1 vrouw: Sylviaquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:12 schreef havefun het volgende:
Er moet weer is een lekker wijf in. Er zijn nu nog maar 2 vrouwen. De rest allemaal gasten.
klopt: syvia , adel en nasty = 2quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:12 schreef havefun het volgende:
Er moet weer is een lekker wijf in. Er zijn nu nog maar 2 vrouwen. De rest allemaal gasten.
Uh ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Keuken wordt net als neuken met zowel een K als een N gespeld, alleen het aantal verschilt.
Hij meent het ook echt, dat zie je zoquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:14 schreef Sonique het volgende:
gatverdamme.
'ik stop met de hele wereld de schuld te geven'
te veel zelfmedeleiden....
Dat is het tragische aan dit verhaal...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:15 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Hij meent het ook echt, dat zie je zo![]()
In Keuken komt de K twee maal voor en de N één maalquote:
Cola LIGHT hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:15 schreef Sonique het volgende:
geen chocomousse, maar wel cola...
Enog idee hoeveel suiker daarin zit?
zal best maar ik snapte het nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk grapje hoor![]()
Ohhhhquote:
En als je tijdens het neuken aan de keuken denkt, heb je een probleemquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Keuken komt de K twee maal voor en de N één maal
In Neuken komt de N twee maal voor en de K één maal
Het wordt dus allebei zowel met een K als met een N gespeld.![]()
Qua gezondheid is Light juist helemaal slecht voor je.quote:
Tenzij je in de keuken ligt te neuken...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:17 schreef kleinzusje het volgende:
En als je tijdens het neuken aan de keuken denkt, heb je een probleem
Aspartaam, ook zo'n lekker spul ik grote hoeveelheden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:15 schreef Sonique het volgende:
geen chocomousse, maar wel cola...
Enog idee hoeveel suiker daarin zit?
De toneelhaak gaat knappen als jaap er aan hangt, daarom mag hij blijven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef fladdie het volgende:
Holle bolle gijs LEEF mens bah,of sodemieter op.
Sylvia al haar mooie dingen zijn door tv tien afgenomen,omdat ze meer tv moet maken.
Maar als ik jou zie word dat totaal niets.
Dus ERUIT
Het is een soort van lieg-jezelf-voor-dat-je-goed-bezig-bent...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:17 schreef Dogga het volgende:
Denkt jaap nou echt dat Cola LIGHT goed voor hem is ofso?
hetis echt niet beter dan normale cola ofso hoor..en hij blijft het maar zuipen
cola light is ook Slecht moron
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij je in de keuken ligt te neuken...
En dat voor de vroege avond.........pfffffff......quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Keuken komt de K twee maal voor en de N één maal
In Neuken komt de N twee maal voor en de K één maal
Het wordt dus allebei zowel met een K als met een N gespeld.![]()
Maar er zitten toch geen calo's in Cola-light? Dus what's the problem?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is een soort van lieg-jezelf-voor-dat-je-goed-bezig-bent...
Ja ja nu weet ik het wel (gniffel)quote:
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Qua gezondheid is Light juist helemaal slecht voor je.
Weet je hoe slecht colo-light is voor je. Dat is echt vergif!
Wat was jij doen in de keuken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:21 schreef kleinzusje het volgende:
Ik was even in de keuken, wat gemist ?
hij wil zijn verdriet wegdrinkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:20 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ik bedoel maar
hij blijft maar van die halve liter glazen achter over slaan
K !!!!!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:21 schreef kleinzusje het volgende:
Ik was even in de keuken, wat gemist ?
Was je ook in de keuken?quote:
Ik hoorde huuub zeggen da thij geen verbod heeft gehadquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar Japio mag niet meer drinken?
RPecies, het vifit syndroom noem ik het....quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is een soort van lieg-jezelf-voor-dat-je-goed-bezig-bent...
Valt niet mee hè, na een dag hard werkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:19 schreef Mokum020 het volgende:
En dat voor de vroege avond.........pfffffff......![]()
Nee, maar hij mocht niet meer drinken van zijn vriendin bedoel ik...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:23 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ik hoorde huuub zeggen da thij geen verbod heeft gehad
En nou niet meer mierenneuken...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:24 schreef Soury het volgende:
En die keuken kunnen ze wel es opleuken met tegeltjes met leuke spreuken ...![]()
Damn Brian is wel heel traag dan...... mijn puber van 15 riep mij die avond dat Eric DGK binnen zou komen van boven: "Mam, Erica komt de poort door"quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:23 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
"Ericah, hehehe", Brian hoort deze grap voor het eerst, of begrijpt hem nu pas.
Oh, ik dacht dat dat allemaal weer reuze mee bleek te vallen, maar ja in de hoeveelheden waarin Jaap de zaken tot zich neemt is waarschijnlijk water nog dodelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
RPecies, het vifit syndroom noem ik het....
Suiker in in principe helemaal niet zo slecht voor je, als je het maar beperkt.
Zoetstof is in vergelijking met suiker slechter voor je lichaam , dus als je grote hoeveelheden suiker eet of drinkt per dag, en je zou die dan gaan vervangen door zoetstoffen, dan ben je dus slechter af op de lange duur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |