Hij is al verkochtquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:38 schreef bleiblei het volgende:
Hoeveel zouden ze vragen voor die Touareg.
Dan kijk ik je niet meer aanquote:
die Miata (met fohn) ruilen tegen mijn EJ9?quote:
Ah, wat leuk, de schoolbanken in.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:51 schreef FlowDesign het volgende:
Ik moet morgen een college CMI volgen op de Fontys i.v.m. afstudeerstage![]()
Geen flauw idee wat de bedoeling van dat vak isquote:
Waarschijnlijk voor het schrijven van je laatste verslag dan he.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat de bedoeling van dat vak is
Weet alleen dat ik wat verslagen mee moet nemen...
Krijg je dat van Vleuten?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat de bedoeling van dat vak is
Weet alleen dat ik wat verslagen mee moet nemen...
Ik wordt gewoon genaaidquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb even gekeken Mex, bij de IB-groep, ik ben officieel in augustus 2005 afgestudeerd, dus ik betaal wel het schamele rentepercentage van 2,74%
Ik denk het wel jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:06 schreef gurlie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor het schrijven van je laatste verslag dan he.
Dus eigenlijk ben jij ook gewoon een gore maatschappelijke uitzuigerquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik wordt gewoon genaaidMaar goed, ik heb dan ook tot en met november 2005 en januari tot en met maart 2006 stufi gehad
![]()
Owwww, dan mag je waarschijnlijk na een zeververhaal over zijn jeugd na een half uur naar huisquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Volgens mij van Peter van den Broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |