Kijk uit waar je om vraagtquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
zaad.
Die 2 linkse cd's heb ik ook nog ergensquote:
Ik heb die Now Dance Hits ookquote:
'Tieft opquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:44 schreef Haaarbal het volgende:
Eindhovuuhh de gekste111!11
In dat geval zou de erfenis in 1 klap op zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef FlowDesign het volgende:
Als je nou op zoek bent Mex naar een echte sportwagen in plaats van een kappersautootje, bij Porsche Centrum Eindhoven heb ik even in deze gezeten:
Porsche Cayman S
He verdorie, nu is het geen geheim meer. Moeten we straks van ONZ naar GC ofzo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:44 schreef Haaarbal het volgende:
Eindhovuuhh de gekste111!11
Welk type en uit welk jaar?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:45 schreef Mex_ het volgende:
[..]
In dat geval zou de erfenis in 1 klap op zijnIk heb wel nog zitten kijken naar klassieke 911jes, vanmiddag ook een stukje in gereden maar dat is echt niks voor mij, veel te log, lomp, zwaar, duits.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:45 schreef Mex_ het volgende:
[..]
In dat geval zou de erfenis in 1 klap op zijnIk heb wel nog zitten kijken naar klassieke 911jes, vanmiddag ook een stukje in gereden maar dat is echt niks voor mij, veel te log, lomp, zwaar, duits.
Hij komt uit Almere Haven dus jaquote:
zo doen we hier tegen almeerdernarenquote:
het kan nog langer, even 1 voet op de achterpoten en dan trekkenquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:50 schreef Haaarbal het volgende:
Almere-Haven de gekstûuhh klinkt gans niet
Dus mag ik ook?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |