pijp je zelf ook dan ?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:25 schreef _GdR_ het volgende:
ik zeg ook niet dat je t weg moet laten halen.
maar ik had geen keus
en ik heb beiden meegemaakt.
dus ik zeg uit ervaring dat dit beter is
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:34 schreef Wafelijzertje het volgende:
Jaja, 'morgen' ist zover...
Kben fuckin zenuwachtig
Mo kga blij zijn alst achter de rug is
inderdaad, gelukkig dat ik niet bijgelovig ben equote:Op donderdag 12 april 2007 14:37 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
je weet dat het morgen vrijdag de 13e is??? Als ik jou was zou ik die afspraak maar gaan verzetten, je weet nooit wat er kan gebeuren op zo'n ongeluksdag
![]()
Wel, om 8.45u kwam ik binnen in het hospitaal, me aangemeld, en tegen 9.45 had ik mn kleedje aan, en lag in mn bed. Om 11.30 werd ik naar een soort wachtkamer gebracht. Tegen 12.00 moest ik op de operatietafel kuipen waar ik een epidurale verdoving (dus in mn ruggenmerg) kreeg.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:53 schreef Handschoen het volgende:
Ben benieuwd hoe je het ervaart wafelijzertje...
ruggeprik stelt niks voor...quote:Op maandag 16 april 2007 10:30 schreef Handschoen het volgende:
brrr, een ruggeprik moet ik niet aan denken... dan ga ik liever helemaal denk ik
Wel als je zelfoplossende hechtingen hebtquote:Op donderdag 19 april 2007 00:13 schreef Wafelijzertje het volgende:
Is da normaal da grotendeels van de hechtingen al weg zijn? (na 5 dagjes)
ik heb zelfoplossende hechtingen, mo de dokter zee da die 1-2 weken er zouden zitten.. dus lijkt het mij wa vroeg om nu al weg te zijn equote:Op donderdag 19 april 2007 00:25 schreef soylent het volgende:
[..]
Wel als je zelfoplossende hechtingen hebt
Geen zorgen, gaat helemaal goed komen. De hechtingen hebben hun werk gedaan, onder de huid zit nog wel materiaal w.s.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:53 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
ik heb zelfoplossende hechtingen, mo de dokter zee da die 1-2 weken er zouden zitten.. dus lijkt het mij wa vroeg om nu al weg te zijn e
Het ziet er wel vrij stevig uit :pquote:Op donderdag 19 april 2007 01:18 schreef soylent het volgende:
[..]
Geen zorgen, gaat helemaal goed komen. De hechtingen hebben hun werk gedaan, onder de huid zit nog wel materiaal w.s.
bij deze...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:17 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ik zie de uitnodiging wel verschijnen
nog niks gedaan. Ik weet niet of ik eigenlijk al mag, er zitten nog een paar draadjes in.quote:Op zondag 29 april 2007 11:26 schreef Liquidootje het volgende:
Oh ja, en hoe is het nu? Al weer kei harde geile neuksex kunnen hebben?
Kben populair vandaag blijkbaar, dernet ook al eentje die zich kandidaat stelde...quote:
Je rechterhand?quote:Op zondag 29 april 2007 19:00 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
nog niks gedaan. Ik weet niet of ik eigenlijk al mag, er zitten nog een paar draadjes in.
Woensdag naar uroloog voor controle, dan ga ik weten hoelang ik nog zou moeten wachten
het enige "probleem" dan is iemand vinden om hem uit te testen e
Ik ben ook besneden en heb zelfs een autoquote:Op zondag 29 april 2007 23:28 schreef Adore het volgende:
autos treinen?? hmm vliegtuigtjee best hoop manieren hoor om van A naar B te komen hoor
![]()
das idd ook wel waarquote:Op zondag 29 april 2007 23:28 schreef Adore het volgende:
autos treinen?? hmm vliegtuigtjee best hoop manieren hoor om van A naar B te komen hoor
![]()
is dat een hintquote:Op maandag 30 april 2007 04:24 schreef StyxFlow het volgende:
[..]
Ik ben ook besneden en heb zelfs een auto
neequote:
Misschien wel, misschien is het gewoon ons lot (als dat zou bestaan natuurlijk). Zelfs ons beroep is het zelfde (alleen ben ik dan een barkeeper en jij een keepster. Nu we het over keepen hebben, jij lijkt me wel een type dat goed is in 2 ballen tegelijk tegenhoudenquote:
lolquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:33 schreef StyxFlow het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien is het gewoon ons lot (als dat zou bestaan natuurlijk). Zelfs ons beroep is het zelfde (alleen ben ik dan een barkeeper en jij een keepster. Nu we het over keepen hebben, jij lijkt me wel een type dat goed is in 2 ballen tegelijk tegenhouden![]()
Jijquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:55 schreef Adore het volgende:
wie??
Nu, kom snelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |