Dat heb ik een keer gedaan toen Amanda en Erik in bad zatenquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
ik heb die stream die op Jaap staat ook op een relatief ongevaarlijk moment stilgezet
yepsquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:01 schreef Dogga het volgende:
Er is een boek binnen gekomen?? hoe vang ik een rat???? naar brian?
Is dat van een van ons?!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:01 schreef Dogga het volgende:
Er is een boek binnen gekomen?? hoe vang ik een rat???? naar brian?
Goed voor de lijn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:00 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik kijk geen streams meer sinds Jaap er is. Ik kan er niets aan doen, maar ik vind het werkelijk onsmakelijk om te zien.![]()
Zodra Jaap eruit is, doe ik weer mee. Tot dan, lurk ik de cosjes mee![]()
ik moet zeggen de lust vergaat mij ook als ik die man zie, op zich heb ik er geen probleem mee als iemand dik of groot of allebei is, maar zijn gedrag en uitstraling vind ik misselijkmakendquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:00 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik kijk geen streams meer sinds Jaap er is. Ik kan er niets aan doen, maar ik vind het werkelijk onsmakelijk om te zien.![]()
Zodra Jaap eruit is, doe ik weer mee. Tot dan, lurk ik de cosjes mee![]()
Dat is een antwoord waar je alle kanten mee op kunt...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
In t geval van Brian maakt t me nix uit, daar hoef ik iig nooit aan te zitten.
Hi there![]()
Is van een Fokker, ben ff de naam kwijt, shit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is dat van een van ons?!![]()
Zo ja, kan die usert genomineerd worden voor Usert van het Jaar ?
Wat een werkelijk GENIALE actie!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is van een Fokker, ben ff de naam kwijt, shit.
vindt je het gek..hij is zwaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap zakt een beetje weg .....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het aan hem lag zou hij de hele dag "opscheppen"![]()
Iets met een A dacht ik, angela ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wilde wel een gerichter antwoord in een PM sturen, maar je PM is niet geactiveerdquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef Mokum020 het volgende:
Dat is een antwoord waar je alle kanten mee op kunt...
![]()
In de username komt 'angela' voor. Vroeg gisteren of een boke verstuurd kan worden en wilde weten of de redactie de brief lees. Ik heb daar antwoord op gestuurd. Helaas weet ik niet hoe die post kan worden teruggevonden ....quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hij zit alleen verstoptquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:04 schreef Soury het volgende:
Ik wil niet lullig doen Maar waar zit Jaap z'n hoofd aan vast ? Een nek is er niet![]()
Verrek, ging dat toen over dit boek?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In de username komt 'angela' voor. Vroeg gisteren of een boke verstuurd kan worden en wilde weten of de redactie de brief lees. Ik heb daar antwoord op gestuurd. Helaas weet ik niet hoe die post kan worden teruggevonden ....
Ja mevrouw..........quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wilde wel een gerichter antwoord in een PM sturen, maar je PM is niet geactiveerd![]()
Mocht je dus behoefte hebben aan een antwoord met minder richtingsmogelijkheden dan stuur je me maar een PM![]()
Ik vraag me af wat Cheyenne dan in godsnaam met die foto moet doen op school.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:06 schreef pronkjewail het volgende:
Mama staat in de krant met een hele mooie foto. Yenne, die moet je maar maar naar school nemen he?!
*zucht*
Waarom moet ik lachen als ik denk aan Jaap onder Hypnose?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:07 schreef pullup het volgende:
Morgen is er een hypnose show.
Toch niet weer die rasti gast hoop ik![]()
Hij heeft wél gelijk...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:08 schreef Sonique het volgende:
Brian: 'Je gaat pas zien, als hij wordt gesneden, wat je gaat zien!'
En vanavond wat is er dan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:07 schreef pullup het volgende:
Morgen is er een hypnose show.
Toch niet weer die rasti gast hoop ik![]()
Dat Rasta Rostelli zijn standaard riedeltje afdraait "Je lichaam voelt nu alsof je 150 kg weegt" en zich pas te laat realiseert dat hij het deze keer had moeten aanpassen naar 250 kg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom moet ik lachen als ik denk aan Jaap onder Hypnose?![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Rasta Rostelli zijn standaard riedeltje afdraait "Je lichaam voelt nu alsof je 150 kg weegt" en zich pas te laat realiseert dat hij het deze keer had moeten aanpassen naar 250 kg.
En dat Jaap dan denkt "Yessssssss m'n doel bereikt"
En Jaap vervolgens lachend het huis uit rent?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Rasta Rostelli zijn standaard riedeltje afdraait "Je lichaam voelt nu alsof je 150 kg weegt" en zich pas te laat realiseert dat hij het deze keer had moeten aanpassen naar 250 kg.
En dat Jaap dan denkt "Yessssssss m'n doel bereikt"
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:12 schreef Soury het volgende:
Gaat Amanda nu een keukenprinsesje worden. Moet iemand haar niet ff vertellen dat je keuken met en K speld en niet met een N![]()
Keuken wordt net als neuken met zowel een K als een N gespeld, alleen het aantal verschilt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:12 schreef Soury het volgende:
Gaat Amanda nu een keukenprinsesje worden. Moet iemand haar niet ff vertellen dat keuken met en K gespeld en niet met een N![]()
Vanochtend iets gehoord van een Danny Davito (ofzo) look-a-likequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |