maakt me niet zoveel uit...als ie het maar goed kan gebruiken....quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef Christiano25 het volgende:
Dames, hebben jullie liever sex met een gast die een besneden lul heeft of een onbesneden lul?
en welke lul pijp je liever?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maakt me niet zoveel uit...als ie het maar goed kan gebruiken....![]()
onbesneden....quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:45 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
en welke lul pijp je liever?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:34 schreef erodome het volgende:
Voorkeur voor de besneden versie, ziet er gewoon wat mooier uit, maar geen enkel bezwaar als het niet zo is, maakt niet zoveel uit...
het is een voorbeeld he? niet alle besneden mannen zijn kleinerquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:08 schreef Da_KlouwN het volgende:
Ben ik de enige die de besneden lul een beetje klein vind?
Neen, iddquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
het is een voorbeeld he? niet alle besneden mannen zijn kleiner
We willen liever een origineel topicquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef Christiano25 het volgende:
Dames, hebben jullie liever sex met een gast die een besneden lul heeft of een onbesneden lul?
met rechtsquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:22 schreef Smoked het volgende:
Hoe trek je je af met zo'n besneden ding zonder een gigantisch schrale lul te krijgen?
we houden er niet van als je tijdens het pijpen geinige dingen mee doetquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Onbesneden mits goede hygiene. Vind het er mooier uitzien en je kunt er geinige dingen mee doen tijdens het pijpen.
LOLquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:04 schreef Concordsky het volgende:
[..]
we houden er niet van als je tijdens het pijpen geinige dingen mee doet
gewoon in je mond steken en zuigen kreng! en de ballen likken natuurlijk
Hast du dicke eier?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:04 schreef Concordsky het volgende:
[..]
we houden er niet van als je tijdens het pijpen geinige dingen mee doet
gewoon in je mond steken en zuigen kreng! en de ballen likken natuurlijk
maak er een topic van....quote:Op maandag 5 maart 2007 00:52 schreef Wafelijzertje het volgende:
Ik ben zelf onbesneden.
Maar ik ben er enorm over aant twijfelen om me te laten besnijden. Mijn penis is echt overgevoelig, en als mn (ondertussen ex) vriendin me pijpte deed dit meer pijn dan deugd. Vanaf mn "vel" iets te ver naar beneden ging, ging er een pijnscheut door mn penis. Ook als ze me aftrok kon dit met momenten pijn doen. en vanaf ik zo een pijnscheut kreeg, was de zin bij beiden zo goed als over.
Ooit, tijdens het voorspel, stak ik mn penis even in haar, maar ze was nog niet nat genoeg, waardoor het velletje dat het vasthoud (het toompje lijk da jullie da hier noemen) scheurde. Da was op die moment verschrikkelijk pijnlijk, maar erna deed het maar pijn als mn "vel" verder naar beneden kwam.
Dit is ondertussen ongeveer een jaar geleden gebeurt. En sindsdien loop ik met de gedachte om me te laten besnijden. Maar er zijn te veel dingen die me nog tegenhouden.
- Ik ben bang dat het pijn gaat doen (en na de post van nihilist te lezen is deze vrees nog sterker)
- Ik ben een enorm verlegen jongen, en durf het eigenlijk niet echt zeggen tegen iemand
- Ik zou totaal niet weten bij wie ik daarvoor moet zijn
Aangezien ik denk dat 'besnijden' gewoon het 'toompje' losknippen is, ben ik de laatste tijd enorm aant denken om het zelf te doen. Er hangt nog een stukje van mn 'toompje' aan, en ik denk eraan om met een scherp mes da los te snijden. Maar kheb da nog nie gedaan omda da vooral niet echt hygienissch is, en omdat ik niet weet of ik daarmee zal bereiken wat ik wil.
Maar ik heb gewoon enkele problemen ivm mn penis, waardoor mn zelfbeeld in bed een enorme deuk heeft, en ik verschrikkelijk bang ben om een nieuw meisje te vinden. Vooral het feit da ik over niet echt veel 'uithoudeingsvermogen' beschik als je me begrijpt. En ik denk wel dat me laten besnijden dat (voor een deel toch) zal kunnen oplossen...
(Ik kan zeker en vast alle tips gebruiken)
niet zelf doen, dan heb je veel meer kans op complicaties, het doet dan echt niet minder pijnquote:Op maandag 5 maart 2007 00:52 schreef Wafelijzertje het volgende:
Ik ben zelf onbesneden.
Maar ik ben er enorm over aant twijfelen om me te laten besnijden. Mijn penis is echt overgevoelig, en als mn (ondertussen ex) vriendin me pijpte deed dit meer pijn dan deugd. Vanaf mn "vel" iets te ver naar beneden ging, ging er een pijnscheut door mn penis. Ook als ze me aftrok kon dit met momenten pijn doen. en vanaf ik zo een pijnscheut kreeg, was de zin bij beiden zo goed als over.
Ooit, tijdens het voorspel, stak ik mn penis even in haar, maar ze was nog niet nat genoeg, waardoor het velletje dat het vasthoud (het toompje lijk da jullie da hier noemen) scheurde. Da was op die moment verschrikkelijk pijnlijk, maar erna deed het maar pijn als mn "vel" verder naar beneden kwam.
Dit is ondertussen ongeveer een jaar geleden gebeurt. En sindsdien loop ik met de gedachte om me te laten besnijden. Maar er zijn te veel dingen die me nog tegenhouden.
- Ik ben bang dat het pijn gaat doen (en na de post van nihilist te lezen is deze vrees nog sterker)
- Ik ben een enorm verlegen jongen, en durf het eigenlijk niet echt zeggen tegen iemand
- Ik zou totaal niet weten bij wie ik daarvoor moet zijn
Aangezien ik denk dat 'besnijden' gewoon het 'toompje' losknippen is, ben ik de laatste tijd enorm aant denken om het zelf te doen. Er hangt nog een stukje van mn 'toompje' aan, en ik denk eraan om met een scherp mes da los te snijden. Maar kheb da nog nie gedaan omda da vooral niet echt hygienissch is, en omdat ik niet weet of ik daarmee zal bereiken wat ik wil.
Maar ik heb gewoon enkele problemen ivm mn penis, waardoor mn zelfbeeld in bed een enorme deuk heeft, en ik verschrikkelijk bang ben om een nieuw meisje te vinden. Vooral het feit da ik over niet echt veel 'uithoudeingsvermogen' beschik als je me begrijpt. En ik denk wel dat me laten besnijden dat (voor een deel toch) zal kunnen oplossen...
(Ik kan zeker en vast alle tips gebruiken)
jij achtervolgd mij....quote:Op maandag 5 maart 2007 00:55 schreef Angst het volgende:
[..]
niet zelf doen, dan heb je veel meer kans op complicaties, het doet dan echt niet minder pijn
en gewoon naar de dokter gaan
ik had eczeem aan me vagina dan moet je ook wijdbeens liggen, maar zo'n dokter gaat daar heel normaal mee om, zo ook met jou probleem
en denk dat als je niet kan genieten van sex nu, het best weleens de operatie waard kan zijn
ut is gewoon dat er weinig gepost wordt 's nachtsquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:01 schreef Angst het volgende:
[..]
ut is gewoon dat er weinig gepost wordt 's nachts
Mja, dat zelf doen was een gore gedachte, maar ik ben het niet echt van plan, omwille van de aangehaalde redenen (ontstekingen, ...) en een privé-kliniek heb ik nog nooit van gehoord (kdenk niet dat ze dit in belgië hebben, jah, ik ben belg :p)quote:Op maandag 5 maart 2007 01:00 schreef Posergoth6667 het volgende:
wat je ook doet, doe dat niet zelf. de pijn die je de weken erna zal hebben zal niet draagelijk zijn, plus je hebt een HELE grote kans op ontstekingen, en ik weet zeker dat je die niet wilt. er komen kleine wondjes op de penis bij sex, maar dat zijn geen normale wonden. als je echt een open wond hebt, zoals de ring rondje eikel zal zijn, zal dit echt een open wond zijn en ontzettend gevoelig voor ontstekingen. het is tenslotte ook niet de meeste schone regio die je kan bedenken, van je lichaam. daarnaast is het niet simpel afknippen, maar ook vastzetten (word normaal gelijmd). en er zit een ader in (onderkant van de eikel) die vastzit aan het voorhuidje. als je die doorknipt dan ben je echt de "lul". ga naar je huisarts en vraag het hem/haar, die zullen er echt niet raar van opkijken, en zullen je gewoon normaal behandelen met je klacht. misschien kunnen ze je doorverwijzen naar een ziekenhuis.
1 tip: ga NIET naar een privekliniek als je de mogelijkheid hebt om naar een ziekenhuis te kunnen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:06 schreef Wafelijzertje het volgende:
ge kunt het gevoel vergelijken met dat je er een naald insteekt...
Bij masturbatie heb ik geen enkel probleem. (omdat ik mezelf inhou van niet te ver te gaan)quote:Op maandag 5 maart 2007 01:08 schreef Posergoth6667 het volgende:
hmm dat is wel ongewoon ja.
heb je datzelfde gevoel ook bij masturbatie? zo ja, dan zou je eens goed naar je penis moeten kijken, en deze een tijdje zonder voorhuidje moeten houden (naar achter blijven houden dus). kijken of er geen rare scheurtjes in zitten. dit zou een probleem kunnen zijn. maar ik blijf aandringen: ga naar de huisarts.
moest t ondergaan toen ik een jaar of 15 was (moeilijke leeftijd) maar t moest gebeurenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:08 schreef Wafelijzertje het volgende:
btw, even een vraagje aan de mensen die zich laten besnijden hebben:
- Hoelang moet je in de kliniek blijven na de ingreep? (uurtje, overnachting, ...)
- Is het volledige, of plaatselijke verdoving?
- de pijn die je achteraf hebt, kunde die ne keer ongeveer omschrijven?
uitervaring zeg ik je dat besneden beter is.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:22 schreef nanou het volgende:
lekker onbesneden hoor voor mij. maak hem anders zelf wel schoon:) ziet er mooier uit en pijpt lekkerder:p zit volgens ook meer gevoel in dan een besneden slurfje, tenminste dat is mijn ervaring:D
Ik verwacht een foto of anders een demonstratiequote:Op maandag 5 maart 2007 02:07 schreef Posergoth6667 het volgende:
veel success gewenst Wafelijzertje. ik hoop dat alles goed gaat. ik verwacht wel een prive-bericht als het allemaal gelukt is!
Dan zal je eens naar België moeten komen voor de demonstratiequote:Op maandag 5 maart 2007 02:11 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ik verwacht een foto of anders een demonstratie
Ik zie de uitnodiging wel verschijnenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:14 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
Dan zal je eens naar België moeten komen voor de demonstratie
Groene smegma krijg je ook met een ongewassen onbesneden lul.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:49 schreef Posergoth6667 het volgende:
gadver....
gelukkig is dit bij een besneden penis bijna onmogelijk, en heb ik daar geen last van. ik dacht al dat je dat bedoelde maar ik wou het toch even zeker weten. groenige smegma... brrr..
en als je daar last van hebt, pak dan even een washandje en haal die er overheen. flink schrobben en het is weg, hoop ik voor je.
ben jij horrorfan ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:17 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ik zie de uitnodiging wel verschijnen
Wat besneden lul je nou, doet zeer. Je voelt er geen ene zak van, daar zorgt die ruggenprik wel voor.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:15 schreef Posergoth6667 het volgende:
heel veel sterkte, want het doet ontzettend veel pijn, de eerste 2 maanden.
Ik zal het jullie binnen enkele weken vertellen hoeveel pijn ik zal hebben :pquote:Op maandag 5 maart 2007 20:32 schreef nihilist het volgende:
[..]
Wat besneden lul je nou, doet zeer. Je voelt er geen ene zak van, daar zorgt die ruggenprik wel voor.
En daarna valt het ook nog wel mee, is goed op te met de nodige pijnstillers. Geen last van gehad. Echt totaal niet.
waarschijnlijk teveel gewassen met zeep.. vandaar die schimmelquote:Op maandag 5 maart 2007 20:14 schreef Wafelijzertje het volgende:
Ok, ik ben daarnet naar de huisarts geweest, en die heeft me een brief meegegeven voor de Uroloog.
Maar ik had blijkbaar daar beneden last van een schimmelinfectie. Hoe die daar komt is me een compleet raadsel, maar ik moet nu 10 dagen er zalfjes aansmeren, en dan een afspraak maken met die uroloog...
ruggenprik? enige wat ik kreeg was een paracetamol.....quote:Op maandag 5 maart 2007 20:32 schreef nihilist het volgende:
[..]
Wat besneden lul je nou, doet zeer. Je voelt er geen ene zak van, daar zorgt die ruggenprik wel voor.
En daarna valt het ook nog wel mee, is goed op te met de nodige pijnstillers. Geen last van gehad. Echt totaal niet.
paracetamol en een houten stokjequote:Op maandag 5 maart 2007 23:41 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
ruggenprik? enige wat ik kreeg was een paracetamol.....
Bij mij is het gebeurd toen ik ongeveer zo oud wasquote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:57 schreef Tinkepink het volgende:
Op advies van de dokter laten wij ons zoontje van 2,5 besnijden. Is er hier iemand bij wie dat als kind ook is gebeurd? Heb je er herinneringen aan?
ik doe het niet omdat het hygiënischer is. Alhoewel, omdat het bij mij verschrikkelijk pijn doet als ik mn vel naar achter doe, doe ik dit niet altijd als ik een douche pak. Dit is dezelfde pijn die ik heb als ik zonder condoom vrij. Wat dus de hoofdzakelijkste reden is om me te laten besnijden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:22 schreef Slarioux het volgende:
Ik snap niet dat een besneden lul hygienischer is. Ja, ik snap het wel, want er blijft geen meuk achter zitten. Maar sorry, je doucht toch elke dag? Ik kan me voorstellen dat een onbesneden jodocus na een week in de rimboe zwaarder is dan een onbesneden, maar gewoon, in het dagelijks leven enzo... het getuigt toch van ontzettend slechte hygiene als een vrouw het verschil merkt? Of duiken jullie niet ff onder de douche, minstens op dezelfde dag als je stapavond? Als je er dan toch op uitgaat om te scoren, dan zorg je daar toch voor? Of ben ik nou gek?
Volgens mij is hij je aan het plagen ofzo want het doet echt geen pijn. Het jeukt alleen 2 maanden lang, en het doet pijn ls er heet water op komt, maar dat is na 6 maanden ook weg.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:00 schreef Posergoth6667 het volgende:
wat je ook doet, doe dat niet zelf. de pijn die je de weken erna zal hebben zal niet draagelijk zijn, plus je hebt een HELE grote kans op ontstekingen, en ik weet zeker dat je die niet wilt. er komen kleine wondjes op de penis bij sex, maar dat zijn geen normale wonden. als je echt een open wond hebt, zoals de ring rondje eikel zal zijn, zal dit echt een open wond zijn en ontzettend gevoelig voor ontstekingen. het is tenslotte ook niet de meeste schone regio die je kan bedenken, van je lichaam. daarnaast is het niet simpel afknippen, maar ook vastzetten (word normaal gelijmd). en er zit een ader in (onderkant van de eikel) die vastzit aan het voorhuidje. als je die doorknipt dan ben je echt de "lul". ga naar je huisarts en vraag het hem/haar, die zullen er echt niet raar van opkijken, en zullen je gewoon normaal behandelen met je klacht. misschien kunnen ze je doorverwijzen naar een ziekenhuis.
1 tip: ga NIET naar een privekliniek als je de mogelijkheid hebt om naar een ziekenhuis te kunnen.
plagen? nee dat was geen plagen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:17 schreef Draganta het volgende:
[..]
Volgens mij is hij je aan het plagen ofzo want het doet echt geen pijn. Het jeukt alleen 2 maanden lang, en het doet pijn ls er heet water op komt, maar dat is na 6 maanden ook weg.
Sommige sexuologen zeggen ook dat besneden penissen meer voelen bij het seksen.
zeker als je boxershorts draagt, zoals ik in mijn vorige bericht ook heb vermeld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:13 schreef Wafelijzertje het volgende:
Meer voelen bij seksen klinkt leuk
Maar is het een mythe dat de uithouding ook vergroot, of klopt dit?
Want om eerlijk te zijn is mn uithouding niet echt wat het moet zijn, bij penetratie kom ik vrij snel klaar, te snel naar mijn zin, en ik hoop enerzijds dat dit probleempje er ook iet of wa mee opgelost zal zijn...
ik ben benieuwd! maandag ochtend.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:11 schreef Wafelijzertje het volgende:
Ok, kheb dus net gebeld voor een afspraak.
Maandag 26 maart op 10.20..
wel klote dant zolang nog is, kwil er vanaf zijn...
Je zult blij zijn als dat ding ff niet beweegd (draag ook altijd boxers), godskolere wat is 5 km lopen dan een opgavequote:Op woensdag 14 maart 2007 03:07 schreef Wafelijzertje het volgende:
Ik draag bijna continu boxers. Ik kan er niet tegen dat mn piemel 'gevangen' zit, hij wil ook een beetje vrijheid e...
Maar waarom zou je het uberhaupt in eerste instantie doenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:29 schreef Da_KlouwN het volgende:
[..]
Bij mij is het gebeurd toen ik ongeveer zo oud wasIk herinner mij enkel zeeeer vaag nog dat mijn ouders er in het begin zalf moesten opsmeren. Maar voor de rest zit er totaal niets meer in mijn geheugen
![]()
Voor de rest heb ik ook nooit last gehad van mijn besneden penis. Het voordeel van het te doen op zo een jonge leeftijd is dat je dan later ook niet weet hoe het was met voorhuid. Je kan dus nooit spijt krijgen dat je het hebt laten doen omdat je geen vergelijkingspunt hebt.
Laat het gewoon doen (zeker als de dokter het adviseerd), je zoontje zal er nooit last van hebben en haast niets van herinneren![]()
Goh, ik heb enkel op dinsdag les, en ik heb er geen moeite mee om da te skippen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:12 schreef L-IS het volgende:
[..]
Je zult blij zijn als dat ding ff niet beweegd (draag ook altijd boxers), godskolere wat is 5 km lopen dan een opgave
daar kunnen veel redenen voor zijn.. een te strakke voorhuid.. een ontsteking... een vlaag van verstandsverbijstering.quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:24 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het uberhaupt in eerste instantie doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |