geloof me.. je wil geen onderbroeken dragen.. echt niet...quote:Op woensdag 14 maart 2007 05:10 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
Goh, ik heb enkel op dinsdag les, en ik heb er geen moeite mee om da te skippen.
kan mn fluit lang genoeg in rust blijven e
ik denk nie dak me speciaal daarvoor gewone onderbroeken zal kopen (tenzij heel misschien in de zeeman of zo)
okquote:Op woensdag 14 maart 2007 05:10 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
Goh, ik heb enkel op dinsdag les, en ik heb er geen moeite mee om da te skippen.
kan mn fluit lang genoeg in rust blijven e
ik denk nie dak me speciaal daarvoor gewone onderbroeken zal kopen (tenzij heel misschien in de zeeman of zo)
smegmalijerquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:51 schreef l3laster het volgende:
welke mafkees gaat zijn lul nu besnijden... ja die moslims idd maar die sporen zo ie zo al niet...
En na die eerste weken is het ongevoeliger?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:53 schreef avotar het volgende:
[..]
ontbloot je eikel en laat hem heel zachtjes langs een handdoek glijden of een onderbroek oid... dat gevoel... dat voel je dus de eerste weken continue..
niet aanlokkelijk.. dude.. het is een godsgeschenk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:38 schreef BertV het volgende:
[..]
En na die eerste weken is het ongevoeliger?
Klinkt niet aanlokkelijk.
Ik heb het al eens getest, maar met een T-shirt, en eigenlijk valt da nog wel mee...quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:53 schreef avotar het volgende:
@ die ene die het gaat laten doen... pijn doet het niet zo heel veel. dat valt echt reuze mee. het irritante ervan is de overgevoeligheid die je hebt. Je eikel ligt gewoon bloot... test het voor de grap zelf eens... ontbloot je eikel en laat hem heel zachtjes langs een handdoek glijden of een onderbroek oid... dat gevoel... dat voel je dus de eerste weken continue..
quote:
Geestig toch, dat de geamputeerden altijd oh-zo-stellig roepen hoe geweldig het wel niet is. Als je ze echter prive counselt, hoor je een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:02 schreef avotar het volgende:
[..]
niet aanlokkelijk.. dude.. het is een godsgeschenk.
Beetje rare reactie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:27 schreef heal_the_pain het volgende:
[..]
[..]
Geestig toch, dat de geamputeerden altijd oh-zo-stellig roepen hoe geweldig het wel niet is. Als je ze echter prive counselt, hoor je een heel ander verhaal.
Maar goed, zullen we het sprookje nog maar eens doorbreken?
1) een voorhuid is geen huid maar een orgaan
2) een besneden penis is eerder MINDER dan meer hygienisch
3) de opkomst van besnijdenis sedert 1900 heeft alleen met het voorkomen van masturbatie te maken
4) besneden mannen hebben geen eelt, ze hebben meer afgestorven zenuwuiteinden, en een afgestorven slijmvlies.
En waarom lees je nooit (ook bewezen' dat de meeste besneden mannen later impotent worden, en er iig een veel grotere kans op hebben?
Dus is alles incorrect wat niet in jouw straatje past, ongeacht hoe lullig ik het voor je vindquote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:
...verhaal...
Ik ben onbesneden, en voor besnijdenis zal ik nooit een reden zien, puur vanuit filosofisch oogpunt. Het is quatsch. Mocht ik sterven aan mijn onbesneden lul, laat ik het onsubtiel brengen, so be it. Basta.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:56 schreef santax het volgende:
Hoeveel ervaring heb jij? Of ben je onbesneden? Want dan begrijp ik je onzekerheid en onbegrip.
Edit: herschreven.
Hmmz, je bent geen lid van Jehova, want je hebt een pc en gebruikt hem.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 06:09 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Ik ben onbesneden, en voor besnijdenis zal ik nooit een reden zien, puur vanuit filosofisch oogpunt. Het is quatsch. Mocht ik sterven aan mijn onbesneden lul, laat ik het onsubtiel brengen, so be it. Basta.
Ok, ik begrijp dat het in jouw geval een noodzaak is geweest. Toch ben ik van mening dat mits er geen noodzaak is er geen goede reden voor zo'n ingreep is. Minder kans op HIV is gelul. Dat is het type symptoombestrijding waar niemand mee gebaat is. Beter zoeken we daarvoor een oplossing. Noem het conservatief, alles wat we veranderen aan hoe we geboren zijn is belachelijk, tenzij er een medische noodzaak aan ten grondslag ligt. We begrijpen nog niet eens de helft van hoe het leven in elkaar steekt, dus sleutelen aan ons ontwerp is gekkenwerk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 06:11 schreef santax het volgende:
Ik zal de highlights eruit halen voor je.
Ik ben besneden vanwege een operatie die ik na een bijzonder ongelukkige val tijdens mijn jonge jaren waarbij mijn plasbuis stuk raakte, moest ondergaan...
Het was dat, of amputeren, of een ontsteking waarin ik waarschijnlijk zou zijn overleden....
En verder vind ik besnijden echt geen ingreep in de evolutie. Sterker nog, het beschermt je tegen HIV. Het maakt het schoonmaken makkelijker. Daarmee verklein je kansen op ziektes en vergroot je kansen op overleven, en evolueren.
Ik zeg vanuit filosofisch oogpunt. Dat heeft niks met jehova;s te maken, dat is door "het boek" opgelegd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 06:13 schreef santax het volgende:
Hmmz, je bent geen lid van Jehova, want je hebt een pc en gebruikt hem.
Dus ik zou zeggen, val eens met je zaakje op de punt van een tafel. Plas 2 dagen bloed. Daarna spreken we elkaar nogeens. En dan hoor ik graag welke optie je gekozen hebt![]()
Waarom, omdat iemand eens een keer hardop tegen de onzin durft in te gaan? Ik word er een beetje naar van, dat iedereen maar blindelings elkaar napapegaait, zonder de FEITEN te kennen. Feiten, niet wat je buurman ook roept of wat je in de Telegraaf leest.quote:
Based on??? Je leest zo vaak hetzelfde argument: Ik ben besneden, hoef geen moeite te doen om de boel schoon te houden, heb geen last van smegma. Mijn simpele conclusie: je weet niet wat "schoon" is, dus. (schoon als synoniem voor hygienisch) Ten eerste hebben lang niet alle onbesbneden mannen smegma, maar belangrijker nog, een besneden penis heeft een veel breder spectrum aan lichaamsvreemde micro-organismen dan een niet-besneden penis. Logisch, want de voorhuid maakt een afscheiding aan (geen smegma) die een sterk anti-bacteriele werking heeft.quote:
Dan lees je dus niet goed, want ik zei dat de toename vanaf 1900 kwam omdat ze zo masturbatie probeerden te verhinderen. Ik zei niet dat het ze gelukt is. En mijn statement is wederom gewoon een historisch feit, dat je na kan zoeken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:
[..]
3) incorrect. Hoewel het lastiger aftrekken is zonder. Maar dat is niet de rede dat er tegenwoordig besnijdissen plaatsvinden I
En wederom, het gaat om feiten. Men beweert vaak dat besnijdenis een dikkere huid oplevert, maar de meeste biologen hebben wel eens een coupe gezien van zowel een besneden als een onbesneden penis, en die kunnen je gewoon bevestigen: de uiteinden van de zenuwen sterven af, en het slijnvlies verhardt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:
[..]
4) Incorrect.
Sommige mannen zeggen, minder te voelen van de sex, andere zeggen juist meer te voelen. Dat laatste is opzich logisch. De meeste zenuwen liggen in de eikel. Die worden dus blootgesteld. Er treedt wel gewenning op. Waardoor sommige mannen langer kunnen neuken zonder klaar te komen. Dat is geen voor- of nadeel. Het is gewoon anders. Voor de vrouw zal enige tijd langer dan 2 minuten wellicht prettig zijn. Ik ben geen vrouw, dus uitsluitsel daarover heb ik niet.
Ten eerste is dat niet op feiten gestoeld, maar ten tweede papegaai je nu gewoon weer de rest na, want je gaf zelf al aan: je was 7. Dus spreek je niet uit ervaring. Ik heb beide meegemaakt (ervaren), en van de geur van een besneden penis na een dag in een onderbroek word je niet blij - anders dan een onbesneden penis, maar ook geen bouquet rozen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:
[..]
Geen vieze randjes onder je voorhuid, geen stank
Ah ja, de HIV card.... het leuke is, dat dat verband alleen gevonden is in Afrika - en nog steeds discutabel, want er zit een religie-factor bij. Elders vind je een neutraal, of zelfs positief effect. Maar maakt niet uit: veel plezier met de besneden piemel zonder condoom, ik doe liever niet aan Russisch roulette. Bovendien wil een verminderde (NIET: STERK verminderde) kans niet zeggen dat je het niet krijgt. En die andere SOA's, daar is wel degelijk onderzoek over gedaan, alleen bevalt het de Amerikanen niet zo. Voor de meeste bacteriele infecties geldt, dat ze vaker bij besneden dan onbesneden mannen voorkomen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:
[..]
Edit: bijkomend voordeel, veel minder kans op HIV besmetting. Daaruit zou je kunnen constateren dat er ook veel minder kans is op andere SOA"s die middels penetratie overgedragen worden, maar dat is helaas nog niet onderzocht.
liever niet.quote:
Het enige wat eraan grappig is, en dat zie je op dit soort fora vaker, is de behoefte van mannen om hun keuzes te staven, en daarbij meteen in het offensief gaan. Eerst geef je aan dat een circumcisie bij jou medisch nodig was. Soi, verder geen commentaar. Als je necrose aan een been hebt, en dat wordt geamputeerd, heb ik daar ook niks over te zeggen. Neemt niet weg, dat je wel ingrijpt in een functie van het menselijk lichaam.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 06:56 schreef santax het volgende:
Mja nietzsche was ook een filosoof...
Wat me wel echt stoort is dat jij het FEIT, want dat is het inmiddels na diverse grootschalige onderzoeken, dat het je minder kans geeft op HIV als 'gelul' *insert random joke here* afdoet. Want dat is dus echt geen gelul. Staat gewoon vast. Het is ook zeker geen symptoonbestrijding, maar net zoals een condoom de kans verminderd op infectie, doet besnijden dat ook. Symptoonbestrijding is iets heel anders. Symptoonbestrijding zijn de HIV remmers. Die stellen het uit, maar voorkomen de besmetting niet. Symptoonbestrijding is immers pas mogelijk nadat de besmetting al heeft plaatstgevonden. Je hebt recht op je eigen mening. Ik vind het fijn voor je dat je die hebt. Er zijn tegenwoordig al zoveel mensen zonder eigen mening... Maar ik vind het raar dat je tegen besnijden bent. Ik vind je punten ook opmerkelijk te noemen. Dat je zegt, Joden zouden niet standaard moeten besnijden, vooruit. Kan ik het mee eens zijn. Omdat de achterliggende gedachte daar een Gelovige gedachte is.
Maar in principe, in een Nederland waar in 1 op de 4 mensen een SOA heeft. Waarin afrika een evengroot percentage HIV besmettingen zijn, waarin is aangetoond dat een besnijdenis de kans op HIV tijdens een grootschalig onderzoek met 65%(!!!!!) vermindert.... dan is dat alleen al een hele goede rede om het te doen. En zou verdere motivatie om besneden te worden niet meer nodig moeten zijn. We enten ons immers ook in tegen TBC en polio etc.
1 linkje, als je effe de moeite doet om te googlen vind je er veel meer.
http://www.hivnet.org/OverHivEnAids/Medisch/besnijdenis.html
(dit is een interessante link trouwens, sla hem niet zomaar over, en ja, het is objectief, ook de nadelen komen aan het licht, en er komen punten in voor waardoor je zou kunnen stellen dat het nog beter onderzocht moet worden. )
Ik zie je verderop nog veel uitgebreidere reacties geven.... maareh, je hebt mij uit de context gequote.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:27 schreef heal_the_pain het volgende:
[..]
[..]
Geestig toch, dat de geamputeerden altijd oh-zo-stellig roepen hoe geweldig het wel niet is. Als je ze echter prive counselt, hoor je een heel ander verhaal.
Maar goed, zullen we het sprookje nog maar eens doorbreken?
1) een voorhuid is geen huid maar een orgaan
2) een besneden penis is eerder MINDER dan meer hygienisch
3) de opkomst van besnijdenis sedert 1900 heeft alleen met het voorkomen van masturbatie te maken
4) besneden mannen hebben geen eelt, ze hebben meer afgestorven zenuwuiteinden, en een afgestorven slijmvlies.
En waarom lees je nooit (ook bewezen' dat de meeste besneden mannen later impotent worden, en er iig een veel grotere kans op hebben?
Tegelijkertijd?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:20 schreef PeRi het volgende:
Beiden gehad, prefereer besneden, ietwat minder gevoelig, geilere betere seks.
ditoquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:34 schreef erodome het volgende:
Voorkeur voor de besneden versie, ziet er gewoon wat mooier uit, maar geen enkel bezwaar als het niet zo is, maakt niet zoveel uit...
Succesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:36 schreef Wafelijzertje het volgende:
Deze voormiddag ben ik bij de uroloog geweest.
Ik mocht kiezen tussen
- A: mn 'toompje' doorknippen, en een klein sneetje in mn voorhuid, waardoor ik precies 2 lapjes zou hebben.
- B: een gedeeltelijke besnijdenis, waarbij mn eikel 3/4 bloot zal komen te liggen.
Ik heb dus overduidelijk voor B gekozen.
Ik moet vrijdag 13 april gaan, en kmoet om 9u binnen, en tegen 18u ga ik terug buiten mogen.
Ik zal verdoofd worden met een epidurale.
En volgens de dokter zal ik 6 tot 8 weken 'pijn' hebben in mn eikel (tot het slijmvlies of zo in orde is)
Raar om te zeggen misschien, maar ik kijk er enorm naar uit, erna kan ik weer volop seksen zonder pijn
Ik ga je nu iets vertellen, dat vind je niet leuk, maar dit is wat ik moest doen van de dokter, ik had dat dus ook, kreeg um niet over me eikel heen, toen zei de dokter, dan moet je een keer keihard naar beneden trekken. Dat heb ik dus gedaanquote:Op maandag 5 maart 2007 00:57 schreef Wafelijzertje het volgende:
Ik kan wel genieten van seks, maar tot het 'te ver' gaat e.
En ik weet dat de dokter er normaal mee omgaat, maar ik krijg gewoon niet genoeg moed bij elkaar om ernaartoe te stappen. (en bijkomend probleem is da ik op kot zit)
Dat zeg je tegen iemand waarvan de dokter al gezien heeft dat ie een te kort toompje heeft.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:32 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik ga je nu iets vertellen, dat vind je niet leuk, maar dit is wat ik moest doen van de dokter, ik had dat dus ook, kreeg um niet over me eikel heen, toen zei de dokter, dan moet je een keer keihard naar beneden trekken. Dat heb ik dus gedaan, super gevoelig, maar daarna ging die er veel makkelijker overheen en nu heb ik nergens geen last meer van.
Persoonlijk lijkt me de sex minder lekker als je besneden bent, want het vel wat over je eikel heen trekt is best prettig eigenlijk.
Ik heb dit al eens voorgehad, tijdens de seks, dat mn toompje gescheurd was... Maar ik vind me laten besnijden tot veiliger dan er zelf eens zwaar aan te trekken...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:32 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik ga je nu iets vertellen, dat vind je niet leuk, maar dit is wat ik moest doen van de dokter, ik had dat dus ook, kreeg um niet over me eikel heen, toen zei de dokter, dan moet je een keer keihard naar beneden trekken. Dat heb ik dus gedaan, super gevoelig, maar daarna ging die er veel makkelijker overheen en nu heb ik nergens geen last meer van.
Persoonlijk lijkt me de sex minder lekker als je besneden bent, want het vel wat over je eikel heen trekt is best prettig eigenlijk.
Wat nou "we" houden er niet van!.....spreek voor jezelf a.u.b., geinige dingen vind ik WEL leukquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:04 schreef Concordsky het volgende:
[..]
we houden er niet van als je tijdens het pijpen geinige dingen mee doet
gewoon in je mond steken en zuigen kreng! en de ballen likken natuurlijk
iddquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:53 schreef Xankot het volgende:
[..]
Wat nou "we" houden er niet van!.....spreek voor jezelf a.u.b., geinige dingen vind ik WEL leuk![]()
Bij mij is het tijdens het vrijen ook al eens gedeeltelijk gescheurd geweest... Dat heeft me toch meer doen beseffen dat het echtwel nodig was om er professionele hulp bij te roepen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:43 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
Ik heb dit al eens voorgehad, tijdens de seks, dat mn toompje gescheurd was... Maar ik vind me laten besnijden tot veiliger dan er zelf eens zwaar aan te trekken...
ik eis een fotoreportagequote:Op vrijdag 6 april 2007 00:17 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
Bij mij is het tijdens het vrijen ook al eens gedeeltelijk gescheurd geweest... Dat heeft me toch meer doen beseffen dat het echtwel nodig was om er professionele hulp bij te roepen...
Alleja, nog een weekje en het is zover...
Je zou last kunnen krijgen van een zogenoemde spaanse kraag.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:51 schreef l3laster het volgende:
welke mafkees gaat zijn lul nu besnijden... ja die moslims idd maar die sporen zo ie zo al niet...
pijp je zelf ook dan ?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:25 schreef _GdR_ het volgende:
ik zeg ook niet dat je t weg moet laten halen.
maar ik had geen keus
en ik heb beiden meegemaakt.
dus ik zeg uit ervaring dat dit beter is
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:34 schreef Wafelijzertje het volgende:
Jaja, 'morgen' ist zover...
Kben fuckin zenuwachtig
Mo kga blij zijn alst achter de rug is
inderdaad, gelukkig dat ik niet bijgelovig ben equote:Op donderdag 12 april 2007 14:37 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
je weet dat het morgen vrijdag de 13e is??? Als ik jou was zou ik die afspraak maar gaan verzetten, je weet nooit wat er kan gebeuren op zo'n ongeluksdag
![]()
Wel, om 8.45u kwam ik binnen in het hospitaal, me aangemeld, en tegen 9.45 had ik mn kleedje aan, en lag in mn bed. Om 11.30 werd ik naar een soort wachtkamer gebracht. Tegen 12.00 moest ik op de operatietafel kuipen waar ik een epidurale verdoving (dus in mn ruggenmerg) kreeg.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:53 schreef Handschoen het volgende:
Ben benieuwd hoe je het ervaart wafelijzertje...
ruggeprik stelt niks voor...quote:Op maandag 16 april 2007 10:30 schreef Handschoen het volgende:
brrr, een ruggeprik moet ik niet aan denken... dan ga ik liever helemaal denk ik
Wel als je zelfoplossende hechtingen hebtquote:Op donderdag 19 april 2007 00:13 schreef Wafelijzertje het volgende:
Is da normaal da grotendeels van de hechtingen al weg zijn? (na 5 dagjes)
ik heb zelfoplossende hechtingen, mo de dokter zee da die 1-2 weken er zouden zitten.. dus lijkt het mij wa vroeg om nu al weg te zijn equote:Op donderdag 19 april 2007 00:25 schreef soylent het volgende:
[..]
Wel als je zelfoplossende hechtingen hebt
Geen zorgen, gaat helemaal goed komen. De hechtingen hebben hun werk gedaan, onder de huid zit nog wel materiaal w.s.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:53 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
ik heb zelfoplossende hechtingen, mo de dokter zee da die 1-2 weken er zouden zitten.. dus lijkt het mij wa vroeg om nu al weg te zijn e
Het ziet er wel vrij stevig uit :pquote:Op donderdag 19 april 2007 01:18 schreef soylent het volgende:
[..]
Geen zorgen, gaat helemaal goed komen. De hechtingen hebben hun werk gedaan, onder de huid zit nog wel materiaal w.s.
bij deze...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:17 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ik zie de uitnodiging wel verschijnen
nog niks gedaan. Ik weet niet of ik eigenlijk al mag, er zitten nog een paar draadjes in.quote:Op zondag 29 april 2007 11:26 schreef Liquidootje het volgende:
Oh ja, en hoe is het nu? Al weer kei harde geile neuksex kunnen hebben?
Kben populair vandaag blijkbaar, dernet ook al eentje die zich kandidaat stelde...quote:
Je rechterhand?quote:Op zondag 29 april 2007 19:00 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
nog niks gedaan. Ik weet niet of ik eigenlijk al mag, er zitten nog een paar draadjes in.
Woensdag naar uroloog voor controle, dan ga ik weten hoelang ik nog zou moeten wachten
het enige "probleem" dan is iemand vinden om hem uit te testen e
Ik ben ook besneden en heb zelfs een autoquote:Op zondag 29 april 2007 23:28 schreef Adore het volgende:
autos treinen?? hmm vliegtuigtjee best hoop manieren hoor om van A naar B te komen hoor
![]()
das idd ook wel waarquote:Op zondag 29 april 2007 23:28 schreef Adore het volgende:
autos treinen?? hmm vliegtuigtjee best hoop manieren hoor om van A naar B te komen hoor
![]()
is dat een hintquote:Op maandag 30 april 2007 04:24 schreef StyxFlow het volgende:
[..]
Ik ben ook besneden en heb zelfs een auto
neequote:
Misschien wel, misschien is het gewoon ons lot (als dat zou bestaan natuurlijk). Zelfs ons beroep is het zelfde (alleen ben ik dan een barkeeper en jij een keepster. Nu we het over keepen hebben, jij lijkt me wel een type dat goed is in 2 ballen tegelijk tegenhoudenquote:
lolquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:33 schreef StyxFlow het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien is het gewoon ons lot (als dat zou bestaan natuurlijk). Zelfs ons beroep is het zelfde (alleen ben ik dan een barkeeper en jij een keepster. Nu we het over keepen hebben, jij lijkt me wel een type dat goed is in 2 ballen tegelijk tegenhouden![]()
Jijquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:55 schreef Adore het volgende:
wie??
Nu, kom snelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |