Hij is al verkochtquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:38 schreef bleiblei het volgende:
Hoeveel zouden ze vragen voor die Touareg.
Dan kijk ik je niet meer aanquote:
die Miata (met fohn) ruilen tegen mijn EJ9?quote:
Ah, wat leuk, de schoolbanken in.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:51 schreef FlowDesign het volgende:
Ik moet morgen een college CMI volgen op de Fontys i.v.m. afstudeerstage![]()
Geen flauw idee wat de bedoeling van dat vak isquote:
Waarschijnlijk voor het schrijven van je laatste verslag dan he.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat de bedoeling van dat vak is
Weet alleen dat ik wat verslagen mee moet nemen...
Krijg je dat van Vleuten?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat de bedoeling van dat vak is
Weet alleen dat ik wat verslagen mee moet nemen...
Ik wordt gewoon genaaidquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb even gekeken Mex, bij de IB-groep, ik ben officieel in augustus 2005 afgestudeerd, dus ik betaal wel het schamele rentepercentage van 2,74%
Ik denk het wel jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:06 schreef gurlie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor het schrijven van je laatste verslag dan he.
Dus eigenlijk ben jij ook gewoon een gore maatschappelijke uitzuigerquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik wordt gewoon genaaidMaar goed, ik heb dan ook tot en met november 2005 en januari tot en met maart 2006 stufi gehad
![]()
Owwww, dan mag je waarschijnlijk na een zeververhaal over zijn jeugd na een half uur naar huisquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Volgens mij van Peter van den Broek
Je zou het rendement eens uit moeten rekenen daarvanquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik wordt gewoon genaaidMaar goed, ik heb dan ook tot en met november 2005 en januari tot en met maart 2006 stufi gehad
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben jij ook gewoon een gore maatschappelijke uitzuiger![]()
13:37 uurquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja hoezo weet je dan niet waar het over gaat.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je met je wijsvinger en je duim een L kunt maken is dat links, de andere kant is dan rechts.
Ja doe eens watquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
Zeau, nog maar 3 uur te gaan
Ga maar eens meubilair uitzoeken voor onze stand op het dealercongres
Mijn begeleidster is Agnes Veugen, bedoel je die?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Owwww, dan mag je waarschijnlijk na een zeververhaal over zijn jeugd na een half uur naar huis.
Ik had dat van Vleuten oid. zoon tangwijf. Volgens mij is dat je begeleidster. Die gaf dat vak serieus
.
Je "leert" er wat er in je afstudeerverslag moet staan en wat je moet doen bij je afstudeerzitting.
Ik kan niet meer in het Fontys smoelenboek en weet niet psies meer hoe ze heet. Maar ze zou ook Veugen kunnen hetenquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mijn begeleidster is Agnes Veugen, bedoel je die?
PvdBroek is een vreemde maar op zich wel een toffe gast zo lang je hem maar niet tegenspreekt![]()
Ja of je moet het echt goed kunnen beargumenteren![]()
Moet je ff deze unit aanschaffen, kost maar ¤ 8000quote:
Dat ding heb ik wel eens op TV gezien. Te kansloosquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet je ff deze unit aanschaffen, kost maar ¤ 8000
http://www.technogym.nl/c(...)rpstry-11917_.sphtml
Das gewoon een duur tell sell productquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet je ff deze unit aanschaffen, kost maar ¤ 8000
http://www.technogym.nl/c(...)rpstry-11917_.sphtml
No shitquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:11 schreef bleiblei het volgende:
PvdBroek is wel okee, die gast kan alleen zo godsgruwelijk onzinnig uit zijn nek bazelen.
En hij is fantastisch denktie zelf. Ik had voor dat van hem Ethiekvak een 9 bij elkaar geluld.
Tis wel kwaliteitspul. Echt gene rommelquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das gewoon een duur tell sell product.
Zeggik, duur Tell Sell product.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tis wel kwaliteitspul. Echt gene rommel
Ja, en denk je dat mensen die zo'n unit aanschaffen het vaker dan 3 keer gebruiken? Nee dus. Ergo: een te duur Tel Sell productquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tis wel kwaliteitspul. Echt gene rommel
Juistem, gij snaptemquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en denk je dat mensen die zo'n unit aanschaffen het vaker dan 3 keer gebruiken? Nee dus. Ergo: een te duur Tel Sell product
Mensen die niet naar de Fitness zaal gaan zullen thuis ook niet fitnessen iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en denk je dat mensen die zo'n unit aanschaffen het vaker dan 3 keer gebruiken? Nee dus. Ergo: een te duur Tel Sell product
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |