maakt me niet zoveel uit...als ie het maar goed kan gebruiken....quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef Christiano25 het volgende:
Dames, hebben jullie liever sex met een gast die een besneden lul heeft of een onbesneden lul?
en welke lul pijp je liever?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maakt me niet zoveel uit...als ie het maar goed kan gebruiken....
onbesneden....quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:45 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
en welke lul pijp je liever?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:34 schreef erodome het volgende:
Voorkeur voor de besneden versie, ziet er gewoon wat mooier uit, maar geen enkel bezwaar als het niet zo is, maakt niet zoveel uit...
het is een voorbeeld he? niet alle besneden mannen zijn kleinerquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:08 schreef Da_KlouwN het volgende:
Ben ik de enige die de besneden lul een beetje klein vind?
Neen, iddquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
het is een voorbeeld he? niet alle besneden mannen zijn kleiner
We willen liever een origineel topicquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef Christiano25 het volgende:
Dames, hebben jullie liever sex met een gast die een besneden lul heeft of een onbesneden lul?
met rechtsquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:22 schreef Smoked het volgende:
Hoe trek je je af met zo'n besneden ding zonder een gigantisch schrale lul te krijgen?
we houden er niet van als je tijdens het pijpen geinige dingen mee doetquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Onbesneden mits goede hygiene. Vind het er mooier uitzien en je kunt er geinige dingen mee doen tijdens het pijpen.
LOLquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:04 schreef Concordsky het volgende:
[..]
we houden er niet van als je tijdens het pijpen geinige dingen mee doet
gewoon in je mond steken en zuigen kreng! en de ballen likken natuurlijk
Hast du dicke eier?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:04 schreef Concordsky het volgende:
[..]
maak er een topic van....quote:Op maandag 5 maart 2007 00:52 schreef Wafelijzertje het volgende:
Ik ben zelf onbesneden.
Maar ik ben er enorm over aant twijfelen om me te laten besnijden. Mijn penis is echt overgevoelig, en als mn (ondertussen ex) vriendin me pijpte deed dit meer pijn dan deugd. Vanaf mn "vel" iets te ver naar beneden ging, ging er een pijnscheut door mn penis. Ook als ze me aftrok kon dit met momenten pijn doen. en vanaf ik zo een pijnscheut kreeg, was de zin bij beiden zo goed als over.
Ooit, tijdens het voorspel, stak ik mn penis even in haar, maar ze was nog niet nat genoeg, waardoor het velletje dat het vasthoud (het toompje lijk da jullie da hier noemen) scheurde. Da was op die moment verschrikkelijk pijnlijk, maar erna deed het maar pijn als mn "vel" verder naar beneden kwam.
Dit is ondertussen ongeveer een jaar geleden gebeurt. En sindsdien loop ik met de gedachte om me te laten besnijden. Maar er zijn te veel dingen die me nog tegenhouden.
- Ik ben bang dat het pijn gaat doen (en na de post van nihilist te lezen is deze vrees nog sterker)
- Ik ben een enorm verlegen jongen, en durf het eigenlijk niet echt zeggen tegen iemand
- Ik zou totaal niet weten bij wie ik daarvoor moet zijn
Aangezien ik denk dat 'besnijden' gewoon het 'toompje' losknippen is, ben ik de laatste tijd enorm aant denken om het zelf te doen. Er hangt nog een stukje van mn 'toompje' aan, en ik denk eraan om met een scherp mes da los te snijden. Maar kheb da nog nie gedaan omda da vooral niet echt hygienissch is, en omdat ik niet weet of ik daarmee zal bereiken wat ik wil.
Maar ik heb gewoon enkele problemen ivm mn penis, waardoor mn zelfbeeld in bed een enorme deuk heeft, en ik verschrikkelijk bang ben om een nieuw meisje te vinden. Vooral het feit da ik over niet echt veel 'uithoudeingsvermogen' beschik als je me begrijpt. En ik denk wel dat me laten besnijden dat (voor een deel toch) zal kunnen oplossen...
(Ik kan zeker en vast alle tips gebruiken)
niet zelf doen, dan heb je veel meer kans op complicaties, het doet dan echt niet minder pijnquote:Op maandag 5 maart 2007 00:52 schreef Wafelijzertje het volgende:
Ik ben zelf onbesneden.
Maar ik ben er enorm over aant twijfelen om me te laten besnijden. Mijn penis is echt overgevoelig, en als mn (ondertussen ex) vriendin me pijpte deed dit meer pijn dan deugd. Vanaf mn "vel" iets te ver naar beneden ging, ging er een pijnscheut door mn penis. Ook als ze me aftrok kon dit met momenten pijn doen. en vanaf ik zo een pijnscheut kreeg, was de zin bij beiden zo goed als over.
Ooit, tijdens het voorspel, stak ik mn penis even in haar, maar ze was nog niet nat genoeg, waardoor het velletje dat het vasthoud (het toompje lijk da jullie da hier noemen) scheurde. Da was op die moment verschrikkelijk pijnlijk, maar erna deed het maar pijn als mn "vel" verder naar beneden kwam.
Dit is ondertussen ongeveer een jaar geleden gebeurt. En sindsdien loop ik met de gedachte om me te laten besnijden. Maar er zijn te veel dingen die me nog tegenhouden.
- Ik ben bang dat het pijn gaat doen (en na de post van nihilist te lezen is deze vrees nog sterker)
- Ik ben een enorm verlegen jongen, en durf het eigenlijk niet echt zeggen tegen iemand
- Ik zou totaal niet weten bij wie ik daarvoor moet zijn
Aangezien ik denk dat 'besnijden' gewoon het 'toompje' losknippen is, ben ik de laatste tijd enorm aant denken om het zelf te doen. Er hangt nog een stukje van mn 'toompje' aan, en ik denk eraan om met een scherp mes da los te snijden. Maar kheb da nog nie gedaan omda da vooral niet echt hygienissch is, en omdat ik niet weet of ik daarmee zal bereiken wat ik wil.
Maar ik heb gewoon enkele problemen ivm mn penis, waardoor mn zelfbeeld in bed een enorme deuk heeft, en ik verschrikkelijk bang ben om een nieuw meisje te vinden. Vooral het feit da ik over niet echt veel 'uithoudeingsvermogen' beschik als je me begrijpt. En ik denk wel dat me laten besnijden dat (voor een deel toch) zal kunnen oplossen...
(Ik kan zeker en vast alle tips gebruiken)
jij achtervolgd mij....quote:Op maandag 5 maart 2007 00:55 schreef Angst het volgende:
[..]
niet zelf doen, dan heb je veel meer kans op complicaties, het doet dan echt niet minder pijn
en gewoon naar de dokter gaan
ik had eczeem aan me vagina dan moet je ook wijdbeens liggen, maar zo'n dokter gaat daar heel normaal mee om, zo ook met jou probleem
en denk dat als je niet kan genieten van sex nu, het best weleens de operatie waard kan zijn
ut is gewoon dat er weinig gepost wordt 's nachtsquote:
...weet ik...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:01 schreef Angst het volgende:
[..]
ut is gewoon dat er weinig gepost wordt 's nachts
Mja, dat zelf doen was een gore gedachte, maar ik ben het niet echt van plan, omwille van de aangehaalde redenen (ontstekingen, ...) en een privé-kliniek heb ik nog nooit van gehoord (kdenk niet dat ze dit in belgië hebben, jah, ik ben belg :p)quote:Op maandag 5 maart 2007 01:00 schreef Posergoth6667 het volgende:
wat je ook doet, doe dat niet zelf. de pijn die je de weken erna zal hebben zal niet draagelijk zijn, plus je hebt een HELE grote kans op ontstekingen, en ik weet zeker dat je die niet wilt. er komen kleine wondjes op de penis bij sex, maar dat zijn geen normale wonden. als je echt een open wond hebt, zoals de ring rondje eikel zal zijn, zal dit echt een open wond zijn en ontzettend gevoelig voor ontstekingen. het is tenslotte ook niet de meeste schone regio die je kan bedenken, van je lichaam. daarnaast is het niet simpel afknippen, maar ook vastzetten (word normaal gelijmd). en er zit een ader in (onderkant van de eikel) die vastzit aan het voorhuidje. als je die doorknipt dan ben je echt de "lul". ga naar je huisarts en vraag het hem/haar, die zullen er echt niet raar van opkijken, en zullen je gewoon normaal behandelen met je klacht. misschien kunnen ze je doorverwijzen naar een ziekenhuis.
1 tip: ga NIET naar een privekliniek als je de mogelijkheid hebt om naar een ziekenhuis te kunnen.
...lijkt me niet echt prettig nee......quote:Op maandag 5 maart 2007 01:06 schreef Wafelijzertje het volgende:
ge kunt het gevoel vergelijken met dat je er een naald insteekt...
Bij masturbatie heb ik geen enkel probleem. (omdat ik mezelf inhou van niet te ver te gaan)quote:Op maandag 5 maart 2007 01:08 schreef Posergoth6667 het volgende:
hmm dat is wel ongewoon ja.
heb je datzelfde gevoel ook bij masturbatie? zo ja, dan zou je eens goed naar je penis moeten kijken, en deze een tijdje zonder voorhuidje moeten houden (naar achter blijven houden dus). kijken of er geen rare scheurtjes in zitten. dit zou een probleem kunnen zijn. maar ik blijf aandringen: ga naar de huisarts.
moest t ondergaan toen ik een jaar of 15 was (moeilijke leeftijd) maar t moest gebeurenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:08 schreef Wafelijzertje het volgende:
btw, even een vraagje aan de mensen die zich laten besnijden hebben:
- Hoelang moet je in de kliniek blijven na de ingreep? (uurtje, overnachting, ...)
- Is het volledige, of plaatselijke verdoving?
- de pijn die je achteraf hebt, kunde die ne keer ongeveer omschrijven?
uitervaring zeg ik je dat besneden beter is.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:22 schreef nanou het volgende:
lekker onbesneden hoor voor mij. maak hem anders zelf wel schoon:) ziet er mooier uit en pijpt lekkerder:p zit volgens ook meer gevoel in dan een besneden slurfje, tenminste dat is mijn ervaring:D
Ik verwacht een foto of anders een demonstratiequote:Op maandag 5 maart 2007 02:07 schreef Posergoth6667 het volgende:
veel success gewenst Wafelijzertje. ik hoop dat alles goed gaat. ik verwacht wel een prive-bericht als het allemaal gelukt is!
Dan zal je eens naar België moeten komen voor de demonstratiequote:Op maandag 5 maart 2007 02:11 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ik verwacht een foto of anders een demonstratie
Ik zie de uitnodiging wel verschijnenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:14 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
Dan zal je eens naar België moeten komen voor de demonstratie
Groene smegma krijg je ook met een ongewassen onbesneden lul.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:49 schreef Posergoth6667 het volgende:
gadver....
gelukkig is dit bij een besneden penis bijna onmogelijk, en heb ik daar geen last van. ik dacht al dat je dat bedoelde maar ik wou het toch even zeker weten. groenige smegma... brrr..
en als je daar last van hebt, pak dan even een washandje en haal die er overheen. flink schrobben en het is weg, hoop ik voor je.
ben jij horrorfan ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:17 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ik zie de uitnodiging wel verschijnen
Wat besneden lul je nou, doet zeer. Je voelt er geen ene zak van, daar zorgt die ruggenprik wel voor.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:15 schreef Posergoth6667 het volgende:
heel veel sterkte, want het doet ontzettend veel pijn, de eerste 2 maanden.
Ik zal het jullie binnen enkele weken vertellen hoeveel pijn ik zal hebben :pquote:Op maandag 5 maart 2007 20:32 schreef nihilist het volgende:
[..]
Wat besneden lul je nou, doet zeer. Je voelt er geen ene zak van, daar zorgt die ruggenprik wel voor.
En daarna valt het ook nog wel mee, is goed op te met de nodige pijnstillers. Geen last van gehad. Echt totaal niet.
waarschijnlijk teveel gewassen met zeep.. vandaar die schimmelquote:Op maandag 5 maart 2007 20:14 schreef Wafelijzertje het volgende:
Ok, ik ben daarnet naar de huisarts geweest, en die heeft me een brief meegegeven voor de Uroloog.
Maar ik had blijkbaar daar beneden last van een schimmelinfectie. Hoe die daar komt is me een compleet raadsel, maar ik moet nu 10 dagen er zalfjes aansmeren, en dan een afspraak maken met die uroloog...
ruggenprik? enige wat ik kreeg was een paracetamol.....quote:Op maandag 5 maart 2007 20:32 schreef nihilist het volgende:
[..]
Wat besneden lul je nou, doet zeer. Je voelt er geen ene zak van, daar zorgt die ruggenprik wel voor.
En daarna valt het ook nog wel mee, is goed op te met de nodige pijnstillers. Geen last van gehad. Echt totaal niet.
paracetamol en een houten stokjequote:Op maandag 5 maart 2007 23:41 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
ruggenprik? enige wat ik kreeg was een paracetamol.....
Bij mij is het gebeurd toen ik ongeveer zo oud was Ik herinner mij enkel zeeeer vaag nog dat mijn ouders er in het begin zalf moesten opsmeren. Maar voor de rest zit er totaal niets meer in mijn geheugenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:57 schreef Tinkepink het volgende:
Op advies van de dokter laten wij ons zoontje van 2,5 besnijden. Is er hier iemand bij wie dat als kind ook is gebeurd? Heb je er herinneringen aan?
ik doe het niet omdat het hygiënischer is. Alhoewel, omdat het bij mij verschrikkelijk pijn doet als ik mn vel naar achter doe, doe ik dit niet altijd als ik een douche pak. Dit is dezelfde pijn die ik heb als ik zonder condoom vrij. Wat dus de hoofdzakelijkste reden is om me te laten besnijden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:22 schreef Slarioux het volgende:
Ik snap niet dat een besneden lul hygienischer is. Ja, ik snap het wel, want er blijft geen meuk achter zitten. Maar sorry, je doucht toch elke dag? Ik kan me voorstellen dat een onbesneden jodocus na een week in de rimboe zwaarder is dan een onbesneden, maar gewoon, in het dagelijks leven enzo... het getuigt toch van ontzettend slechte hygiene als een vrouw het verschil merkt? Of duiken jullie niet ff onder de douche, minstens op dezelfde dag als je stapavond? Als je er dan toch op uitgaat om te scoren, dan zorg je daar toch voor? Of ben ik nou gek?
Volgens mij is hij je aan het plagen ofzo want het doet echt geen pijn. Het jeukt alleen 2 maanden lang, en het doet pijn ls er heet water op komt, maar dat is na 6 maanden ook weg.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:00 schreef Posergoth6667 het volgende:
wat je ook doet, doe dat niet zelf. de pijn die je de weken erna zal hebben zal niet draagelijk zijn, plus je hebt een HELE grote kans op ontstekingen, en ik weet zeker dat je die niet wilt. er komen kleine wondjes op de penis bij sex, maar dat zijn geen normale wonden. als je echt een open wond hebt, zoals de ring rondje eikel zal zijn, zal dit echt een open wond zijn en ontzettend gevoelig voor ontstekingen. het is tenslotte ook niet de meeste schone regio die je kan bedenken, van je lichaam. daarnaast is het niet simpel afknippen, maar ook vastzetten (word normaal gelijmd). en er zit een ader in (onderkant van de eikel) die vastzit aan het voorhuidje. als je die doorknipt dan ben je echt de "lul". ga naar je huisarts en vraag het hem/haar, die zullen er echt niet raar van opkijken, en zullen je gewoon normaal behandelen met je klacht. misschien kunnen ze je doorverwijzen naar een ziekenhuis.
1 tip: ga NIET naar een privekliniek als je de mogelijkheid hebt om naar een ziekenhuis te kunnen.
plagen? nee dat was geen plagen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:17 schreef Draganta het volgende:
[..]
Volgens mij is hij je aan het plagen ofzo want het doet echt geen pijn. Het jeukt alleen 2 maanden lang, en het doet pijn ls er heet water op komt, maar dat is na 6 maanden ook weg.
Sommige sexuologen zeggen ook dat besneden penissen meer voelen bij het seksen.
zeker als je boxershorts draagt, zoals ik in mijn vorige bericht ook heb vermeld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:13 schreef Wafelijzertje het volgende:
Meer voelen bij seksen klinkt leuk
Maar is het een mythe dat de uithouding ook vergroot, of klopt dit?
Want om eerlijk te zijn is mn uithouding niet echt wat het moet zijn, bij penetratie kom ik vrij snel klaar, te snel naar mijn zin, en ik hoop enerzijds dat dit probleempje er ook iet of wa mee opgelost zal zijn...
ik ben benieuwd! maandag ochtend.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:11 schreef Wafelijzertje het volgende:
Ok, kheb dus net gebeld voor een afspraak.
Maandag 26 maart op 10.20..
wel klote dant zolang nog is, kwil er vanaf zijn...
Je zult blij zijn als dat ding ff niet beweegd (draag ook altijd boxers), godskolere wat is 5 km lopen dan een opgavequote:Op woensdag 14 maart 2007 03:07 schreef Wafelijzertje het volgende:
Ik draag bijna continu boxers. Ik kan er niet tegen dat mn piemel 'gevangen' zit, hij wil ook een beetje vrijheid e...
Maar waarom zou je het uberhaupt in eerste instantie doenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:29 schreef Da_KlouwN het volgende:
[..]
Bij mij is het gebeurd toen ik ongeveer zo oud was Ik herinner mij enkel zeeeer vaag nog dat mijn ouders er in het begin zalf moesten opsmeren. Maar voor de rest zit er totaal niets meer in mijn geheugen
Voor de rest heb ik ook nooit last gehad van mijn besneden penis. Het voordeel van het te doen op zo een jonge leeftijd is dat je dan later ook niet weet hoe het was met voorhuid. Je kan dus nooit spijt krijgen dat je het hebt laten doen omdat je geen vergelijkingspunt hebt.
Laat het gewoon doen (zeker als de dokter het adviseerd), je zoontje zal er nooit last van hebben en haast niets van herinneren
Goh, ik heb enkel op dinsdag les, en ik heb er geen moeite mee om da te skippen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:12 schreef L-IS het volgende:
[..]
Je zult blij zijn als dat ding ff niet beweegd (draag ook altijd boxers), godskolere wat is 5 km lopen dan een opgave
daar kunnen veel redenen voor zijn.. een te strakke voorhuid.. een ontsteking... een vlaag van verstandsverbijstering.quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:24 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het uberhaupt in eerste instantie doen
geloof me.. je wil geen onderbroeken dragen.. echt niet...quote:Op woensdag 14 maart 2007 05:10 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
Goh, ik heb enkel op dinsdag les, en ik heb er geen moeite mee om da te skippen.
kan mn fluit lang genoeg in rust blijven e
ik denk nie dak me speciaal daarvoor gewone onderbroeken zal kopen (tenzij heel misschien in de zeeman of zo)
ok Succes 's nachtsquote:Op woensdag 14 maart 2007 05:10 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
Goh, ik heb enkel op dinsdag les, en ik heb er geen moeite mee om da te skippen.
kan mn fluit lang genoeg in rust blijven e
ik denk nie dak me speciaal daarvoor gewone onderbroeken zal kopen (tenzij heel misschien in de zeeman of zo)
smegmalijerquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:51 schreef l3laster het volgende:
welke mafkees gaat zijn lul nu besnijden... ja die moslims idd maar die sporen zo ie zo al niet...
En na die eerste weken is het ongevoeliger?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:53 schreef avotar het volgende:
[..]
ontbloot je eikel en laat hem heel zachtjes langs een handdoek glijden of een onderbroek oid... dat gevoel... dat voel je dus de eerste weken continue..
niet aanlokkelijk.. dude.. het is een godsgeschenk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:38 schreef BertV het volgende:
[..]
En na die eerste weken is het ongevoeliger?
Klinkt niet aanlokkelijk.
Ik heb het al eens getest, maar met een T-shirt, en eigenlijk valt da nog wel mee...quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:53 schreef avotar het volgende:
@ die ene die het gaat laten doen... pijn doet het niet zo heel veel. dat valt echt reuze mee. het irritante ervan is de overgevoeligheid die je hebt. Je eikel ligt gewoon bloot... test het voor de grap zelf eens... ontbloot je eikel en laat hem heel zachtjes langs een handdoek glijden of een onderbroek oid... dat gevoel... dat voel je dus de eerste weken continue..
quote:
Geestig toch, dat de geamputeerden altijd oh-zo-stellig roepen hoe geweldig het wel niet is. Als je ze echter prive counselt, hoor je een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:02 schreef avotar het volgende:
[..]
niet aanlokkelijk.. dude.. het is een godsgeschenk.
Beetje rare reactie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:27 schreef heal_the_pain het volgende:
[..]
[..]
Geestig toch, dat de geamputeerden altijd oh-zo-stellig roepen hoe geweldig het wel niet is. Als je ze echter prive counselt, hoor je een heel ander verhaal.
Maar goed, zullen we het sprookje nog maar eens doorbreken?
1) een voorhuid is geen huid maar een orgaan
2) een besneden penis is eerder MINDER dan meer hygienisch
3) de opkomst van besnijdenis sedert 1900 heeft alleen met het voorkomen van masturbatie te maken
4) besneden mannen hebben geen eelt, ze hebben meer afgestorven zenuwuiteinden, en een afgestorven slijmvlies.
En waarom lees je nooit (ook bewezen' dat de meeste besneden mannen later impotent worden, en er iig een veel grotere kans op hebben?
Dus is alles incorrect wat niet in jouw straatje past, ongeacht hoe lullig ik het voor je vindquote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:
...verhaal...
Ik ben onbesneden, en voor besnijdenis zal ik nooit een reden zien, puur vanuit filosofisch oogpunt. Het is quatsch. Mocht ik sterven aan mijn onbesneden lul, laat ik het onsubtiel brengen, so be it. Basta.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:56 schreef santax het volgende:
Hoeveel ervaring heb jij? Of ben je onbesneden? Want dan begrijp ik je onzekerheid en onbegrip.
Edit: herschreven.
Hmmz, je bent geen lid van Jehova, want je hebt een pc en gebruikt hem.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 06:09 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Ik ben onbesneden, en voor besnijdenis zal ik nooit een reden zien, puur vanuit filosofisch oogpunt. Het is quatsch. Mocht ik sterven aan mijn onbesneden lul, laat ik het onsubtiel brengen, so be it. Basta.
Ok, ik begrijp dat het in jouw geval een noodzaak is geweest. Toch ben ik van mening dat mits er geen noodzaak is er geen goede reden voor zo'n ingreep is. Minder kans op HIV is gelul. Dat is het type symptoombestrijding waar niemand mee gebaat is. Beter zoeken we daarvoor een oplossing. Noem het conservatief, alles wat we veranderen aan hoe we geboren zijn is belachelijk, tenzij er een medische noodzaak aan ten grondslag ligt. We begrijpen nog niet eens de helft van hoe het leven in elkaar steekt, dus sleutelen aan ons ontwerp is gekkenwerk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 06:11 schreef santax het volgende:
Ik zal de highlights eruit halen voor je.
Ik ben besneden vanwege een operatie die ik na een bijzonder ongelukkige val tijdens mijn jonge jaren waarbij mijn plasbuis stuk raakte, moest ondergaan...
Het was dat, of amputeren, of een ontsteking waarin ik waarschijnlijk zou zijn overleden....
En verder vind ik besnijden echt geen ingreep in de evolutie. Sterker nog, het beschermt je tegen HIV. Het maakt het schoonmaken makkelijker. Daarmee verklein je kansen op ziektes en vergroot je kansen op overleven, en evolueren.
Ik zeg vanuit filosofisch oogpunt. Dat heeft niks met jehova;s te maken, dat is door "het boek" opgelegd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 06:13 schreef santax het volgende:
Hmmz, je bent geen lid van Jehova, want je hebt een pc en gebruikt hem.
Dus ik zou zeggen, val eens met je zaakje op de punt van een tafel. Plas 2 dagen bloed. Daarna spreken we elkaar nogeens. En dan hoor ik graag welke optie je gekozen hebt
Waarom, omdat iemand eens een keer hardop tegen de onzin durft in te gaan? Ik word er een beetje naar van, dat iedereen maar blindelings elkaar napapegaait, zonder de FEITEN te kennen. Feiten, niet wat je buurman ook roept of wat je in de Telegraaf leest.quote:
Based on??? Je leest zo vaak hetzelfde argument: Ik ben besneden, hoef geen moeite te doen om de boel schoon te houden, heb geen last van smegma. Mijn simpele conclusie: je weet niet wat "schoon" is, dus. (schoon als synoniem voor hygienisch) Ten eerste hebben lang niet alle onbesbneden mannen smegma, maar belangrijker nog, een besneden penis heeft een veel breder spectrum aan lichaamsvreemde micro-organismen dan een niet-besneden penis. Logisch, want de voorhuid maakt een afscheiding aan (geen smegma) die een sterk anti-bacteriele werking heeft.quote:
Dan lees je dus niet goed, want ik zei dat de toename vanaf 1900 kwam omdat ze zo masturbatie probeerden te verhinderen. Ik zei niet dat het ze gelukt is. En mijn statement is wederom gewoon een historisch feit, dat je na kan zoeken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:
[..]
3) incorrect. Hoewel het lastiger aftrekken is zonder. Maar dat is niet de rede dat er tegenwoordig besnijdissen plaatsvinden I
En wederom, het gaat om feiten. Men beweert vaak dat besnijdenis een dikkere huid oplevert, maar de meeste biologen hebben wel eens een coupe gezien van zowel een besneden als een onbesneden penis, en die kunnen je gewoon bevestigen: de uiteinden van de zenuwen sterven af, en het slijnvlies verhardt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:
[..]
4) Incorrect.
Sommige mannen zeggen, minder te voelen van de sex, andere zeggen juist meer te voelen. Dat laatste is opzich logisch. De meeste zenuwen liggen in de eikel. Die worden dus blootgesteld. Er treedt wel gewenning op. Waardoor sommige mannen langer kunnen neuken zonder klaar te komen. Dat is geen voor- of nadeel. Het is gewoon anders. Voor de vrouw zal enige tijd langer dan 2 minuten wellicht prettig zijn. Ik ben geen vrouw, dus uitsluitsel daarover heb ik niet.
Ten eerste is dat niet op feiten gestoeld, maar ten tweede papegaai je nu gewoon weer de rest na, want je gaf zelf al aan: je was 7. Dus spreek je niet uit ervaring. Ik heb beide meegemaakt (ervaren), en van de geur van een besneden penis na een dag in een onderbroek word je niet blij - anders dan een onbesneden penis, maar ook geen bouquet rozen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:
[..]
Geen vieze randjes onder je voorhuid, geen stank
Ah ja, de HIV card.... het leuke is, dat dat verband alleen gevonden is in Afrika - en nog steeds discutabel, want er zit een religie-factor bij. Elders vind je een neutraal, of zelfs positief effect. Maar maakt niet uit: veel plezier met de besneden piemel zonder condoom, ik doe liever niet aan Russisch roulette. Bovendien wil een verminderde (NIET: STERK verminderde) kans niet zeggen dat je het niet krijgt. En die andere SOA's, daar is wel degelijk onderzoek over gedaan, alleen bevalt het de Amerikanen niet zo. Voor de meeste bacteriele infecties geldt, dat ze vaker bij besneden dan onbesneden mannen voorkomen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:
[..]
Edit: bijkomend voordeel, veel minder kans op HIV besmetting. Daaruit zou je kunnen constateren dat er ook veel minder kans is op andere SOA"s die middels penetratie overgedragen worden, maar dat is helaas nog niet onderzocht.
liever niet.quote:
Het enige wat eraan grappig is, en dat zie je op dit soort fora vaker, is de behoefte van mannen om hun keuzes te staven, en daarbij meteen in het offensief gaan. Eerst geef je aan dat een circumcisie bij jou medisch nodig was. Soi, verder geen commentaar. Als je necrose aan een been hebt, en dat wordt geamputeerd, heb ik daar ook niks over te zeggen. Neemt niet weg, dat je wel ingrijpt in een functie van het menselijk lichaam.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 06:56 schreef santax het volgende:
Mja nietzsche was ook een filosoof...
Wat me wel echt stoort is dat jij het FEIT, want dat is het inmiddels na diverse grootschalige onderzoeken, dat het je minder kans geeft op HIV als 'gelul' *insert random joke here* afdoet. Want dat is dus echt geen gelul. Staat gewoon vast. Het is ook zeker geen symptoonbestrijding, maar net zoals een condoom de kans verminderd op infectie, doet besnijden dat ook. Symptoonbestrijding is iets heel anders. Symptoonbestrijding zijn de HIV remmers. Die stellen het uit, maar voorkomen de besmetting niet. Symptoonbestrijding is immers pas mogelijk nadat de besmetting al heeft plaatstgevonden. Je hebt recht op je eigen mening. Ik vind het fijn voor je dat je die hebt. Er zijn tegenwoordig al zoveel mensen zonder eigen mening... Maar ik vind het raar dat je tegen besnijden bent. Ik vind je punten ook opmerkelijk te noemen. Dat je zegt, Joden zouden niet standaard moeten besnijden, vooruit. Kan ik het mee eens zijn. Omdat de achterliggende gedachte daar een Gelovige gedachte is.
Maar in principe, in een Nederland waar in 1 op de 4 mensen een SOA heeft. Waarin afrika een evengroot percentage HIV besmettingen zijn, waarin is aangetoond dat een besnijdenis de kans op HIV tijdens een grootschalig onderzoek met 65%(!!!!!) vermindert.... dan is dat alleen al een hele goede rede om het te doen. En zou verdere motivatie om besneden te worden niet meer nodig moeten zijn. We enten ons immers ook in tegen TBC en polio etc.
1 linkje, als je effe de moeite doet om te googlen vind je er veel meer.
http://www.hivnet.org/OverHivEnAids/Medisch/besnijdenis.html
(dit is een interessante link trouwens, sla hem niet zomaar over, en ja, het is objectief, ook de nadelen komen aan het licht, en er komen punten in voor waardoor je zou kunnen stellen dat het nog beter onderzocht moet worden. )
Ik zie je verderop nog veel uitgebreidere reacties geven.... maareh, je hebt mij uit de context gequote.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:27 schreef heal_the_pain het volgende:
[..]
[..]
Geestig toch, dat de geamputeerden altijd oh-zo-stellig roepen hoe geweldig het wel niet is. Als je ze echter prive counselt, hoor je een heel ander verhaal.
Maar goed, zullen we het sprookje nog maar eens doorbreken?
1) een voorhuid is geen huid maar een orgaan
2) een besneden penis is eerder MINDER dan meer hygienisch
3) de opkomst van besnijdenis sedert 1900 heeft alleen met het voorkomen van masturbatie te maken
4) besneden mannen hebben geen eelt, ze hebben meer afgestorven zenuwuiteinden, en een afgestorven slijmvlies.
En waarom lees je nooit (ook bewezen' dat de meeste besneden mannen later impotent worden, en er iig een veel grotere kans op hebben?
Tegelijkertijd?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:20 schreef PeRi het volgende:
Beiden gehad, prefereer besneden, ietwat minder gevoelig, geilere betere seks.
ditoquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:34 schreef erodome het volgende:
Voorkeur voor de besneden versie, ziet er gewoon wat mooier uit, maar geen enkel bezwaar als het niet zo is, maakt niet zoveel uit...
Succesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:36 schreef Wafelijzertje het volgende:
Deze voormiddag ben ik bij de uroloog geweest.
Ik mocht kiezen tussen
- A: mn 'toompje' doorknippen, en een klein sneetje in mn voorhuid, waardoor ik precies 2 lapjes zou hebben.
- B: een gedeeltelijke besnijdenis, waarbij mn eikel 3/4 bloot zal komen te liggen.
Ik heb dus overduidelijk voor B gekozen.
Ik moet vrijdag 13 april gaan, en kmoet om 9u binnen, en tegen 18u ga ik terug buiten mogen.
Ik zal verdoofd worden met een epidurale.
En volgens de dokter zal ik 6 tot 8 weken 'pijn' hebben in mn eikel (tot het slijmvlies of zo in orde is)
Raar om te zeggen misschien, maar ik kijk er enorm naar uit, erna kan ik weer volop seksen zonder pijn
Ik ga je nu iets vertellen, dat vind je niet leuk, maar dit is wat ik moest doen van de dokter, ik had dat dus ook, kreeg um niet over me eikel heen, toen zei de dokter, dan moet je een keer keihard naar beneden trekken. Dat heb ik dus gedaan , super gevoelig, maar daarna ging die er veel makkelijker overheen en nu heb ik nergens geen last meer van.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:57 schreef Wafelijzertje het volgende:
Ik kan wel genieten van seks, maar tot het 'te ver' gaat e.
En ik weet dat de dokter er normaal mee omgaat, maar ik krijg gewoon niet genoeg moed bij elkaar om ernaartoe te stappen. (en bijkomend probleem is da ik op kot zit)
Dat zeg je tegen iemand waarvan de dokter al gezien heeft dat ie een te kort toompje heeft.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:32 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik ga je nu iets vertellen, dat vind je niet leuk, maar dit is wat ik moest doen van de dokter, ik had dat dus ook, kreeg um niet over me eikel heen, toen zei de dokter, dan moet je een keer keihard naar beneden trekken. Dat heb ik dus gedaan , super gevoelig, maar daarna ging die er veel makkelijker overheen en nu heb ik nergens geen last meer van.
Persoonlijk lijkt me de sex minder lekker als je besneden bent, want het vel wat over je eikel heen trekt is best prettig eigenlijk.
Ik heb dit al eens voorgehad, tijdens de seks, dat mn toompje gescheurd was... Maar ik vind me laten besnijden tot veiliger dan er zelf eens zwaar aan te trekken...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:32 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik ga je nu iets vertellen, dat vind je niet leuk, maar dit is wat ik moest doen van de dokter, ik had dat dus ook, kreeg um niet over me eikel heen, toen zei de dokter, dan moet je een keer keihard naar beneden trekken. Dat heb ik dus gedaan , super gevoelig, maar daarna ging die er veel makkelijker overheen en nu heb ik nergens geen last meer van.
Persoonlijk lijkt me de sex minder lekker als je besneden bent, want het vel wat over je eikel heen trekt is best prettig eigenlijk.
Wat nou "we" houden er niet van!.....spreek voor jezelf a.u.b., geinige dingen vind ik WEL leukquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:04 schreef Concordsky het volgende:
[..]
iddquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:53 schreef Xankot het volgende:
[..]
Wat nou "we" houden er niet van!.....spreek voor jezelf a.u.b., geinige dingen vind ik WEL leuk
Bij mij is het tijdens het vrijen ook al eens gedeeltelijk gescheurd geweest... Dat heeft me toch meer doen beseffen dat het echtwel nodig was om er professionele hulp bij te roepen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:43 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
Ik heb dit al eens voorgehad, tijdens de seks, dat mn toompje gescheurd was... Maar ik vind me laten besnijden tot veiliger dan er zelf eens zwaar aan te trekken...
ik eis een fotoreportagequote:Op vrijdag 6 april 2007 00:17 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
Bij mij is het tijdens het vrijen ook al eens gedeeltelijk gescheurd geweest... Dat heeft me toch meer doen beseffen dat het echtwel nodig was om er professionele hulp bij te roepen...
Alleja, nog een weekje en het is zover...
Je zou last kunnen krijgen van een zogenoemde spaanse kraag.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:51 schreef l3laster het volgende:
welke mafkees gaat zijn lul nu besnijden... ja die moslims idd maar die sporen zo ie zo al niet...
pijp je zelf ook dan ?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:25 schreef _GdR_ het volgende:
ik zeg ook niet dat je t weg moet laten halen.
maar ik had geen keus
en ik heb beiden meegemaakt.
dus ik zeg uit ervaring dat dit beter is
je weet dat het morgen vrijdag de 13e is??? Als ik jou was zou ik die afspraak maar gaan verzetten, je weet nooit wat er kan gebeuren op zo'n ongeluksdagquote:Op donderdag 12 april 2007 01:34 schreef Wafelijzertje het volgende:
Jaja, 'morgen' ist zover...
Kben fuckin zenuwachtig
Mo kga blij zijn alst achter de rug is
inderdaad, gelukkig dat ik niet bijgelovig ben equote:Op donderdag 12 april 2007 14:37 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
je weet dat het morgen vrijdag de 13e is??? Als ik jou was zou ik die afspraak maar gaan verzetten, je weet nooit wat er kan gebeuren op zo'n ongeluksdag
Wel, om 8.45u kwam ik binnen in het hospitaal, me aangemeld, en tegen 9.45 had ik mn kleedje aan, en lag in mn bed. Om 11.30 werd ik naar een soort wachtkamer gebracht. Tegen 12.00 moest ik op de operatietafel kuipen waar ik een epidurale verdoving (dus in mn ruggenmerg) kreeg.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:53 schreef Handschoen het volgende:
Ben benieuwd hoe je het ervaart wafelijzertje...
ruggeprik stelt niks voor...quote:Op maandag 16 april 2007 10:30 schreef Handschoen het volgende:
brrr, een ruggeprik moet ik niet aan denken... dan ga ik liever helemaal denk ik
Wel als je zelfoplossende hechtingen hebtquote:Op donderdag 19 april 2007 00:13 schreef Wafelijzertje het volgende:
Is da normaal da grotendeels van de hechtingen al weg zijn? (na 5 dagjes)
ik heb zelfoplossende hechtingen, mo de dokter zee da die 1-2 weken er zouden zitten.. dus lijkt het mij wa vroeg om nu al weg te zijn equote:Op donderdag 19 april 2007 00:25 schreef soylent het volgende:
[..]
Wel als je zelfoplossende hechtingen hebt
Geen zorgen, gaat helemaal goed komen. De hechtingen hebben hun werk gedaan, onder de huid zit nog wel materiaal w.s.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:53 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
ik heb zelfoplossende hechtingen, mo de dokter zee da die 1-2 weken er zouden zitten.. dus lijkt het mij wa vroeg om nu al weg te zijn e
Het ziet er wel vrij stevig uit :pquote:Op donderdag 19 april 2007 01:18 schreef soylent het volgende:
[..]
Geen zorgen, gaat helemaal goed komen. De hechtingen hebben hun werk gedaan, onder de huid zit nog wel materiaal w.s.
bij deze...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:17 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ik zie de uitnodiging wel verschijnen
nog niks gedaan. Ik weet niet of ik eigenlijk al mag, er zitten nog een paar draadjes in.quote:Op zondag 29 april 2007 11:26 schreef Liquidootje het volgende:
Oh ja, en hoe is het nu? Al weer kei harde geile neuksex kunnen hebben?
Kben populair vandaag blijkbaar, dernet ook al eentje die zich kandidaat stelde...quote:Op zondag 29 april 2007 19:52 schreef Adore het volgende:
test op mij
Je rechterhand?quote:Op zondag 29 april 2007 19:00 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
nog niks gedaan. Ik weet niet of ik eigenlijk al mag, er zitten nog een paar draadjes in.
Woensdag naar uroloog voor controle, dan ga ik weten hoelang ik nog zou moeten wachten
het enige "probleem" dan is iemand vinden om hem uit te testen e
Ik ben ook besneden en heb zelfs een autoquote:Op zondag 29 april 2007 23:28 schreef Adore het volgende:
autos treinen?? hmm vliegtuig tjee best hoop manieren hoor om van A naar B te komen hoor
das idd ook wel waarquote:Op zondag 29 april 2007 23:28 schreef Adore het volgende:
autos treinen?? hmm vliegtuig tjee best hoop manieren hoor om van A naar B te komen hoor
is dat een hintquote:Op maandag 30 april 2007 04:24 schreef StyxFlow het volgende:
[..]
Ik ben ook besneden en heb zelfs een auto
neequote:
Misschien wel, misschien is het gewoon ons lot (als dat zou bestaan natuurlijk). Zelfs ons beroep is het zelfde (alleen ben ik dan een barkeeper en jij een keepster. Nu we het over keepen hebben, jij lijkt me wel een type dat goed is in 2 ballen tegelijk tegenhoudenquote:
lolquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:33 schreef StyxFlow het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien is het gewoon ons lot (als dat zou bestaan natuurlijk). Zelfs ons beroep is het zelfde (alleen ben ik dan een barkeeper en jij een keepster. Nu we het over keepen hebben, jij lijkt me wel een type dat goed is in 2 ballen tegelijk tegenhouden
Jijquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:55 schreef Adore het volgende:
wie??
Nu, kom snelquote:
Ben ik een keer serieusquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:57 schreef Adore het volgende:
hahaha blufferd :p
Ik neukte al na 16 dagen.. hield het niet meer..quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:08 schreef Wafelijzertje het volgende:
Hmm, net naat uroloog geweest op controle, en kmoet nog minimum 10 dagen wachten met seks te hebben...
hihih mannen.... altijd een groote mond maar als het er op aankomt.......quote:
Kom danquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:54 schreef Adore het volgende:
[..]
hihih mannen.... altijd een groote mond maar als het er op aankomt.......
Utrechtquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:23 schreef Adore het volgende:
waar
Eentje maar? Niksgunner!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:18 schreef r3gi3boy het volgende:
stelletje...PM lekker verder en ik hoop dat jullie een goeie beurt maken met elkaar:)
van besneden of onbesneden lullen??quote:Op maandag 7 mei 2007 12:48 schreef Electro-Worm het volgende:
Wel pics posten he
wantquote:Op maandag 7 mei 2007 13:49 schreef Electro-Worm het volgende:
Laat maar.
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:14 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik ben een jochie van 13, ik heb geen trek in besneden OF onbesneden lullen te kijken. ik had het over de fotos die jullie gaan maken als jij naar utrecht gaat. naar TryX
whaha wat doe je dan op dit forum ?? open een nieuwe topicquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:50 schreef Electro-Worm het volgende:
Danke schün.
niks mis met hygiene toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:35 schreef ChRoNiC het volgende:
Veel moslim/joden neuksters hier op Fok! geloof ik
Idd, jaloers aapquote:
zeg eens blufquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:54 schreef Adore het volgende:
[..]
hihih mannen.... altijd een groote mond maar als het er op aankomt.......
Blufquote:
Adore tochquote:
Zeker niet, ik was 5 ofzo en kan je vertellen dat het superhygiënisch is hoor! Leuke bijkomstigheid is idd het iets minder gevoelig zijn en dus langer door kunnen gaanquote:
En nou in het nederlands.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:18 schreef nihilist het volgende:
[..]
Hast du dicke eier?
Leck mich an die eier, leck ihm die Eier
naja, dafür kann der unsauffällig sich seine eier kratzen
mann.. das is sein Sack.. leck ihm die Eier
ohman du bist ne geile fick sau
ich wieß dann las uns doch mal ficken
je hebt besneden en besneden he, bij de 1 is de gehele voorhuid verdwenen en bij de ander maar een gedeelte ervan...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:00 schreef BologneseChips het volgende:
Ik ben onbesneden, maar ik kan mijn voorhuid echt helemaal naar achter doen, zodat het lijkt alsof ik een besneden lul heb. Ik neem aan dat de TS deze vraag stelt, omdat bij veel onbesneden lullen de voorhuid niet helemaal over de eikel kan? Dus ik vraag me nu wel een beetje af, hoeveel mensen dit ook kunnen?
Maar ik ben dus niet besneden. In slappe stand zit mijn voorhuid ruim over mijn eikel heen, maar in erecte stand is het net alsof ik besneden ben, de voorhuid is dan helemaal naar achter getrokken en alles is ontbloot. Het is echt best of both worlds. Ik vraag me af hoevaak het nou voorkomt dat je dit van nature hebt.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:53 schreef jappy-b het volgende:
[..]
je hebt besneden en besneden he, bij de 1 is de gehele voorhuid verdwenen en bij de ander maar een gedeelte ervan...
Ik heb exact hetzelfdequote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:35 schreef BologneseChips het volgende:
[..]
Maar ik ben dus niet besneden. In slappe stand zit mijn voorhuid ruim over mijn eikel heen, maar in erecte stand is het net alsof ik besneden ben, de voorhuid is dan helemaal naar achter getrokken en alles is ontbloot. Het is echt best of both worlds. Ik vraag me af hoevaak het nou voorkomt dat je dit van nature hebt.
Zoiets is normaal, welkom op aardequote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:35 schreef BologneseChips het volgende:
[..]
Maar ik ben dus niet besneden. In slappe stand zit mijn voorhuid ruim over mijn eikel heen, maar in erecte stand is het net alsof ik besneden ben, de voorhuid is dan helemaal naar achter getrokken en alles is ontbloot. Het is echt best of both worlds. Ik vraag me af hoevaak het nou voorkomt dat je dit van nature hebt.
Ik ga voor onbesneden. Is natuurlijker, en je hebt meer om mee te plagenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:40 schreef Sunprincess het volgende:
Ik heb liever besneden, is hygiënischer.
Als dat normaal is, dan is deze vraag toch niet relevant? Zit toch geen verschil in dan?quote:
Smart guyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:19 schreef BologneseChips het volgende:
[..]
Als dat normaal is, dan is deze vraag toch niet relevant? Zit toch geen verschil in dan?
Ik heb een besneden piemel, en ik kan je vertellen dat het niet fijn is. Ik kan mijzelf bijvoorbeeld niet masturberen zonder glijmiddel of vaseline o.i.d.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:22 schreef Smoked het volgende:
Hoe trek je je af met zo'n besneden ding zonder een gigantisch schrale lul te krijgen?
Blijven rukken dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:04 schreef satopex het volgende:
ik ben 15jaar geleden besneden en ik vind het heerlijk een besneden lul te hebben.het rukken is veel lekkerder en je kan het spuiten langer uitstellen.
Dan doe je toch echt iets fout..! =]quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:23 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Ik heb een besneden piemel, en ik kan je vertellen dat het niet fijn is. Ik kan mijzelf bijvoorbeeld niet masturberen zonder glijmiddel of vaseline o.i.d.
Als ik het goed begrepen heb wordt smegma continu aangemaakt als een soort 'smeermiddel' om te voorkomen dat de voorhuid aan de eikel vastplakt. Dit smegma is alleen ook een goede voedingsbodem voor bacteriën, dus heel regelmatig goed wassen is bij niet-besneden penissen zeer noodzakelijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:04 schreef speknek het volgende:
Volgens mij wordt smegma aangemaakt door je voorhuid, en hebben de kleine schaamlippen niet zo'n functie.
applausquote:Op maandag 15 februari 2010 13:59 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb wordt smegma continu aangemaakt als een soort 'smeermiddel' om te voorkomen dat de voorhuid aan de eikel vastplakt. Dit smegma is alleen ook een goede voedingsbodem voor bacteriën, dus heel regelmatig goed wassen is bij niet-besneden penissen zeer noodzakelijk.
Bij een besneden penis is de noodzaak voor smegma niet meer aanwezig en dit wordt dan ook vrijwel niet meer aangemaakt. Simpel gezegd zal een besneden penis dus relatief schoner zijn dan een onbesneden penis. Natuurlijk, als je net onder de douche vandaan komt en de boel goed gewassen hebt dan zijn een besneden en een onbesneden penis beide even schoon. Maar als je bv. om 22.00 uur gedoucht hebt en vervolgens gaat slapen, dan zal om 7.00 uur de volgende dag een besneden penis schoner zijn omdat daar geen smegma is aangemaakt tijdens de slaap.
quote:
ik ben 20 jaar geleden besneden en ruk mij gewoon droog af.door het vele rukken is er een hoornlaagje onstaan waardoor ik langdurig kan rukken zonder pijn.je kan proberen babypoeder te gebruiken waardoor de eikel steviger word.mijn vraag is hoeveel keer trek je je eigen per week af?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:23 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Ik heb een besneden piemel, en ik kan je vertellen dat het niet fijn is. Ik kan mijzelf bijvoorbeeld niet masturberen zonder glijmiddel of vaseline o.i.d.
iddquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:04 schreef Pokie het volgende:
Dat maakt me eerlijk gezegd helemaal niets uit! Zolang het maar verzorgd is allemaal.
En dan was je hem weer.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:59 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb wordt smegma continu aangemaakt als een soort 'smeermiddel' om te voorkomen dat de voorhuid aan de eikel vastplakt. Dit smegma is alleen ook een goede voedingsbodem voor bacteriën, dus heel regelmatig goed wassen is bij niet-besneden penissen zeer noodzakelijk.
Bij een besneden penis is de noodzaak voor smegma niet meer aanwezig en dit wordt dan ook vrijwel niet meer aangemaakt. Simpel gezegd zal een besneden penis dus relatief schoner zijn dan een onbesneden penis. Natuurlijk, als je net onder de douche vandaan komt en de boel goed gewassen hebt dan zijn een besneden en een onbesneden penis beide even schoon. Maar als je bv. om 22.00 uur gedoucht hebt en vervolgens gaat slapen, dan zal om 7.00 uur de volgende dag een besneden penis schoner zijn omdat daar geen smegma is aangemaakt tijdens de slaap.
Ik stel de nodige vraagtekens bij jouw smegma theorie (die ik vandaag voor het eerst lees).quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:50 schreef robber57 het volgende:
Laat ik eens een filosofisch puntje toevoegen en de knuppel in het hoender hennenhok gooien:
Eerst een feitje: Als een vrouw zich niet wast hoopt zich tussen de kleine en grote schaamlippen ook smegma op.
Wie van de vrouwen hier die besnijdenis vanuit hygienisch oogpunt wel een pre vind zou een wederdienst aan de mannen willen doen door zich te laten besnijden van de kleine schaamlippen?
Het zijn immers ook maar huidflapjes zonder enige echte functie en als je ze weghaalt kun je daar veel beter schoonmaken enzo.
Is dus veel hygienischer en zal dan dus ook wel de kans op ziektes enzo verkleinen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:31 schreef Hinke25 het volgende:
[..]
Ik stel de nodige vraagtekens bij jouw smegma theorie (die ik vandaag voor het eerst lees).
Ik ben het pertinent niet eens met de "zonder enige functie" stelling. Dat is flauwekul.
Het is een erogene zone. Meer flapjes, meer pret. Dus sodemieter op met al die onzin.
Ik erger me al enige tijd groen en geel als ik lees dat andere vrouwen zich beneden laten opereren om e.e.a. "mooier te maken". Ik erger me vooral omdat het te dicht ligt bij die culturen waar vrouwen mishandeld worden in de zin dat alle pretzaken daar beneden worden weggesneden. Meestal door een amateur dus als ze geluk heeft legt ze het loodje. Als ze pech heeft, blijft ze leven maar met veel pijn en nooit enige lol. Was me niet bewust dat de mannen in de westerse cultuur nu ook al zo asociaal aan het worden zijn.
Back on topic, ik heb beide ervaren en mijn beste sex was met besneden mannen maar dat kan natuurlijk toeval zijn.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:34 schreef Hinke25 het volgende:
1. Ik heb ervaring met een man die zeer veel tijd en aandacht had voor persoonlijke hygiene (indoen van die lenzen duurde een kwartier en was een hele ceremonie) maar pijpen smaakte vies.
2. Ik vind jouw ironie (die ik inderdaad niet opgemerkt had) helemaal niet grappig.
3. Ik vind dat iedere man moet beslissen wat er wel of niet weggesneden wordt al zal hij bij medische noodzaak niet veel keus hebben.
4. Ik vrij het liefst direct na douche of bad omdat ik me dan lekker schoon voel.
5. Ik heb gehoord dat vrouwen die sex hebben met besneden mannen, statistisch minder vaak baarmoederhalskanker krijgen omdat er geen of minder infectiegevaar is. Deze laatste reden vind ik wat zwaarder wegen als is het lullig dat hier voor mannen een mes aan te pas komt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:34 schreef Hinke25 het volgende:
5. Ik heb gehoord dat vrouwen die sex hebben met besneden mannen, statistisch minder vaak baarmoederhalskanker krijgen omdat er geen of minder infectiegevaar is. Deze laatste reden vind ik wat zwaarder wegen als is het lullig dat hier voor mannen een mes aan te pas komt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:44 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als je je baarmoeder laat verwijderen zakt de kans naar nul. Ik zeg: doen!
1: een vieze smaak kan het gevolg zijn van (te veel)wassen met zeep, er kan een chemische reactie plaatsvinden als gevolg van de alkali in de zeep en de base van de piemol.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:34 schreef Hinke25 het volgende:
1. Ik heb ervaring met een man die zeer veel tijd en aandacht had voor persoonlijke hygiene (indoen van die lenzen duurde een kwartier en was een hele ceremonie) maar pijpen smaakte vies.
2. Ik vind jouw ironie (die ik inderdaad niet opgemerkt had) helemaal niet grappig.
3. Ik vind dat iedere man moet beslissen wat er wel of niet weggesneden wordt al zal hij bij medische noodzaak niet veel keus hebben.
4. Ik vrij het liefst direct na douche of bad omdat ik me dan lekker schoon voel.
Nou zeg, dat is wel een beetje erg cruquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:44 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Als je je baarmoeder laat verwijderen zakt de kans naar nul. Ik zeg: doen!
Ikzelf ben niet besneden. Heb daar geen problemen mee. Zolang je je penis elke dag wast is dat hygiënisch genoegquote:"Seksueel genot vier keer groter voor niet-besneden mannen"
Een nieuwe studie in de British Journal of Urology International toont aan dat mannen met een intacte voorhuid meer van seks genieten. Niet besneden mannen zouden zelfs tot vier keer meer seksuele gevoeligheid hebben dan hun besneden seksegenoten. De auteurs van de weliswaar beknopte studie vergelijken het verlies aan gevoel door besnijdenis met het wegsnijden van de huid van onze tien vingertoppen.
Bij de uitgevoerde tests bleken niet-besneden mannen evenveel of meer huidgevoeligheid op hun penis en voorhuid te hebben dan besneden mannen. Bij de besnijdenis worden de meest gevoelige delen van de penis verwijderd.
Minder plezier
De studie die aantoont dat besnijdenis resulteert in een afname van het seksueel plezier van de man wordt al meteen gecontesteerd. Een andere, ruimere studie, houdt het er op dat "vooraleer volwassen mannen of ouders de besnijdenis van hun zoon zonder medische noodzaak overwegen, zij moeten geïnformeerd worden over het belang van de voorhuid bij de mannelijke seksualiteitsbeleving". Het British Journal of Urology International meldt dat eerstvernoemde studie niet tot overhaaste conclusies mag leiden en dat verder onderzoek noodzakelijk is.
Aanslag op fysieke integriteit
Hoe dan ook gaan in de VS, waar besnijdenis onder alle geloofsgroepen gangbaar is, stemmen op die besnijdenis bestempelen als een aanslag op de fysieke integriteit van de man.
Tegenstanders voeren aan dat mannelijke besnijdenis grotendeels hetzelfde doet als vrouwenbesnijdenis. Toch worden vrouwen in de VS en in tal van andere landen bij wet beschermd tegen elke vorm van genitaal snijden. Tegenstanders van besnijdenis oordelen dat ouders niet het recht hebben hun zoon of dochter te onderwerpen aan een ingreep die hun gevoeligheid aantast, net zoals een oogoperatie die ons zicht tot zwart-wit zou herleiden wettelijk niet kan.
Onveilige seks
Decennialang werd aangenomen dat besnijdenis proper en gezond is en de man beschermt tegen soa's. Nu wordt aangevoerd dat besneden mannen vaak weigerachtig staan tegenover het dragen van een condoom, dat de gevoeligheid nog verder verlaagt. Daarenboven wanen besneden mannen zich vaak 'veilig', wat hen nog meer aanspoort tot onbeschermde seks.
http://m.hln.be/hln/m/nl/(...)ngNavigationItemId=1
Fijn dat je na ruim 3 jaar dit topic weer even hygiënisch maakt door te ontstoffenquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:48 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ikzelf ben niet besneden. Heb daar geen problemen mee. Zolang je je penis elke dag wast is dat hygiënisch genoeg
ja ik heb mij laten besnijden toen ik 25 jaar oud was. Dit om medische redenen.. Ik ben heel erg blij dat ik het heb gedaan... en volgens mij geven vrouwen idd iets meer vorkeur an besneden lullen Het deed bij mij trouwens heelemaal niet pijn.. Absolut negeerbaar. Maybe cause im a real man en een leukmens natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 00:15 schreef Posergoth6667 het volgende:
ik ben zelf besneden, en ik ben blij dat meerdere meiden dat prettiger blijken te vinden. het is veel relaxter dan besneden, omdat je het veel makkelijker schoon kan maken en houden. daarnaast is het zo dat je het veel langer uithoud, omdat je eelt krijgt op je eikel. ja het klinkt vies maar het is zo. tevens heb je iets minder kans op aids (natuurlijk te verwaarlozen, de kans, en altijd een condoom gebruiken), omdat je penis lichtjes bloed bij de sex. dit is niet met het blote oog zichtbaar, maar bij de man en vrouw ontstaan er miniscule wondjes, en als de penis besneden is gebeurd dit vele minder, waardoor het veiliger is.
als er mannen zijn die zichzelf willen laten besnijden, dan heb ik dit te zeggen:
sterkte.
heel veel sterkte, want het doet ontzettend veel pijn, de eerste 2 maanden.
ik ruk gewoon droog,dan kom ik veel beter klaar als met glijmiddel.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:47 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets fout..! =]
Ik ruk met voorhuid, dan kom ik veel beter klaar :pquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:39 schreef satopex het volgende:
[..]
ik ruk gewoon droog,dan kom ik veel beter klaar als met glijmiddel.
Of hij neemt het jullie later erg kwalijk. Ik zou het iig helemaal niet tof vinden als mn ouders zomaar in zaakje hadden laten snijden waardoor ik later minder gevoel erin had. Is je arts moslim of jood ofzo?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:57 schreef Tinkepink het volgende:
Op advies van de dokter laten wij ons zoontje van 2,5 besnijden. Is er hier iemand bij wie dat als kind ook is gebeurd? Heb je er herinneringen aan?
Nou, als je houd van SM is het vast heel fijn. Al zou ik zou er toch van houden dat mijn vriend alles kan voelen wat je doet en niet maar de helft ofzo. En ja, zo'n slager die erin heeft gehakt met een mes, zou me toch niet echt lekker lijken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:13 schreef bloemkooltjuh het volgende:
GEEN ERVARING MEE
wat is fijner dan
gesnede lijkt me fyns tog?
xxxxx
B.
Nou, ik heb niet veel gevoel over helaas... Sowieso worden de meest gevoelige delen, de voorzijde van de voorhuid, weggesneden. Dus daar gaat al veel gevoel in verloren. Natuurlijk heb je zat om nog wel te genieten. Maar volgens mij kan het stukke beter.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:01 schreef Macrador het volgende:
Zoveel doet besneden zijn nu ook niet altijd voor je gevoel. Of dat denk ik toch. Ik heb er niet echt last van. Ik hoef geen uur te pompen.
baby poeder op je hand strooien waarmee je rukt en je kan net zolang rukken zonder een schrale LUL te krijgen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:22 schreef Smoked het volgende:
Je ex was ook onbesneden. Ok.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:43 schreef F1978 het volgende:
Nou ik ben onbesneden en ben daar prima tevreden mee, was mijn ex ook, rukken ook geen punt, en ik vind het er ook mooier uitzien onbesneden...
LOL....nee tuurlijk niet...ik ga alleen voor de vrouwen zoiezo hoor...je kan dingen altijd lezen zoals je ze wilt lezen natuurlijkquote:
Nee nouja ook omdat je zei dat je een onbesneden pener heel mooi vindt en een besneden wat minder denk ik dat je van de mannen bent. Niks mis mee hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:51 schreef F1978 het volgende:
[..]
LOL....nee tuurlijk niet...ik ga alleen voor de vrouwen zoiezo hoor...je kan dingen altijd lezen zoals je ze wilt lezen natuurlijk
Oh nee...dat moet iedereen zelf weten natuurlijk...maar ik bedoelde juist dat ik bij mezelf onbesneden liever heb....besneden zou voor mij geen enkel voordeel opleveren...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:01 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee nouja ook omdat je zei dat je een onbesneden pener heel mooi vindt en een besneden wat minder denk ik dat je van de mannen bent. Niks mis mee hoor.
Maar vraag ik me af, waarom prefereer je een piemel waar een slager in heeft lopen hakken? En waar een stuk minder gevoel in zit enzo?quote:
Met dit soort problemen moet je naar de dokter, niet dit forum. Besnijden kan ook sexueel genot enorm verminderen... en masturbatie moeilijk maken. Misschien is er voor jouw problemen een andere eenvoudige oplossing.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:57 schreef Wafelijzertje het volgende:
Ik kan wel genieten van seks, maar tot het 'te ver' gaat e.
En ik weet dat de dokter er normaal mee omgaat, maar ik krijg gewoon niet genoeg moed bij elkaar om ernaartoe te stappen. (en bijkomend probleem is da ik op kot zit)
Slager in heeft lopen hakken is wel erg overdreven hoor... Vind het er persoonlijk mooier uit zien, daar kan ik verder niets aan uitleggen. Ik vind het hygiënischer, als er dan al minder gevoel in zit is dat niet negatief te merken in ieder geval. Ik denk dat het vooral door het hygiënische aspect komt, gecombineerd met het feit dat het gevoeligste gedeelte van de pik altijd direct zichtbaar. Dat werkt dan weer erg uitnodigendquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:00 schreef ratpatat het volgende:
[..]
Maar vraag ik me af, waarom prefereer je een piemel waar een slager in heeft lopen hakken? En waar een stuk minder gevoel in zit enzo?
Vind het persoonlijk nogal gek.
Ja oke, mooier is toch wel een smaak.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:35 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
[..]
Slager in heeft lopen hakken is wel erg overdreven hoor... Vind het er persoonlijk mooier uit zien, daar kan ik verder niets aan uitleggen. Ik vind het hygiënischer, als er dan al minder gevoel in zit is dat niet negatief te merken in ieder geval. Ik denk dat het vooral door het hygiënische aspect komt, gecombineerd met het feit dat het gevoeligste gedeelte van de pik altijd direct zichtbaar. Dat werkt dan weer erg uitnodigend
ja maar als je dus besneden bent dan heb je minder plekken waar vieze rotzooi kan gaan zitten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef ratpatat het volgende:
[..]
Ja oke, mooier is toch wel een smaak.
Hoewel wassen natuurlijk hygienisch is, snijden niet.
In de schaamlippen zitten de kliertjes van bartholini, die geven vocht af bij seksuele opwinding. Ook zijn er nog de kliertjes van skene, langs de plasbuis tussen de kleine schaamlippen, die geven bij het orgasme schiksgewijs wat vocht af(of wat meer).quote:Op maandag 15 februari 2010 13:04 schreef speknek het volgende:
Volgens mij wordt smegma aangemaakt door je voorhuid, en hebben de kleine schaamlippen niet zo'n functie.
Ja, dat zeggen mensen vaak. Maar ookal ben je besneden, die "vieze rotzooi" zit er toch wel op, of in de onderbroek. Alleen dan opgedroogd. Dus ik snap nooit hoe mensen erbij komen dat het zo ontsettend hygienisch is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:58 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
[..]
ja maar als je dus besneden bent dan heb je minder plekken waar vieze rotzooi kan gaan zitten.
Naar mijn weten verschilt dat heel erg per persoon
Nou beter in zijn boxer dan in mijn mond xDquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:02 schreef ratpatat het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen mensen vaak. Maar ookal ben je besneden, die "vieze rotzooi" zit er toch wel op, of in de onderbroek. Alleen dan opgedroogd. Dus ik snap nooit hoe mensen erbij komen dat het zo ontsettend hygienisch is.
Die kliertjes zitten niet in de schaamlippen maar in het 'voorhof'. Zeg maar de vulva zelf.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:00 schreef erodome het volgende:
[..]
In de schaamlippen zitten de kliertjes van bartholini, die geven vocht af bij seksuele opwinding. Ook zijn er nog de kliertjes van skene, langs de plasbuis tussen de kleine schaamlippen, die geven bij het orgasme schiksgewijs wat vocht af(of wat meer).
Het is makkelijker te wassen en het blijft niet lang op een plek zitten waardoor het kleeft enzoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:02 schreef ratpatat het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen mensen vaak. Maar ookal ben je besneden, die "vieze rotzooi" zit er toch wel op, of in de onderbroek. Alleen dan opgedroogd. Dus ik snap nooit hoe mensen erbij komen dat het zo ontsettend hygienisch is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |