Half blok danquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nieuwe 2ehandse kop (met kleppen dus) en nieuwe koppakking enzo ja. Ik heb die kop zelf gezien voordat die erop ging en die zag er goed uit. Dus lijkt me wel heel erg kut als er nu weer een klep verbrand is.
Het is dit keer ook cilinder 2 die niet loopt, vorige keer was het nummertje 3.
Ik heb de bougies van nummer 1 en 2 al omgewisseld, maakt geen verschil.
Alles vonkt ook.
Maar mss dat de verdeelkap (of rotor whatever) stuk is of in het minst erge geval staat de timing gewoon niet goed.
Idd, dat een vrouw kan neuken wil niet zeggen dat zij goed in haar hoofd isquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ontsteking goed doorgemeten? Geen idee hoe het allemaal zit bij een oude Volvo maar dat een bougie vonkt wil niet altijd zeggen dat alles ervoor ok is.
Het voordeel is ook dat je overal goed bij kan...bij een 'nieuwere' auto heb je kabouterhandjes nodig...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Half blok dan
Het voordeel is dat het simpele techniek is, het nadeel kan zijn dat het weer sleutelen betekend.
Je hebt wel lef om hier zo over je vrouw te praten..stel dat ze meeleestquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Idd, dat een vrouw kan neuken wil niet zeggen dat zij goed in haar hoofd is
Wie zegt dat Duchess goed kan neuken dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je hebt wel lef om hier zo over je vrouw te praten..stel dat ze meeleest
goed puntquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wie zegt dat Duchess goed kan neuken dan?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:35 schreef amaranta het volgende:
Flow en Gurlie kennen elkaar van de
a) kanloze fokkers meet 2004
b ) stop je leuter in een kleuter meet 2004
geintje
Het begin van het eindequote:Op donderdag 1 maart 2007 17:36 schreef amaranta het volgende:
sleutel hebben van het huis van je vriendje !!!
![]()
Ik weet het zelf ook allemaal niet precies, ben geen autotechneut.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ontsteking goed doorgemeten? Geen idee hoe het allemaal zit bij een oude Volvo maar dat een bougie vonkt wil niet altijd zeggen dat alles ervoor ok is.
Kun je ff op en neer komen rijden om Flow zijn Volvo te fiksen?quote:
Maar waarom denk jij dat het weer een klep kan zijn? Rijdt de auto zo slecht op gas ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik weet het zelf ook allemaal niet precies, ben geen autotechneut.
Maar de bobine geeft z'n stroom door aan de verdeelkap en die moet het met de juiste timing aan de juiste bougie doorgeven.
In heel dat circuit kan er natuurlijk iets mis zijn dat niks met de kop of kleppen te maken heeft.
Morgen ff compressie meten, dan weten we weer iets meer.
Fok! Volvo Helpdesk vanuit Zweden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kun je ff op en neer komen rijden om Flow zijn Volvo te fiksen?
Nu dus op benzine nog slechter zelfsquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar waarom denk jij dat het weer een klep kan zijn? Rijdt de auto zo slecht op gas ofzo?
Aha.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nu dus op benzine nog slechter zelfs
Hmmm, koop Mex zijn Miata en bouw het blok overquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nu dus op benzine nog slechter zelfs
Maar wel een beetje zelfde symptomen als de vorige keer.
Ik vroeg me al af waar je bleef.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:54 schreef FlowDesign het volgende:
Godverdegoderdergodver m'n Volvo loopt alweer op 3 poten![]()
![]()
Weet ik nog niet, ga weer ff iets testen. brbquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:10 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef.
Tisser nu weer mee?
HE!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het begin van het einde.
[edit]gr8snol was me voor[/edit]
sletje dan?quote:
Daar heb je SQ toch voorquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:21 schreef bleiblei het volgende:
Zow! Keuken is ook weer schoon.
Schoonmaken sucks.
Kost veels te veel tijd en in no time ist weer smerig.
Heb ik net ook gedaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:21 schreef bleiblei het volgende:
Zow! Keuken is ook weer schoon.
Schoonmaken sucks.
Kost veels te veel tijd en in no time ist weer smerig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |