O, dan heb ik het mis, ik dacht van een forum.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:52 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Nee, hij kende haar toch van een bungalowpark in de buurt van Hilversum, waar de kandidaten blijkbaar ondergebracht worden of zo? Haar ouders hebben dat park. Tenminste, dat heb ik begrepen.
Er wordt toch ook niet de hele dag ingezoomd op Brian z'n penis??quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:52 schreef blomst het volgende:
Omdat Eten zijn probleem is denk ik.
Mag ik die als Sigquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er wordt toch ook niet de hele dag ingezoomd op Brian z'n penis??
Mmm wel paar keer gezien hoor... Maar is meestal niet op primetimequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
20 cm?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
ik heb die stream die op Jaap staat ook op een relatief ongevaarlijk moment stilgezetquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eigenlijk zou Tien tenminste 1 stream moeten vrijwaren van beelden van Jaap rond etenstijd. Het is gewoon walgelijk om te zien hoe die vent zijn voer naar binnen zit te werken......
Ik begreep uit die brief die hij haar stuurde dat Natasia haar ook kende, die zou althans gezegd hebben dat Cora het ontzettend leuk zou vinden om in de Gouden Kooi te gaan trouwen, dit in tegenstelling tot Wilgo, die dat totaal niet wilde.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hij had haar toch ontmoet op een recreatiepark waar hij voordat hij het huis in ging overnachtte?
Brian in je sig, ook nog eens in combinatie met "penis".quote:
ik denk dat huub dat zelfs wint .. hij heeft ingv de conditie als jaap een paar stoten krijgt en zich inspant dan krijgt hij waarschijnlijk steken in de hartstreekquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja inderdaad, toegestaan fysiek geweld noemen ze dat dan, Huub heeft nooit meegedaan met de trainingen van de Varkenskop, maar hij is waarschijnlijk te duur per uur zonder Bart erbij, beetje triest dat ze zo Huub semi verplichten iets te doen wat niet in zijn straatje ligt.
Volgens mij heeft Jaap ook niet aangegeven dat zijn penis een probleem is. en daarbij is het moeilijk in te zomen op iets wat bijna niet te zien is, er hangt teveel voor.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoorde dat verhaal ook. Allen was het niet Tien, die de kandidaten daar onderbrengt. Jaap had dat zelf geregeld omdat hij niet in 2 weken 6 keer retour wilde reizen. Zijn selectie was in 2 weken, normaal duurt dat veel langer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:52 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Nee, hij kende haar toch van een bungalowpark in de buurt van Hilversum, waar de kandidaten blijkbaar ondergebracht worden of zo? Haar ouders hebben dat park. Tenminste, dat heb ik begrepen.
Je kunt moeilijk om hem heen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:56 schreef Katewalker het volgende:
Wat letten jullie veel op Jaap? Jaap dit, Jaap dat, Jaap zus, Jaap zo.
![]()
Hij is mn buddiequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian in je sig, ook nog eens in combinatie met "penis".![]()
Hij valt nogal op...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:56 schreef Katewalker het volgende:
Wat letten jullie veel op Jaap? Jaap dit, Jaap dat, Jaap zus, Jaap zo.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |