quote:Ja, het (afstudeerpraatje, red.) wordt dus vrijdag 27 april!
T.z.t. krijg je bericht over tijdstip en lokaal.
Het verslag (in 3-voud) moet je maandag 16 april bij mij inleveren.
Met vriendelijke groet,
Tessy Roosen
Afstudeerbureau Fontys Hogeschool ICT
Ik ken weinig mensen met fitnessapparaten die ze ook echt gebruiken. Om precies te zijn geenquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mensen die niet naar de Fitness zaal gaan zullen thuis ook niet fitnessen idd
Neequote:Op donderdag 1 maart 2007 14:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Weet niet of dat kan bij Ryanair...
Moet je ff over Redmond en California beginnen. Gegarandeerd geen les meer, want hij is er zelf ook geweestquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Volgens mij van Peter van den Broek
dus?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:55 schreef r8ality het volgende:
Ik heb gister een Duitse meid ontmoet die een hekel heeft aan Microsoft.
Of over zijn zoon, want die heeft een fantastische geweldige baan met Cap Geminiquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Moet je ff over Redmond en California beginnen. Gegarandeerd geen les meer, want hij is er zelf ook geweest.
Net alsof meisjes een mening hebben over Microsoft vs. Linuxquote:
picsquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:55 schreef r8ality het volgende:
Ja of zijn reis met mattie Kasper.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Of over zijn zoon, want die heeft een fantastische geweldige baan met Cap Gemini.
Te lam om m'n camera mee te slepenquote:
Is dat die dove?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja of zijn reis met mattie Kasper.!
Verkapte "Kijk, ik heb met een meisje gepraat" postquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:55 schreef r8ality het volgende:
Hou je dan ook bij de Zweedse meisjesquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Net alsof meisjes een mening hebben over Microsoft vs. Linux. For the record, ze doet een soort van PABO!
*proestquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verkapte "Kijk, ik heb met een meisje gepraat" post
Hee dudequote:Op donderdag 1 maart 2007 15:11 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Hou je dan ook bij de Zweedse meisjes![]()
Ja ik moet t ff in de gaten houden, daar moet ik natuurlijk ook ff in postenquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hee dude.
Jaja. Typisch, zijn we bijna bij de 1000, komen er ineens allemaal oldbies aanzeilen
.
Ja, en bovenal homo. Overigens kun je veilig Worms (met geluid!) spelen in de les bij hem, hoort ie toch nietquote:
Mac OS is meer iets voor vrouwenquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Net alsof meisjes een mening hebben over Microsoft vs. Linux. For the record, ze doet een soort van PABO!
Leeft u nog?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:17 schreef Ingridh007 het volgende:
tvp
Hij heeft niet eens met haar gepraat, ze had gewoon een T-shirt aan met de tekst:quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verkapte "Kijk, ik heb met een meisje gepraat" post
Wij leven nog, maar we werken hard en savonds ook druk geweest.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leeft u nog?
Hoe is het met Bobje?
m²? specs? prijs?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:17 schreef Ingridh007 het volgende:
tvp
Of ze zat in de TMF chatquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens met haar gepraat, ze had gewoon een T-shirt aan met de tekst:
[afbeelding]
Uhuh. Duitsers in de TMF Chatquote:
Wat is er mis met TMF-chat???quote:
Als je in de TMF-chat niet binnen 5 minuten een ban krijgt dan ben je een breezahquote:
Hihihihihiquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens met haar gepraat, ze had gewoon een T-shirt aan met de tekst:
[afbeelding]
Helemaal leuk was die sms-chat vroeger op tv.quote:
Topic erbij zettenquote:
Ze had eigenlijk meer een soort van hobbezak aanquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[afbeelding]
Juist, veel mannen lijken dat niet te begrijpen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
Kamasutra tips:
Beffen: dit is onveilig, je kan er bijvoorbeeld herpes mee oplopen, gebruik altijd een beflapje. En dan: Mark, hiermee breng je haar tot grote hoogten. Let er wel op dat je veel afwisselt!
je moet helemaal niet afwisselen met beffen, als je goed zit moet je vooral datzelfde blijven doen
Ach, zelfs SQ heeft bijna meer posts dan jij hebt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:37 schreef r8ality het volgende:
Gurlie. Jij zit al langer op Fok! Dat wist ik heul niet
.En je hebt meer posts dan mij
. GCSC hoerrrrr!
.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ach, zelfs SQ heeft bijna meer posts dan jij hebt.
Nou, ze moet er nog 7000 en SQ is een posthoerquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ach, zelfs SQ heeft bijna meer posts dan jij hebt.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou, ze moet er nog 7000 en SQ is een posthoer.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:35 schreef gurlie het volgende:
[..]
Je staat er wel eens mooier op moet ik zeggen.
Ikke toch wel?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:34 schreef gurlie het volgende:
[..]
Juist, veel mannen lijken dat niet te begrijpen.
Heb ik ook een poos in mee zitten posten, daar ken ik gurlie eigenlijk vanquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:37 schreef r8ality het volgende:
.En je hebt meer posts dan mij IK
. GCSC hoerrrrr!
.
Niet van de TMF-chat?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb ik ook een poos in mee zitten posten, daar ken ik gurlie eigenlijk van![]()
![]()
7 jaar geleden (quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Helemaal leuk was die sms-chat vroeger op tv.
Of hebben ze dat nog steeds? Ik heb echt nooit meer TMF aan staan namelijk, en als ik het zie in de Boston dan hebben ze altijd Kamasutra tips
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
7 jaar geleden () was tmf-chat best leuk... Die chatbox is er de oorzaak van dat ik nu hier in dit topic zit.
![]()
Geil man.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:50 schreef FlowDesign het volgende:
[nerd-mode]
Wow, een werkende export via ODBC van de ene server met MSSQL naar een andere server met MySQL gedaan![]()
[/]
Okee. Topic kan dicht. Fuck die duizendste. Het is nu wel verneuktquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
7 jaar geleden () was tmf-chat best leuk... Die chatbox is er de oorzaak van dat ik nu hier in dit topic zit.
![]()
Nietes.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
![]()
Ik was überspammer numero uno.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:37 schreef r8ality het volgende:
.En je hebt meer posts dan mij
. GCSC hoerrrrr!
.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Okee. Topic kan dicht. Fuck die duizendste. Het is nu wel verneukt.
Is dit net zo erg als dat ie vergeten is hoelang jullie al iets hebben? Of wat jullie favoriete liedje samen is?quote:
Niet van die dubieuze meet in Utrecht?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
![]()
Dat was pussydeluxe aapquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Niet van die dubieuze meet in Utrecht?.
Nee dat was fraubitch.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Niet van die dubieuze meet in Utrecht?.
We hebben geen favoriet liedje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Is dit net zo erg als dat ie vergeten is hoelang jullie al iets hebben? Of wat jullie favoriete liedje samen is?
Ja hè.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Van jouw "Zeg het met briefjes" topic dan?
Oja. Niet bij te houden met die jongenquote:
Nou nou, poeh poeh, wat een vrouwenverslinder.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Oja. Niet bij te houden met die jongen.
Ja die jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Owja, die nu met Dribbel ligt te neuken.
Floris, maak het eens uit. Pleasequote:Op donderdag 1 maart 2007 16:06 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nou nou, poeh poeh, wat een vrouwenverslinder.
Net als jij.
Sterf.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Floris, maak het eens uit. Please.
Joost verslindt vrouwen bij het levenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:06 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nou nou, poeh poeh, wat een vrouwenverslinder.
Net als jij.
Lekker wiefquote:
Maagdquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Joost verslindt vrouwen bij het leven
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:10 schreef bleiblei het volgende:
Ik belde rond 3 uur iemand op bij de klant of hij iets wilde uitproberen.
Hij zegt, ow okee! Doe ik! Waarop ik vraag of hij me terugbelt als ie iets meer weet.
Uur niets van gehoord. Ik bel toch maar ff op om te vragen of het gelukt is.
Zegt zijn collega "Ja, hij is op vakantie".
Ik: WTFBBQ! Ik heb hem net nog aan de telefoon gehad!
Hij: Ja, hij is net vertrokken.
Fijn. En die man is één van de weinigen die me verder kan helpen
.
Briljant! Roepen dat je iets gaat doen en dan op vakantie gaan!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:10 schreef bleiblei het volgende:
Ik belde rond 3 uur iemand op bij de klant of hij iets wilde uitproberen.
Hij zegt, ow okee! Doe ik! Waarop ik vraag of hij me terugbelt als ie iets meer weet.
Uur niets van gehoord. Ik bel toch maar ff op om te vragen of het gelukt is.
Zegt zijn collega "Ja, hij is op vakantie".
Ik: WTFBBQ! Ik heb hem net nog aan de telefoon gehad!
Hij: Ja, hij is net vertrokken.
Fijn. En die man is één van de weinigen die me verder kan helpen
.
Wie?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lekker wief![]()
.
Ik zweer het, die lijkt op Lise... eh... Teneru oid.
ies kannibaal?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Joost verslindt vrouwen bij het leven
SLA level verloopt morgenochtend *baal*quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Briljant! Roepen dat je iets gaat doen en dan op vakantie gaan!![]()
gooi je lenzen nog maar niet wegquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lekker wief![]()
.
Ik zweer het, die lijkt op Lise... eh... Teneru oid...
*checkt vorige pagina: Neteru dus*
Ik hou even mijn mond.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lekker wief![]()
.
Ik zweer het, die lijkt op Lise... eh... Teneru oid...
*checkt vorige pagina: Neteru dus*
quote:
Als ze zo geweldig geil was had je haar maar moeten neuken, knaas.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
gooi je lenzen nog maar niet weg
* jaloezie bespeurtquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
Als ze zo geweldig geil was had je haar maar moeten neuken, knaas.
Gewoon call sluiten... hij belt maar opnieuw zodra hij weer terug is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
SLA level verloopt morgenochtend *baal*
Daar heb ik geen weet van. Ik zeg alleen dat ze helemaal niet op Neteru lijktquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
Als ze zo geweldig geil was had je haar maar moeten neuken, knaas.
Slijmbal.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Daar heb ik geen weet van. Ik zeg alleen dat ze helemaal niet op Neteru lijkt![]()
Jij bent toch veel leukerderderder
quote:
Haalt die Volvo de 140 welquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:18 schreef r8ality het volgende:
Whehe, vet dat ik dat kan zeggen. Ik ben er weg van, even naar Goteborg. Even ja, want 140km stelt geen hol voor hier.
Achja, kun je in ieder geval zeggen dat je geen maagd meer bent.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:20 schreef r8ality het volgende:
[..]. Gevoelens, en 19. Can't blame myself.
wat een knakworsten daar zegquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:24 schreef bleiblei het volgende:
Yes!!! Probleem is opgelost.
Hij was me vergeten terug te bellen.
Als jij over 33 jaar die fohn van je nog hebt, mag je opmerkingen maken.quote:
Grrrrrrquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
*aai
Waar kennen wij elkaar nou van dan? Is best lang geleden
Die heb ik dan al niet meer, de fohn gaat de deur uitquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als jij over 33 jaar die fohn van je nog hebt, mag je opmerkingen maken..
Dus ik kán het niet weten?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:27 schreef gurlie het volgende:
[..]
Grrrrrr
Zomer 2004, en dat zeg ik lekker niet.
Achja, bb kende mij ook van het Augustinianum, terwijl ik me hem absoluut niet kan herinneren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dus ik kán het niet weten?Ik snap er niks meer van
"You like speedrock?"quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
Nu was ik natuurlijk wel een enigszins opvallende blauwgroenharige metalhead
Vast wel, maar ik ga het je niet zeggen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dus ik kán het niet weten?Ik snap er niks meer van
http://youtube.com/watch?v=Lg3uRdpz9z0quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
"You like speedrock?"
"RAAAAAAAAAHHHHHHHHH TUDUDUDUDUDUDEU AAAHHHHRRRGGGG RAAAHHHHH!!!!!!!!"
Sorry, moest even aan de laatste aflevering van Scrubs denken![]()
Speedmetal is wel even heel wat anders meneer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=Lg3uRdpz9z0
Ik had het inderdaad al gehoord!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:53 schreef bleiblei het volgende:
Had ik al verteld dat ik oom ga worden?.
Ik krijg net een smsje dattie het iig doet. Of naja, het hartje dan.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:50 schreef gurlie het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik ga het je niet zeggen.
Het collega staat ingepland van 10:45u tot 15:00u dus ik ga niet werken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:21 schreef gurlie het volgende:
Maar Flow, hoe laat ben je morgen thuis dan, als je een college hebt? Ga je ook gewoon werken?
Ohhh dus je bent ook vroeg. Mag je fijn koken, ik doe wel boodschappen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het collega staat ingepland van 10:45u tot 15:00u dus ik ga niet werken.
Ik heb geen flauw idee hoe laat ik mag gaan, ik vermoed dat het niet tot 15:00u gaat duren
maar ik ga daarna wel ff naar de kapper. Dus ik ben denk ik om 16:00u wel thuis, maar pin me er niet op vast
Je hebt een sleutel dus je kunt er iig in![]()
I am in!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:36 schreef amaranta het volgende:
sleutel hebben van het huis van je vriendje !!!
![]()
Ik verwacht dan wel dat ze al in een sexy outfit klaar ligt op bed dan wel het eten klaar heeft staanquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
binnen zijn als je vriendje er nog niet is!![]()
bquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:35 schreef amaranta het volgende:
Flow en Gurlie kennen elkaar van de
a) kanloze fokkers meet 2004
b ) stop je leuter in een kleuter meet 2004
geintje
Van heel de dag op m'n workstation en via Remote Desktop op twee servers tegelijk werken word je gewoon gestrest, vandaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
steek er een op, en teer jouw longen nog wat?
lingerie en een schort?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik verwacht dan wel dat ze al in een sexy outfit klaar ligt op bed dan wel het eten klaar heeft staan![]()
![]()
Uh huhquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik verwacht dan wel dat ze al in een sexy outfit klaar ligt op bed dan wel het eten klaar heeft staan![]()
![]()
Ja ik dacht, ik maak de verwarring even compleet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:43 schreef ArTiC het volgende:
zullen we allemaal zo'n donkere avatar nemen...om het makkelijk te maken
Momentquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:43 schreef ArTiC het volgende:
zullen we allemaal zo'n donkere avatar nemen...om het makkelijk te maken
Begin van het einde.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:36 schreef amaranta het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:32 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Begin van het einde.Wanneer hebben jullie voor het laatst geneukt?
mooi Juup, ziet er authentiek uitquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:58 schreef Juup© het volgende:
En wacht nog steeds.
mooi stoofpannetjequote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:41 schreef ArTiC het volgende:
Waar blijft Juup met zijn kattenmepper smilie?
doodsverwensing! ban! banaan-vraag!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik ben heul niet aan het poetsen, ik ben aan het werken.
En sterf.
Doodsverwensing.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik ben heul niet aan het poetsen, ik ben aan het werken.
En sterf.
thnx...was hem kwijt na een format namelijkquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
thnx...was hem kwijt na een format namelijk
weer aan mijn MSN toegevoegdquote:
Helmondquote:De Eindhovense politie hield gisteren een klopjacht op een Belgische taxichauffeur die een man had 'ontvoerd'. Een getuige had in Helmond gezien hoe de man iemand in de kofferbak van de auto duwde en waarschuwde daarop de autoriteiten.
De politie dacht aan een ontvoering en zette direct een klopjacht in op de taxichauffeur. Een half uur later werd de wagen onderschept. De kofferbak bleek inmiddels leeg. De taxichauffeur gaf toe dat er iemand had ingelegen. Hij had een vriend vervoerd die een gratis ritje wilde. Omdat de chauffeur bang was dat zijn baas erachter zou komen dat hij iemand gratis vervoerde verstopte de vriend zich op eigen initiatief in de kofferbak. De taxichauffeur kwam er bij zijn baas vanaf met een berisping.
Heeft een volvo poten dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:54 schreef FlowDesign het volgende:
Godverdegoderdergodver m'n Volvo loopt alweer op 3 poten![]()
![]()
De autoquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heeft een volvo poten dan?
Maar ff zere neus, er zit net een ander blok in. Wat zou het nog kunnen zijn dan behalve dat?
Nieuwe 2ehandse kop (met kleppen dus) en nieuwe koppakking enzo ja. Ik heb die kop zelf gezien voordat die erop ging en die zag er goed uit. Dus lijkt me wel heel erg kut als er nu weer een klep verbrand is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heeft een volvo poten dan?
Maar ff zere neus, er zit net een ander blok in. Wat zou het nog kunnen zijn dan behalve dat?
Ontsteking goed doorgemeten? Geen idee hoe het allemaal zit bij een oude Volvo maar dat een bougie vonkt wil niet altijd zeggen dat alles ervoor ok is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:54 schreef FlowDesign het volgende:
Het is niet de bougie en het ligt ook niet aan de bougiekabels...
Half blok danquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nieuwe 2ehandse kop (met kleppen dus) en nieuwe koppakking enzo ja. Ik heb die kop zelf gezien voordat die erop ging en die zag er goed uit. Dus lijkt me wel heel erg kut als er nu weer een klep verbrand is.
Het is dit keer ook cilinder 2 die niet loopt, vorige keer was het nummertje 3.
Ik heb de bougies van nummer 1 en 2 al omgewisseld, maakt geen verschil.
Alles vonkt ook.
Maar mss dat de verdeelkap (of rotor whatever) stuk is of in het minst erge geval staat de timing gewoon niet goed.
Idd, dat een vrouw kan neuken wil niet zeggen dat zij goed in haar hoofd isquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ontsteking goed doorgemeten? Geen idee hoe het allemaal zit bij een oude Volvo maar dat een bougie vonkt wil niet altijd zeggen dat alles ervoor ok is.
Het voordeel is ook dat je overal goed bij kan...bij een 'nieuwere' auto heb je kabouterhandjes nodig...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Half blok dan
Het voordeel is dat het simpele techniek is, het nadeel kan zijn dat het weer sleutelen betekend.
Je hebt wel lef om hier zo over je vrouw te praten..stel dat ze meeleestquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Idd, dat een vrouw kan neuken wil niet zeggen dat zij goed in haar hoofd is
Wie zegt dat Duchess goed kan neuken dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je hebt wel lef om hier zo over je vrouw te praten..stel dat ze meeleest
goed puntquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wie zegt dat Duchess goed kan neuken dan?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:35 schreef amaranta het volgende:
Flow en Gurlie kennen elkaar van de
a) kanloze fokkers meet 2004
b ) stop je leuter in een kleuter meet 2004
geintje
Het begin van het eindequote:Op donderdag 1 maart 2007 17:36 schreef amaranta het volgende:
![]()
Ik weet het zelf ook allemaal niet precies, ben geen autotechneut.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ontsteking goed doorgemeten? Geen idee hoe het allemaal zit bij een oude Volvo maar dat een bougie vonkt wil niet altijd zeggen dat alles ervoor ok is.
Kun je ff op en neer komen rijden om Flow zijn Volvo te fiksen?quote:
Maar waarom denk jij dat het weer een klep kan zijn? Rijdt de auto zo slecht op gas ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik weet het zelf ook allemaal niet precies, ben geen autotechneut.
Maar de bobine geeft z'n stroom door aan de verdeelkap en die moet het met de juiste timing aan de juiste bougie doorgeven.
In heel dat circuit kan er natuurlijk iets mis zijn dat niks met de kop of kleppen te maken heeft.
Morgen ff compressie meten, dan weten we weer iets meer.
Fok! Volvo Helpdesk vanuit Zweden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kun je ff op en neer komen rijden om Flow zijn Volvo te fiksen?
Nu dus op benzine nog slechter zelfsquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar waarom denk jij dat het weer een klep kan zijn? Rijdt de auto zo slecht op gas ofzo?
Aha.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nu dus op benzine nog slechter zelfs
Hmmm, koop Mex zijn Miata en bouw het blok overquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nu dus op benzine nog slechter zelfs
Maar wel een beetje zelfde symptomen als de vorige keer.
Ik vroeg me al af waar je bleef.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:54 schreef FlowDesign het volgende:
Godverdegoderdergodver m'n Volvo loopt alweer op 3 poten![]()
![]()
Weet ik nog niet, ga weer ff iets testen. brbquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:10 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef.
Tisser nu weer mee?
HE!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het begin van het einde.
[edit]gr8snol was me voor[/edit]
sletje dan?quote:
Daar heb je SQ toch voorquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:21 schreef bleiblei het volgende:
Zow! Keuken is ook weer schoon.
Schoonmaken sucks.
Kost veels te veel tijd en in no time ist weer smerig.
Heb ik net ook gedaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:21 schreef bleiblei het volgende:
Zow! Keuken is ook weer schoon.
Schoonmaken sucks.
Kost veels te veel tijd en in no time ist weer smerig.
Erg he zo'n oude autoquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:10 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef.
Tisser nu weer mee?
Ja.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:29 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb trouwens nog een oranje "pluim" die geldig is tot 4 april.
Iemand een goed idee wat ik daar mee kan doen?
Die van mij loopt al 3 jaar probleemloosquote:
Jij hebt geluk. Ben jij trouwens met die tank naar zweden gereden?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Die van mij loopt al 3 jaar probleemloos.
Diner met SQ in het kurhaus.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:35 schreef bleiblei het volgende:
Wat er in het boekje staat is:
Champagne proeven
Overnachting voor 2 in Rotterdam
Naar het Dolfinarium
Een tijdschrift abo (hier zit ik aan te denken om te doen)
Een concert van het Brabant Orkest, Rotterdams Philharmonisch Orkest of NL Kamerorkest
Strandzeilen
Ultra Light vliegen
Naar een dierentuin
Een leenschilderij voor een jaar
Een koffiepakket
Een kookcursus van een dag
Naar Walibi world
Een luchtje van Globalperfumes.com
Weggeven aan de Cliniclowns
Een ontbijt op bed (ontbijtservice)![]()
Een Rituals pakket
DVD's van Moviemiles.com
Een Manicure
Een diner in het Kurhaus
Een dag relaxen in de Thermen
6 Heats karten
2 Museum jaarkaarten
enz enz enz.
waar?quote:
Ach hemeltje! Dat lijkt me echt weeeerelds!quote:POES, IK HEB JE!
Ontvang een fotosessie van je huisdier inclusief een online fotoboek en een afdruk naar keuze.
Wel leuk, maar kun je zelf ook maken/doen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ach hemeltje! Dat lijkt me echt weeeerelds!![]()
Go-Kart in Dordrechtquote:
Oeh, das ook wel tofquote:STUNTEN IN HET ONDIEPE
Ontvang een Plywood Skimboard.
Kan ik ook wel gebruikenquote:WAT KAN ER MET HAAR?
Ontvang een knipbehandeling in een van de salons van Rob Peetoom.
Wat nog leuker is ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wel leuk, maar kun je zelf ook maken/doen.
Dat zou ik niet kiezen danquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Go-Kart in Dordrecht
Bleekemolen in Mijdrecht, Delft of Amsterdam
ANAC in Nijmegen
Euro kartracing in Groningen
Funcentrum kartworld in Limmen
Party & Kartcenter in Echt
Offff Indoorkarting in Hoogeveen.
Aaaaltijd al willen hebbenquote:BOOM OP SCHAAL
Ontvang een exclusieve Pinas bonsai van 8-10 jaar oud.
quote:GEEF ME JE SCHOEN EN IK ZEG JE WIE JE BENT
Neem deel aan een masterclass workshop schoenpoetsen.
Degene die je dit gegeven heeft vind jou vast niet heel erg aardigquote:
Elke week iets andersquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:45 schreef bleiblei het volgende:
Echt ze hebben gewoon 52 mogelijkheden waar ik uit mag kiezen.
Er zitten ook wel gave dingen tussen, 3 keer paragliden, een surfcursus.... Dat werkquote:
Nu twijfel ik tussen de GTO, de Playboyquote:Playboy heeft een internationaal georiënteerde kwaliteitsformule met aandacht voor alles wat mannen boeit en vrouwen interesseert. Naast de fotoreportages zijn er een groot aantal rubrieken en reportages die een breed scala aan onderwerpen bieden.
Je ontvangt 19 exemplaren.
http://www.joosthamers.nlquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt geluk. Ben jij trouwens met die tank naar zweden gereden?
double!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:52 schreef bleiblei het volgende:
Ze hebben zelfs de playboy dertussen zitten.
[..]
Nu twijfel ik tussen de GTO, de Playboyofff de Nieuwe Revu
.
Playboy als wc literatuur?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:52 schreef bleiblei het volgende:
Ze hebben zelfs de playboy dertussen zitten.
[..]
Nu twijfel ik tussen de GTO, de Playboyofff de Nieuwe Revu
.
Der ligt hier al een playboy op de wc. Dat is het enige tijdschrift dat helemaal uit elkaar ligtquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Playboy als wc literatuur?
Leuk als je bezoek krijgt![]()
Ow wacht, die 2de foto voldoet niet aan het keurmerk "chicks"quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je hebt gewoon al foto's van chicks!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bravo, Sherlockquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je hebt gewoon al foto's van chicks!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lelijk blond is niet mooi!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:06 schreef Blueman het volgende:
Mooi blond is niet lelijk!
Nee. #1 is Frans, #2 komt uit Australië.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:05 schreef ArTiC het volgende:
Die blonde op pic #1 en pic #2 is dezelfde?
Wat lichtinval wel niet kan verhullen
Ja, heel andere lichtinval dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee. #1 is Frans, #2 komt uit Australië.
*edit domme opmerkingquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee. #1 is Frans, #2 komt uit Australië.
Slecht excuus.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:16 schreef bleiblei het volgende:
Het is trouwens de PB geworden.
Daar staan ook auto's in![]()
+ 12 uur tijdsverschilquote:
Je mag 1x raden wie dat isquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
*edit domme opmerking*
Die Michelle die op je log elke keer reageert vind het wel erg tof dat ze in Thailand zit ofnie?.
een beetje, alleen de ene heeft veel langer haar dan de anderquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
+ 12 uur tijdsverschil
Maar ze lijken wel op elkaar toch?
Andere neus vooral. Dat scheelt zeker de helftquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
een beetje, alleen de ene heeft veel langer haar dan de ander![]()
u is gelijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
een beetje, alleen de ene heeft veel langer haar dan de ander![]()
Nee, maar die stoeptegel mag je wel tegen haar aangooienquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heeft ze het IQ van een stoeptegel?.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, maar die stoeptegel mag je wel tegen haar aangooien.
Heb jij zulke lieve fans dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ahaaa, die Michellequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Foto?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ahaaa, die Michelle![]()
.
Maar die heeft blijkbaar iets te compenseren bij je dat ze in alles wat ze verteld het vergelijkt met Puke en King Kong Pi Pi.
Alles wat Michelle doet of bezoekt of weetikveel wat is goed. Voor de rest niks/niemandquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ahaaa, die Michelle![]()
.
Maar die heeft blijkbaar iets te compenseren bij je dat ze in alles wat ze verteld het vergelijkt met Puke en King Kong Pi Pi.
Wat voor auto heeft ze, dan gaan we op een viaduct staan!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou niet net doen alsof je er vanzelf op bent gekomen
ok...wat ben jij agressief ineens?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat voor auto heeft ze, dan gaan we op een viaduct staan!
deze is beter:quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:38 schreef FlowDesign het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=80sWifG40B0
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
deze is beter:
http://www.youtube.com/watch?v=pkKTAhqSMV8&NR
whehehehequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
deze is beter:
http://www.youtube.com/watch?v=pkKTAhqSMV8&NR
wtfroflcopterlollerskatesbbq!!111raiuno!!1quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:53 schreef ArTiC het volgende:
omfg...deze
http://www.youtube.com/watch?v=q8lW8ndh5BU&mode=related&search=
We are file sharing....porn hehehehe
Midgets? Yes Midgets!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:53 schreef ArTiC het volgende:
omfg...deze
http://www.youtube.com/watch?v=q8lW8ndh5BU&mode=related&search=
We are file sharing....porn hehehehe
Ik niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Midgets? Yes Midgets!
Argh, slecht dat ik em snap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |