mooi stoofpannetjequote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:41 schreef ArTiC het volgende:
Waar blijft Juup met zijn kattenmepper smilie?
doodsverwensing! ban! banaan-vraag!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik ben heul niet aan het poetsen, ik ben aan het werken.
En sterf.
Doodsverwensing.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik ben heul niet aan het poetsen, ik ben aan het werken.
En sterf.
thnx...was hem kwijt na een format namelijkquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
thnx...was hem kwijt na een format namelijk
weer aan mijn MSN toegevoegdquote:
Helmondquote:De Eindhovense politie hield gisteren een klopjacht op een Belgische taxichauffeur die een man had 'ontvoerd'. Een getuige had in Helmond gezien hoe de man iemand in de kofferbak van de auto duwde en waarschuwde daarop de autoriteiten.
De politie dacht aan een ontvoering en zette direct een klopjacht in op de taxichauffeur. Een half uur later werd de wagen onderschept. De kofferbak bleek inmiddels leeg. De taxichauffeur gaf toe dat er iemand had ingelegen. Hij had een vriend vervoerd die een gratis ritje wilde. Omdat de chauffeur bang was dat zijn baas erachter zou komen dat hij iemand gratis vervoerde verstopte de vriend zich op eigen initiatief in de kofferbak. De taxichauffeur kwam er bij zijn baas vanaf met een berisping.
Heeft een volvo poten dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:54 schreef FlowDesign het volgende:
Godverdegoderdergodver m'n Volvo loopt alweer op 3 poten![]()
![]()
De autoquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heeft een volvo poten dan?
Maar ff zere neus, er zit net een ander blok in. Wat zou het nog kunnen zijn dan behalve dat?
Nieuwe 2ehandse kop (met kleppen dus) en nieuwe koppakking enzo ja. Ik heb die kop zelf gezien voordat die erop ging en die zag er goed uit. Dus lijkt me wel heel erg kut als er nu weer een klep verbrand is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heeft een volvo poten dan?
Maar ff zere neus, er zit net een ander blok in. Wat zou het nog kunnen zijn dan behalve dat?
Ontsteking goed doorgemeten? Geen idee hoe het allemaal zit bij een oude Volvo maar dat een bougie vonkt wil niet altijd zeggen dat alles ervoor ok is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:54 schreef FlowDesign het volgende:
Het is niet de bougie en het ligt ook niet aan de bougiekabels...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |