Ik verwacht een foto of anders een demonstratiequote:Op maandag 5 maart 2007 02:07 schreef Posergoth6667 het volgende:
veel success gewenst Wafelijzertje. ik hoop dat alles goed gaat. ik verwacht wel een prive-bericht als het allemaal gelukt is!
Dan zal je eens naar België moeten komen voor de demonstratiequote:Op maandag 5 maart 2007 02:11 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ik verwacht een foto of anders een demonstratie
Ik zie de uitnodiging wel verschijnenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:14 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
Dan zal je eens naar België moeten komen voor de demonstratie
Groene smegma krijg je ook met een ongewassen onbesneden lul.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:49 schreef Posergoth6667 het volgende:
gadver....
gelukkig is dit bij een besneden penis bijna onmogelijk, en heb ik daar geen last van. ik dacht al dat je dat bedoelde maar ik wou het toch even zeker weten. groenige smegma... brrr..
en als je daar last van hebt, pak dan even een washandje en haal die er overheen. flink schrobben en het is weg, hoop ik voor je.
ben jij horrorfan ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:17 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ik zie de uitnodiging wel verschijnen
Wat besneden lul je nou, doet zeer. Je voelt er geen ene zak van, daar zorgt die ruggenprik wel voor.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:15 schreef Posergoth6667 het volgende:
heel veel sterkte, want het doet ontzettend veel pijn, de eerste 2 maanden.
Ik zal het jullie binnen enkele weken vertellen hoeveel pijn ik zal hebben :pquote:Op maandag 5 maart 2007 20:32 schreef nihilist het volgende:
[..]
Wat besneden lul je nou, doet zeer. Je voelt er geen ene zak van, daar zorgt die ruggenprik wel voor.
En daarna valt het ook nog wel mee, is goed op te met de nodige pijnstillers. Geen last van gehad. Echt totaal niet.
waarschijnlijk teveel gewassen met zeep.. vandaar die schimmelquote:Op maandag 5 maart 2007 20:14 schreef Wafelijzertje het volgende:
Ok, ik ben daarnet naar de huisarts geweest, en die heeft me een brief meegegeven voor de Uroloog.
Maar ik had blijkbaar daar beneden last van een schimmelinfectie. Hoe die daar komt is me een compleet raadsel, maar ik moet nu 10 dagen er zalfjes aansmeren, en dan een afspraak maken met die uroloog...
ruggenprik? enige wat ik kreeg was een paracetamol.....quote:Op maandag 5 maart 2007 20:32 schreef nihilist het volgende:
[..]
Wat besneden lul je nou, doet zeer. Je voelt er geen ene zak van, daar zorgt die ruggenprik wel voor.
En daarna valt het ook nog wel mee, is goed op te met de nodige pijnstillers. Geen last van gehad. Echt totaal niet.
paracetamol en een houten stokjequote:Op maandag 5 maart 2007 23:41 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
ruggenprik? enige wat ik kreeg was een paracetamol.....
Bij mij is het gebeurd toen ik ongeveer zo oud wasquote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:57 schreef Tinkepink het volgende:
Op advies van de dokter laten wij ons zoontje van 2,5 besnijden. Is er hier iemand bij wie dat als kind ook is gebeurd? Heb je er herinneringen aan?
ik doe het niet omdat het hygiënischer is. Alhoewel, omdat het bij mij verschrikkelijk pijn doet als ik mn vel naar achter doe, doe ik dit niet altijd als ik een douche pak. Dit is dezelfde pijn die ik heb als ik zonder condoom vrij. Wat dus de hoofdzakelijkste reden is om me te laten besnijden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:22 schreef Slarioux het volgende:
Ik snap niet dat een besneden lul hygienischer is. Ja, ik snap het wel, want er blijft geen meuk achter zitten. Maar sorry, je doucht toch elke dag? Ik kan me voorstellen dat een onbesneden jodocus na een week in de rimboe zwaarder is dan een onbesneden, maar gewoon, in het dagelijks leven enzo... het getuigt toch van ontzettend slechte hygiene als een vrouw het verschil merkt? Of duiken jullie niet ff onder de douche, minstens op dezelfde dag als je stapavond? Als je er dan toch op uitgaat om te scoren, dan zorg je daar toch voor? Of ben ik nou gek?
Volgens mij is hij je aan het plagen ofzo want het doet echt geen pijn. Het jeukt alleen 2 maanden lang, en het doet pijn ls er heet water op komt, maar dat is na 6 maanden ook weg.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:00 schreef Posergoth6667 het volgende:
wat je ook doet, doe dat niet zelf. de pijn die je de weken erna zal hebben zal niet draagelijk zijn, plus je hebt een HELE grote kans op ontstekingen, en ik weet zeker dat je die niet wilt. er komen kleine wondjes op de penis bij sex, maar dat zijn geen normale wonden. als je echt een open wond hebt, zoals de ring rondje eikel zal zijn, zal dit echt een open wond zijn en ontzettend gevoelig voor ontstekingen. het is tenslotte ook niet de meeste schone regio die je kan bedenken, van je lichaam. daarnaast is het niet simpel afknippen, maar ook vastzetten (word normaal gelijmd). en er zit een ader in (onderkant van de eikel) die vastzit aan het voorhuidje. als je die doorknipt dan ben je echt de "lul". ga naar je huisarts en vraag het hem/haar, die zullen er echt niet raar van opkijken, en zullen je gewoon normaal behandelen met je klacht. misschien kunnen ze je doorverwijzen naar een ziekenhuis.
1 tip: ga NIET naar een privekliniek als je de mogelijkheid hebt om naar een ziekenhuis te kunnen.
plagen? nee dat was geen plagen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:17 schreef Draganta het volgende:
[..]
Volgens mij is hij je aan het plagen ofzo want het doet echt geen pijn. Het jeukt alleen 2 maanden lang, en het doet pijn ls er heet water op komt, maar dat is na 6 maanden ook weg.
Sommige sexuologen zeggen ook dat besneden penissen meer voelen bij het seksen.
zeker als je boxershorts draagt, zoals ik in mijn vorige bericht ook heb vermeld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:13 schreef Wafelijzertje het volgende:
Meer voelen bij seksen klinkt leuk
Maar is het een mythe dat de uithouding ook vergroot, of klopt dit?
Want om eerlijk te zijn is mn uithouding niet echt wat het moet zijn, bij penetratie kom ik vrij snel klaar, te snel naar mijn zin, en ik hoop enerzijds dat dit probleempje er ook iet of wa mee opgelost zal zijn...
ik ben benieuwd! maandag ochtend.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:11 schreef Wafelijzertje het volgende:
Ok, kheb dus net gebeld voor een afspraak.
Maandag 26 maart op 10.20..
wel klote dant zolang nog is, kwil er vanaf zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |