Precies.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:25 schreef Jm4nski het volgende:
eric zal huub nooit wegstemmen ... als hij dat wel doet verdient hij een oscar voor zijn spel de laatste dagen
Jij bent echt stiekem een beetje fan aan het worden hequote:Op donderdag 1 maart 2007 17:23 schreef Peter6000 het volgende:
Het is Jaap duidelijk geworden dat hij niet meer zo moet klagen in de buitenwereld.![]()
verbaasde mij ook ergquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:26 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap voeld zich ongelukkig met zichzelf
Ik vind hem leuker en interessanter dan Huub.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij bent echt stiekem een beetje fan aan het worden he![]()
ik heb dat een beetje met die valsaard van een Erikquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind hem leuker en interessanter dan Huub.
Ja, zijn 'siegoloog' komt langsquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian heeft om acht uur een afspraak.
Ja gedeeltelijk was het cryptisch en met hoofdknikken, maar ze zei wel dat "ze" naar Wilgo waren geweest om hem om t epraten Nas erin te laten, dat was in de periode dat hij wilde dat ze eruit kwam. Goed he zegt ze dan nog tegen Brianquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:28 schreef a_leeuwtje het volgende:
hoorde natasja net zeggen dat tien zijn best had gedaan bij wilgo om hem om te lullen iemand dit meegekregen?
heb hem op saaie jaap streams staanquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:28 schreef a_leeuwtje het volgende:
hoorde natasja net zeggen dat tien zijn best had gedaan bij wilgo om hem om te lullen iemand dit meegekregen?
Bart zou dat 'vet sick' genoemd hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:30 schreef Kinga het volgende:
Doodvermoeiende gast.
Van een 'goed gesprek' tussen Jaap en Brian raak je waarschijnlijk direct in coma... Moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:26 schreef Kinga het volgende:
Val bijna in slaap door die Jaap.
Trouwen in DGK. Staat in een van de cossen van gisteren, een poster van Marky.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:28 schreef a_leeuwtje het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:32 schreef Peter6000 het volgende:
Eric vraagt aan Jaap waarom hij zijn stereotype wil bevestigen.
Eric, de stereotype homoseksueel dus.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:33 schreef Sporti het volgende:
Eiken houten boom heeft die voor zijn kop, ben bang dat hij dit soort gesprekken echt al jaren voert, heeft nu weer hele omgeving nieuwe slachtoffers voor zijn slappe gelul. en zichzelf maar blij maken met zijn dromen
Ben je te dik dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan Jaap prima volgen, dat is zeker erg?![]()
Verbaast me niks. Schrijf hem een brief, is wel leuk voor Jaap. Heeft die al 2 fans.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:33 schreef Peter6000 het volgende:
anders ik wel.quote:
Natuurlijk kun jij Jaap prima volgen. Jullie hebben veel overeenkomsten en dat schept een band. Ga jij, net als Jaap, ook aan jezelf werken ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:33 schreef Peter6000 het volgende:
Hij wil gewoon een afval goeroe worden. De gast die in 4 maanden tijd 2 huubjes afviel, en hij wil bekendheid voor zijn boek die hij gaat schrijven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
Waarom denkt Billie dat ie in dat hok wel af kan vallen zonder hulp,dat kan dan ook buiten met hulp. Kost je ook geen 10K.
mwah.. dat moet niet zo lastig zijn bij die 2quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
n en b gaan er dus nooit uit!! Er moet fysiek geweld bewerkstelligd worden voor 1 van die twee ooit weg gaan
Ja veel interessanter.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe dan ook, een interessanter personage dan Huub, die Jaap.
Get lost, die dikke ransaap heb je na 2 avonden kotsend op de vloer ook wel gezienquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Duidelijk, Jaaps gedrag is behoorlijk labiel en irritant...quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is een irrelevante vraag.
Het gaat om gedrag en cognitie.![]()
Hij is net zo bruisend als de cola light die hij drinktquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Nou ik weet het verschil wel; twee uur in een kamer met huub en twee uur in de kamer met Jaap.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is net zo bruisend als de cola light die hij drinkt![]()
mwah.. huub is op zich ook nog wel interessant, maar ik ben het met je eens dat jaap een heel nieuw aspect toevoegt aan DGKquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Ja maar niet die 2quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. dat moet niet zo lastig zijn bij die 2
enne... was het niet de bedoeling van het spel om vooral te blijven zitten? Dan doen ze toch precies wat ze moeten doen?
Ach er kan nog zoveel gebeuren. Als we verder zijn en ze hebben alleen elkaar nog, kan er ook een immuniteit komen. (er even naief vanuit gaan dat de redactie geen voorkeur heeft en ze er in wil houden).quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
n en b gaan er dus nooit uit!! Er moet fysiek geweld bewerkstelligd worden voor 1 van die twee ooit weg gaan
ja hoi.. ga je eens druk maken over de mensen in de villa en laat mensen op het forum in hun waarde, ook al ben je het niet met ze eens.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef partyyboyy het volgende:
ATTENTIE AAN IEDEREEN: Peter6000 allemaal consequent negeren!!
Bijna in alle posts van hem zegt hij wel iets van ..nou die is leuker dan Huub...in ieder geval interessanter dan Huub enz.. Nu al een paar uur lang.
Die gast wil alleen aandacht, zieligert!![]()
Precies.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:43 schreef Yvet_te het volgende:
sylvia:*verhaal*
jaap: ja heb ik ook
Eric: *verhaal
Jaap: ja heb ik ook
IK IK IK IK IK IK IK IK IK
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat hij straks ook gaat zeggen dat ik leuker ben dan |Huubquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef partyyboyy het volgende:
Bijna in alle posts van hem zegt hij wel iets van ..nou die is leuker dan Huub...in ieder geval interessanter dan Huub enz.. Nu al een paar uur lang.
Sorry, die gast is echt extreem, om de 5 postings gooit ie zijn grote bek erin, en niet zuinig ook.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja hoi.. ga je eens druk maken over de mensen in de villa en laat mensen op het forum in hun waarde, ook al ben je het niet met ze eens.![]()
ik ben vrij nieuw hier maar je mag geen mening geven over andere usersquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja hoi.. ga je eens druk maken over de mensen in de villa en laat mensen op het forum in hun waarde, ook al ben je het niet met ze eens.![]()
Lok fysiek geweld uit, dan moet ie wegquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, die gast is echt extreem, om de 5 postings gooit ie zijn grote bek erin, en niet zuinig ook.
hij luistert niet en valt ze steeds in de reden...terwijl ze toch echt hele nuttige dingen tegen hem zeggenquote:
nee geen persoonlijke aanvallen maar je mag ze wel negeren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:45 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ik ben vrij nieuw hier maar je mag geen mening geven over andere users
Sylvia legt het hem even goed uitquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:45 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
hij luistert niet en valt ze steeds in de reden...terwijl ze toch echt hele nuttige dingen tegen hem zeggen
peter post op zijn manier, net zoals ieder ander dat hier ook doet. En zo gek veel extreems heb ik hem (in DGKquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, die gast is echt extreem, om de 5 postings gooit ie zijn grote bek erin, en niet zuinig ook.
Peter6000 is ook een stuk leuker dan Huub!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef partyyboyy het volgende:
Check anders eens ff z'n laatste 20 posts, dan zie je wat ik bedoel! Want dat zie je blijkbaar nu nog niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
ow oke ik dacht dat er nl een vrijheid van meningsuiting wasquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:46 schreef itsme het volgende:
[..]
nee geen persoonlijke aanvallen maar je mag ze wel negeren.![]()
ja maar jaap heeft een beter voorbeeld...quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
Slecht voobeeld Syl, een bever denkt niet.![]()
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
peter post op zijn manier, net zoals ieder ander dat hier ook doet. En zo gek veel extreems heb ik hem (in DGK) niet zien posten. Wil je met hem inhoudelijk in discussie over een bepaald onderwerp: prima, open een topic en discussier. Maar ga elkaar hier niet persoonlijk aanvallen, dat is nergens voor nodig
of ik het nu wel of niet met hem eens ben, of jij het nu wel of niet met hem eens bent... is niet belangrijk. Peter heeft net zo goed recht op zijn stijl van posten als jij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Check anders eens ff z'n laatste 20 posts, dan zie je wat ik bedoel! Want dat zie je blijkbaar nu nog niet.
Graag jaquote:
Heb je het nu over mij?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog een topic, hou eens opquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
peter post op zijn manier, net zoals ieder ander dat hier ook doet. En zo gek veel extreems heb ik hem (in DGK) niet zien posten. Wil je met hem inhoudelijk in discussie over een bepaald onderwerp: prima, open een topic en discussier. Maar ga elkaar hier niet persoonlijk aanvallen, dat is nergens voor nodig
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Peter6000 is ook een stuk leuker dan Huub!![]()
Maar daardoor zijn 3+4 automatisch gesoundlocked, wel irritant, heb al gevraagd aan redactie waarom dat is maar geven niet thuis daaropquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even S1 en S2 op lock. Er zal wel een monteur binnenkomen voor de airco
natuurlijk gaat het niet over ..eens of oneens! Lees nou eens z'n laatste 20 posts terug, misschien dat je het dan wel begrijpt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
of ik het nu wel of niet met hem eens ben, of jij het nu wel of niet met hem eens bent... is niet belangrijk. Peter heeft net zo goed recht op zijn stijl van posten als jij.
En nu weer gewoon ontopic graag
Sabotage wat ik je brom...quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DGK_REDACTIE, jullie hebben per ongeluk het geluid van S3 en S4 ook weggedraaid !
Dat gebeurd dus altijd als 1+2 op lock gaan, andersom niet, erg irritant dat dan weer welquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DGK_REDACTIE, jullie hebben per ongeluk het geluid van S3 en S4 ook weggedraaid !
Ik heb het liever ook niet dat je het over mij hebt. Maar ik ben wel speciaal, veel specialer dan jaap en ingewikkelder omdat ik nog veeeel ergere dingen heb meegemaakt, maar dat kan ik hier niet zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:45 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ik ben vrij nieuw hier maar je mag geen mening geven over andere users
Mooie klus voor de monteur zodra hij klaar is met de aircoquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat gebeurd dus altijd als 1+2 op lock gaan, andersom niet, erg irritant dat dan weer wel
En ik was net zo benieuwd of hij nou eindelijk iets over ZICHZELF zou vertellen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:50 schreef pullup het volgende:
Nu kunnen we die briljante afval verhalen van Japio niet meer horen![]()
wat dringt er nu niet tot je door? Een persoonlijke aanval op een andere user is niet gewenst. klaar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:50 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
natuurlijk gaat het niet over ..eens of oneens! Lees nou eens z'n laatste 20 posts terug, misschien dat je het dan wel begrijpt.
* hoort engelengezang*quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:49 schreef mootie het volgende:
We zijn toch allemaal kindjes van God? Allemaal elkaars handje vasthouden en een dansje doen nu!
Zit nou niet te voeren we waren er net mee klaar (op Demins na)quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat dringt er nu niet tot je door? Een persoonlijke aanval op een andere user is niet gewenst. klaar.
En voor het geval je het er NOG niet mee eens bent: we hebben een feedbacktopic, waar een dergelijke discussie meer op z'n plaats is, zodat de COS gewoon on topic kan blijven![]()
Brian verscheurt hem zo wel even voor Jaapquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:54 schreef Heathen het volgende:
Wat triest, brian mag het wel lezen.. Nou aan zo'n iemand heb je echt wat qua advies.
Sorry, ik ben zo traag...quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit nou niet te voeren we waren er net mee klaar (op Demins na)
Doe eens lief en ga eens ontopic partyboytjequote:Op donderdag 1 maart 2007 17:55 schreef partyyboyy het volgende:
edit
Prakkie klinkt anders ook niet al te bestquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:54 schreef mazaru het volgende:
Mijn prakkie ziet er straks een stuk lekkerder uit dan wat hun nu voor hun neus gaan krijgen
Goed hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe eens lief en ga eens ontopic partyboytje![]()
Gister was het ook gewoon gezellig,
Bovendien lopen de streams gewoon weer![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:56 schreef demins het volgende:
Dit gebeurt nou altijd als Teamlead er zich mee bemoeit!![]()
Het gesprek is toch al over?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:57 schreef LuNaTiC het volgende:
shit man ik heb echt nergens geluid bij dat gesprek van Jaap etc... iemand een werkende link?
Stop hem maar de kooi in!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:56 schreef demins het volgende:
Dit gebeurt nou altijd als Teamlead er zich mee bemoeit!![]()
Door al die afkortingen heb ik af en toe echt moeite met dit soort posts...quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:58 schreef Alfaro het volgende:
Mnr zoekt steun bij hdnkkk nadat S en E hem confronteren met zijn gedrag, gaat hij syl afvallen maar hdnkkk zegt ook direct dat is wat de mensen zien.....
Hehehehe, zeker een uitdrukking uit deze omgevingquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Prakkie klinkt anders ook niet al te best![]()
dat heb ik nu dus gemist, waar gaat de brief overquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het gesprek is toch al over?
Jaap laat nu Brian een brief lezen, onder het genot van een doodse stilte![]()
Wat zei je?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:00 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap voert geen gesprek, hij praat zonder te luisteren.
een monoloog.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:00 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap voert geen gesprek, hij praat zonder te luisteren.
Hij is van de vriendin van Japio over zijn gedrag van de afgelopen drie dagen en dan specifiek over zijn gezuipquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:00 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
dat heb ik nu dus gemist, waar gaat de brief over
schreef ze ook nog iets over zijn vrouwonvriendelijke gedrag?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is van de vriendin van Japio over zijn gedrag van de afgelopen drie dagen en dan specifiek over zijn gezuip
Heeft ie niet!! Gister is hij de post aan Jaap gaan geven toen die op bed lag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:04 schreef avonne het volgende:
Ik geloof niet dat Huub een brief gejat heeft.
Heeft iemand er iets over gehoord?
Japio heeft het alleen aan Brian laten lezen en er was verder ondanks veel moeite door Erik en Sylvia weinig zinnigs uit te krijgenquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:05 schreef avonne het volgende:
[..]
schreef ze ook nog iets over zijn vrouwonvriendelijke gedrag?
nee,quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:04 schreef pullup het volgende:
Brian beweert dus nu dat Huub brieven jat en denkt zelfs even dat Huub dat gisteren al heeft gedaan.
En die sukkel van een Jaap kan zich pas in tweede instantie herinneren dat hij die brief ook echt ontvangen heeft![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Staan ze 3 uur te koken, komt Amanda: Dus er hoeft geen maggieblokje in??
Looser die Brian.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:05 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Heeft ie niet!! Gister is hij de post aan Jaap gaan geven toen die op bed lag.![]()
Brian had hem zelfs die brief gegeven om aan Jaap te geven en Jaap beweerde dus eerst dat hij die niet had gekregenquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:06 schreef avonne het volgende:
[..]
nee,
Brian zag Huub met een brief lopen
Jaap zegt "Huub bracht mij gisteren een brief" (niet van Cora, maar van iemand anders)
Brian "Oh, dan was dat het"
dus brian trekt min of meer zijn beschuldiging in, maar de gedachte blijft hangen
Gelukkig mag hij voorlopig nog niet uit het huis!quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben echt bang voor Jaap
Je wordt er misselijk vanquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio en tafelmanieren gaat geloof ik niet samen
het is niet VET genoegquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:09 schreef obezzi het volgende:
japio vind het niet zo lekker volgens mij
ja ik zat net te denken..je zal er maar naast zitten (weinig ruimte misschien)quote:
cursus etiquette zal misschien helpen~O>quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:10 schreef mootie het volgende:
Jaapje... elleboog van tafel en met mes en vork eten aub......
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou doe dan wat toneelhaak kom in actie![]()
![]()
![]()
nee dat kan idd niet.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:11 schreef mootie het volgende:
die elleboog onder zn hoofd....... dan kan gewoon niet!
Retorisch...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:11 schreef avonne het volgende:
Vraagje
Hebben Natasia en Brian nog met Jaap op een normale manier gepraat (koetjes en kalfjes) of proberen ze hem nog steeds zo veel mogelijk te ontlopen?
Sussie , kijk dan niet , je bent ook al bang voor Eric, anders kom je maar hier hoor, ik bescherm je wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ja die gaat natuurlijk ook nooit uit eten, maar hangt alleen op de bank met zojuist bestelde rijsttafels, kilo's shoarma patat en frikandellen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:10 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja ik zat net te denken..je zal er maar naast zitten (weinig ruimte misschien)
maar er tegenover is nog veel erger zie ik nu...
met een arm onder zn hoofd, een vies gezicht en als een lompe boer zitten vreten
![]()
Meer een bezempje waarmee jaap over het bord veegt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:11 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Tjezus, hij hanteert die vork alsof het... ja wat is het eigenlijk, een verlengstuk van zijn wijsvinger is of zo.
Dat is het natuurlijk! Hij denkt Huub te dissen door zo raar in zijn voedsel te prakken. Sterke actiequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:12 schreef avonne het volgende:
Hij wil Huubs eten niet eten, geloof ik
Hij verpest het heerlijke eten met zo'n houding, alles wordt gewoon in die scheur geschoven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio en tafelmanieren gaat geloof ik niet samen
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:13 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Ja die gaat natuurlijk ook nooit uit eten, maar hangt alleen op de bank met zojuist bestelde rijsttafels, kilo's shoarma, patat en frikandellen. Culinair eten is hem vreemd.![]()
Zn ouders zijn allebei leraar, die hebben hem vast wel normale tafelmanieren bijgebracht..... toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:13 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Ja die gaat natuurlijk ook nooit uit eten, maar hangt alleen op de bank met zojuist bestelde rijsttafels, kilo's shoarma patat en frikandellen.![]()
en tante Marlene is er ook nog.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sussie , kijk dan niet , je bent ook al bang voor Eric, anders kom je maar hier hoor, ik bescherm je wel.![]()
Gaat ie vanzelf weer frituren bij Cora.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:12 schreef avonne het volgende:
Hij wil Huubs eten niet eten, geloof ik
En Nena................die zouden in twee deuken gelegen hebben met zo'n gast aan tafel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
Nu mis ik Bart
Ja Natasia NU mag je gaan SCHREEUWEN, nu mag het AH AH AH AH toe NOUUUUUUUquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:14 schreef avonne het volgende:
Natasia tegen Jaap "niet spelen met je eten, he?"
Iemands beroep zegt niet zoveel hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Zn ouders zijn allebei leraar, die hebben hem vast wel normale tafelmanieren bijgebracht..... toch?
nou ik niet wat een watje.!...dat kindje hoort bij de teletubbies thuis!quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik geef ze een kans!quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Iemands beroep zegt niet zoveel hoor
Nou inderdaad, echt een supersukkelquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:16 schreef Villalux het volgende:
[..]
nou ik niet wat een watje.!...dat kindje hoort bij de teletubbies thuis!
Ik denk zelfs dat Natte Nel een aardige PERSEPTIE heeft. Misschien dat Brainlost nog iets kan BEWERKSTELLIGENquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
Nu mis ik Bart
haha idd...het verbaast me ook dat niemand zegt of hij even normaal kan gaan zitten en er gezellig bij wilt gaat zitten. maar ik heb er vertrouwen in dat het dit etentje nog gaat gebeurenquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:15 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
Ja Natasia NU mag je gaan SCHREEUWEN, nu mag het AH AH AH AH toe NOUUUUUUU![]()
ik hoop het, ik hoop hetquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:17 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
haha idd...het verbaast me ook dat niemand zegt of hij even normaal kan gaan zitten en er gezellig bij wilt gaat zitten. maar ik heb er vertrouwen in dat het dit etentje nog gaat gebeuren
ja snap ik niet....zij waren het die tegen dr zeiden dat ze er nu gebruikt van moest maken en geld moest gaan verdienen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ow nu zitten ze Nena uit te lachen dat ze belspelmiep gaat worden
ja wel. Hij heeft waarde omdat hij Ban versterktquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:18 schreef kybe het volgende:
Ik kan me ontzettend ergeren aan Natasia en Brian maar begrijp echt niet waarom de DGK redactie die onbehouwen absoluut niet interessante Jaap er weer snel uitbonjourd.Ik zie echt geen toegevoegde waarde.
Zucht......quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:17 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Natte Nel een aardige PERSEPTIE heeft. Misschien dat Brainlost nog iets kan BEWERKSTELLIGEN![]()
Hier op FOK gaan we anders lekker LOS op hem. Jaap is spraakmakend voor de fokkersquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:18 schreef kybe het volgende:
Ik kan me ontzettend ergeren aan Natasia en Brian maar begrijp echt niet waarom de DGK redactie die onbehouwen absoluut niet interessante Jaap er weer snel uitbonjourd.Ik zie echt geen toegevoegde waarde.
iemand?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:11 schreef avonne het volgende:
Vraagje
Hebben Natasia en Brian nog met Jaap op een normale manier gepraat (koetjes en kalfjes) of proberen ze hem nog steeds zo veel mogelijk te ontlopen?
Mijn broek zakt af, zijn ze nou echt zo desperatequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:19 schreef itsme het volgende:
wat is dit nu?
Op de talpa site?![]()
Speciaal voor jaap?
14:52-Zoek jij jouw 'Buddy'?
Zoek jij jouw 'Buddy'?Het leven van de Miljonairs in De Gouden Kooi bestaat niet alleen uit het leven in weelde. Deze mensen van vlees en bloed hebben stuk voor stuk hun eigen verhaal en slepen hun eigen emotionele bagage met zich mee. En na alle discussies en woordenwisselingen is het tijd voor een onbaatzuchtige daad. Want de Miljonairs zijn de realiteit zeker niet uit het oog verloren.
En dat de werkelijkheid hard kan zijn, ondervinden veel mensen aan den lijve. Mensen met een levensbedreigende ziekte, die zich hierdoor niet uit het veld laten slaan, maar keihard vechten. Die het maximale uit hun leven willen halen en weigeren op te geven. Soms kunnen en willen ze dit niet alleen. Soms hebben ze gewoon een maatje nodig. Iemand op wie ze kunnen bouwen. Deze mensen kunnen een beroep doen op een ‘Buddy’.
Deze Buddy’s bieden sociaal-emotionele steun aan mensen die lijden aan een ernstige, chronische of levensbedreigende ziekte.
Zij kunnen een belangrijke steunfactor zijn in het verwerkingsproces.
Ben jij ouder dan 18 en wil jij de strijd tegen je ziekte niet alleen voeren? Zoek jij jouw Buddy? Die ene arm om je heen of gewoon iemand die er is als je hem of haar nodig hebt? En denk jij dit in één van de Miljonairs uit De Gouden Kooi te kunnen vinden? Mail ons jouw verhaal naar: degoudenkooi@talpamedia.nl. Want hoeveel geld je als Miljonair ook hebt, een goede vriendschap en een kwalitatief hoogwaardig leven, hoe kort misschien ook, zijn onbetaalbaar…
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:19 schreef avonne het volgende:
Ik ga ook Nena kijken, want volgens mij is het beremoeilijk zo'n belspelletje vol te lullen
Ik vind dat we nog best lief voor die gast zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:20 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
Hier op FOK gaan we anders lekker LOS op hem. Jaap is spraakmakend voor de fokkers![]()
Nee want Japio heeft zelf buddy's nodigquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:19 schreef itsme het volgende:
wat is dit nu?
Op de talpa site?![]()
Speciaal voor jaap?
14:52-Zoek jij jouw 'Buddy'?
Zoek jij jouw 'Buddy'?Het leven van de Miljonairs in De Gouden Kooi bestaat niet alleen uit het leven in weelde. Deze mensen van vlees en bloed hebben stuk voor stuk hun eigen verhaal en slepen hun eigen emotionele bagage met zich mee. En na alle discussies en woordenwisselingen is het tijd voor een onbaatzuchtige daad. Want de Miljonairs zijn de realiteit zeker niet uit het oog verloren.
En dat de werkelijkheid hard kan zijn, ondervinden veel mensen aan den lijve. Mensen met een levensbedreigende ziekte, die zich hierdoor niet uit het veld laten slaan, maar keihard vechten. Die het maximale uit hun leven willen halen en weigeren op te geven. Soms kunnen en willen ze dit niet alleen. Soms hebben ze gewoon een maatje nodig. Iemand op wie ze kunnen bouwen. Deze mensen kunnen een beroep doen op een ‘Buddy’.
Deze Buddy’s bieden sociaal-emotionele steun aan mensen die lijden aan een ernstige, chronische of levensbedreigende ziekte.
Zij kunnen een belangrijke steunfactor zijn in het verwerkingsproces.
Ben jij ouder dan 18 en wil jij de strijd tegen je ziekte niet alleen voeren? Zoek jij jouw Buddy? Die ene arm om je heen of gewoon iemand die er is als je hem of haar nodig hebt? En denk jij dit in één van de Miljonairs uit De Gouden Kooi te kunnen vinden? Mail ons jouw verhaal naar: degoudenkooi@talpamedia.nl. Want hoeveel geld je als Miljonair ook hebt, een goede vriendschap en een kwalitatief hoogwaardig leven, hoe kort misschien ook, zijn onbetaalbaar…
Dat is nieuwigheid. Zet er een dode vinvis in en we hebben het er ook dagen over.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:20 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
Hier op FOK gaan we anders lekker LOS op hem. Jaap is spraakmakend voor de fokkers![]()
Omdat er verder niet veel gebeurd en hij nieuw is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:20 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
o, mijn godquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:19 schreef itsme het volgende:
wat is dit nu?
-knip-
Geen idee schat ?quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:17 schreef Scrupules het volgende:
lekker dat biologische groen he Jaap![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:20 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Zucht......
Ik word altijd zo moe van allochtonen die moeilijk taalgebruik proberen te bezigen.........
Hij eet eng enz enz enzquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:22 schreef Charmian het volgende:
Ik vind Jaap eng. Hij kijkt eng, doet eng en is volgens mij contactgestoord.
Japio heeft toch al Buddy's ---> 3x zelfs-> banquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn broek zakt af, zijn ze nou echt zo desperate![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:24 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil Brian wel als buddy
Volgens mij is het een en al linkse kermis op de redactie van de gouden kooi:quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn broek zakt af, zijn ze nou echt zo desperate![]()
![]()
Jood...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Nel begon er mee, en dat is een kaaskop
Heeft Peter6000 je account gehacked ??quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:26 schreef kleinzusje het volgende:
Met Brian kun je echt goede gesprekken voeren, over de natuur, de dieren, bloemen en bijtjes. Rustgevende stem. En een lekkere dikke knuffel
Wil je ajb even kappen, de stemwijzer gaan doen en je verdiepen . Dank jequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:26 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Volgens mij is het een en al linkse kermis op de redactie van de gouden kooi:
Die negerin moet per-se winnen, het milieu moet gered worden door allerlei debiele commercials en nu moeten de miljonairs ook nog buddy worden van psychiatrisch patienten......
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft Peter6000 je account gehacked ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |