Sorry, die gast is echt extreem, om de 5 postings gooit ie zijn grote bek erin, en niet zuinig ook.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja hoi.. ga je eens druk maken over de mensen in de villa en laat mensen op het forum in hun waarde, ook al ben je het niet met ze eens.![]()
ik ben vrij nieuw hier maar je mag geen mening geven over andere usersquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja hoi.. ga je eens druk maken over de mensen in de villa en laat mensen op het forum in hun waarde, ook al ben je het niet met ze eens.![]()
Lok fysiek geweld uit, dan moet ie wegquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, die gast is echt extreem, om de 5 postings gooit ie zijn grote bek erin, en niet zuinig ook.
hij luistert niet en valt ze steeds in de reden...terwijl ze toch echt hele nuttige dingen tegen hem zeggenquote:
nee geen persoonlijke aanvallen maar je mag ze wel negeren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:45 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ik ben vrij nieuw hier maar je mag geen mening geven over andere users
Sylvia legt het hem even goed uitquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:45 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
hij luistert niet en valt ze steeds in de reden...terwijl ze toch echt hele nuttige dingen tegen hem zeggen
peter post op zijn manier, net zoals ieder ander dat hier ook doet. En zo gek veel extreems heb ik hem (in DGKquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, die gast is echt extreem, om de 5 postings gooit ie zijn grote bek erin, en niet zuinig ook.
Peter6000 is ook een stuk leuker dan Huub!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef partyyboyy het volgende:
ATTENTIE AAN IEDEREEN: Peter6000 allemaal consequent negeren!!
Bijna in alle posts van hem zegt hij wel iets van ..nou die is leuker dan Huub...in ieder geval interessanter dan Huub enz.. Nu al een paar uur lang.
Die gast wil alleen aandacht, zieligert!![]()
Check anders eens ff z'n laatste 20 posts, dan zie je wat ik bedoel! Want dat zie je blijkbaar nu nog niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
ow oke ik dacht dat er nl een vrijheid van meningsuiting wasquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:46 schreef itsme het volgende:
[..]
nee geen persoonlijke aanvallen maar je mag ze wel negeren.![]()
ja maar jaap heeft een beter voorbeeld...quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
Slecht voobeeld Syl, een bever denkt niet.![]()
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
peter post op zijn manier, net zoals ieder ander dat hier ook doet. En zo gek veel extreems heb ik hem (in DGK) niet zien posten. Wil je met hem inhoudelijk in discussie over een bepaald onderwerp: prima, open een topic en discussier. Maar ga elkaar hier niet persoonlijk aanvallen, dat is nergens voor nodig
of ik het nu wel of niet met hem eens ben, of jij het nu wel of niet met hem eens bent... is niet belangrijk. Peter heeft net zo goed recht op zijn stijl van posten als jij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Check anders eens ff z'n laatste 20 posts, dan zie je wat ik bedoel! Want dat zie je blijkbaar nu nog niet.
Graag jaquote:
Heb je het nu over mij?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |