Brian verscheurt hem zo wel even voor Jaapquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:54 schreef Heathen het volgende:
Wat triest, brian mag het wel lezen.. Nou aan zo'n iemand heb je echt wat qua advies.
Sorry, ik ben zo traag...quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit nou niet te voeren we waren er net mee klaar (op Demins na)
Doe eens lief en ga eens ontopic partyboytjequote:Op donderdag 1 maart 2007 17:55 schreef partyyboyy het volgende:
edit
Prakkie klinkt anders ook niet al te bestquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:54 schreef mazaru het volgende:
Mijn prakkie ziet er straks een stuk lekkerder uit dan wat hun nu voor hun neus gaan krijgen
Goed hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe eens lief en ga eens ontopic partyboytje![]()
Gister was het ook gewoon gezellig,
Bovendien lopen de streams gewoon weer![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:56 schreef demins het volgende:
Dit gebeurt nou altijd als Teamlead er zich mee bemoeit!![]()
Het gesprek is toch al over?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:57 schreef LuNaTiC het volgende:
shit man ik heb echt nergens geluid bij dat gesprek van Jaap etc... iemand een werkende link?
Stop hem maar de kooi in!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:56 schreef demins het volgende:
Dit gebeurt nou altijd als Teamlead er zich mee bemoeit!![]()
Door al die afkortingen heb ik af en toe echt moeite met dit soort posts...quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:58 schreef Alfaro het volgende:
Mnr zoekt steun bij hdnkkk nadat S en E hem confronteren met zijn gedrag, gaat hij syl afvallen maar hdnkkk zegt ook direct dat is wat de mensen zien.....
Hehehehe, zeker een uitdrukking uit deze omgevingquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Prakkie klinkt anders ook niet al te best![]()
dat heb ik nu dus gemist, waar gaat de brief overquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het gesprek is toch al over?
Jaap laat nu Brian een brief lezen, onder het genot van een doodse stilte![]()
Wat zei je?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:00 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap voert geen gesprek, hij praat zonder te luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |