Aanstekelijk he, die Peter6000 modus! Ik ga nu eerst even boodschappen doen, maar als ik terugkom is Natasia de mijne!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:26 schreef kleinzusje het volgende:
Met Brian kun je echt goede gesprekken voeren, over de natuur, de dieren, bloemen en bijtjes. Rustgevende stem. En een lekkere dikke knuffel
Ik kap nergens mee en ik studeer politicologie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je ajb even kappen, de stemwijzer gaan doen en je verdiepen . Dank je
Da's ook een idee. Wie gaat het doen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:31 schreef waxmask het volgende:
Volgens mij schrijft ie brieven aan zichzelf onder het pseudo Cora....
heb je al eens goed naar jaap gekeken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:31 schreef avonne het volgende:
Wat is er met Natasia aan de hand?
Ze heeft weer een gezicht als een oorwurm
Brian en Amanda zijn een goed stel, ze levelen primaquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:32 schreef Marrije het volgende:
Brian: hij schenkte die glas bij die van mij.
Marc: die borden mogen ook op tafel gezet worden.
Amanda: op tafel?
Tegen wie zei Erik dit?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:34 schreef Marrije het volgende:
Erik: Jaap zei julliemogen deze brief niet lezen, dan gaan jullie me erop pakken, dus als je Huub eruit zet dan mag je m lezen. Erik: meteen Huub eruit.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Brian en Amanda zijn een goed stel, ze levelen prima
Raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:35 schreef Maanvis het volgende:
Oke, cora is dus boos op jaap vanwege zijn alcoholgebruik "Zolang je nog alcohol misbruikt kom ik niet naar de kooi. Wil je alsjeblieft per direct stoppen met alchool anders kom naar huis???"
Deze gaat wel goed, gisteren was het echt niet te lezen, en er waren bionische ogen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:34 schreef Kinga het volgende:
jaaaaa iemand heeft de brief gecaptnu nog iemand die het kan lezen
nou ja hij wordt door cora van mora aangesproken op z'n gedrag van woensdagavond/nacht. betekent dattie nog meer lowprofile moet houden dan dattie nu doet. Oftewel hij wordt straks nog slaapverwekkender.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:37 schreef avonne het volgende:
helaas kunnen we er niet veel uit opmaken
Mooie "schets". ';)quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:32 schreef Marrije het volgende:
Brian: hij schenkte die glas bij die van mij.
Marc: die borden mogen ook op tafel gezet worden.
Amanda: op tafel?
JAAP !!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:38 schreef petraa het volgende:
Zou Erik die brief niet aan zichzelf hebben geschreven onder het mom van ik heb een vriendinnetje, want hij wil haar ook niet bellen en nu wil zij niet meer naar de kooi komen.
Ik heb zo'n idee dat BAN in werkelijkheid van hem gruwen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:39 schreef noekje het volgende:
Natasia loopt nou niet bepaald over van interesse en barmhartigheid he?
Ja, na een dag hard werken zet ik net de streams aan en dan hoor je dat. Geweldig, ben meteen ontspannenquote:
JOHquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat BAN in werkelijkheid van hem gruwen.
Geniet er nog maar even van.........nu kan het nog...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, na een dag hard werken zet ik net de streams aan en dan hoor je dat. Geweldig, ben meteen ontspannen![]()
Ik persoonlijk vind die van Eric wel meevallen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:43 schreef havefun het volgende:
Ja Jaap en Eric haal je snel door elkaar, ze hebben allebi big issues.
Jaap ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind die van Eric wel meevallen.
Het regent, de pannetjes worden natquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:44 schreef Kinga het volgende:
het regent
quote:
Ik vind Erik leuker dan verwacht.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind die van Eric wel meevallen.
Welke issues heeft Eric dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:43 schreef havefun het volgende:
Ik ook, hopen dat het zo blijft tot na de stemming volgende week.quote:
Ach het gezelschap is ook niet errug chiquequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:46 schreef Charmian het volgende:
tjiezus kan iemand die gozer een schop onder z'n hol geven om 'm rechtop te laten zitten, wat een boer
Kan niet........die is gister gevuld..quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:48 schreef petraa het volgende:
Jaap denkt daar vul ik me kies mee op.
nee dat niet, maar ze zitten wel rechtopquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach het gezelschap is ook niet errug chique![]()
Totaal offtopic wat is jou issuequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:48 schreef kleinzusje het volgende:
Iedereen heeft issieuuuuuuussss
Hij heeft die vriendin ook maar net. Maar... hij wil er al mee trouwen, blijkbaar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:49 schreef DiDijo het volgende:
volgens de tien site is jaap vrijgezel
klik maar eens op zijn foto![]()
Tuurlijk, het is als een warm bad.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, na een dag hard werken zet ik net de streams aan en dan hoor je dat. Geweldig, ben meteen ontspannen![]()
Hij kent zijn vriendin ook nog maar 2 weken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:49 schreef DiDijo het volgende:
volgens de tien site is jaap vrijgezel
klik maar eens op zijn foto![]()
Jaap zijn lichaam is te zwaar, daarom moet hij steunen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee dat niet, maar ze zitten wel rechtop
Vertel ik aan mn buddie Brainquote:
Inderdaad maar sommige van hun hebben niet zulke recht vaardige bedoelingen..quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee dat niet, maar ze zitten wel rechtop
Arme Peter.quote:
Ze moeten toch iets uit gaan zenden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:51 schreef petraa het volgende:
Waarom wordt er ingezoomd als jaap eten op zijn bord schept, als hij eten in zijn mond stopt enzo.
Omdat Eten zijn probleem is denk ik.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:51 schreef petraa het volgende:
Waarom wordt er ingezoomd als jaap eten op zijn bord schept, als hij eten in zijn mond stopt enzo.
Nee, hij kende haar toch van een bungalowpark in de buurt van Hilversum, waar de kandidaten blijkbaar ondergebracht worden of zo? Haar ouders hebben dat park. Tenminste, dat heb ik begrepen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij kent zijn vriendin ook nog maar 2 weken.
ontmoet via een forum.
Het is voor Jaap net alsof hij uit het raam naar de tuin zit te kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:51 schreef the_undertaker het volgende:
Jaap denkt... dit voedt mij niet
mensenkennis heb jijquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:43 schreef havefun het volgende:
Hij had haar toch ontmoet op een recreatiepark waar hij voordat hij het huis in ging overnachtte?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij kent zijn vriendin ook nog maar 2 weken.
ontmoet via een forum.
Ja inderdaad, toegestaan fysiek geweld noemen ze dat dan, Huub heeft nooit meegedaan met de trainingen van de Varkenskop, maar hij is waarschijnlijk te duur per uur zonder Bart erbij, beetje triest dat ze zo Huub semi verplichten iets te doen wat niet in zijn straatje ligt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:48 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Hij weet echt helemaal niet wat hij moet zeggen zodra het niet over hemzelf gaat. Iets positiefs komt er niet uit, behalve dat hij Huub blijkbaar te pakken wil nemen bij thaiboxen, en dat is trouwens niet eens positief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |