quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef Rib-i het volgende:
Kettingset is binnen, morgen maar eens monteren en dan naar het CS te A om me voor Worldpimber uit te geven [afbeelding]
Gelukkig had ik geen lapo, want ik moest de deur uit........quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:45 schreef hicham het volgende:
Lapo
Pepijn had zeker een OP klaar staan?Uno momento por favor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet uit ervaring dat je weinig hoeft te doen om een OP te vergallen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:50 schreef hicham het volgende:
Welke poebzak heeft als laatst de OP ge-edit in de Wiki?
Zitten allemaal escape characters in![]()
Pwnage!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef Rib-i het volgende:
Kettingset is binnen, morgen maar eens monteren en dan naar het CS te A om me voor Worldpimber uit te geven [afbeelding]
Hejquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:50 schreef hicham het volgende:
Welke poebzak heeft als laatst de OP ge-edit in de Wiki?
Zitten allemaal escape characters in
Vet lekker!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:42 schreef Worldbeater het volgende:
Shit... de eerste dag in 5 maanden dat ik niet kan..... doen jullie expres.![]()
Kom ik daar per ongeluk een verbouwing tegen op MF.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelijk even informeren hoeveel werk die voorvork is.![]()
Leuk zo'n uhhhh....... buellquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vet lekker!!!
leuke GSOf had ik die al gepost
wel zeker
DAHHH!
![]()
Ziet er vrouwlijk netjes uit, wel wat illegale spullen waar je mogelijk gezeur mee krijgt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:48 schreef -XX- het volgende:
Vet lekker!!!
wel zeker
DAHHH!
![]()
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:37 schreef -XX- het volgende:
Ik meen het serieusjullie denken zeker weer JAHOOR
adio amiga!
![]()
![]()
Volgens mij zijn er meer leuke dingen in Amsterdam dan alleen dat.. je komt er vaker......quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:51 schreef Rib-i het volgende:
Jij hebt een date met -XX-
Ligt eraan hoelang ik erover doe om de ketting + tandwielen te monteren + verwisselen vorkolie
Mijn streven is om 13:00 richting A te gaan om dan voor de file weer terug te rijden
Triumph in Benetton uitvoeringquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:42 schreef Worldbeater het volgende:
Shit... de eerste dag in 5 maanden dat ik niet kan..... doen jullie expres.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe laat arriveer je dan ongeveer?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelang ik erover doe om de ketting + tandwielen te monteren + verwisselen vorkolie
Mijn streven is om 13:00 richting A te gaan om dan voor de file weer terug te rijden
[..]
Ik ook
Ik heb alle tijd, sta om 6 uur op en vanaf ongeveer 11.00 een vrije dag indeling.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:37 schreef -XX- het volgende:
Ik meen het serieusjullie denken zeker weer JAHOOR
adio amiga!
![]()
![]()
omf omfg, hoe kom je daar nu opquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ziet er vrouwlijk netjes uit, wel wat illegale spullen waar je mogelijk gezeur mee krijgt.
(geen kentekenplaatverlichting bijvoorbeeld)
Is een CR anders niets?![]()
WTF?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:55 schreef Rib-i het volgende:
ps. Voor plas je, achter komt er stinkende klei uit
Als OPM en Rib-I serieus zijn betreft meeten dan laat ik de tijd over aan hen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:53 schreef -XX- het volgende:
Hoe laat arriveer je dan ongeveer?
15.00?
Dat is wel chille tijd toch.![]()
Jullie kunnen me herkennen aan mijn rode jassie, lelijke patta's en een doorbleekt hoofd !![]()
Waar bij het CS spreken we af?
Voor, achter? (al weet ik niet eens het verschil tussen die 2 zijdes)
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:42 schreef Worldbeater het volgende:
Blijkbaar kleurenblind die man, hij is het groen vergeten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:53 schreef Rib-i het volgende:
Triumph in Benetton uitvoering![]()
* Rib-i moet even weg
Mijn vrouw zou na 9 jaar samenwonen geen recht meer hebben op drie kwartier sociaal contact.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:55 schreef Rib-i het volgende:
Ik reageer over een 3 kwartier [afbeelding]
Omdat jij gek bent van stringetjes.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:55 schreef -XX- het volgende:
omf omfg, hoe kom je daar nu opHahahah!1!
![]()
![]()
Het is een gele ..quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En? lekker gereden in je roze eend?
Dan val ik tenminste op ..quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die zie je niet vaak in het geel.![]()
[afbeelding]
Waarschijnlijk gaat die gast nog sneller ook ..quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie lacht straalt.![]()
[afbeelding]
![]()
Alleen benzinekosten voor eigen rekening.quote:
Is het zo erg?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:05 schreef kratjuh het volgende:
Waarschijnlijk gaat die gast nog sneller ook ..
Tankpas was eerder binnen dan de auto ..quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen benzinekosten voor eigen rekening.
KratjuH gaat met openbaar vervoer..![]()
[..]
Is het zo erg?![]()
Kannietandersdaneensmartzijn!!!!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:07 schreef kratjuh het volgende:
Tankpas was eerder binnen dan de auto ..
En ja, het is erg. Maar het is slechts een 'voorloopauto'..
Kuipwerk is leuk gedaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:24 schreef Worldbeater het volgende:
De Hyosung cupracer!![]()
[afbeelding]
Uit Zwitserlandhttp://www.msk-motoshop.ch
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:25 schreef Makster het volgende:
Wss mijn CAgiva verkocht![]()
![]()
Ze waren er wild van, zeker toen ik hem ging starten
Ze wilde ook even rijden, dus ik die motor de poort uit gekut begint het me toch te hozen![]()
Zaterdag dus maar een vervolg aangeven, dan is het hopelijk beter weer. Alleen het rijden moet nog bevallen en dat is die weg. Zou snel gegaan zijn zeg hee![]()
Wat moet je met een rem?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:32 schreef Makster het volgende:
Kuipwerk is leuk gedaan![]()
Alleen de rest....check die remklauwadpter voor![]()
Ja OPM en Rib-I! hoor dat !quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als OPM en Rib-I serieus zijn betreft meeten dan laat ik de tijd over aan hen.
Dat wordt dan nog wel ff stannah ofzeaux
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:33 schreef -XX- het volgende:
Ja OPM en Rib-I! hoor dat !![]()
En en ennnnnn wat is stannah?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:01 schreef bvvt het volgende:
bla bla bla
kappen zien er uit als een brommertjequote:Op woensdag 28 februari 2007 19:24 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Stannah is ander woord voor gangbang.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:33 schreef -XX- het volgende:
En en ennnnnn wat is stannah?
Beetje respect kerelquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:35 schreef Worldbeater het volgende:
Hej jongen, tyf eens opquote:
quote:
Over de kappen van de scooter hebben we het maar niet.......quote:
nee via mf, ten minste als het loopt zoals het zou moutenquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg snel. Via Marktplaats? De eerste, de beste, de juiste.
![]()
[..]
Wat moet je met een rem?![]()
Aah, dat wief dat OPMquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:57 schreef Makster het volgende:
nee via mf, ten minste als het loopt zoals het zou mouten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aah, dat wief dat OPM [afbeelding] even in elkaar zou gaan slaan zou gaan mailen.![]()
Denk je dat hij irl een kans maakt? Of is het een stalpaard?
opm is bijvoorbaat kansarm ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vrouwtje was niks mis mee, der vriend ook niet
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Klinkt dolletjes!quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:05 schreef Makster het volgende:
opm is bijvoorbaat kansarm ..![]()
vrouwtje was niks mis mee, der vriend ook niet![]()
Quality made in China the best!quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:08 schreef Makster het volgende:
Schijt Xenalock, hij blijft piepen als ik hem weer op de remschijf zet. Gelukkig niet voluit maar wel hoorbaar... batterij leeg
Idd mijn batterijquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:08 schreef Makster het volgende:
Schijt Xenalock, hij blijft piepen als ik hem weer op de remschijf zet. Gelukkig niet voluit maar wel hoorbaar... batterij leeg
Doedatnouniet.quote:
quote:Bij een tweetakt valt de koeling van het interne deel van de motor volledig weg als je het gas dichtdraait en moet de warmte van de zuiger via de wangen naar de cylinder.
Dat gaat niet altijd snel genoeg, gevolg, je cylinder (die flink door de buitenlucht gekoeld wordt) krimpt sneller dan je zuiger en je zuiger loopt klem.
Ik zal je is happen kontvlek. Ik chek ff mijn mailquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klinkt dolletjes! [afbeelding]
Ik heb nog een goede baan als intercedent voor je. Ze zijn erg happig.
Volgens mij meer kansen dan bij Hoerenstad.Zie mail.
![]()
[..]
Quality made in China the best! [afbeelding]
Kan je nog eens op de koffie komen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:13 schreef Makster het volgende:
Ik zal je is happen kontvlek. Ik chek ff mijn mail
Ja, hoe denk je anders dat je vooruit gaat op een motorquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doedatnouniet.![]()
Je reed trouwens indertijd toch gewoon met het gas erop?![]()
[..]
geen mail gehad....quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan je nog eens op de koffie komen.![]()
Vandaag nog geweestquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer leuke dingen in Amsterdam dan alleen dat.. je komt er vaker......![]()
Ik ben altijd serieuxquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als OPM en Rib-I serieus zijn betreft meeten dan laat ik de tijd over aan hen.
Dat wordt dan nog wel ff stannah ofzeaux
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Blijkbaar kleurenblind die man, hij is het groen vergeten.![]()
Jahe, ik zal het afbouwen naar een half uur p/w ipv 3 kwartier p/wquote:[..]
Mijn vrouw zou na 9 jaar samenwonen geen recht meer hebben op drie kwartier sociaal contact.![]()
Beetje veel van je.![]()
Kon zijn dat je geen gas durfde te geven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:20 schreef Makster het volgende:
Ja, hoe denk je anders dat je vooruit gaat op een motor![]()
Donno, leek mij een warmloper. Jammer dat Gixxerfighter niet even wat pics ging posten met reviseren.quote:Maar kan het de oorzaak geweest zijn
Duurt soms ff.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef Makster het volgende:
geen mail gehad....
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ziet er vrouwlijk netjes uit, wel wat illegale spullen waar je mogelijk gezeur mee krijgt.
(geen kentekenplaatverlichting bijvoorbeeld)
Is een CR anders niets?![]()
En toen deed je 500 er euro bovenopquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:25 schreef Makster het volgende:
![]()
Ze wilde ook even rijden, dus ik die motor de poort uit gekut begint het me toch te hozen![]()
Zaterdag dus maar een vervolg aangeven, dan is het hopelijk beter weer. Alleen het rijden moet nog bevallen en dat is die weg. Zou snel gegaan zijn zeg hee![]()
Ik moet zeggen dat ik idd wel vrees had. Gebruikte dus af en toe gewoon de koppeling om te doseren. Maw flink aan het gaaaasss en koppeling in toch ff die toeren te maken, Kan het dus absoluut niet geweest zijn....denk ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kon zijn dat je geen gas durfde te geven.![]()
[..]
Donno, leek mij een warmloper. Jammer dat Gixxerfighter niet even wat pics ging posten met reviseren.![]()
[..]
Duurt soms ff.![]()
[afbeelding]
kappen van scooter.. zie ik het lieftst kapot in de klikoquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik mis nog een tvp.![]()
[..]
Over de kappen van de scooter hebben we het maar niet.......![]()
Deze kappen zijn trouwens bijna standaard.. toch?![]()
[afbeelding]
Het was bovendien take it or leave it! .... dus wat nou proefrit.quote:
quote:
The Hyosung V-twin 250cc engine was designed in Hamamatsu Japan by a design team consisting of engineers who have previously worked in the R&D teams of some of the big Japanese motorcycle companies. Because this engine is the newest design among its rivals, it has many performance features that they do not have. These include roller bearing cam shafts, 2 piece spring dampened bevel silent primary drive gears, dual squelsh combustion chambers etc. These are features that were previously confined to racing engines, and in the past have been uneconomical for other manufacturers to incorporate into smaller capacity engines for street use. Proven DOHC 8 valve engine configuration, with twin downdraft Mikuni carburetors provide the highest volumetric efficiency and air cooling coupled with an oil cooler provide reliability in the harshest conditions.![]()
![]()
Marktwerking en emotie, gotta love itquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]![]()
[..]
En toen deed je 500 er euro bovenop
Een vrouw die het innitiatief neemt....quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:38 schreef -XX- het volgende:
Ik voorspel een mega quote van Bazzie!!!!!!!!!!!
En hoe zit het nou morgen??
Moet ik de knoop maar doorhakken?
15.00 bij CS Amsterdam bij de kant dat je de stad in kan richting de bijenkorf dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voorspel stringfoto's van -XX- als ze dingen gaat quoten vanaf MSNquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:38 schreef -XX- het volgende:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een vrouw die het innitiatief neemt....![]()
![]()
Daarom willen ze ook vaak een oudere man, die jonge knapen kunnen geen beslissingen maken.
Zo waar zo waar!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude mannen!(EN DAN BEDOEL IK NIET ROND DE 60
)
Sowieso schrijf je zo.
Ik zat niet achteropquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:36 schreef Makster het volgende:
Ik moet zeggen dat ik idd wel vrees had. Gebruikte dus af en toe gewoon de koppeling om te doseren. Maw flink aan het gaaaasss en koppeling in toch ff die toeren te maken, Kan het dus absoluut niet geweest zijn....denk ik![]()
Waar zie je dat? Link!quote:Hoe strikt kan een doorsnee wout er achter komen dat een CR250 enduro uit 2003 een 98 kenteken heeft? Heb je van die slimme woutenLijkt me sterk
14.30 achterkant CS komt mij ook het best uit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:38 schreef -XX- het volgende:
En hoe zit het nou morgen??
Moet ik de knoop maar doorhakken?
15.00 bij CS Amsterdam bij de kant dat je de stad in kan richting de bijenkorf dus![]()
Je hebt vast bazzie in je lijtquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
14.30 achterkant CS komt mij ook het best uit.![]()
Kant waar het dus een zooitje is richting de pond enzo![]()
Achterkant is een zooitje, maar voorkant is ook niet te doen met de motorEn mail je nummer eens
(Is BazzieK's nummer diegene die eindigt met 1292?
![]()
)
Tjeh, tofquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef Worldbeater het volgende:
Vanochtend dus een afspraak om 11.00 bij Ruudje Freriks.![]()
Ik zou om half 10 vertrekken, maar dat werd iets later, mede met dank aan de regen die precies begon toen ik in vol -maar op droog georienteerd weer- ornaat naar buiten trad. Weer naar binnen dus.Hierna begaf de rits van het in maart 2006 nieuw gekochte -maar nog nooit gebruikte en gepaste- regenpak het direct al met omkleden.
En dat gaf zo'n 20 minuten tijdsverlies. Dus ik vertrok pas om 10.02. Had het ondertussen wel aardig warm van al dat gedoe.
![]()
De routeplanner verwees mij via Zierikzee 24 kilometer over de A29 -> waarna 36 kilometer over de hele fijne N256 volgde met doorgetrokken streep en een 1 baanbananenweg. Veel vrachtverkeer als tegenligger over deze N256, en dat zorgde voor veel natte spray, en een fantastische tegenwind op die open vlakten.
Het ware genieten van een drie tot vijf graden waterballet.![]()
Bij de benzinepomp nabij Bruinisse zei de bediende.. niet zo'n lekker weer om te rijden he!!
Een aantal lease rijdende KratjuH'skeken mij vanachter een bekertje koffie genoegzaam
aan ...
![]()
![]()
Na anderhalf uur kwam ik eindelijk aan, nadat ik eerst RF niet kon vinden. Er staan borden op het bedrijfsterrein die de weg wijzen, maar omdat ze per bord betalen, hebben ze dus niet voor allemaal betaald. Dus je ziet een bord met pijlen welke bedrijven er in die straat zitten, maar terwijl je nog een bocht te gaan hebt, en een weg uit moet rijden ineens geen RF meer.Zijn vrouw was ook bijdehand, en wilde mij al bellend binnenloodsen.. ja, dan ga ik buiten staan, kunt u mij alvast zien.. bent u er bijna?
.. Ik kan niet bellen en rijden op de motor.
![]()
![]()
Met de motor in de haven was het uiteraard daarna even droog.![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Clickable: het bedrijfpand. Boeie!!![]()
Ik was dus ruim een half uur te laat, en Ruud was even met een R1 bezig, waarna ik maar de voorgaande foto's, en deze hieronder ging maken van motoren in de werkplaats.. op de blauwe Yamaha lag een vermogensuitdraai.. 5.7 PK en 6.9 NM.. een brommertjuH. Wat een liev vermogen!![]()
Verder stond er nog een complete GSX-R1000 voor ¤4.950,00. Alleen voor op het circuit.
En twee mooie oldtimers, een Honda CB750 four en een Ducati.. met -let op -XX- aluminium kuipwerk.
![]()
Ruud heeft tot 5 jaar geleden nog actief aan de racerij deelgenomen, maar de kosten rezen de pan uit, zelfs voor iemand als hij.Ze doen ook nog aan motortuning, in de werkplaats ernaast werd een motor klaargemaakt voor het Nederlands kampioenschap superbike. Helemaal van nul af weer opgebouwd.
![]()
Toen na vier bakkies koffie was het eindelijk tijd voor de Triumph!![]()
[afbeelding]
De bank op... een vloeiende run.. en al 107 pk!![]()
Ruud stapte overtuigend van de motor af, en zei de legendarische woorden: Hier zit al een kit in!![]()
Dus er was eigenlijk niets meer aan de top te verbeteren.. dacht ik gelijk.![]()
![]()
![]()
Alleen onderin was er inderdaad wat inhouden van de motor, maar dit bleek aan het falen van een cylinder te liggen.Ik had zelf eigenlijk al een vermoeden, maar speelde een soort struisvogelpolitiek door eerst maar naar de beste motorafsteller van Nederland te gaan.
Als de carburatie dan goed was, sloot ik dat alvast uit, bang voor de waarheid.![]()
Direct werd de motor gestript.. en kwam het dikke Egli achtige ruggegraat frame tevoorschijn.![]()
[afbeelding]
Diverse testen werden op de motor losgelaten, de bobine werd uitgesloten, en toch maar los gingen de carburateurs.
Inmiddels was het alweer 1.00 en lunchtijd, terwijl de drie benzinemengers in de ultrasoonbak lagen te trillen.
Na twee boterhammetjes ging ik 'stiekem' met Ruud's WD40 aan de slag om het frame, en overige blootgelegde delen een beetje (antiroest) in te smeren en schoon te maken.![]()
Na ruim 40 minuten werd er weer aan de motor gewerkt, en nadat de carbs er weer opzaten, liep de motor wel iets beter stationair, maar onderin toeren was er nog steeds overslaan en gepruttel.Ruud leek er duidelijk mee te zitten, misschien was hij ook wat moe van de motorbeurs vorige week.
![]()
[afbeelding]
Wederom diverse testen, steeds cylinder nummer drie die achterbleef, en na de bobine onderling verwisseld te hebben, bleek het probleem mee te verhuizen.
Nieuwe bobine bestellen dus, want geen enkele dealer in de regio had het ding liggen.![]()
En Marktplaats gecheckt, maar ook nietsj..
Na het afrekenen van de nodige uren (wat qua bedrag nog best redelijk was, en het bedrag voor het schoonmaken van de carburateurs, ging ik weer met reeds vooraf
van binnen "vernatte" motorhandschoenen naar huis. Dit keer lichtjes omgereden, maar toch lekker sneller over de snelweg.
![]()
Om half vijf was ik thuis, en na vele koffie, chocola, stroopwafels en een warme +55 graden douche
, zit ik nu ineens uren later aan het tweede achtereenvolgende longdrink glas sap vol met ijsblokjes.
![]()
![]()
De motorliefde doet rare dingen met je.![]()
Jij hebt gewoon het nieuwe model met criminelensensor maarja jij bent marokkaan dusssssquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik wel niet verteld dat die Xena Locks kenkerdingen zijn
Hoop dat ze bij jou niet telkens onverwachts gaan ringelen, maar ik heb iig de batterijen eruit gesloobt.![]()
Heb nog wel een foto liggen van -XX- in laarzen en weinig meerquote:Op woensdag 28 februari 2007 07:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Achter CS? Of niet dan heH![]()
Noem een tijd dit keer biatch, niet net als vorig keerZeg hoe laat je hier zal zijn ongeveer
En wat ga je met die laarzen doen dan als je aan het poaldansk bent?![]()
Ben nu helemaal mijn best aan het doen met deze multikwoot voor de MC leiding dus dalijk even ++ kudos lijkt me duidelijkquote:
Die zijn idd dramatischquote:
Je hebt dus gewoon weer een brikquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
De Triumph doet trouwens een beetje hobbelen op hogere snelheden.
Dat wordt wat@Zandvoort.![]()
En mijn achterveer heeft ook niet de verstelling die in de rijtest werd voorgespiegeld..
Kan hem dus niet op het besproken standje drie zetten.![]()
Maar de bobine kan ik zelf monteren.Tank eraf of zelfs maar liften (lastig), twee torxen los, drie kabeltjes..
quote:[..]
Ze zit ook al die jaren in de zaak, maar lijkt wel voor spek en bonen mee te doen.
Toen ik op het bedrijfsterrein stond en belde, en mij even voorstelde, onderbrak ze mij al ..
.. Ruud.. ik heb iemand aan de telefoon.. die zegt dat hij een afspraak heeft om 11.00.. klopt dat?![]()
Daarna kon ik mijn vraag pas stellen..in de regen, en de telefoon langs de binnenvoering in mijn helm gestoken
.. Toen ik er een tijdje was kon zo ook al geen enkel telefoongesprek alleen oplossen.
![]()
Zelfs mijn faktuur werd gemaakt door RF.![]()
Zingen kan ze ook niet toen ze alleen in de keuken stond, en dacht dat ze alleen was.![]()
Valt mee toch?quote:[..]
Noooooh! We hebben wat gemeen..![]()
[..]
Drie uur werk, ultrasoon reiniging, twee runs. 185 euro.![]()
[..]
Ik gok op 50 euro.![]()
Dat is echt achterlijk duurquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En de manier waarop RF werkt, daar krijg je gewoon zoveel vertrouwen in, die man is iedere cent al waard.
Dus geen oplichter, eerder bij MotorXtra -de Zot- was ik iets van 400 euro kwijt bij de CR.
Dat was 1 run, en daar moet ik zelfs nog een sproeier elders halen later.![]()
Bovendien is bij een 2 takt de afstelling veel gemakkelijker, en sterker afhankelijk van koud of warm weer.![]()
Oeps 5 euro vergeten in het bedrag.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:38 schreef Worldbeater het volgende:
En nu nog ff twee keer solliciteren als bewijs voor de sociale dienst dat ik actief ben.![]()
Terwijl ik morgen dus begin met de nieuwe baan....... regels.....![]()
quote:Vanmiddag de laatste keer relaxt sporten, nog even twee nette broeken voor het op het werk scoren.
En vanavond gaat het vakantiebaardje eraf ........ ik wil niet............![]()
En en en?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:06 schreef Rib-i het volgende:
Straks maar eens bellen of mijn kettingset binnen is
Kan ik ook wat knutselen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjeh, das gewoon kut... hij heeft nu zijn eigen motorzaak toch?
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:23 schreef Zot het volgende:
4 maart gooi ik die toko van me open en om te verkomen dat ik in mijn eentje koffie zit te luiten daar nodig ik jullie ook maar uit
Geen fricandellen o.i.d. gewoon koffie en een plak cake, tenzij jullie betaalbare betere ideeën hebben.
[edit] het wordt SHOARMA
[edit2] ik heb een btc waardige gastvrouw geregeld.
quote:Heb zelf onderhand ook al bij velen mijn bike gehoereerd voor het sleutelwerk. Maar soms zie je ze nog zo hun best doen en hun werk faken, ondertussen heb ik ook wel door dat er iets niet goed gaat.Maar netjes niks zeggen
Pff tegenwoordig ontvang ik hendig sjiek veul floes aan het eind van de maand.quote:Ook krijg ik lekker veel geld terug van de belastingdienst [afbeelding]
Definitieomschrijving: Eer mijn naam niet BazzieK ofde Rietvaerder is moet je begrijpen dat ik een bedrag als bijvoorbeeld 500 euro niet veel vind, eerder kleingeldDus het is veel meer dan dat
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet ie expres, krijgt ie weer klandizie als alles in de soep looptquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is een boer, prutser, een sloper. Op MF zag ik hem ook al vaak in de fout gaan bij technisch advies.Maar hij zal bij motoren die hij zelf gehad heeft wel wat klaar maken. Waakzaamheid is echter geboden..
![]()
MotorXtra is de hobbyclub -en datingshow- van Sander.
quote:
Ik vind 500 euro wel veel geld, want dat kreeg ik minder na de laatste loonstrook ingevoerd te hebben.![]()
Dus kreeg niet meer het zevenvoudige terug.![]()
![]()
Onweer.. nu moet ik eigenlijk uitloggen................ heb net 1 baan gevonden................
![]()
Beter dan al dat geles hier en een stuk veiliger, de slechte rijders rijden zich kapot met hun proefrijbewijs en de kwaliteit overleeftquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Belgen en motorrijbewijs.![]()
[..]Tjeh zal best zum kotzen zijn maarja het werkt vast wel op de horde MFersquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:42 schreef worldpimber het volgende:
Ik weet het niet, je moet eerst heel veel aandacht besteden aan die vraag, dan pas vertelt ie het. Tenminste, zo heb ik het opgevat![]()
En WB, had je dit spamtopic al gezien dan?http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/159949/
(zelfde taktiek als optitune, via MF allemaal leuke topics starten en naamsbekendheid vergaren)
Zum kötzen in principz
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Ik begin nu wel steeds scherper te zien, damn... nooit doorlopen met problemenIk ook, heeft niks met die shoarma te maken heurquote:![]()
Toch wel R.E.S.T.E.P.C. voorquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:59 schreef worldpimber het volgende:
WB je moet nog wat foto's beoordelen
[/ali g]Te laat nu hequote:Op woensdag 28 februari 2007 13:11 schreef worldpimber het volgende:
Maar we kunnen natuurlijk afspreken dat we vandaag allemaal om 20.00 heel interessant gaan vragen aan Kratjuh hoe het zit met z'n auto, wat ie nu doet en wat z'n plannen zijn. Beetje in een leuk verhaaltje inpakken enzo. Deal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is niet duur, wanneer gaan we?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:25 schreef Rib-i het volgende:
Even snel tussendoor:
Weekendje Eifel56 euro 2 overnachtingen + ontbijt
www.heksenhuis.nl
En wat voor auto gaat kratjuh nou rijden [afbeelding]Was het lekker?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeer zeker zowaar geheel een beetje toevallig compleet interessant. Ik neem het mee naar achteren
En terecht, moet je je kutjong maar opvoedenquote:Nadat onze taalkundigen deze post hebben ontcijferd zijn wij tot het volgende antwoord gekomenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:44 schreef -XX- het volgende:
Joe![]()
![]()
Woooooot ik heb gewoon gelest met ontstoken nierenVet verantwoord
Maar het ging goed mennnnn!...
Nu mag ik niet uit morgen bla bla bla [afbeelding]
Maar ik ga wel naar Adam mennnnn, voor wponee, voor die laarzen
Haha doe ik ze aan he!
zijn ze veel te groot
![]()
Hoelaat don't know, zeg maar een tijd wanneer uwe kan arriveren wp![]()
-edit! IK haal steeds wb en wp door elkaar met naam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:
Mooi dat het zo goed gingMinder prettig van de nieren
Tjeh, SOA's hequote:Op woensdag 28 februari 2007 13:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt wel veel onstekingkjes de laatste tijd.
Veel te lang alquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
[..]
[..]
HahahOwnage
Hoelang zit ieder hier al op Fok mc eigenlijk?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ga eens een kwartier in een magentron liggen, misschien is het dan over. Slangemens.![]()
Ik ook van jouquote:[..]
OPM, Makster en ik vanaf 2003.
Hicham en Pimber vanaf eind 2004. Rijbewijs 2005.![]()
BVVT vanaf zomer 2005.![]()
Rib-i vanaf eind winter 2005.![]()
Leuk oud topic.. Fok Motorclub [SC deel 145] HAPPY NEW YEAR!!!!!!!
Ik was Patrick281 en had het over Triumph.![]()
In je spiegel?quote:[..]
Hier ook al een hele tijd, was hetzelfde onweer denk ik.Heb eigenlijk maar 1 flits gezien.
![]()
![]()
Eerst lulde ik een heel topic in mijn eentje vol in een uur, die goede oud tijdquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er zijn maar drie topposters.Alleen Mercy is er letterlijk vandoor. En Riet ja.
Plo en Youp zijn gewoon niet actief. Dat was daar even een zeldzaam gevalletje van vrije tijd.
Youssef <--> Worldpimber op zoek naar een motor... ook leuk.![]()
![]()
[..]
nee, zit slechts tussen de helft en vol. Interpretatie.
70 postjes konden later wel eens wat dagen gaan duren met al die werkenden en schoolgaanders weer......
.. als Bazziek het pas echt druk krijgt, en Rib-i eindelijk een baan als producer heeft.![]()
![]()
quote:
Turbotaalquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Denk ook aan kickstart = filmpjes CR500.![]()
Maar ja, ik ben een oudere jongere.
Moet mijn turbotaal van de echte binken afkijken om bij te blijven.![]()
Turbotaal is zeker weer zoooo jaren negentig...![]()
En ik kan even geen afstand doen van Fok!
Maar de kranten zijn weggewerkt.. dus nu ff digitaal solliciteren x2.![]()
[..]
![]()
Ah vandaar, dacht dat je een extra chromosoom had ontwikkeldquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet bijhouden, ik doe Worldpimber naJe wets [afbeelding]
Over 8 maanden zijn het 1200 suicides by copquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:00 schreef Rib-i het volgende:
1600 zelfmoorden per jaar, ze kunnen het met een kwart laten dalen. Nog maar 1200 zelfmoorden per jaar
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:01 schreef Zuen het volgende:
Weet iemand of de Suzuki Drz 400 (SM dus) op 25kw kan gezet worden of dat al is?
Leuk ding maar toch een beetje babySM ofzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is niet, kan wel. En officieel.![]()
[afbeelding]
Kenker, mijn solicitatiebrief naar de plisie, hoe kom je daar aan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je in jou huidige situatie echt de meest loze sollicitaties er uit perst
Zoals:
Sollicitatie Wordbeter,
Geachterlijk bedrijf,
Ik zoek werk. Ben ik Welkom?
grt. WB
Heb veel bijnamen gehoord maar ken niemand die hem zijn offroadje noemt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lijkt me erg lekker rijden zo'n ding![]()
Ik denk dat ik toch maar mijn broer eens lief aan kijk om een klein stukje op zijn offroadje te rijden !
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Beste,
Ik ben de kandidaat die u zoekt! Wat moet ik doen?
Groetjes en kusjes
Ondergetekende
[afbeelding]
Dat kan, maarja in een rood pak een stier verkrachten kan ook. Of het fijn is laat ik in het middenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:37 schreef Zuen het volgende:
Bedankt voor de antwoorden. Weet iemand dan ook of ik met zo'n 400cc 25 kw de snelweg op kan, wat voor snelheid zal hij ongeveer halen?
Wel op kenteken danquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:57 schreef Rib-i het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat er meerdere 25Kw rijders zijn
Snelwagen is echter de enige met een SM
[afbeelding]
En toen kwam ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
El Presidente & The General hebben door de jaren heen even subtiel de bezem erdoorheen gehaald.![]()
[afbeelding]
FokMC is ook gewoon een hele tijd geen zak aan geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan allemaal wel en snelweg is toch wel kut met een SMquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:00 schreef Zuen het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zoek ik wel iets Supermotard achtigs, vooral om natuurlijk in de stad of naar school etc te gaan. Maarja ik wil er ook wel naar Brabant of Friesland ofzo mee kunnen rijden. Er zijn ook wel andere 25kw motoren die harder gaan, maar veel daarvan vind ik echt totaal niet mooi. En een echte tussenweg tussen snelweg/supermotard is niet echt te vinden vrees ik op 25 kw.
Dat was Kratjuh toch?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:27 schreef hicham het volgende:
[..]
En een persoon is vermoedelijk ten onder gegaan tijdens het uitvoeren van z'n functie
Bouncer met choppahZeg maar lillukquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:44 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Apart.. rijtestje alweer uit 2005
[afbeelding]quote:
Vandaag nog op kunnen staan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef Rib-i het volgende:
Enne
quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gelukkig had ik geen lapo, want ik moest de deur uit........![]()
..... heb van schrik maar een bak koffie genomen met wat lekkers.![]()
En nee, geen OP klaar, wel diverse hints tot in concepten van mijn telefoon aan toe.
Ow... GSM piccie dan maar gelijk.![]()
[afbeelding]Prettig fototjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik weet uit ervaring dat je weinig hoeft te doen om een OP te vergallen.
Ziet er best tov uitquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:42 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
GSquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vet lekker!!!
wel zeker
DAHHH!
![]()
![]()
[/Pimber]Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn streven is om 13:00 richting A te gaan om dan voor de file weer terug te rijdenquote:[..]
Ik ook
Achter het CS lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hoe laat arriveer je dan ongeveer?
15.00?
Dat is wel chille tijd toch.![]()
Jullie kunnen me herkennen aan mijn rode jassie, lelijke patta's en een doorbleekt hoofd !![]()
Waar bij het CS spreken we af?
Voor, achter? (al weet ik niet eens het verschil tussen die 2 zijdes)
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Blijkbaar kleurenblind die man, hij is het groen vergeten.![]()
[..]
Mijn vrouw zou na 9 jaar samenwonen geen recht meer hebben op drie kwartier sociaal contact.![]()
Beetje veel van je.![]()
[..]
Omdat jij gek bent van stringetjes.![]()
Uit de oude Fok! MC doos.![]()
Inclusief Pimber op de motorkapquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie lacht straalt.![]()
[afbeelding]
Kenkerquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:09 schreef Worldbeater het volgende:
Op mini Gegoogled.![]()
[afbeelding]
Info voor iedereen behalve als je lim bent..
Op datzelfde plaatje klikken voor leuke oude boekjes.![]()
En ik denken dat de SV's goedkoop warenquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:24 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:25 schreef Makster het volgende:
![]()
of
![]()
Voor de rest ben je niet gefrustreerd hequote:Op woensdag 28 februari 2007 19:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Stannah is ander woord voor gangbang.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:08 schreef Makster het volgende:
Schijt Xenalock, hij blijft piepen als ik hem weer op de remschijf zet. Gelukkig niet voluit maar wel hoorbaar... batterij leeg![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een vrouw die het innitiatief neemt....![]()
![]()
Daarom willen ze ook vaak een oudere man, die jonge knapen kunnen geen beslissingen maken.
Last van je alzheimer dat je zo loopt te blaten oude man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
14.30 achterkant CS komt mij ook het best uit.![]()
Kant waar het dus een zooitje is richting de pond enzo![]()
Achterkant is een zooitje, maar voorkant is ook niet te doen met de motorEn mail je nummer eens
(Is BazzieK's nummer diegene die eindigt met 1292?
![]()
)
[/lage kwaalitiet post]![]()
Dat wordt wat zodra je een rijbewijs hebt. Waar legt Rotterdam nou toch!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:45 schreef -XX- het volgende:
14.30 achterkant? CS? owww dat moet wel lukken, zat mensen die de weg daar wel weten![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tjeh, tofWanneer komt die bobine binnen?
[..]
Jij hebt gewoon het nieuwe model met criminelensensor maarja jij bent marokkaan dusssss![]()
[..]
Heb nog wel een foto liggen van -XX- in laarzen en weinig meer![]()
![]()
[..]
Ben nu helemaal mijn best aan het doen met deze multikwoot voor de MC leiding dus dalijk even ++ kudos lijkt me duidelijk
[..]
Die zijn idd dramatisch
[..]
Je hebt dus gewoon weer een brik
[..]
![]()
Drama
[..]
Valt mee toch?
[..]
Dat is echt achterlijk duur![]()
![]()
[..]
Nederland
[..]
![]()
Welcome to my world
Ofzoiets
[..]
En en en?
[..]
[..]
[..]
![]()
[..]
Pff tegenwoordig ontvang ik hendig sjiek veul floes aan het eind van de maand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Doet ie expres, krijgt ie weer klandizie als alles in de soep loopt
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Beter dan al dat geles hier en een stuk veiliger, de slechte rijders rijden zich kapot met hun proefrijbewijs en de kwaliteit overleeft
[..]
Tjeh zal best zum kotzen zijn maarja het werkt vast wel op de horde MFers
[..]
[..]
Ik ook, heeft niks met die shoarma te maken heur![]()
![]()
[..]
Toch wel R.E.S.T.E.P.C. voor
[/ali g]
[..]
Te laat nu heZei je wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat is niet duur, wanneer gaan we?
[..]
Was het lekker?
[..]
En terecht, moet je je kutjong maar opvoeden
[..]
Nadat onze taalkundigen deze post hebben ontcijferd zijn wij tot het volgende antwoord gekomen:
[..]
Tjeh, SOA's he
[..]
Veel te lang al
[..]
![]()
[..]
Ik ook van jou
[..]
In je spiegel?![]()
![]()
Wat loop je nou weer te blaten meisjequote:Op woensdag 28 februari 2007 20:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zo waar zo waar!!!
Oude mannen!(EN DAN BEDOEL IK NIET ROND DE 60
)
![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
Jij hebt gewoon het nieuwe model met criminelensensor maarja jij bent marokkaan dusssss![]()
[..]
![]()
[..]
Ben nu helemaal mijn best aan het doen met deze multikwoot voor de MC leiding dus dalijk even ++ kudos lijkt me duidelijk
[..]
Die zijn idd dramatisch
[..]
[..]
![]()
Drama
[..]
Valt mee toch?
[..]
![]()
[..]
Nederland
[..]
![]()
Welcome to my world
Ofzoiets
[..]
En en en?
[..]
[..]
[..]
![]()
[..]
Pff tegenwoordig ontvang ik hendig sjiek veul floes aan het eind van de maand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Beter dan al dat geles hier en een stuk veiliger, de slechte rijders rijden zich kapot met hun proefrijbewijs en de kwaliteit overleeft
[..]
[..]
[..]
![]()
[..]
[/ali g]
[..]
Te laat nu heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Was het lekker?
[..]
[..]
Nadat onze taalkundigen deze post hebben ontcijferd zijn wij tot het volgende antwoord gekomen:
[..]
Tjeh, SOA's he
[..]
Veel te lang al
[..]
![]()
[..]
Ik ook van jou
[..]
In je spiegel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Eerst lulde ik een heel topic in mijn eentje vol in een uur, die goede oud tijd
[..]
![]()
Kenker how many more quotes do I have left
En weer verder
[..]
[..]
Turbotaal
[..]
Ah vandaar, dacht dat je een extra chromosoom had ontwikkeld
[..]
Over 8 maanden zijn het 1200 suicides by cop
[..]
[..]
Leuk ding maar toch een beetje babySM ofzo
[..]
Kenker, mijn solicitatiebrief naar de plisie, hoe kom je daar aan? [afbeelding]
[..]
Heb veel bijnamen gehoord maar ken niemand die hem zijn offroadje noemt.
[/inkoppertje]
[..]
[..]
Dat kan, maarja in een rood pak een stier verkrachten kan ook. Of het fijn is laat ik in het midden
[..]
Wel op kenteken dan
[..]
En toen kwam ik
Heeft iemand dit gelezen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het kan allemaal wel en snelweg is toch wel kut met een SM
[..]
Dat was Kratjuh toch?
[..]
Zeg maar lilluk
[..]
![]()
[..]
Vandaag nog op kunnen staan?
Enne![]()
[..]
![]()
[..]
Prettig fototje
[..]
Ziet er best tov uit![]()
[..]
GS![]()
[/Pimber]
[..]
Waarom eigenlijk?
[..]
![]()
[..]
Achter het CS lijkt me duidelijk
[..]
![]()
[..]
Inclusief Pimber op de motorkap
[..]
Kenker
[..]
En ik denken dat de SV's goedkoop waren
[..]
of
![]()
![]()
[..]
Voor de rest ben je niet gefrustreerd he
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Last van je alzheimer dat je zo loopt te blaten oude man?
[..]
Ja
![]()
SMS eens het nummer van die slet.quote:
Jammer van die multiquote trouwens, helft wordt toch niet gelezen en je hebt ook niet gevraagd naar kratjuh's auto![]()
![]()
En dat niet vragen was geen ongelukquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
SMS eens het nummer van die slet.
Jammer van die multiquote trouwens, helft wordt toch niet gelezen en je hebt ook niet gevraagd naar kratjuh's auto![]()
Enne krijg ff de tering![]()
![]()
Loop naar buiten aan de achterkant, loop tussen de bouwputten door richting het IJquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:45 schreef -XX- het volgende:
Je hebt vast bazzie in je lijtask him my numbahhhhh!!
14.30 achterkant? CS? owww dat moet wel lukken, zat mensen die de weg daar wel weten![]()
steek over daar waar nergens ruimte is en wacht gewoon ergens.
Trouwens, die patta's neem je 100% zekerste weten mee. Of je ze nu wel of niet kwijt kunt of past.
![]()
![]()
Vollullen? Je bent nog nooit zo lang van stof geweest. Alleen je post nu minder smileys.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef BazzieK het volgende:
Beetje jammer dat je het nog aan Bazziek gaat vragen ook. Waarom is -XX- ineens zo recalcitrant?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:48 schreef worldpimber het volgende:
SMS eens het nummer van die slet.
Doet me denken aan dat mongooltje bij Paul de Leeuw gisteren. Iemand gezien?
Ze wilde graag een prinsesje zijn.. nou Paul ging de wens vervullen.
Alles geregeld.. wilde ze geen lange vlechten. Daar was nou net alles op georganiseerd. Paul ..![]()
Vroeg hij het via een omweg.. wil je Assepoester zijn met vlechtjes?
Mongooltje: Paul, ik weet wel wat je vraagt hoor!![]()
![]()
![]()
![]()
Rotterdam kan ik wel dromenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat wordt wat zodra je een rijbewijs hebt. Waar legt Rotterdam nou toch!! [afbeelding]![]()
Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:50 schreef Worldbeater het volgende:
Beetje jammer dat je het nog aan Bazziek gaat vragen ook. Waarom is -XX- ineens zo recalcitrant?
Alles geregeld.. wilde ze geen lange vlechten. Daar was nou net alles op georganiseerd. Paul ..![]()
![]()
![]()
Mooie schijnbeweging maak je ff in FokMC.
![]()
Dus daar was Bazzie![]()
![]()
Volsmilien danquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vollullen? Je bent nog nooit zo lang van stof geweest. Alleen je post nu minder smileys.
Beetje jammer dat je het nog aan Bazziek gaat vragen ook. Waarom is -XX- ineens zo recalcitrant?
![]()
![]()
![]()
![]()
Kenker bassie![]()
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
JA IK NEEM ZE ME!quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Loop naar buiten aan de achterkant, loop tussen de bouwputten door richting het IJsteek over daar waar nergens ruimte is en wacht gewoon ergens.
Trouwens, die patta's neem je 100% zekerste weten mee. Of je ze nu wel of niet kwijt kunt of past.
![]()
![]()
anders past me broer ze altijd nog welof me moeder
1 van die 3 voetmaten moet toch passen!
TUssen de bouwputten richting het IJ??EHHH WTF!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vollullen? Je bent nog nooit zo lang van stof geweest. Alleen je post nu minder smileys.![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Jaquote:, en het is nog met aandacht gedaan ook.
Wil op een aantal dingen wel reageren, maar het is gewoon teveel moeite. Bedankt Bazziek!
![]()
![]()
Denk ik.......
![]()
![]()
Het IJ is dat water daarzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
JA IK NEEM ZE ME!![]()
![]()
anders past me broer ze altijd nog welof me moeder
1 van die 3 voetmaten moet toch passen!
TUssen de bouwputten richting het IJ??EHHH WTF!
Mijn slechtste paint.![]()
![]()
Owjaaaaaaaaaaaaaaaaa ik weet het! Denk! Jaaaaaaaa dat gaat lukkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het IJ is dat water daarzo
[afbeelding]
Mijn slechtste paint.
[..]
[..]
[..]
![]()
[..]
[..]
Die zijn idd dramatisch
[..]
[..]
![]()
Drama
[..]
Valt mee toch?
[..]
![]()
[..]
Nederland
[..]
![]()
Welcome to my world
Ofzoiets
[..]
En en en?
[..]
[..]
[..]
![]()
[..]
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
[..]
[/ali g]
[..]
Te laat nu heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Was het lekker?
[..]
[..]
[..]
Tjeh, SOA's he
[..]
Veel te lang al
[..]
![]()
[..]
Ik ook van jou
[..]
In je spiegel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[..]
![]()
Kenker how many more quotes do I have left
En weer verder
[..]
[..]
Turbotaal
[..]
Ah vandaar, dacht dat je een extra chromosoom had ontwikkeld
[..]
Over 8 maanden zijn het 1200 suicides by cop
[..]
[..]
Leuk ding maar toch een beetje babySM ofzo
[..]
Kenker, mijn solicitatiebrief naar de plisie, hoe kom je daar aan? [afbeelding]
[..]
Heb veel bijnamen gehoord maar ken niemand die hem zijn offroadje noemt.
[/inkoppertje]
[..]
[..]
Dat kan, maarja in een rood pak een stier verkrachten kan ook. Of het fijn is laat ik in het midden
[..]
Wel op kenteken dan
[..]
En toen kwam ik
Liet ik nu een scheet of zei iemand ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het kan allemaal wel en snelweg is toch wel kut met een SM
[..]
Dat was Kratjuh toch?
[..]
Zeg maar lilluk
[..]
![]()
[..]
Vandaag nog op kunnen staan?
Enne![]()
[..]
![]()
[..]
Prettig fototje
[..]
Ziet er best tov uit![]()
[..]
GS![]()
[/Pimber]
[..]
Waarom eigenlijk?
[..]
![]()
[..]
Achter het CS lijkt me duidelijk
[..]
![]()
[..]
Inclusief Pimber op de motorkap
[..]
Kenker
[..]
En ik denken dat de SV's goedkoop waren
[..]
of
![]()
![]()
[..]
Voor de rest ben je niet gefrustreerd he
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Last van je alzheimer dat je zo loopt te blaten oude man?
[..]
Ja
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:06 schreef Rib-i het volgende:
Liet ik nu een scheet of zei iemand ietsWacht ff ik ga painte waar jij moet wachten als je morgen eventueel komt
(on Rib-I we trust
)
![]()
All I need is a straatnaam and a postcodequote:Op woensdag 28 februari 2007 21:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]Wacht ff ik ga painte waar jij moet wachten als je morgen eventueel komt
(on Rib-I we trust
)
De buurman heeft zijn router uit gezet, moest even ergens anders signaal vandaan halen![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
All I need is a straatnaam and a postcode
De buurman heeft zijn router uit gezet, moest even ergens anders signaal vandaan halen
Heeft geen straatnaam, aanliggende deel is Ruyterkade, maar dat is de hele weg die ook achter het CS loopt.En ik kan zo 123 ook niet echt een logische locatie bedenken rond die buurt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
net motorzaak gebelt....
toen ik had gezegt wat ik wou, zegt ie, als het moet kunnen we hem vanavond nog op komen halen![]()
heb hem maar ff duidelijk gemaakt dat dat niet ging
Maar als ik in nederland ben moet ik hem maar ff bellen, dan doen ze m'n motor tussendoor![]()
echt super bedrijf![]()
morgen dus maar ff kijken of en wanneer ik vrij kan nemen om hem op te halen
zit zelf te denken om 14 maart terug te vliegen... dan is de ticket het goedkoopste zo ongeveer![]()
![]()
Ik heb ook kenker internet....
Mijn legt er weer is uit en mijn buren zijn ook druk bezig met internet geloof ikTrage kut lijn
Hoe bevalt het!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:31 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
net motorzaak gebelt....
toen ik had gezegt wat ik wou, zegt ie, als het moet kunnen we hem vanavond nog op komen halen![]()
Maar als ik in nederland ben moet ik hem maar ff bellen, dan doen ze m'n motor tussendoor![]()
echt super bedrijf![]()
zit zelf te denken om 14 maart terug te vliegen... dan is de ticket het goedkoopste zo ongeveer![]()
Wat voor motor?Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:28 schreef worldpimber het volgende:
Kut man, buurman zit weer te kloten zeker.![]()
Ik krijg het wel gevonden, al iets van OPM gehoord![]()
![]()
Als -XX- morgen haar helm meeneemt kunnen we even ergens buiten het centrum wat drinkenEy Roderickquote:Is goed man, laat maar wetenquote:net motorzaak gebelt....
echt super bedrijf![]()
![]()
Ik vind het prima!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Rib-i het volgende:
Als -XX- morgen haar helm meeneemt kunnen we even ergens buiten het centrum wat drinken
[..]
Ey Roderick
[..]
Is goed man, laat maar weten![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Rib-i het volgende:
Als -XX- morgen haar helm meeneemt is ze s'avonds op opsporing verzocht te zien![]()
Tjeh, inrijden is toch niet leuk, moet je rustig aan doen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moet een beetje lachen, zien wij jou eerder irl dan BazzieK
![]()
![]()
Daar moet je blij mee wezen ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moet een beetje lachen, zien wij jou eerder irl dan BazzieK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
') ')
![]()
::') !:')!.' :!')
0
OPM zal zich morgen denk ik wel melden, nu weer druk bezig metquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:35 schreef Rib-i het volgende:
Ik krijg het wel gevonden, al iets van OPM gehoord![]()
waarschijnlijk
![]()
Wwaarom kan ie tegenwoordig elke donderdag, waar is de tijd gebleven dat iedereen gewoon werkte![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
OPM zal zich morgen denk ik wel melden, nu weer druk bezig met [afbeelding] waarschijnlijk![]()
Wwaarom kan ie tegenwoordig elke donderdag, waar is de tijd gebleven dat iedereen gewoon werkte
Ik hoop maar dat ik morgen een beetje op tijd klaar ben met het spul. Je weet maar nooit wat je tegenkomt als je bij een oude motor ogenschijnlijk simpele reparaties gaat uitvoeren![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tjeh, inrijden is toch niet leuk, moet je rustig aan doen.
![]()
![]()
* Rib-i hanteerd alleen de kameeraa![]()
![]()
Ik ga laarzen op halen! fotoos maken en dan smeer ik em weerquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:51 schreef Geerd het volgende:
Avond.
Wat gaan jullie daaro morgen nou doen dan?![]()
of men wil nog wat drinken, dan drink ik wel een bakkie mee
Het IJ is de kant waar je nat wordt als je rechtdoor looptquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:51 schreef fs180 het volgende:
zelfs ik ken adam nog beter dan jullienieteens weten waar de winkels en waar het ij is
/de cock met See Ow See Kaa![]()
Ga een poebe jij kankerknaasquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:51 schreef fs180 het volgende:
zelfs ik ken adam nog beter dan jullienieteens weten waar de winkels en waar het ij is
![]()
![]()
Alles goed, behalve dan dat foto's maken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:52 schreef -XX- het volgende:
Ik ga laarzen op halen! fotoos maken en dan smeer ik em weer![]()
of men wil nog wat drinken, dan drink ik wel een bakkie mee![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
* Rib-i hanteerd alleen de kameeraa![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alles goed, behalve dan dat foto's maken.![]()
Dat is tof.
Het moment dat ik jullie meet moet vast gelegd worden
Van billetjes.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Geerd het volgende:
ligt eraan waarvan.Sowieso schrijf je zo.![]()
denkt -XX-quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ga laarzen op halen! fotoos maken en dan smeer ik em weer![]()
of men wil nog wat drinken, dan drink ik wel een bakkie mee![]()
ocht---Opsporing Verzocht---Opsporing Verzocht---Opsporing Verzocht---Opsporing Verzocht---Opsporing Verzocht---![]()
[..]
Alles goed, behalve dan dat foto's maken.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:59 schreef -XX- het volgende:
Dusssss helm mee morgen?Niet dusquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
denkt -XX-
ocht---Opsporing Verzocht---Opsporing Verzocht---Opsporing Verzocht---Opsporing Verzocht---Opsporing Verzocht---![]()
![]()
[..]
Ga een poebe jij kankerknaas![]()
![]()
Ja maaaaaaaaar wij praten ook heel intelligent op msn! Je weet tochquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:01 schreef BazzieK het volgende:
Door Geerd lijkt het gemiddelde MSN gesprek tussen -XX- en mij nog volwassen en intelligent
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja maaaaaaaaar wij praten ook heel intelligent op msn! Je weet toch![]()
![]()
X X - Lotte - X X - zegt:
BLEDDERSKIBOBSKI
Echt wel![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:01 schreef BazzieK het volgende:
Door Geerd lijkt het gemiddelde MSN gesprek tussen -XX- en mij nog volwassen en intelligent
Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
BLEDDERSKIBOBSKI
Echt wel![]()
![]()
Ehzz, gaat er ooit een tijd komen dat we je regelmatig op een meet zien.quote:![]()
Met die CR250 in je hoofd die nu is verkocht niet echt heH?![]()
![]()
bevalt goed hoorquote:
kijk maar in de OP voor m'n motorquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Rib-i het volgende:
Als -XX- morgen haar helm meeneemt kunnen we even ergens buiten het centrum wat drinken
[..]
Ey Roderick
[..]
Is goed man, laat maar wetenzal ik doen.... gaan we meeten
quote:![]()
![]()
![]()
Heb jij de OP al bekekenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
bevalt goed hoor
kijk maar in de OP voor m'n motor
Over Calais tochquote:[..]zal ik doen.... gaan we meeten
[ Bericht 7% gewijzigd door Rib-i op 28-02-2007 22:11:03 (Oops) ]![]()
Tsssquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
BLEDDERSKIBOBSKI
Echt wel
Ey manquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef kratjuh het volgende:
Ik word weer 's structureel genegerd ..
And I like it ..
Wat voor tijdelijke gele auto gaat het worden![]()
![]()
![]()
GS 500!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
bevalt goed hoor
kijk maar in de OP voor m'n motor
[..]zal ik doen.... gaan we meeten
[..]![]()
![]()
Gelieve een avatar te nemen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef Geerd het volgende:
kratjuh bier.
Ter herkenning van iedere post.
Bij voorbaat dank.
Hoogachtend,
-XX-Sowieso schrijf je zo.![]()
Uhhmmm ja misschien wel, ligt er een beetje aan waar er gemeet gaat worden natuurlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehzz, gaat er ooit een tijd komen dat we je regelmatig op een meet zien.![]()
Met die CR250 in je hoofd die nu is verkocht niet echt heH?![]()
Twijfel nog tussen 2 takt en 4 takt, tussen naked of supermotard enz enz
Komt wss wel een sm voor terug, maar of het 2 of 4 takt is is ff de vraag
Kom je ook morgenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef kratjuh het volgende:
Ik word weer 's structureel genegerd ..
And I like it ..?
SHITTTTT GEQUOTE
Gatverdamme, thee drinken uit plastic beker, die al jaren achter in de kast staat, toch goed omgespoeld
smaakt geheid naar muffe pieperzakken!
2-takt is de SM shit je wetsquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmmm ja misschien wel, ligt er een beetje aan waar er gemeet gaat worden natuurlijk![]()
Twijfel nog tussen 2 takt en 4 takt, tussen naked of supermotard enz enz
Komt wss wel een sm voor terug, maar of het 2 of 4 takt is is ff de vraag![]()
@ BazzieK
Motorhotel was trouwens serieus![]()
* Rib-i is pitten, morgen vroeg op![]()
![]()
![]()
![]()
Interesse was ook serieusquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
@ BazzieK
Motorhotel was trouwens serieus![]()
* Rib-i is pitten, morgen vroeg op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon spijbelen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:21 schreef Geerd het volgende:
Heeft iedereen morgen vrij ofzo??
Ja ik wel maar uitval enzo.
Dat is in.
Nee vakantie.
Neequote:Op woensdag 28 februari 2007 22:21 schreef Geerd het volgende:
Heeft iedereen morgen vrij ofzo??
Ja ik wel maar uitval enzo.![]()
![]()
Wat willen we eigenlijk morgen, naast met laarzen smijten en mensen IRL bashen?
McDonalds, dijkje rijden ofzo? Weet geeneens McDonalds te vinden![]()
![]()
Ik ga ook met de trein, PWNAGE!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:25 schreef Geerd het volgende:
Wie gaat der morgen allemaal.
Kom ik ook wel ff met de trein dan:P (ov)
Als het goed is komt: Worldpimper, Rib-I, -XX-, OPM?Sowieso schrijf je zo.![]()
Mijne ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Als jouw opdrachtgever in Amsterdam zit kunnen we in de bedrijfskantine een bakkie pakken
Ik werk in Alkmaar de komende maanden ..
En tis een kloteauto ..![]()
![]()
Nee schat, ik moet werkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kom je ook morgen?
SHITTTTT GEQUOTE![]()
![]()
![]()
14.30 aan de achterkant CS en eventueel lopend kun je de plek bereiken waar Rib-I wacht met de motort.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef Geerd het volgende:
Dus 15.00 aan de achterkant van amsterdam CS?(groen pijltje en zulks in die twee plaatjes hierboven)
![]()
![]()
Als hij met de motor daar staat ..
En der komen der een paar met de trein enzo...
Je kunt niet touren ofzo.
Wat is precies de bedoeling.Ik zwaai naar dieren.![]()
![]()
![]()
Mijn ideequote:
![]()
-XX- komt met de trein en neemt eventueel een helm mee... zij komt alleen voor een gratis paar laarzenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:47 schreef Geerd het volgende:
Als hij met de motor daar staat ..
En der komen der een paar met de trein enzo...
Je kunt niet touren ofzo.
Wat is precies de bedoeling.![]()
En Rib-I ik en eventueel OPM komen met de motor om sjah... wee'k niet... gewoon rondje te rijden ofzo.
Das alles.![]()
![]()
Hmmm, wat is dit voor MSN topic geworden zeg......
O ja, TVPOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?![]()
yupquote:[..]
Over Calais tochquote:over ongeveer 7 maanden te koop
ik ga mijn bedje maar weer eens opzoeken... collega is ziek, dus moet morgen weer met de bus... houd in een half uur eerder op minimaal![]()
![]()
![]()
Rare tijd.quote:![]()
Wat gaat er gebeuren.quote:Maar als ik in nederland ben moet ik hem maar ff bellen, dan doen ze m'n motor tussendoor![]()
echt super bedrijf![]()
zit zelf te denken om 14 maart terug te vliegen... dan is de ticket het goedkoopste zo ongeveerVoor die accu en olie heb je hun toch niet nodig, laat staan naar huis komen?
![]()
![]()
Het is dat ik niet op gas verplaats, anders zou ik je GS wel even een goede beurt geven.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:45 schreef BazzieK het volgende:
Tjeh, inrijden is toch niet leuk, moet je rustig aan doen.
![]()
Moertjes losdraaien voordat je de ketting sloopt he?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:50 schreef Rib-i het volgende:
Ik hoop maar dat ik morgen een beetje op tijd klaar ben met het spul. Je weet maar nooit wat je tegenkomt als je bij een oude motor ogenschijnlijk simpele reparaties gaat uitvoeren![]()
Vooral voor kan spannend zijn. Heb je dat al niet geprobeerd dan?
Was je zo verstandig om het geleverde spul eens goed te bekijken voordat je ging sleutelen.......![]()
Edit.![]()
![]()
![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Worldbeater op 01-03-2007 00:04:57 ]![]()
![]()
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
morgenjulle gaan vandaag meetenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:00 schreef worldpimber het volgende:
-XX- komt met de trein en neemt eventueel een helm mee... zij komt alleen voor een gratis paar laarzen![]()
En Rib-I ik en eventueel OPM komen met de motor om sjah... wee'k niet... gewoon rondje te rijden ofzo.
Das alles.dan kan ik dus niet
![]()
![]()
NoOOOOhHhhh vast welquote:Op donderdag 1 maart 2007 07:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
julle gaan vandaag meetendan kan ik dus niet
![]()
![]()
![]()
Goeie morgen![]()
Dus dadelijk komen ALS HET GOED IS: Worldpimper, Rib-i, Geerd, OPM!
en ik.
![]()
Haha me moeder net: JE GAAT NIET ACHTEROP HOOR![]()
![]()
![]()
Ze komen van het internet
![]()
![]()
![]()
![]()
BLA!, owja... ik neem me big ass helm wel mee
Mogguh
Dan heb je ook niet eens gezegd dat er ook allochtonen bij de MC zittenquote:Op donderdag 1 maart 2007 07:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
NoOOOOhHhhh vast wel![]()
![]()
![]()
Goeie morgen![]()
Dus dadelijk komen ALS HET GOED IS: Worldpimper, Rib-i, Geerd, OPM!
en ik.
![]()
Haha me moeder net: JE GAAT NIET ACHTEROP HOOR![]()
![]()
![]()
Ze komen van het internet
![]()
![]()
![]()
![]()
BLA!, owja... ik neem me big ass helm wel mee
Ik zou het helemaal niet erg vinden als we het naar dit weekend verplaatsenquote:Opgesteld op donderdag 01 maart 2007 om 07.53 uur
Vooral vanmiddag buien.
Het regengebied trekt nu snel naar het oosten weg en we krijgen te maken met enkele opklaringen. De weersverbetering is van korte duur, want in de middag neemt de bewolking alweer toe en ook de kans op buien. Bij de zijn buien hagel, onweer en zware windstoten mogelijk. De wind komt uit zuidwest tot west en is momenteel meest matig, maar neemt in de loop van de ochtend alweer toe. Boven land wordt hij vrij krachtig of krachtig, 5 of 6, en aan de kust hard en mogelijk even stormachtig. De temperatuur komt uit op zo'n 10 graden.
Zondag hoeft Worldpimber niet te werken en is het ook wat rustiger in Amsterdamned![]()
![]()
PoobbberLake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Ik ben er hoor om 14.30!Ik wacht een uur ofzo
en als ik dan niemand zie verschijnen dan smeer ik em weer.
Nee, dat heb ik maar gelatenquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:43 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
[..]
Dan heb je ook niet eens gezegd dat er ook allochtonen bij de MC zitten [afbeelding]
[..]
Ik zou het helemaal niet erg vinden als we het naar dit weekend verplaatsen
Zondag hoeft Worldpimber niet te werken en is het ook wat rustiger in Amsterdamned![]()
![]()
![]()
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
vond em wel humorOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Storingen10:44 uur Regio Amsterdam Door storing aan de bediening van seinen en wissels rijden er van en naar Amsterdam geen treinen. Dit betreft de baanvakken Amsterdam-: - Utrecht - Amersfoort - Lelystad - Zaandam - Haarlem - Leiden Vertraging: meer dan 60 minuten.
Dat gaat ik dus niet redden.Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik ga met de trein richting Nijmegen!!!!!! WOoot die rijd vet schnellllssss, zo ik ben er al om 14.49Lekkah lang wachten je weetschk!
Hmm, maar al lang voor je in mijn woonplaats zou aankomen stap je al uit dus.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:40 schreef -XX- het volgende:
Ik ga met de trein richting Nijmegen!!!!!! WOoot die rijd vet schnellllssss, zo ik ben er al om 14.49Lekkah lang wachten je weetschk!
![]()
![]()
Je maakt dus maar erg kort gebruik van de trein
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Kenkekeerr lekker rijweer.
Kan WB zichzelf lekker opvreten @ work
Jammer dat de bike nu al onder m'n reet is weggeroest![]()
![]()
ik volg je nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ga een poebe jij kankerknaas![]()
![]()
![]()
http://www.bakkermotorservice.nl/
Is volgens mij ook een hatseflatszaak.
Even langsgaan keertje... misschien ook wel erg goedkoop in z'n doen en laten.
Sjeh, zou het ook niet proberen met die paar pk'tjes van jouquote:![]()
![]()
Hmm, iededreen op weg naar de ondergrondse FOK!MC meeting?Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Ehehe leuke bliksemmeetGeerd, -XX- broers in spé was er ook.
![]()
Kenker, da's een goede start Geerd.![]()
Oh ik wist niet of jullie eigenlijk nog even ergens wilden zitten ofzo, mejeh dat ging ook wat minder met 1 motor en 2 helmen en 3 personen.
Zo nu ff naar de belastingdienst om mijn 3k op te eisen.![]()
![]()
die grapo wou ik eigenlijk zelf nog makenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:38 schreef worldpimber het volgende:
http://www.bakkermotorservice.nl/
Is volgens mij ook een hatseflatszaak.
Even langsgaan keertje... misschien ook wel erg goedkoop in z'n doen en laten.
[..]
Sjeh, zou het ook niet proberen met die paar pk'tjes van jou![]()
![]()
vandaag denk ik maar ff theorieboeken halen![]()
![]()
Ehehe, wil je serieus beginnen aan je motorrijbewijs dan zijn we natuurlijk je steun en toeverlaatquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:07 schreef fs180 het volgende:
die grapo wou ik eigenlijk zelf nog maken![]()
vandaag denk ik maar ff theorieboeken halen![]()
![]()
![]()
Helaas wel, zat alleen even achter de PC om een printje te makenquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hallo knapperd!!!!!!!! Geen school? !!!![]()
Kom je ook!![]()
![]()
![]()
![]()
Best wel na de bloedsaaie les van vandaagquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehhzznn NOOBOoHhzzzz Je bent gewoon jaloers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb van horen zeggen vernomen dat er ergens op Fok! een boebiedoe's wie neukt wie lijst bestaat, is het naar jouw beoordelingsvermogen al nodig om zoiets te maken voor de Fok!MC met als centrumnode -XX-?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehhzznn NOOBOoHhzzzz Je bent gewoon jaloers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat denk jij danquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehehe, wil je serieus beginnen aan je motorrijbewijs dan zijn we natuurlijk je steun en toeverlaat![]()
![]()
ik kom hier toch niet om dat ik autos zo leuk vindt![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:57 schreef hicham het volgende:
広告掲載 - ビジネス ソリューション 検索オプション 登録転職情報はご希望に応じリアルタイムにメールで配信Q-JiNです![]()
![]()
![]()
![]()
IK HEB FOTO'S VAN WP MET BRIL!!! !!1!1
Pwnge!
Nog bedankt voor die patta's![]()
Ik pas ze wel!, wel iets te groot maar met dikke sokken etczit het wel
Op dat moment woesde er een windvlaag over mij heen, waardoor ik bijna het IJ in was belandquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:33 schreef worldpimber het volgende:Iedereen zegt alles af
Noohzz, ik zit hier gewoon terwijl -XX- daar staat te wachten, even gaan
![]()
![]()
![]()
zie dat de Meet gelukt isOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Ik heb ook 1 fotoquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:03 schreef -XX- het volgende:
IK HEB FOTO'S VAN WP MET BRIL!!! !!1!1
Pwnge!
Nog bedankt voor die patta's![]()
Ik pas ze wel!, wel iets te groot maar met dikke sokken etczit het wel
![]()
En nog 1 van mijn winst, sorry Rib-I![]()
![]()
(klikbaar)
Oh shit, er ligt nog een kerstkaartje van vorig jaar tussen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 foto
En nog 1 van mijn winst, sorry Rib-I![]()
![]()
[[url=http://i23.photobucket.com/albums/b382/worldpimber/smilies/_xx-_klein.jpg]afbeelding][/URL]
(klikbaar)
Oh shit, er ligt nog een kerstkaartje van vorig jaar tussen.![]()
![]()
![]()
![]()
Is het al op
Die kerstkaartwhy dat zo
![]()
Waar was jij!quote:
- wp, nu mag ik ook een foto van jou posten! samen met geerd! vet gangsta![]()
![]()
Nooh vet niet, vet klappeh ga je krijgen wacht mailquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:27 schreef -XX- het volgende:
- wp, nu mag ik ook een foto van jou posten! samen met geerd! vet gangsta![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei geen camera's, ze waren d'r wel. Komt niet goed icm latere meets en de daarbijbehorende regelsquote:
Zondag![]()
![]()
![]()
NOOOHHHHquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nooh vet niet, vet klappeh ga je krijgen wacht mail![]()
![]()
Dan bewaar ik ze lekker in me motormapje!
icm latere meets?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zei geen camera's, ze waren d'r wel. Komt niet goed icm latere meets en de daarbijbehorende regels
Zondag![]()
![]()
Wat is er mis met camera's![]()
Ik vind het leuk om foto's te makenAls ik eens bij zo'n grote meet kom, ga ik van ieder hier een portretfoto schieten.
afgemeldquote:
niet prettig als outsidersquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:33 schreef worldpimber het volgende:
Ik zei geen camera's, ze waren d'r wel. Komt niet goed icm latere meets en de daarbijbehorende regelspics hebben...protocol enzo
is beter, jahquote:Zondag![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:35 schreef -XX- het volgende:
Wat is er mis met camera's![]()
Ik vind het leuk om foto's te makenAls ik eens bij zo'n grote meet kom, ga ik van ieder hier een portretfoto schieten.
![]()
![]()
En sjeh, zeker als ze 2100 X 1500 pixels groot zijn.
Rib-I nog steeds niet klaar met aan de motor werken![]()
![]()
![]()
dromquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:42 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
![]()
En sjeh, zeker als ze 2100 X 1500 pixels groot zijn.![]()
![]()
![]()
Kenker zeg, het duurde even voor ik deze tekst doorhad. Maar er zijn zeker 20 ergere interpretaties door mijn hoofd gegaanquote:![]()
En sjeh, jij weer vanavond die plaatjes hossele @ MSN.
![]()
![]()
![]()
Ejz Wildersquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:58 schreef Geerd het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis.![]()
Waren jullie nog meteen vertrokken?![]()
![]()
Nee we hebben nog even bakkie gedaan en XX heeft haar nieuwe patta'snog even gepast
![]()
Tuus
Heel verhaal kettingshizzle, vertel ik nog wel
Goed dat de meet is gelukt, en nu de foto's posten![]()
-XX- alleen met de laarzen
/fetish
Moet nu weg, meld me vanaaf weer![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:11 schreef Rib-i het volgende:
Tuus
Heel verhaal kettingshizzle, vertel ik nog wel
Goed dat de meet is gelukt, en nu de foto's posten![]()
-XX- alleen met de laarzen
/fetish
Moet nu weg, meld me vanaaf weer[afbeelding]
Rib-I
![]()
![]()
![]()
![]()
Vet gangsta toch!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef Geerd het volgende:
Nee we hebben nog even bakkie gedaan en XX heeft haar nieuwe patta'snog even gepast
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu lijkt me helm lekker klein
Foto'sAlleen de mooiste foto mag ik niet posten
![]()
Samen met Geerd!!!!!!!!! Jahahaaaaa
Wp ging er helemaal voor poseren hoor!![]()
Ik wou wegduiken. DAT RESULTAAT!, verimpeld voorhoofd met scheve mond
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vet gangsta toch!![]()
[afbeelding]
Nu lijkt me helm lekker klein![]()
welke maat heb juh
![]()
![]()
pro....quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef -XX- het volgende:
Foto'sAlleen de mooiste foto mag ik niet posten
![]()
Wp ging er helemaal voor poseren hoor!![]()
[afbeelding]
Samen met Geerd!!!!!!!!! Jahahaaaaa
[afbeelding]
Ik wou wegduiken. DAT RESULTAAT!, verimpeld voorhoofd met scheve mond
![]()
[afbeelding]leuke pics....spookje
![]()
![]()
![]()
Ikookevenhier
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
!Nu wil ik het weten ook!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
pro....leuke pics....spookje
Wat is pro
iemand die een idee heeft wat een oude gs500 moet kosten? moet zeker niet in perfectie staat zijn he, sf ombouertje dus![]()
![]()
1500 ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:26 schreef fs180 het volgende:
iemand die een idee heeft wat een oude gs500 moet kosten? moet zeker niet in perfectie staat zijn he, sf ombouertje dusSowieso schrijf je zo.![]()
GS500 zijn in mijn ogen geen drol waard nOohzquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:26 schreef fs180 het volgende:
iemand die een idee heeft wat een oude gs500 moet kosten? moet zeker niet in perfectie staat zijn he, sf ombouertje dus![]()
![]()
Ehehehe, puike shizzleDie Geerd is me d'r ook wel eentje, komt binnen een week na zijn bekendmaking in de Fok!MC gelijk langshuppelen
Nu nog een icon nemen![]()
![]()
Hondquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
GS500 zijn in mijn ogen geen drol waard nOohz
Heb ik ook alquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:27 schreef hicham het volgende:
Ehehehe, puike shizzleDie Geerd is me d'r ook wel eentje, komt binnen een week na zijn bekendmaking in de Fok!MC gelijk langshuppelen
Nu nog een icon nemen
Luister nou maar naar 'mquote:
Ik twijfelde ook tussen een Bandit en een GS, ben blij dat ik niet voor de GS ben gegaan
Stom ook dat niemand in de Fok!MC mij daarop aansprak... destijds was het nog een clubje van mensen die alleen maar positieve dingen zei over elkaar ook al waren de meeste dingen negatief![]()
![]()
waarom denk je dat ik een gs neemquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
GS500 zijn in mijn ogen geen drol waard nOohz![]()
![]()
NoOohhH!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjeh je wets, sla mijn adviezen niet in de wind.![]()
![]()
![]()
Als ik onze xs al leuk vind, mag een gs niets minder leuk zijn![]()
Ik ben gauw tevreden.
Zo te zien heeft Geerd zijn keuze gemaakt met zijn icon/avatar/dingesplaatje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:27 schreef hicham het volgende:
Nu nog een icon nemen
Een niet veel voorkomend merk zeg maar. sporten
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Ja maar een bandit is dan ook al gauw 3x zo duurquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Luister nou maar naar 'm
Ik twijfelde ook tussen een Bandit en een GS, ben blij dat ik niet voor de GS ben gegaan
Stom ook dat niemand in de Fok!MC mij daarop aansprak... destijds was het nog een clubje van mensen die alleen maar positieve dingen zei over elkaar ook al waren de meeste dingen negatiefalleen de 400 valt dan nog wel te doen
.
Al blijven bandits een van de mooiste
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:31 schreef Geerd het volgende:
Wees zo slim als mij en koop een divje.![]()
![]()
Maar dan heb je wel 6x zoveel motorquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja maar een bandit is dan ook al gauw 3x zo duuralleen de 400 valt dan nog wel te doen
.
Al blijven bandits een van de mooiste![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
NoOohhH!![]()
Als ik onze xs al leuk vind, mag een gs niets minder leuk zijn![]()
Ik ben gauw tevreden.![]()
Mij niet durven tegenspreken en nu wel achter je toetsenbord alsnog doen heH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is waarquote:![]()
![]()
Maar wel 6x zoveel zonde als je onder uit gaat als beginner
Whahaha iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]Mij niet durven tegenspreken en nu wel achter je toetsenbord alsnog doen heH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vooral dat ja.. eerst wou ik dus een oldtimert fixen, cb350fquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
![]()
Maar wel 6x zoveel zonde als je onder uit gaat als beginner![]()
alleen misschien was een andere goedkoop 25kwertje nemen.. ivm valschade en lekker om te bouwen tot sf
![]()
![]()
Valschade nu al incalculeren![]()
![]()
Koop nou maar gewoon wat je leuk vindt
Evolutietechnisch gezien is het sowieso niet mogelijk om een GS leuk te vindeneteH
![]()
![]()
Gewoon lekker proefrijdenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:40 schreef hicham het volgende:
Valschade nu al incalculeren![]()
![]()
Koop nou maar gewoon wat je leuk vindt
Evolutietechnisch gezien is het sowieso niet mogelijk om een GS leuk te vindeneteH
En ik zie wel waar ik nat van word!![]()
![]()
![]()
Eetse![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Gewoon lekker proefrijden
![]()
![]()
Eetse![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Gewoon lekker proefrijden
![]()
![]()
Eetse![]()
![]()
Jij moet gelijk weer doordenken he!!!!!11!!quote:![]()
![]()
![]()
Of bedoelde ik dat ook zo!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Trouwens, ten eerste sjeh... valschade incalculeren is doemdenken en soowww MF![]()
Ten tweede je gaat niet vallen
Ten derde, met een Bandit kan je harder vallen dan met een GS en hij blijft nog beter heel ook.Mejeh, tegen die tijd dat je klaar bent moet je gewoon gericht gaan zoeken. Ervaringstechnisch gezien zeg ik... GS500, slechte keus met een verkeerde instelling (jij ook fs180
)
![]()
Bij gelezen![]()
Foto's opgeslagen![]()
Welkom Geerd
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
600 kanonnen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:44 schreef Geerd het volgende:
Valschade heb ik ook al gehad:P schuivertje 600,-:X
Wat was er kapot dan?
Ben ook een paar keer neergegaan maar ook zonder schade. En om die reden dus, koop hetgeen wat bij je portemonnee past, maar denk ook aan je imago![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: