quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, ga samen met mijn moeder, eerst een hapje eten bij de tapasbar en daarna naar de Effenaar. Is verjaardagskadootje van mij voor haar
Zitten er tegenwoordig 2 ja?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:10 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Moeders Tapas. Welke tapasbar, een van die twee naast elkaar in de Dommelstraat? Persoonlijk vind ik als je er met je neus voor staat de linkse het lekkerste en gezelligste.
Que Pasa heeft een tuinquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:16 schreef gr8w8 het volgende:
Si Senor & Que Pasa idd. Die ik bedoel is er het laatste bij gekomen. Ze hebben ook een tuin. Dus.
* genoteerd...quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:16 schreef gr8w8 het volgende:
Si Senor & Que Pasa idd. Die ik bedoel is er het laatste bij gekomen. Ze hebben ook een tuin. Dus.
Ik zag dat je op jacht bent naar een keuken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:16 schreef gr8w8 het volgende:
Als je met je wijsvinger en je duim een L kunt maken is dat links, de andere kant is dan rechts.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:33 schreef gr8w8 het volgende:
Maar welke is nu links en welke rechts...
Atos Origin roadshow, aantal keer per jaar een praatje over wat de plannen zijn en hoe het de afgelopen tijd gegaan is etc.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:38 schreef bleiblei het volgende:
Wat is dat voor iets gaars.
Wel free food.
Bij ons heet dat kwartaalborrel en dan gaat de blikjesautomaat van het slot af en krijgen we bitterballen in de keukenquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:38 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Atos Origin roadshow, aantal keer per jaar een praatje over wat de plannen zijn en hoe het de afgelopen tijd gegaan is etc.
Ah, van die visibility onzinquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:38 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Atos Origin roadshow, aantal keer per jaar een praatje over wat de plannen zijn en hoe het de afgelopen tijd gegaan is etc.
We spreken inderdaad meestal met een groepje af naar welke locatie we gaan, gezellig beetje bij ouwehoeren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, van die visibility onzin.
Wel aardig als je toevallig op locatie bent en een hoop leuke collega's kent die er ook heen gaan.
Anders is het vaak geen hol aan en ga je der heen omdat je je er toe verplicht voelt.
Op reviewsites scoort si senor gemiddeld een 9 en que pasa gemiddeld een 3quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:33 schreef gr8w8 het volgende:
Maar welke is nu links en welke rechts...
met die andere maak je dan weer het Loser tekenquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je met je wijsvinger en je duim een L kunt maken is dat links, de andere kant is dan rechts.
Als ik mijn handpalm naar boven laat wijzen kan ik het met beide handenquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
met die andere maak je dan weer het Loser teken
*spastische bewegingen maakt om uit te zoeken wat SQ bedoeld...quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik mijn handpalm naar boven laat wijzen kan ik het met beide handen
als ik mijn rechterhand met de handpalm naar boven draai kan ik ook een L maken met mijn duim en wijsvingerquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
*spastische bewegingen maakt om uit te zoeken wat SQ bedoeld...
quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik mijn rechterhand met de handpalm naar boven draai kan ik ook een L maken met mijn duim en wijsvinger
Ze had geen tweede bevestiging gekregen en was er dus maar van uit gegaan dat het niet door gingquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:54 schreef FUFR het volgende:
hoe wazzut met je belgische van vorige week? wa was de smoes?
Elise's die 5 jaar ouder zijn kosten 5k meer dan een Speedster. Ik zou dolgraag een Elise rijden, maar het moet wel leuk blijvenquote:
Si Senor is de nieuwste, die is nog niet zo lang open.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op reviewsites scoort si senor gemiddeld een 9 en que pasa gemiddeld een 3
Edit - op een andere reviewsite scoren ze weer hetzelfde
Ik laat mama wel kiezen
Motorisch gezien is de Speedster veel betrouwbaarde, blok ligt ook in de Vectra bv. Speedstera zijn in 2005 door Opel gedumpt voor ¤25k terwijl ze de jaren er voor nog ruim ¤40k waren, daardoor zijn ze nu 2e hands een stuk betaalbaarder.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:04 schreef bleiblei het volgende:
Ik zou sowieso geen auto bij Target kopen.
Maar een Elise is zoveel vetter dan eenSpeedster
.
Ondanks dat het enige verschil de carrosserie is.
Daar valt bijna niet mee te rijdenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:19 schreef FlowDesign het volgende:
Maar dan wel de Speedster 2.0 Turbo natuurlijk
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=28895&cache=no
Altijd makkelijker dan driften met een 911 (weet ik uit eigen ervaringquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:23 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Daar valt bijna niet mee te rijdenAls het allemaal doorgaat dan ga ik voor de 2.2 en tzt een compressor erop.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Altijd makkelijker dan driften met een 911 (weet ik uit eigen ervaring)
welke kleurtjes heb je?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:19 schreef C_W het volgende:
vandaag mijn nieuwe toko schilderen!
Het kan aan mij liggen maar de Elise voor 19k kan ik niet vinden.. Speedsters werden in 2005 voor 25k bij de dealer nieuw verkocht, van de belachelijk hoge vraagprijzen voor sommige Speedsters kan dus nog een hele hoop af.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:08 schreef bleiblei het volgende:
Een Elise uit 2001 staat op autotrader vanaf 19K en een speedster uit 2002 staat er voor 30K.
Al heb ik dan even heel globaal gekeken(gezocht op type, verder niet gekeken naar motor, uitrusting etc.).
Weet ik nog niet precies.. eerst even schoonmaken dadelijk naar praxis/gammaquote:
Oeh, heb ik ook!quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:30 schreef C_W het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies.. eerst even schoonmaken dadelijk naar praxis/gamma
Denk bruin en gebroken wit![]()
(heb die philips livingcolors lamp, dus er moet minimaal 1 muur wit blijven)
Die deurquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:34 schreef bleiblei het volgende:
Ik dacht "Hey, 19K ex BPM voor een Elise uit 2006, das niet duur".
[afbeelding].
Maar ik zie idd nu pas dat al die Elises van Target zijn![]()
Juist ja, daar valt niks meer van te maken, chassis is helemaal van alu en gelijmd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:34 schreef bleiblei het volgende:
Ik dacht "Hey, 19K ex BPM voor een Elise uit 2006, das niet duur".
[afbeelding].
Maar ik zie idd nu pas dat al die Elises van Target zijn![]()
Nee, dat is mooi, een bruine kamer en dan op die witte muur die lamp richtenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:30 schreef C_W het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies.. eerst even schoonmaken dadelijk naar praxis/gamma
Denk bruin en gebroken wit![]()
(heb die philips livingcolors lamp, dus er moet minimaal 1 muur wit blijven)
Ik vind bruin met bijna alle kleuren heel mooi andersquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, dat is mooi, een bruine kamer en dan op die witte muur die lamp richten.
Alleen als je die lamp instelt op oranje ziet het er nog redelijk uit. Bruin + andere kleuren is niet echt geweldig (denk ik).
En dan kan je net zo goed een oranje lamp kopen ipv. die hippe livingcolors lamp á 150 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |