o, mijn godquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:19 schreef itsme het volgende:
wat is dit nu?
-knip-
Ben jij ouder dan 18 en wil jij de strijd tegen je ziekte niet alleen voeren? Zoek jij jouw Buddy? Die ene arm om je heen of gewoon iemand die er is als je hem of haar nodig hebt? En denk jij dit in één van de Miljonairs uit De Gouden Kooi te kunnen vinden? Mail ons jouw verhaal naar: degoudenkooi@talpamedia.nl. Want hoeveel geld je als Miljonair ook hebt, een goede vriendschap en een kwalitatief hoogwaardig leven, hoe kort misschien ook, zijn onbetaalbaar…
Geen idee schat ?quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:17 schreef Scrupules het volgende:
lekker dat biologische groen he Jaap![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:20 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Zucht......
Ik word altijd zo moe van allochtonen die moeilijk taalgebruik proberen te bezigen.........
Hij eet eng enz enz enzquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:22 schreef Charmian het volgende:
Ik vind Jaap eng. Hij kijkt eng, doet eng en is volgens mij contactgestoord.
Japio heeft toch al Buddy's ---> 3x zelfs-> banquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn broek zakt af, zijn ze nou echt zo desperate![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:24 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil Brian wel als buddy
Volgens mij is het een en al linkse kermis op de redactie van de gouden kooi:quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn broek zakt af, zijn ze nou echt zo desperate![]()
![]()
Jood...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Nel begon er mee, en dat is een kaaskop
Heeft Peter6000 je account gehacked ??quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:26 schreef kleinzusje het volgende:
Met Brian kun je echt goede gesprekken voeren, over de natuur, de dieren, bloemen en bijtjes. Rustgevende stem. En een lekkere dikke knuffel
Wil je ajb even kappen, de stemwijzer gaan doen en je verdiepen . Dank jequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:26 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Volgens mij is het een en al linkse kermis op de redactie van de gouden kooi:
Die negerin moet per-se winnen, het milieu moet gered worden door allerlei debiele commercials en nu moeten de miljonairs ook nog buddy worden van psychiatrisch patienten......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |