Ben ik een keer serieusquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:57 schreef Adore het volgende:
hahaha blufferd :p
Ik neukte al na 16 dagen.. hield het niet meer..quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:08 schreef Wafelijzertje het volgende:
Hmm, net naat uroloog geweest op controle, en kmoet nog minimum 10 dagen wachten met seks te hebben...![]()
![]()
hihih mannen.... altijd een groote mond maar als het er op aankomt.......quote:
Kom danquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:54 schreef Adore het volgende:
[..]
hihih mannen.... altijd een groote mond maar als het er op aankomt.......
Utrechtquote:
Eentje maar? Niksgunner!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:18 schreef r3gi3boy het volgende:
stelletje...PM lekker verder en ik hoop dat jullie een goeie beurt maken met elkaar:)
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:14 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik ben een jochie van 13, ik heb geen trek in besneden OF onbesneden lullen te kijken. ik had het over de fotos die jullie gaan maken als jij naar utrecht gaat. naar TryX
whaha wat doe je dan op dit forum ?? open een nieuwe topicquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:50 schreef Electro-Worm het volgende:
Danke schün.
niks mis met hygiene toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:35 schreef ChRoNiC het volgende:
Veel moslim/joden neuksters hier op Fok! geloof ik![]()
Idd, jaloers aapquote:
zeg eens blufquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:54 schreef Adore het volgende:
[..]
hihih mannen.... altijd een groote mond maar als het er op aankomt.......
Blufquote:
Zeker niet, ik was 5 ofzo en kan je vertellen dat het superhygiënisch is hoor! Leuke bijkomstigheid is idd het iets minder gevoelig zijn en dus langer door kunnen gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |