bevalt goed hoorquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Rib-i het volgende:
Als -XX- morgen haar helm meeneemt kunnen we even ergens buiten het centrum wat drinken
[..]
Ey Roderick
[..]
Is goed man, laat maar weten
quote:
Heb jij de OP al bekekenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
bevalt goed hoor
kijk maar in de OP voor m'n motor
Over Calais tochquote:[..]zal ik doen.... gaan we meeten
Tsssquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
X X - Lotte - X X - zegt:
BLEDDERSKIBOBSKI
Echt wel
Ey manquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef kratjuh het volgende:
Ik word weer 's structureel genegerd ..
And I like it ..
GS 500!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
bevalt goed hoor
kijk maar in de OP voor m'n motor
[..]zal ik doen.... gaan we meeten
[..]![]()
Gelieve een avatar te nemen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef Geerd het volgende:
kratjuh bier.
Uhhmmm ja misschien wel, ligt er een beetje aan waar er gemeet gaat worden natuurlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehzz, gaat er ooit een tijd komen dat we je regelmatig op een meet zien.![]()
Met die CR250 in je hoofd die nu is verkocht niet echt heH?
Kom je ook morgenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef kratjuh het volgende:
Ik word weer 's structureel genegerd ..
And I like it ..
2-takt is de SM shit je wetsquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmmm ja misschien wel, ligt er een beetje aan waar er gemeet gaat worden natuurlijk![]()
Twijfel nog tussen 2 takt en 4 takt, tussen naked of supermotard enz enz
Komt wss wel een sm voor terug, maar of het 2 of 4 takt is is ff de vraag![]()
Interesse was ook serieusquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
@ BazzieK
Motorhotel was trouwens serieus![]()
* Rib-i is pitten, morgen vroeg op![]()
![]()
Gewoon spijbelen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:21 schreef Geerd het volgende:
Heeft iedereen morgen vrij ofzo??
Ja ik wel maar uitval enzo.
Neequote:Op woensdag 28 februari 2007 22:21 schreef Geerd het volgende:
Heeft iedereen morgen vrij ofzo??
Ja ik wel maar uitval enzo.
Ik ga ook met de trein, PWNAGE!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:25 schreef Geerd het volgende:
Wie gaat der morgen allemaal.
Kom ik ook wel ff met de trein dan:P (ov)
Mijne ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Als jouw opdrachtgever in Amsterdam zit kunnen we in de bedrijfskantine een bakkie pakken
Nee schat, ik moet werkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kom je ook morgen?
SHITTTTT GEQUOTE![]()
14.30 aan de achterkant CS en eventueel lopend kun je de plek bereiken waar Rib-I wacht met de motort.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef Geerd het volgende:
Dus 15.00 aan de achterkant van amsterdam CS?
Mijn ideequote:
-XX- komt met de trein en neemt eventueel een helm mee... zij komt alleen voor een gratis paar laarzenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:47 schreef Geerd het volgende:
Als hij met de motor daar staat ..
En der komen der een paar met de trein enzo...
Je kunt niet touren ofzo.
Wat is precies de bedoeling.
quote:
yupquote:[..]
Over Calais toch
quote:
Rare tijd.quote:
Wat gaat er gebeuren.quote:Maar als ik in nederland ben moet ik hem maar ff bellen, dan doen ze m'n motor tussendoor![]()
echt super bedrijf![]()
morgen dus maar ff kijken of en wanneer ik vrij kan nemen om hem op te halen
zit zelf te denken om 14 maart terug te vliegen... dan is de ticket het goedkoopste zo ongeveer
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:45 schreef BazzieK het volgende:
Tjeh, inrijden is toch niet leuk, moet je rustig aan doen.
![]()
Moertjes losdraaien voordat je de ketting sloopt he?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:50 schreef Rib-i het volgende:
Ik hoop maar dat ik morgen een beetje op tijd klaar ben met het spul. Je weet maar nooit wat je tegenkomt als je bij een oude motor ogenschijnlijk simpele reparaties gaat uitvoeren
julle gaan vandaag meetenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:00 schreef worldpimber het volgende:
-XX- komt met de trein en neemt eventueel een helm mee... zij komt alleen voor een gratis paar laarzen![]()
En Rib-I ik en eventueel OPM komen met de motor om sjah... wee'k niet... gewoon rondje te rijden ofzo.
Das alles.
NoOOOOhHhhh vast welquote:Op donderdag 1 maart 2007 07:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
julle gaan vandaag meetendan kan ik dus niet
Dan heb je ook niet eens gezegd dat er ook allochtonen bij de MC zittenquote:Op donderdag 1 maart 2007 07:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
NoOOOOhHhhh vast wel![]()
![]()
![]()
Goeie morgen![]()
Dus dadelijk komen ALS HET GOED IS: Worldpimper, Rib-i, Geerd, OPM!
en ik.
![]()
Haha me moeder net: JE GAAT NIET ACHTEROP HOOR![]()
![]()
![]()
Ze komen van het internet
![]()
![]()
![]()
![]()
BLA!, owja... ik neem me big ass helm wel mee![]()
Ik zou het helemaal niet erg vinden als we het naar dit weekend verplaatsenquote:Opgesteld op donderdag 01 maart 2007 om 07.53 uur
Vooral vanmiddag buien.
Het regengebied trekt nu snel naar het oosten weg en we krijgen te maken met enkele opklaringen. De weersverbetering is van korte duur, want in de middag neemt de bewolking alweer toe en ook de kans op buien. Bij de zijn buien hagel, onweer en zware windstoten mogelijk. De wind komt uit zuidwest tot west en is momenteel meest matig, maar neemt in de loop van de ochtend alweer toe. Boven land wordt hij vrij krachtig of krachtig, 5 of 6, en aan de kust hard en mogelijk even stormachtig. De temperatuur komt uit op zo'n 10 graden.
Nee, dat heb ik maar gelatenquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:43 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
[..]
Dan heb je ook niet eens gezegd dat er ook allochtonen bij de MC zitten [afbeelding]
[..]
Ik zou het helemaal niet erg vinden als we het naar dit weekend verplaatsen
Zondag hoeft Worldpimber niet te werken en is het ook wat rustiger in Amsterdamned![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |