Naja, hartenjagen of rikken is veel interessanter.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zoals bijna elk kaartspel wel.
Hartenjagen sowieso. Mijn broertje wint altijd, die gast is goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:15 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Naja, hartenjagen of rikken is veel interessanter.![]()
Ja dat maakt het makkelijker, weet je wat iedereen ongeveer nog in z'n hand heeft..quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hartenjagen sowieso. Mijn broertje wint altijd, die gast is goed.
Hij telt al die kaarten altijd, ik vind het knap.
Ik ook ja, en hij niet, en daarom wint hij meestal.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:19 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Ja dat maakt het makkelijker, weet je wat iedereen ongeveer nog in z'n hand heeft..
Maar ik kan het nooit opbrengen om alles bij te houden, let vaak alleenmaar op wat ik in mn hand heb..
En je hebt niet eens een kloon aangemaakt? Maaike_84 ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, nou, dat hád ik ook. Heb alleen een keer op een vreemde pc geprobeerd in te loggen, ging 'n paar keer fout (oud pw, tikfout enzo), en toen kreeg ik de passmailer op m'n dakKon daar niet meer inloggen, maar kennelijk was m'n password wel veranderd in zo'n vage cijfer-lettercombi, door Fok. Thuis was ik echter standaard ingelogd en blééf dat ook, dus daar kon ik zorgeloos doorfokken. Tót ik vanavond om de één of andere reden uitgelogd was, en nu dus niks meer kon
Dus hij heeft wel eens een 'doormars'? Zo heet dat toch. Ik deed het wel eens op de pc, tis me één keer gelukt ofzo zo'n doormars.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hartenjagen sowieso. Mijn broertje wint altijd, die gast is goed.
Hij telt al die kaarten altijd, ik vind het knap.
wat is er?quote:
Ik had niet eens door dat je niet al je aandacht op m'n msn-schermpje had.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:23 schreef Mikkie het volgende:
Krijg ik nu een nominatie voor meest-snel-getypte-en-toch-zeer-verhelderende-uitleg-post in AKQ?
Hij maakt doormarsen aan de lopende band, nouja, als hij het probeert lukt het hem. Ik ga altijd met de laatste kaart verkeerd, doordat ik niet tel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Dus hij heeft wel eens een 'doormars'? Zo heet dat toch. Ik deed het wel eens op de pc, tis me één keer gelukt ofzo zo'n doormars.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hij maakt doormarsen aan de lopende band, nouja, als hij het probeert lukt het hem. Ik ga altijd met de laatste kaart verkeerd, doordat ik niet tel.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:26 schreef Jojoortje het volgende:
Mannen ook altijd!Ze snappen vrouwen echt niet he?
![]()
Eeh... eeh. moment.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Bij mij ging het halverwege meestal al mis
Hoe werd die schoppen vrouw ook al weer genoemd?
Waarom zijn er geen mannen die gewoon eerlijk zeggen wat ze denken? Beetje de hele tijd er omheen draaien! Zo irritant!quote:
quote:
Dacht altijd dat die kaart ook een naam had, maar begin nu ook te twijfelen. Zal nog ff verder zoeken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:35 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
![]()
Ken al die termen niet, bij ons was 'doormarsen' gewoon 'alles halen', en de schoppen vrouw was gewoon... de schoppen vrouw
Ja dat dacht ik ook altijd... Niet dus!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:36 schreef Mikkie het volgende:
HuhMannen die niet zeggen wat ze denken en er omheen draaien? Dat zijn toch altijd vrouwen
Nee, die heeft een naam, ik weet het zeker.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:37 schreef erkel het volgende:
[..]
Dacht altijd dat die kaart ook een naam had, maar begin nu ook te twijfelen. Zal nog ff verder zoeken.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zou jij niet proberen weer vroeg naar bed te gaan?
Toch niet voor een sollicitatie he?quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:19 schreef Plasterk het volgende:
ik ben net weer van een leuk avondje stappen en helaas moet ik er om 9uur uit
Das minder gelukkig kan ik lekker de hele dag in bed blijvenquote:Op donderdag 1 maart 2007 03:19 schreef Plasterk het volgende:
ik ben net weer van een leuk avondje stappen en helaas moet ik er om 9uur uit
een Ikea-bed?quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:21 schreef Plasterk het volgende:
nej,ik moet ergens in Paterswolde een bed in elkaar zetten via randstad uitzendbureau
Hoe kansloos![]()
Van ikeaquote:Op donderdag 1 maart 2007 03:21 schreef Plasterk het volgende:
nej,ik moet ergens in Paterswolde een bed in elkaar zetten via randstad uitzendbureau
Hoe kansloos![]()
Ik kan morgen uitslapen voor de veranderingquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan morgen uitslapen voor de verandering![]()
Mij lukt het ook nooit als ik een tijd stelquote:Op donderdag 1 maart 2007 03:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut
Ik ben daar zó slecht in. Maar goed, dat komt ook door bepaalde invloeden.
Toch jammer, moet morgen nog naar de uni, een excursie voorbereiden én leiden, daarna werken en heb afgesproken om te gaan stappen. Hoe brak ben ik vrijdag
En hoe brak dinsdag?quote:
Mag het af en toe. Dat ik er eens later uit ga dan jijquote:
Mooi moment om naar bed te aan mikkiequote:Op donderdag 1 maart 2007 04:03 schreef Mikkie het volgende:
Tsja, ik kan wel een gesprek met mezelf beginnen maar de lol daarvan is ook snel voorbij hè
Neequote:Op donderdag 1 maart 2007 04:29 schreef Mikkie het volgende:
Had je daar geen vier uur eerder mee kunnen komen
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
mowah...
Heb je dat ook tegen de man in kwestie gezegd?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom zijn er geen mannen die gewoon eerlijk zeggen wat ze denken? Beetje de hele tijd er omheen draaien! Zo irritant!Heerlijk hier ff afreageren!
![]()
Ik ben de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:47 schreef Nembrionic het volgende:
Als er één groep mensen is die NIET zegt wat ze denken dan zijn het vrouwen wel
Ik zie je nietquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben de uitzondering die de regel bevestigt![]()
Jullie begrijpen overduidelijke hints gewoon ook nooit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:47 schreef Nembrionic het volgende:
wat, wat?quote:
quote:
stille hint?quote:
neequote:
zomaar?quote:
ziekig. nog steedsquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jullie begrijpen overduidelijke hints gewoon ook nooit.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ziekig. nog steeds
en die strontpc wil niet meewerken
en hoofdpijnauw
Ja ik heb heerlijk geslapen! Ben nu in een topstemming!quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:44 schreef Soempie het volgende:
Goed geslapen Jojoor? Gaat het weer een beetje
Nog niet... Krijgt hij nog wel te horen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:45 schreef Soempie het volgende:
Heb je dat ook tegen de man in kwestie gezegd?![]()
quote:
Ik doe dat heus wel!quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:47 schreef Nembrionic het volgende:
We hebben een Iquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ziekig. nog steeds
en die strontpc wil niet meewerken
en hoofdpijnauw
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vrouwtje mokt.
"Tis er lieverd?"
-"niets...}:|"
"Echt niet? Je kijkt zo boos"
-"IK KIJK HELEMAAL NIET BOOS"
"Oh..nou sorry. Toch niet die..eh tijd he?" *rent weg en schuilt achter deur
-"WAAAAAHAHOUAMAMMRRGGRRRRRRRRR"![]()
En dan blijkt dat je vergeten bent dat je al 2 maanden, 17 dagen en 2,5 uur hebt. En daar had je aan moeten denken met bloemetjes en ontbijt op bed
Ik zie een tegenstrijdigheid in deze post...quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:00 schreef Jojoortje het volgende:
Nog niet... Krijgt hij nog wel te horen!![]()
[..]
![]()
[..]
Ik doe dat heus wel!![]()
Helemaaaal niet!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie een tegenstrijdigheid in deze post...
als ik zo word mag m'n vriend me afschietenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vrouwtje mokt.
"Tis er lieverd?"
-"niets..."
"Echt niet? Je kijkt zo boos"
-"IK KIJK HELEMAAL NIET BOOS"
"Oh..nou sorry. Toch niet die..eh tijd he?" *rent weg en schuilt achter deur
-"WAAAAAHAHOUAMAMMRRGGRRRRRRRRR"![]()
En dan blijkt dat je vergeten bent dat je al 2 maanden, 17 dagen en 2,5 uur hebt. En daar had je aan moeten denken met bloemetjes en ontbijt op bed
ik heb het liever nu dan na de vakantie, ivm school enzo (klinkt heel streberig, maar als ik achter kom te lopen moet ik weer van alles inhalen en daar heb ik echt geen zin in)quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
beterschap..
Knap rot, in je vakantie![]()
nee, ik heb naproxenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben een I
We hebben een B
We hebben een U!
IIIIBUUUPROFEN!
En daar gaat het dus fout. Snap je het nu?quote:
Maar dat vraag ik serieus nooit. 't Wordt me altijd gevraagd en dan denk ik altijd aan hele domme dingen.quote:
Ja ehm..domme vragen krijgen domme antwoorden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dat vraag ik serieus nooit. 't Wordt me altijd gevraagd en dan denk ik altijd aan hele domme dingen.![]()
'waar denk je aan??'
'dat ik m'n streepjessokken leuker vind dan die groene'![]()
'ohw'![]()
Neequote:Op donderdag 1 maart 2007 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
En daar gaat het dus fout. Snap je het nu?
Waarbij ook meestal wel al een bepaald antwoord verwacht wordt. Vraag dáár dan gewoon naar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het ook één van de lompste "diepgang"-vragen die er bestaan
Juist...quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarbij ook meestal wel al een bepaald antwoord verwacht wordt. Vraag dáár dan gewoon naar.
Fotobewijs!?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:33 schreef Plasterk het volgende:
ik ben een meester in het monteren van bedden
Ben je een beetje laat meequote:Op donderdag 1 maart 2007 13:33 schreef Plasterk het volgende:
ik ben een meester in het monteren van bedden
Jup, en op JOUW verantwoording zijn het nu dus "hatched" blokjes, dus mocht het toch fout zijn....quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:38 schreef Soempie het volgende:
Markgoed gedaan.
Ik word wel een beetje misselijk van al die hupsende smilies.![]()
![]()
En je vrienden?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:38 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb nu ontzettende zin om knetterhard te gaan pilzen, maar al mijn vage kennissen hebben tegenwoordig werk enzo
Je hebt me toch wel genoemd in je voorwoord he.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:40 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Jup, en op JOUW verantwoording zijn het nu dus "hatched" blokjes, dus mocht het toch fout zijn....![]()
Mijn dank gaat uit naar soempie, echte naam onbekend, die mij heeft kunnen vertellen wat het engels is voor "arceren"quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt me toch wel genoemd in je voorwoord he.![]()
Waar was Nembrio toen we hem nodig haddenquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
Hatched of shaded kan allebei. Ikzelf zou echter shaded gebruiken...
Ik ben net een politieagent..quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:00 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Waar was Nembrio toen we hem nodig hadden![]()
Dank voor de felicitaties allemaal, als echte werkloze zal ik hier wel weer wat vaker te vinden zijn![]()
Shading is het invullen van volumes en vlakken.. die kan je een kleur geven (eigenschap) en middels shading het laten zien.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
Hatched of shaded kan allebei. Ikzelf zou echter shaded gebruiken...
Maar dat komt omdat AutoCAD een technisch tekenprogramma is en "hatched" een technishce term is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Shading is het invullen van volumes en vlakken.. die kan je een kleur geven (eigenschap) en middels shading het laten zien.
Hatch is echt alleen arceren.
In autoCAD dus he.![]()
Ik ga toch echt nog steeds voor highlighten. Maar ieder zijn favoriet natuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat AutoCAD een technisch tekenprogramma is en "hatched" een technishce term is.
Niet echt een leidraad dus. Want bij niet-technische dingen heeft "shaded" gewoon de voorkeur
Nee joh..highlighten is echt niet goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ga toch echt nog steeds voor highlighten. Maar ieder zijn favoriet natuurlijk
Maar daar is shading gewoon een shaduwquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:15 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Shading
[afbeelding]
Hatchik ben het nog steeds meer eens met hatched.
![]()
Leg anders je context even uitquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:16 schreef Mark_V het volgende:
Soemp vs. Nembrio.......
Ik zet 5 euro op Soemp
(omdat ik hoop dat ze wint, anders staat er een fout in mijn verslag)
Het is ook om dieptes aan te geven in 3-D figuren. En eigenschappen, zoals baksteen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar daar is shading gewoon een shaduw
In een grafiek kan het wel hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:19 schreef Mark_V het volgende:
In een blokdiagrammetje had ik "solid" blokjes en "hatched/shaded" blokjes.
Hmmm, volgens mij heeft nembrio misschien toch wel gelijk..... soemp![]()
Daar gaat mijn investering
Je vroeg wat het woord voor arceren was, dat is gewoon hatchquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:19 schreef Mark_V het volgende:
In een blokdiagrammetje had ik "solid" blokjes en "hatched/shaded" blokjes.
Hmmm, volgens mij heeft nembrio misschien toch wel gelijk..... soemp![]()
Daar gaat mijn investering
Sterke comeback van Soemp.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:19 schreef Soempie het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Shading
http://en.wikipedia.org/wiki/Hatching
Als je je bril had opgezet, had je ook de context erbij gelezenquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je vroeg wat het woord voor arceren was, dat is gewoon hatch![]()
Nee sorry, je gaat appels met peren vergelijken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:19 schreef Soempie het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Shading
http://en.wikipedia.org/wiki/Hatching
Helegaar niet. Maar je hoeft je in dit geval geen zorgen te makenquote:
M'n ex heeft civiele techniek en bouwkunde gedaan. Ik had op de pabo vaak plattegrondjes nodig (opstellingen in het gymlokaal bijvoorbeeld) en zo ben ik met AutoCAD aan de slag gegaan. En later met het ontwerpen van een schoolplein voor een projectquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens Soemp..wat moet jij in hemelsnaam met AutoCAD?
mijn woordenboek (wolters) staat: hatch - arcerenquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee sorry, je gaat appels met peren vergelijken.
Je haalt nu 2 soorten "shading" door elkaar.
De mensen die ik ken die het gebruiken gebruiken het allemaal voor technische tekeningen/bouwtekeningen voor hun werk.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De mensen die ik ken die het gebruiken gebruiken het allemaal voor technische tekeningen/bouwtekeningen voor hun werk.
Het past niet typisch in jouw studie zeg maar
quote:
Met een vriend va me uit Amsterdam. En daar is het ook.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]leuk! Met wie ga je? Is Stan in Groningen naar Van Dik Hout geweest? Of komen ze pas later in Groningen
Hm, volgens mij had je dat al verteldquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met een vriend va me uit Amsterdam. En daar is het ook.
Ik weet niet of Stan geweest is/gaat. Volgens mij niet
Hee, voel je je al wat beter?quote:
Dat was Wolfmotherquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, volgens mij had je dat al verteldDat je eerst naar Utrecht rijdt met hem om z'n vriendin op te halen? Toch? Of was dat weer een ander concert.
Je gaat ook zo vaak
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
We hebben dekstempel op nummer 1 gekregen in Google
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=en&q=dekstempel
het eten smaakt me iig al weer, dat is een goed tekenquote:
oh dearquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had het even nodig in een ander topic en toen besloot ik er even op te Googlen..quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had het even nodig in een ander topic en toen besloot ik er even op te Googlen..
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat was een dekstempel ook al weer? Had iets te maken met niet naar studieuren hoeven dacht ik
Schapen....een ram krijgt een spons met inkt om z'n lichaam gebonden. Alstie dan een ooi dekt laat dat een mooie stempel achter. Zo kan de boer zien dat de ooi gedekt isquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat was een dekstempel ook al weer? Had iets te maken met niet naar studieuren hoeven dacht ik
Ik dacht dat dat een dekblok was. Enniewee, bedankt!quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schapen....een ram krijgt een spons met inkt om z'n lichaam gebonden. Alstie dan een ooi dekt laat dat een mooie stempel achter. Zo kan de boer zien dat de ooi gedekt is
Ik ga NU weg
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schapen....een ram krijgt een spons met inkt om z'n lichaam gebonden. Alstie dan een ooi dekt laat dat een mooie stempel achter. Zo kan de boer zien dat de ooi gedekt is
Hoezo? Verdenk je me ergens van?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En welke kleur heb jij?
Jaja, die oranje dekstempel kwam niet van mij af hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee, ik ben gewoon nieuwsgierig
probeer je me weg te jagen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef erkel het volgende:
Hero - Toen ik je zag
http://www.youtube.com/watch?v=ADFTOCN5ZRY![]()
oepsquote:
Huilsmilie als teken voor pure emotiequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
oepsik dacht dat je met je huilsmilie bedoelde dat je het verschrikkelijk vond..
Maar, nee, eigenlijk niet.![]()
stenders leedvermaak aan t kijken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef erkel het volgende:
Hero - Toen ik je zag
http://www.youtube.com/watch?v=ADFTOCN5ZRY![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:12 schreef erkel het volgende:
Zang en nummer zijn niet echt geweldig, maar de film en serie zijn dat wel![]()
hoe doe je dat nou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor Nem maar even tussen spoilertags
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:
De laatste 3 afleveringen heb ik wel gezienquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef Soempie het volgende:
[..]maar jij keek het nooit. Of wel?
Tim keek het niet?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De laatste 3 afleveringen heb ik wel gezien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:48 schreef Nesle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:49 schreef Soempie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:48 schreef Nesle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:14 schreef Soempie het volgende:
Iedereen had afgezegd voor vanavond.![]()
Maarnu heb ik iemand anders gestrikt
Of eigenlijk,
ik draaide er een beetje omheen en toen heeft hij mij gevraagd.
![]()
![]()
jeee, toch nog uit vanavond
't leek er wel even op.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je als nog niet uit vanavond
quote:
Nog nooit van die tenten gehoordquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:51 schreef Soempie het volgende:
Maar dat zegt je allemaal niks natuurlijk. Misschien Jay of Erkel.
Heb de hele avond totaal niks gedaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:52 schreef Soempie het volgende:
Hoe was jouw avond?
Dat is niet veelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb de hele avond totaal niks gedaan![]()
Valt wel mee heb immers de hele avond niks gedaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is niet veelBeetje aan het quizen? Ben je niet moe?
Logischquote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Valt wel mee heb immers de hele avond niks gedaan
Hm, dat is een beetje jammer. Welke bekende nummers speelden ze?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
Dat was leuk
Helaas was het een ALBUM PRESENTATIE
Dat stond dus nergens. Maar dat houdt in: de complete nieuwe CD en 3 oude nummers.
Dat vind ik altijd jammer want dan kun je nog niet meezingen enzo.
Ik nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Logisch
Van niks doen word ik altijd best duf anders.
Dat blijkt.quote:
Ik ga naar bed slaap lekker soempiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat blijkt.![]()
Ik ben nu best wakker. Even thee zetten![]()
Das kutquote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:26 schreef Soempie het volgende:shit. Ik kreeg 15 euro terug. Heb het in m'n broekzak gepropt en nu is het weg. Waarschijnlijk door het pakken van m'n fietssleutel.
![]()
Als ik nuchter ben is het een stuk minder tof. Die clip.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:55 schreef Soempie het volgende:
Shadrak was net dit soort muziek: http://www.youtube.com/watch?v=ZCSYGOlfzLo
Normaal niks voor mij, maar was wel tofwhooo
Geen aanmaningen gehad?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:56 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik heb eindelijk een rekening van bol.com betaald
Nee, lerenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef Etcetera het volgende:
ik heb al vanaf vorige week vrijdag weekend
oh nee dat is vakantie![]()
hoi B.ga je nog wat leuks doen?
Slagerij/broodjeszaakquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:52 schreef Etcetera het volgende:
oh ik moet ook nog huiswerk makenblegh
waar werk je eigenlijk
Die USB stick zeker?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:56 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik heb eindelijk een rekening van bol.com betaald
geinige combiquote:
quote:
12 nieuwe nummers dus.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, dat is een beetje jammer. Welke bekende nummers speelden ze?
Ja, is midden in het winkelcentrum en ze verkopen toch al best veel kant en klaar, dus kwam dit er nog bij.quote:
Oke,quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
12 nieuwe nummers dus.
En "2 soorten sneeuw", "alles of niets" en ik ben de laatste vergeten.
Het klonk wel goed verder maar wat rustiger. Het viel ook enorm op(en dat is logisch in mijn ogen) dan het publiek pas los ging toen er de bekende nummers kwamen
Ik ga dus binnenkort eens op zoek voor kaartjes van een ECHT concert van ze
Ohjaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:59 schreef Etcetera het volgende:
je moet er nog een streep doorzetten in je ondertitel
Redelijk okay ja..maar rustigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke,ja, dat lijkt me ook leuker. Maar die nieuwe cd lijkt je wel goed?
Misschien vind je die 5 ook nog welquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke,ja, dat lijkt me ook leuker. Maar die nieuwe cd lijkt je wel goed?
Ik liep net de deur uit om te gaan hardlopen. Ligt er een tientje in het hoekje van de schuur. Dus, van die 15 euro van vannacht dus.![]()
![]()
Wilde dat nog even melden (en het tientje opbergen). Nu echt rennen, door de regen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |