Hmm, maar al lang voor je in mijn woonplaats zou aankomen stap je al uit dus.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:40 schreef -XX- het volgende:
Ik ga met de trein richting Nijmegen!!!!!! WOoot die rijd vet schnellllssss, zo ik ben er al om 14.49Lekkah lang wachten je weetschk!
![]()
ik volg je nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ga een poebe jij kankerknaas![]()
Sjeh, zou het ook niet proberen met die paar pk'tjes van jouquote:
die grapo wou ik eigenlijk zelf nog makenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:38 schreef worldpimber het volgende:
http://www.bakkermotorservice.nl/
Is volgens mij ook een hatseflatszaak.
Even langsgaan keertje... misschien ook wel erg goedkoop in z'n doen en laten.
[..]
Sjeh, zou het ook niet proberen met die paar pk'tjes van jou![]()
Ehehe, wil je serieus beginnen aan je motorrijbewijs dan zijn we natuurlijk je steun en toeverlaatquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:07 schreef fs180 het volgende:
die grapo wou ik eigenlijk zelf nog maken![]()
vandaag denk ik maar ff theorieboeken halen![]()
Helaas wel, zat alleen even achter de PC om een printje te makenquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hallo knapperd!!!!!!!! Geen school? !!!![]()
Kom je ook!![]()
![]()
Best wel na de bloedsaaie les van vandaagquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehhzznn NOOBOoHhzzzz Je bent gewoon jaloers![]()
![]()
![]()
Ik heb van horen zeggen vernomen dat er ergens op Fok! een boebiedoe's wie neukt wie lijst bestaat, is het naar jouw beoordelingsvermogen al nodig om zoiets te maken voor de Fok!MC met als centrumnode -XX-?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehhzznn NOOBOoHhzzzz Je bent gewoon jaloers![]()
![]()
![]()
wat denk jij danquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehehe, wil je serieus beginnen aan je motorrijbewijs dan zijn we natuurlijk je steun en toeverlaat![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:57 schreef hicham het volgende:
広告掲載 - ビジネス ソリューション 検索オプション 登録転職情報はご希望に応じリアルタイムにメールで配信Q-JiNです![]()
Op dat moment woesde er een windvlaag over mij heen, waardoor ik bijna het IJ in was belandquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:33 schreef worldpimber het volgende:Iedereen zegt alles af
Noohzz, ik zit hier gewoon terwijl -XX- daar staat te wachten, even gaan
![]()
Ik heb ook 1 fotoquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:03 schreef -XX- het volgende:
IK HEB FOTO'S VAN WP MET BRIL!!! !!1!1
Pwnge!
Nog bedankt voor die patta's![]()
Ik pas ze wel!, wel iets te groot maar met dikke sokken etczit het wel
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 foto
En nog 1 van mijn winst, sorry Rib-I![]()
![]()
[[url=http://i23.photobucket.com/albums/b382/worldpimber/smilies/_xx-_klein.jpg]afbeelding][/URL]
(klikbaar)
Oh shit, er ligt nog een kerstkaartje van vorig jaar tussen.![]()
![]()
Waar was jij!quote:
Nooh vet niet, vet klappeh ga je krijgen wacht mailquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:27 schreef -XX- het volgende:
- wp, nu mag ik ook een foto van jou posten! samen met geerd! vet gangsta![]()
![]()
![]()
Ik zei geen camera's, ze waren d'r wel. Komt niet goed icm latere meets en de daarbijbehorende regelsquote:
NOOOHHHHquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nooh vet niet, vet klappeh ga je krijgen wacht mail![]()
icm latere meets?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zei geen camera's, ze waren d'r wel. Komt niet goed icm latere meets en de daarbijbehorende regels
Zondag![]()
![]()
afgemeldquote:
niet prettig als outsidersquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:33 schreef worldpimber het volgende:
Ik zei geen camera's, ze waren d'r wel. Komt niet goed icm latere meets en de daarbijbehorende regels
is beter, jahquote:Zondag![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:35 schreef -XX- het volgende:
Wat is er mis met camera's![]()
Ik vind het leuk om foto's te makenAls ik eens bij zo'n grote meet kom, ga ik van ieder hier een portretfoto schieten.
![]()
quote:
dromquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:42 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
![]()
En sjeh, zeker als ze 2100 X 1500 pixels groot zijn.
Kenker zeg, het duurde even voor ik deze tekst doorhad. Maar er zijn zeker 20 ergere interpretaties door mijn hoofd gegaanquote:
Ejz Wildersquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:58 schreef Geerd het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:11 schreef Rib-i het volgende:
Tuus
Heel verhaal kettingshizzle, vertel ik nog wel
Goed dat de meet is gelukt, en nu de foto's posten![]()
-XX- alleen met de laarzen
/fetish
Moet nu weg, meld me vanaaf weer[afbeelding]
Vet gangsta toch!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef Geerd het volgende:
Nee we hebben nog even bakkie gedaan en XX heeft haar nieuwe patta'snog even gepast
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vet gangsta toch!![]()
[afbeelding]
Nu lijkt me helm lekker klein![]()
pro....quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef -XX- het volgende:
Foto'sAlleen de mooiste foto mag ik niet posten
![]()
Wp ging er helemaal voor poseren hoor!![]()
[afbeelding]
Samen met Geerd!!!!!!!!! Jahahaaaaa
[afbeelding]
Ik wou wegduiken. DAT RESULTAAT!, verimpeld voorhoofd met scheve mond
![]()
[afbeelding]
!Nu wil ik het weten ook!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
pro....leuke pics....spookje
1500 ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:26 schreef fs180 het volgende:
iemand die een idee heeft wat een oude gs500 moet kosten? moet zeker niet in perfectie staat zijn he, sf ombouertje dus
GS500 zijn in mijn ogen geen drol waard nOohzquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:26 schreef fs180 het volgende:
iemand die een idee heeft wat een oude gs500 moet kosten? moet zeker niet in perfectie staat zijn he, sf ombouertje dus
Hondquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
GS500 zijn in mijn ogen geen drol waard nOohz
Heb ik ook alquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:27 schreef hicham het volgende:
Ehehehe, puike shizzleDie Geerd is me d'r ook wel eentje, komt binnen een week na zijn bekendmaking in de Fok!MC gelijk langshuppelen
Nu nog een icon nemen
Luister nou maar naar 'mquote:
waarom denk je dat ik een gs neemquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
GS500 zijn in mijn ogen geen drol waard nOohz
NoOohhH!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjeh je wets, sla mijn adviezen niet in de wind.![]()
![]()
Zo te zien heeft Geerd zijn keuze gemaakt met zijn icon/avatar/dingesplaatje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:27 schreef hicham het volgende:
Ehehehe, puike shizzleDie Geerd is me d'r ook wel eentje, komt binnen een week na zijn bekendmaking in de Fok!MC gelijk langshuppelen
Nu nog een icon nemen
Ja maar een bandit is dan ook al gauw 3x zo duurquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Luister nou maar naar 'm
Ik twijfelde ook tussen een Bandit en een GS, ben blij dat ik niet voor de GS ben gegaan
Stom ook dat niemand in de Fok!MC mij daarop aansprak... destijds was het nog een clubje van mensen die alleen maar positieve dingen zei over elkaar ook al waren de meeste dingen negatief
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:31 schreef Geerd het volgende:
Wees zo slim als mij en koop een divje.
Maar dan heb je wel 6x zoveel motorquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja maar een bandit is dan ook al gauw 3x zo duuralleen de 400 valt dan nog wel te doen
.
Al blijven bandits een van de mooiste![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
NoOohhH!![]()
Als ik onze xs al leuk vind, mag een gs niets minder leuk zijn![]()
Ik ben gauw tevreden.![]()
Dat is waarquote:
Whahaha iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]Mij niet durven tegenspreken en nu wel achter je toetsenbord alsnog doen heH
![]()
![]()
![]()
![]()
vooral dat ja.. eerst wou ik dus een oldtimert fixen, cb350fquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
![]()
Maar wel 6x zoveel zonde als je onder uit gaat als beginner![]()
Gewoon lekker proefrijdenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:40 schreef hicham het volgende:
Valschade nu al incalculeren![]()
![]()
Koop nou maar gewoon wat je leuk vindt
Evolutietechnisch gezien is het sowieso niet mogelijk om een GS leuk te vindeneteH
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Gewoon lekker proefrijden
En ik zie wel waar ik nat van word!![]()
![]()
![]()
Eetse![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Gewoon lekker proefrijden
En ik zie wel waar ik nat van word!![]()
![]()
![]()
Eetse![]()
Jij moet gelijk weer doordenken he!!!!!11!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |