Ja mevrouw..........quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wilde wel een gerichter antwoord in een PM sturen, maar je PM is niet geactiveerd![]()
Mocht je dus behoefte hebben aan een antwoord met minder richtingsmogelijkheden dan stuur je me maar een PM![]()
Ik vraag me af wat Cheyenne dan in godsnaam met die foto moet doen op school.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:06 schreef pronkjewail het volgende:
Mama staat in de krant met een hele mooie foto. Yenne, die moet je maar maar naar school nemen he?!
*zucht*
Waarom moet ik lachen als ik denk aan Jaap onder Hypnose?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:07 schreef pullup het volgende:
Morgen is er een hypnose show.
Toch niet weer die rasti gast hoop ik![]()
Hij heeft wél gelijk...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:08 schreef Sonique het volgende:
Brian: 'Je gaat pas zien, als hij wordt gesneden, wat je gaat zien!'
En vanavond wat is er dan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:07 schreef pullup het volgende:
Morgen is er een hypnose show.
Toch niet weer die rasti gast hoop ik![]()
Dat Rasta Rostelli zijn standaard riedeltje afdraait "Je lichaam voelt nu alsof je 150 kg weegt" en zich pas te laat realiseert dat hij het deze keer had moeten aanpassen naar 250 kg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom moet ik lachen als ik denk aan Jaap onder Hypnose?![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Rasta Rostelli zijn standaard riedeltje afdraait "Je lichaam voelt nu alsof je 150 kg weegt" en zich pas te laat realiseert dat hij het deze keer had moeten aanpassen naar 250 kg.
En dat Jaap dan denkt "Yessssssss m'n doel bereikt"
En Jaap vervolgens lachend het huis uit rent?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Rasta Rostelli zijn standaard riedeltje afdraait "Je lichaam voelt nu alsof je 150 kg weegt" en zich pas te laat realiseert dat hij het deze keer had moeten aanpassen naar 250 kg.
En dat Jaap dan denkt "Yessssssss m'n doel bereikt"
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:12 schreef Soury het volgende:
Gaat Amanda nu een keukenprinsesje worden. Moet iemand haar niet ff vertellen dat je keuken met en K speld en niet met een N![]()
Keuken wordt net als neuken met zowel een K als een N gespeld, alleen het aantal verschilt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:12 schreef Soury het volgende:
Gaat Amanda nu een keukenprinsesje worden. Moet iemand haar niet ff vertellen dat keuken met en K gespeld en niet met een N![]()
Vanochtend iets gehoord van een Danny Davito (ofzo) look-a-likequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |