Ik hou even mijn mond.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lekker wief![]()
.
Ik zweer het, die lijkt op Lise... eh... Teneru oid...
*checkt vorige pagina: Neteru dus*
quote:
Als ze zo geweldig geil was had je haar maar moeten neuken, knaas.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
gooi je lenzen nog maar niet weg
* jaloezie bespeurtquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
Als ze zo geweldig geil was had je haar maar moeten neuken, knaas.
Gewoon call sluiten... hij belt maar opnieuw zodra hij weer terug is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
SLA level verloopt morgenochtend *baal*
Daar heb ik geen weet van. Ik zeg alleen dat ze helemaal niet op Neteru lijktquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
Als ze zo geweldig geil was had je haar maar moeten neuken, knaas.
Slijmbal.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Daar heb ik geen weet van. Ik zeg alleen dat ze helemaal niet op Neteru lijkt![]()
Jij bent toch veel leukerderderder
quote:
Haalt die Volvo de 140 welquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:18 schreef r8ality het volgende:
Whehe, vet dat ik dat kan zeggen. Ik ben er weg van, even naar Goteborg. Even ja, want 140km stelt geen hol voor hier.
Achja, kun je in ieder geval zeggen dat je geen maagd meer bent.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:20 schreef r8ality het volgende:
[..]. Gevoelens, en 19. Can't blame myself.
wat een knakworsten daar zegquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:24 schreef bleiblei het volgende:
Yes!!! Probleem is opgelost.
Hij was me vergeten terug te bellen.
Als jij over 33 jaar die fohn van je nog hebt, mag je opmerkingen maken.quote:
Grrrrrrquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
*aai
Waar kennen wij elkaar nou van dan? Is best lang geleden
Die heb ik dan al niet meer, de fohn gaat de deur uitquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als jij over 33 jaar die fohn van je nog hebt, mag je opmerkingen maken..
Dus ik kán het niet weten?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:27 schreef gurlie het volgende:
[..]
Grrrrrr
Zomer 2004, en dat zeg ik lekker niet.
Achja, bb kende mij ook van het Augustinianum, terwijl ik me hem absoluut niet kan herinneren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dus ik kán het niet weten?Ik snap er niks meer van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |