haha idd...het verbaast me ook dat niemand zegt of hij even normaal kan gaan zitten en er gezellig bij wilt gaat zitten. maar ik heb er vertrouwen in dat het dit etentje nog gaat gebeurenquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:15 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
Ja Natasia NU mag je gaan SCHREEUWEN, nu mag het AH AH AH AH toe NOUUUUUUU![]()
ik hoop het, ik hoop hetquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:17 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
haha idd...het verbaast me ook dat niemand zegt of hij even normaal kan gaan zitten en er gezellig bij wilt gaat zitten. maar ik heb er vertrouwen in dat het dit etentje nog gaat gebeuren
ja snap ik niet....zij waren het die tegen dr zeiden dat ze er nu gebruikt van moest maken en geld moest gaan verdienen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ow nu zitten ze Nena uit te lachen dat ze belspelmiep gaat worden
ja wel. Hij heeft waarde omdat hij Ban versterktquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:18 schreef kybe het volgende:
Ik kan me ontzettend ergeren aan Natasia en Brian maar begrijp echt niet waarom de DGK redactie die onbehouwen absoluut niet interessante Jaap er weer snel uitbonjourd.Ik zie echt geen toegevoegde waarde.
Zucht......quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:17 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Natte Nel een aardige PERSEPTIE heeft. Misschien dat Brainlost nog iets kan BEWERKSTELLIGEN![]()
Hier op FOK gaan we anders lekker LOS op hem. Jaap is spraakmakend voor de fokkersquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:18 schreef kybe het volgende:
Ik kan me ontzettend ergeren aan Natasia en Brian maar begrijp echt niet waarom de DGK redactie die onbehouwen absoluut niet interessante Jaap er weer snel uitbonjourd.Ik zie echt geen toegevoegde waarde.
iemand?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:11 schreef avonne het volgende:
Vraagje
Hebben Natasia en Brian nog met Jaap op een normale manier gepraat (koetjes en kalfjes) of proberen ze hem nog steeds zo veel mogelijk te ontlopen?
Mijn broek zakt af, zijn ze nou echt zo desperatequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:19 schreef itsme het volgende:
wat is dit nu?
Op de talpa site?![]()
Speciaal voor jaap?
14:52-Zoek jij jouw 'Buddy'?
Zoek jij jouw 'Buddy'?Het leven van de Miljonairs in De Gouden Kooi bestaat niet alleen uit het leven in weelde. Deze mensen van vlees en bloed hebben stuk voor stuk hun eigen verhaal en slepen hun eigen emotionele bagage met zich mee. En na alle discussies en woordenwisselingen is het tijd voor een onbaatzuchtige daad. Want de Miljonairs zijn de realiteit zeker niet uit het oog verloren.
En dat de werkelijkheid hard kan zijn, ondervinden veel mensen aan den lijve. Mensen met een levensbedreigende ziekte, die zich hierdoor niet uit het veld laten slaan, maar keihard vechten. Die het maximale uit hun leven willen halen en weigeren op te geven. Soms kunnen en willen ze dit niet alleen. Soms hebben ze gewoon een maatje nodig. Iemand op wie ze kunnen bouwen. Deze mensen kunnen een beroep doen op een ‘Buddy’.
Deze Buddy’s bieden sociaal-emotionele steun aan mensen die lijden aan een ernstige, chronische of levensbedreigende ziekte.
Zij kunnen een belangrijke steunfactor zijn in het verwerkingsproces.
Ben jij ouder dan 18 en wil jij de strijd tegen je ziekte niet alleen voeren? Zoek jij jouw Buddy? Die ene arm om je heen of gewoon iemand die er is als je hem of haar nodig hebt? En denk jij dit in één van de Miljonairs uit De Gouden Kooi te kunnen vinden? Mail ons jouw verhaal naar: degoudenkooi@talpamedia.nl. Want hoeveel geld je als Miljonair ook hebt, een goede vriendschap en een kwalitatief hoogwaardig leven, hoe kort misschien ook, zijn onbetaalbaar…
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:19 schreef avonne het volgende:
Ik ga ook Nena kijken, want volgens mij is het beremoeilijk zo'n belspelletje vol te lullen
Ik vind dat we nog best lief voor die gast zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:20 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
Hier op FOK gaan we anders lekker LOS op hem. Jaap is spraakmakend voor de fokkers![]()
Nee want Japio heeft zelf buddy's nodigquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:19 schreef itsme het volgende:
wat is dit nu?
Op de talpa site?![]()
Speciaal voor jaap?
14:52-Zoek jij jouw 'Buddy'?
Zoek jij jouw 'Buddy'?Het leven van de Miljonairs in De Gouden Kooi bestaat niet alleen uit het leven in weelde. Deze mensen van vlees en bloed hebben stuk voor stuk hun eigen verhaal en slepen hun eigen emotionele bagage met zich mee. En na alle discussies en woordenwisselingen is het tijd voor een onbaatzuchtige daad. Want de Miljonairs zijn de realiteit zeker niet uit het oog verloren.
En dat de werkelijkheid hard kan zijn, ondervinden veel mensen aan den lijve. Mensen met een levensbedreigende ziekte, die zich hierdoor niet uit het veld laten slaan, maar keihard vechten. Die het maximale uit hun leven willen halen en weigeren op te geven. Soms kunnen en willen ze dit niet alleen. Soms hebben ze gewoon een maatje nodig. Iemand op wie ze kunnen bouwen. Deze mensen kunnen een beroep doen op een ‘Buddy’.
Deze Buddy’s bieden sociaal-emotionele steun aan mensen die lijden aan een ernstige, chronische of levensbedreigende ziekte.
Zij kunnen een belangrijke steunfactor zijn in het verwerkingsproces.
Ben jij ouder dan 18 en wil jij de strijd tegen je ziekte niet alleen voeren? Zoek jij jouw Buddy? Die ene arm om je heen of gewoon iemand die er is als je hem of haar nodig hebt? En denk jij dit in één van de Miljonairs uit De Gouden Kooi te kunnen vinden? Mail ons jouw verhaal naar: degoudenkooi@talpamedia.nl. Want hoeveel geld je als Miljonair ook hebt, een goede vriendschap en een kwalitatief hoogwaardig leven, hoe kort misschien ook, zijn onbetaalbaar…
Dat is nieuwigheid. Zet er een dode vinvis in en we hebben het er ook dagen over.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:20 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
Hier op FOK gaan we anders lekker LOS op hem. Jaap is spraakmakend voor de fokkers![]()
Omdat er verder niet veel gebeurd en hij nieuw is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:20 schreef toneelhaak1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |