quote:Ja, het (afstudeerpraatje, red.) wordt dus vrijdag 27 april!
T.z.t. krijg je bericht over tijdstip en lokaal.
Het verslag (in 3-voud) moet je maandag 16 april bij mij inleveren.
Met vriendelijke groet,
Tessy Roosen
Afstudeerbureau Fontys Hogeschool ICT
Ik ken weinig mensen met fitnessapparaten die ze ook echt gebruiken. Om precies te zijn geenquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mensen die niet naar de Fitness zaal gaan zullen thuis ook niet fitnessen idd
Neequote:Op donderdag 1 maart 2007 14:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Weet niet of dat kan bij Ryanair...
Moet je ff over Redmond en California beginnen. Gegarandeerd geen les meer, want hij is er zelf ook geweestquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Volgens mij van Peter van den Broek
dus?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:55 schreef r8ality het volgende:
Ik heb gister een Duitse meid ontmoet die een hekel heeft aan Microsoft.
Of over zijn zoon, want die heeft een fantastische geweldige baan met Cap Geminiquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Moet je ff over Redmond en California beginnen. Gegarandeerd geen les meer, want hij is er zelf ook geweest.
Net alsof meisjes een mening hebben over Microsoft vs. Linuxquote:
picsquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:55 schreef r8ality het volgende:
Ja of zijn reis met mattie Kasper.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Of over zijn zoon, want die heeft een fantastische geweldige baan met Cap Gemini.
Te lam om m'n camera mee te slepenquote:
Is dat die dove?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja of zijn reis met mattie Kasper.!
Verkapte "Kijk, ik heb met een meisje gepraat" postquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:55 schreef r8ality het volgende:
Hou je dan ook bij de Zweedse meisjesquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Net alsof meisjes een mening hebben over Microsoft vs. Linux. For the record, ze doet een soort van PABO!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |