......![]()
Nee, maar hij mocht niet meer drinken van zijn vriendin bedoel ik...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:23 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ik hoorde huuub zeggen da thij geen verbod heeft gehad
En nou niet meer mierenneuken...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:24 schreef Soury het volgende:
En die keuken kunnen ze wel es opleuken met tegeltjes met leuke spreuken ...![]()
Damn Brian is wel heel traag dan...... mijn puber van 15 riep mij die avond dat Eric DGK binnen zou komen van boven: "Mam, Erica komt de poort door"quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:23 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
"Ericah, hehehe", Brian hoort deze grap voor het eerst, of begrijpt hem nu pas.
Oh, ik dacht dat dat allemaal weer reuze mee bleek te vallen, maar ja in de hoeveelheden waarin Jaap de zaken tot zich neemt is waarschijnlijk water nog dodelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
RPecies, het vifit syndroom noem ik het....
Suiker in in principe helemaal niet zo slecht voor je, als je het maar beperkt.
Zoetstof is in vergelijking met suiker slechter voor je lichaam , dus als je grote hoeveelheden suiker eet of drinkt per dag, en je zou die dan gaan vervangen door zoetstoffen, dan ben je dus slechter af op de lange duur...
Het toilet ook... bij voorkeur met iets toepasselijks als "Shit happens"quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:24 schreef Soury het volgende:
En die keuken kunnen ze wel es opleuken met tegeltjes met leuke spreuken ...![]()
En eat doe Jap als het op sommige plekken gaat jeuken ?quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat doe Jap als het op sommige plekken gaat jeuken ?![]()
Die knop naast de quote-knop is de edit-knop....quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:27 schreef Soury het volgende:
Kandidaten zat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:24 schreef fladdie het volgende:
laten we eerlijk zijn bij tien tv zijn ze echt niet selectief in het uit kiezen van personen
of zouden ze geen bewoners meer kunnen krijgen.
Dan klopt je trotse moederhart een stukje sneller, he?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn Brian is wel heel traag dan...... mijn puber van 15 riep mij die avond dat Eric DGK binnen zou komen van boven: "Mam, Erica komt de poort door"
Ik kreeg ook het idee dat er iets mis gingquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die knop naast de quote-knop is de edit-knop....![]()
Oh dank je . Maak snel foutjesquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die knop naast de quote-knop is de edit-knop....![]()
Moet ze haar kop eens fatsoenlijk wassen als ze gaat slapen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:28 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Amdanda krijgt puisten op haar wangen. Komt omdat Brian daar met zijn bacterierijke baardstoppels voortdurend inprikt, maar zij snapt er helemaal niks van. Heeft ze nog nooit gehad.
Ehm..... ik schoot wel in de lach en vroeg of hij zo op de streams was aangekondigdquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:28 schreef demins het volgende:
Dan klopt je trotse moederhart een stukje sneller, he?
Heb je hem liever helemaal naakt dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom is Jaap halfnaakt!?
Dit valt onder zinloos visueel geweld...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:30 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Heb je hem liever helemaal naakt dan?
Hoogstens van z'n dieetgeloof afgevallen.quote:
Van de trap ?quote:
En dat duurt ook nog wel ff aanegzien Jaap zijn nieuwe blouse niet helemaal los krijgt van de verpakking.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Stream 1 : Gesprek over lekker vlees eten
Stream eronder: halfnaakte Jaap
Ben ik de enige die hoopt dat het niet past?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dat duurt ook nog wel ff aanegzien Jaap zijn nieuwe blouse niet helemaal los krijgt van de verpakking.
Zijn zelfbeheersing tijdens de maaltijd is nu al legendarisch!quote:
Sterker nog...............ik ben aan het werk!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt niet mee hè, na een dag hard werken![]()
Jij denkt dat hij met die vingers die knoopjes open/dicht krijgt!?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:32 schreef pullup het volgende:
Goed zo Jaap, die knoopjes zitten er voor de sier
't resultaat valt me niets tegen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hoopt dat het niet past?
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij met die vingers die knoopjes open/dicht krijgt!?
Ja Marc is weg dus nu mag het weer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:34 schreef Charmian het volgende:
Huub gaat denk ik zo clashen.
Ze hadden waarschijnlijk afgesproken zich te gedragen waar Marc bij was, omdat Marc er anders de brui aan geeft. Anders hadden ze Jaap even gewezen op zn geweldige tafelmanieren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:33 schreef Maanvis het volgende:
Waar had natasia het nou over tegn huub?!?
Lead us not to temptation...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:34 schreef Charmian het volgende:
Huub gaat denk ik zo clashen.
Wat overigens terrecht had geweest...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hadden waarschijnlijk afgesproken zich te gedragen waar Marc bij was, omdat Marc er anders de brui aan geeft. Anders hadden ze Jaap even gewezen op zn geweldige tafelmanieren.
Zou dat helpen.............zwart?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:35 schreef pronkjewail het volgende:
Ik vind de gekleurde overhemden van jaap juist leuk! Lekker fleurig en niet zo ik-ben-wel-te-dik-maar-dat-probeer-ik-te-verbergen-door-donkere-kleuren-te-dragen!!!!
Waarom hebben ze het beloofd? Ik bedoel, die Marc zal zich ook ontzettend hebben zitten irriteren (net zoals vorige keer met amandie) dus dan vindt ie het toch alleen maar goed dat kwabbeke d'r op aangesproken wordt?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hadden waarschijnlijk afgesproken zich te gedragen waar Marc bij was, omdat Marc er anders de brui aan geeft. Anders hadden ze Jaap even gewezen op zn geweldige tafelmanieren.
Alsin: goedkoop plastic?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:36 schreef the_undertaker het volgende:
Een porno lichaam heeft Amanda wel
nostalgiequote:
Dan mag ie niets lichts meer eten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:36 schreef Mokum020 het volgende:
Zou dat helpen.............zwart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |