abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:54:24 #101
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_47256527
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 05:10 schreef Wafelijzertje het volgende:

[..]

Goh, ik heb enkel op dinsdag les, en ik heb er geen moeite mee om da te skippen.

kan mn fluit lang genoeg in rust blijven e

ik denk nie dak me speciaal daarvoor gewone onderbroeken zal kopen (tenzij heel misschien in de zeeman of zo)
geloof me.. je wil geen onderbroeken dragen.. echt niet...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_47269842
Ik ben in mijn eerste levensjaar besneden, mijn voorhuid was te lang wat pijn veroorzaakte met plassen...
Zal mijn vriendin eens vragen wat ze fijner vind.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:55:16 #103
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_47270152
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 05:10 schreef Wafelijzertje het volgende:

[..]

Goh, ik heb enkel op dinsdag les, en ik heb er geen moeite mee om da te skippen.

kan mn fluit lang genoeg in rust blijven e

ik denk nie dak me speciaal daarvoor gewone onderbroeken zal kopen (tenzij heel misschien in de zeeman of zo)
ok Succes 's nachts
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_47271845
welke mafkees gaat zijn lul nu besnijden... ja die moslims idd maar die sporen zo ie zo al niet...
I'm not the man you think I am!
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:57:00 #105
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_47283902
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:51 schreef l3laster het volgende:
welke mafkees gaat zijn lul nu besnijden... ja die moslims idd maar die sporen zo ie zo al niet...
smegmalijer
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_47330520
onbesneden.. absoluut.. Besneden ..
  vrijdag 16 maart 2007 @ 11:38:35 #107
37248 BertV
Handgemaakt
pi_47330595
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:53 schreef avotar het volgende:

[..]
ontbloot je eikel en laat hem heel zachtjes langs een handdoek glijden of een onderbroek oid... dat gevoel... dat voel je dus de eerste weken continue..
En na die eerste weken is het ongevoeliger?
Klinkt niet aanlokkelijk.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 12:02:28 #108
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_47331515
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:38 schreef BertV het volgende:

[..]

En na die eerste weken is het ongevoeliger?
Klinkt niet aanlokkelijk.
niet aanlokkelijk.. dude.. het is een godsgeschenk.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_47354231
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:53 schreef avotar het volgende:

@ die ene die het gaat laten doen... pijn doet het niet zo heel veel. dat valt echt reuze mee. het irritante ervan is de overgevoeligheid die je hebt. Je eikel ligt gewoon bloot... test het voor de grap zelf eens... ontbloot je eikel en laat hem heel zachtjes langs een handdoek glijden of een onderbroek oid... dat gevoel... dat voel je dus de eerste weken continue..
Ik heb het al eens getest, maar met een T-shirt, en eigenlijk valt da nog wel mee...
pi_47360556
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 22:57 schreef L-IS het volgende:

[..]
smegmalijer
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:02 schreef avotar het volgende:

[..]
niet aanlokkelijk.. dude.. het is een godsgeschenk.
Geestig toch, dat de geamputeerden altijd oh-zo-stellig roepen hoe geweldig het wel niet is. Als je ze echter prive counselt, hoor je een heel ander verhaal.

Maar goed, zullen we het sprookje nog maar eens doorbreken?
1) een voorhuid is geen huid maar een orgaan
2) een besneden penis is eerder MINDER dan meer hygienisch
3) de opkomst van besnijdenis sedert 1900 heeft alleen met het voorkomen van masturbatie te maken
4) besneden mannen hebben geen eelt, ze hebben meer afgestorven zenuwuiteinden, en een afgestorven slijmvlies.

En waarom lees je nooit (ook bewezen' dat de meeste besneden mannen later impotent worden, en er iig een veel grotere kans op hebben?
Who needs a lover that can't be a friend?
  zaterdag 17 maart 2007 @ 05:29:09 #111
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_47360557
Alsof je dat als vrouw voelt
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
  zaterdag 17 maart 2007 @ 05:34:28 #112
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_47360567
In dat opzicht is het belachelijk dat men probeert te versleutelen wat de natuur voor ons heeft bepaald en probeert goed te lullen wat onze ideeen ons voorschotelen.
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
pi_47360573
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 05:27 schreef heal_the_pain het volgende:

[..]


[..]

Geestig toch, dat de geamputeerden altijd oh-zo-stellig roepen hoe geweldig het wel niet is. Als je ze echter prive counselt, hoor je een heel ander verhaal.

Maar goed, zullen we het sprookje nog maar eens doorbreken?
1) een voorhuid is geen huid maar een orgaan
2) een besneden penis is eerder MINDER dan meer hygienisch
3) de opkomst van besnijdenis sedert 1900 heeft alleen met het voorkomen van masturbatie te maken
4) besneden mannen hebben geen eelt, ze hebben meer afgestorven zenuwuiteinden, en een afgestorven slijmvlies.

En waarom lees je nooit (ook bewezen' dat de meeste besneden mannen later impotent worden, en er iig een veel grotere kans op hebben?
Beetje rare reactie.
1) weet ik niet, kan ik niet op commenteren
2) incorrect.
3) incorrect. Hoewel het lastiger aftrekken is zonder. Maar dat is niet de rede dat er tegenwoordig besnijdissen plaatsvinden
4) Incorrect.
Sommige mannen zeggen, minder te voelen van de sex, andere zeggen juist meer te voelen. Dat laatste is opzich logisch. De meeste zenuwen liggen in de eikel. Die worden dus blootgesteld. Er treedt wel gewenning op. Waardoor sommige mannen langer kunnen neuken zonder klaar te komen. Dat is geen voor- of nadeel. Het is gewoon anders. Voor de vrouw zal enige tijd langer dan 2 minuten wellicht prettig zijn. Ik ben geen vrouw, dus uitsluitsel daarover heb ik niet.

Zelf ben ik besneden na een bijzonder ongelukkige val in mijn jeugd. Ik was een jaar of 7 toen ik met mijn stoel voorover klapte en met mijn penis de punt van een salontafel raakte. Wat weer het gevolg had dat mijn plasbuis stuk was en ik een operatie moest krijgen. NIET LEUK! 5 weken met heul veul pijn geplast. Sterker nog, ik durfde vanwege de pijn niet meer te plassen waardoor ik het ophield, en door de druk als ik het niet meer kon inhouden nog veul meer pijn had.

Masturberen is lastiger voor me, zo zonder voorhuid. Maar voor de rest, heeft het eigenlijk alleen maar voordelen. Geen vieze randjes onder je voorhuid, geen stank, ziet er wat mooier uit (vind ik, smaken verschillen)... Nee, ik vind het niet erg en kan het iedereen aanraden

Edit: bijkomend voordeel, veel minder kans op HIV besmetting. Daaruit zou je kunnen constateren dat er ook veel minder kans is op andere SOA"s die middels penetratie overgedragen worden, maar dat is helaas nog niet onderzocht. Kortom, neuk je met een onbesneden lul, dan heb je in elk geval minder risico op HIV.

Neuken iemand?

[ Bericht 4% gewijzigd door santax op 17-03-2007 05:44:57 ]
  zaterdag 17 maart 2007 @ 05:45:55 #114
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_47360583
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:
...verhaal...
Dus is alles incorrect wat niet in jouw straatje past, ongeacht hoe lullig ik het voor je vind
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
pi_47360590
eh nee hoor... ik reageerde nieteens op jou? of is heal the pain een clone van je? Gezien de tijden tussen de reacties zou dat weleens goed kunnen he

Ik heb gewoon eerlijk verslag gedaan van hoe het zit. De punten van de poster kloppen gewoon niet.
Punt 1 weet ik niet, punt 4 is discussie mogelijk, maar ook daar is het niet zo dat zenuwen afsterven. Hooguit dat er gewenning ontstaat.

Verder vind ik het laf dat je niet ingaat op de inhoudelijke dingen die ik zei. Minder kans op HIV, hygienischer etc.
Heeft niets te maken met mijn straat, wel alles met mijn ervaring.

Hoeveel ervaring heb jij? Of ben je onbesneden? Want dan begrijp ik je onzekerheid en onbegrip.

Edit: herschreven.

[ Bericht 10% gewijzigd door santax op 17-03-2007 06:03:24 ]
  zaterdag 17 maart 2007 @ 06:06:20 #116
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_47360598
Wees content met hoe je geschapen bent, dat is alles.

Besnijdenis is door de mens verzonnen, met alle drogredenen die daar omheen hangen. M.a.w. bullshit, nutteloos, verloochening van de evolutie, zelfde straat als facelifts, botox, kutlifts en al dat soort onzin.
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
pi_47360601
Heb jij mijn bericht wel gelezen eigenlijk? Nee he?
  zaterdag 17 maart 2007 @ 06:09:13 #118
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_47360602
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 05:56 schreef santax het volgende:
Hoeveel ervaring heb jij? Of ben je onbesneden? Want dan begrijp ik je onzekerheid en onbegrip.
Edit: herschreven.
Ik ben onbesneden, en voor besnijdenis zal ik nooit een reden zien, puur vanuit filosofisch oogpunt. Het is quatsch. Mocht ik sterven aan mijn onbesneden lul, laat ik het onsubtiel brengen, so be it. Basta.
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
pi_47360606
Ik zal de highlights eruit halen voor je.

Ik ben besneden vanwege een operatie die ik na een bijzonder ongelukkige val tijdens mijn jonge jaren waarbij mijn plasbuis stuk raakte, moest ondergaan...

Het was dat, of amputeren, of een ontsteking waaraan ik waarschijnlijk zou zijn overleden....
En verder vind ik besnijden echt geen ingreep in de evolutie. Sterker nog, het beschermt je tegen HIV. Het maakt het schoonmaken makkelijker. Daarmee verklein je kansen op ziektes en vergroot je kansen op overleven, en evolueren.
pi_47360608
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 06:09 schreef Luukzor het volgende:

[..]

Ik ben onbesneden, en voor besnijdenis zal ik nooit een reden zien, puur vanuit filosofisch oogpunt. Het is quatsch. Mocht ik sterven aan mijn onbesneden lul, laat ik het onsubtiel brengen, so be it. Basta.
Hmmz, je bent geen lid van Jehova, want je hebt een pc en gebruikt hem.
Dus ik zou zeggen, val eens met je zaakje op de punt van een tafel. Plas 2 dagen bloed. Daarna spreken we elkaar nogeens. En dan hoor ik graag welke optie je gekozen hebt
  zaterdag 17 maart 2007 @ 06:20:51 #121
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_47360614
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 06:11 schreef santax het volgende:
Ik zal de highlights eruit halen voor je.

Ik ben besneden vanwege een operatie die ik na een bijzonder ongelukkige val tijdens mijn jonge jaren waarbij mijn plasbuis stuk raakte, moest ondergaan...

Het was dat, of amputeren, of een ontsteking waarin ik waarschijnlijk zou zijn overleden....
En verder vind ik besnijden echt geen ingreep in de evolutie. Sterker nog, het beschermt je tegen HIV. Het maakt het schoonmaken makkelijker. Daarmee verklein je kansen op ziektes en vergroot je kansen op overleven, en evolueren.
Ok, ik begrijp dat het in jouw geval een noodzaak is geweest. Toch ben ik van mening dat mits er geen noodzaak is er geen goede reden voor zo'n ingreep is. Minder kans op HIV is gelul. Dat is het type symptoombestrijding waar niemand mee gebaat is. Beter zoeken we daarvoor een oplossing. Noem het conservatief, alles wat we veranderen aan hoe we geboren zijn is belachelijk, tenzij er een medische noodzaak aan ten grondslag ligt. We begrijpen nog niet eens de helft van hoe het leven in elkaar steekt, dus sleutelen aan ons ontwerp is gekkenwerk.
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
  zaterdag 17 maart 2007 @ 06:22:41 #122
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_47360616
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 06:13 schreef santax het volgende:
Hmmz, je bent geen lid van Jehova, want je hebt een pc en gebruikt hem.
Dus ik zou zeggen, val eens met je zaakje op de punt van een tafel. Plas 2 dagen bloed. Daarna spreken we elkaar nogeens. En dan hoor ik graag welke optie je gekozen hebt
Ik zeg vanuit filosofisch oogpunt. Dat heeft niks met jehova;s te maken, dat is door "het boek" opgelegd.
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
pi_47360640
Mja nietzsche was ook een filosoof...

Wat me wel echt stoort is dat jij het FEIT, want dat is het inmiddels na diverse grootschalige onderzoeken, dat het je minder kans geeft op HIV als 'gelul' *insert random joke here* afdoet. Want dat is dus echt geen gelul. Staat gewoon vast. Het is ook zeker geen symptoonbestrijding, maar net zoals een condoom de kans verminderd op infectie, doet besnijden dat ook. Symptoonbestrijding is iets heel anders. Symptoonbestrijding zijn de HIV remmers. Die stellen het uit, maar voorkomen de besmetting niet. Symptoonbestrijding is immers pas mogelijk nadat de besmetting al heeft plaatstgevonden. Je hebt recht op je eigen mening. Ik vind het fijn voor je dat je die hebt. Er zijn tegenwoordig al zoveel mensen zonder eigen mening... Maar ik vind het raar dat je tegen besnijden bent. Ik vind je punten ook opmerkelijk te noemen. Dat je zegt, Joden zouden niet standaard moeten besnijden, vooruit. Kan ik het mee eens zijn. Omdat de achterliggende gedachte daar een Gelovige gedachte is.

Maar in principe, in een Nederland waar in 1 op de 4 mensen een SOA heeft. Waarin afrika een evengroot percentage HIV besmettingen zijn, waarin is aangetoond dat een besnijdenis de kans op HIV tijdens een grootschalig onderzoek met 65%(!!!!!) vermindert.... dan is dat alleen al een hele goede rede om het te doen. En zou verdere motivatie om besneden te worden niet meer nodig moeten zijn. We enten ons immers ook in tegen TBC en polio etc.

1 linkje, als je effe de moeite doet om te googlen vind je er veel meer.

http://www.hivnet.org/OverHivEnAids/Medisch/besnijdenis.html

(dit is een interessante link trouwens, sla hem niet zomaar over, en ja, het is objectief, ook de nadelen komen aan het licht, en er komen punten in voor waardoor je zou kunnen stellen dat het nog beter onderzocht moet worden. )
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:34:37 #124
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_47368077
Hmm over dat HIV verhaal...

Er zijn goede en redelijk effectieve medicijnen die ervoor kunnen zorgen dat met HIV besmette moeders het virus niet op hun kinderen overbrengen. Waarom wordt dat niet grootschalig toegepast?? Dan zou het een kwestie van een aantal generaties zijn voordat HIV verleden tijd is.

Overigens ben ik niet TEGEN besnijdenis, als daarvoor een medische noodzaak is of zelfs als de kans op infectie met HIV daardoor wordt verminderd. Wel ben ik tegen als het om cosmetische of godsdienstige redenen gebeurt.

Maar ach, verder moet iedereen lekker zelf weten wat ie aan z'n jongeheer laat versnijden. Het blijft een persoonlijke aangelegenheid, en wat ik vind is daarbij niet zo belangrijk.
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
pi_47390506
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:

[..]

Beetje rare reactie.
Waarom, omdat iemand eens een keer hardop tegen de onzin durft in te gaan? Ik word er een beetje naar van, dat iedereen maar blindelings elkaar napapegaait, zonder de FEITEN te kennen. Feiten, niet wat je buurman ook roept of wat je in de Telegraaf leest.

1) weet ik niet, kan ik niet op commenteren
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:

[..]
2) incorrect.
Based on??? Je leest zo vaak hetzelfde argument: Ik ben besneden, hoef geen moeite te doen om de boel schoon te houden, heb geen last van smegma. Mijn simpele conclusie: je weet niet wat "schoon" is, dus. (schoon als synoniem voor hygienisch) Ten eerste hebben lang niet alle onbesbneden mannen smegma, maar belangrijker nog, een besneden penis heeft een veel breder spectrum aan lichaamsvreemde micro-organismen dan een niet-besneden penis. Logisch, want de voorhuid maakt een afscheiding aan (geen smegma) die een sterk anti-bacteriele werking heeft.
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:

[..]
3) incorrect. Hoewel het lastiger aftrekken is zonder. Maar dat is niet de rede dat er tegenwoordig besnijdissen plaatsvinden I
Dan lees je dus niet goed, want ik zei dat de toename vanaf 1900 kwam omdat ze zo masturbatie probeerden te verhinderen. Ik zei niet dat het ze gelukt is. En mijn statement is wederom gewoon een historisch feit, dat je na kan zoeken.
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:

[..]
4) Incorrect.
Sommige mannen zeggen, minder te voelen van de sex, andere zeggen juist meer te voelen. Dat laatste is opzich logisch. De meeste zenuwen liggen in de eikel. Die worden dus blootgesteld. Er treedt wel gewenning op. Waardoor sommige mannen langer kunnen neuken zonder klaar te komen. Dat is geen voor- of nadeel. Het is gewoon anders. Voor de vrouw zal enige tijd langer dan 2 minuten wellicht prettig zijn. Ik ben geen vrouw, dus uitsluitsel daarover heb ik niet.
En wederom, het gaat om feiten. Men beweert vaak dat besnijdenis een dikkere huid oplevert, maar de meeste biologen hebben wel eens een coupe gezien van zowel een besneden als een onbesneden penis, en die kunnen je gewoon bevestigen: de uiteinden van de zenuwen sterven af, en het slijnvlies verhardt.
En mensen die beide soorten penis "bewerkt" hebben, en een beetje verder gaan dan hun eigen seksualiteit, zullen beamen: een besneden eikel is een "rubberen dop". Maar natuurlijk zullen mannen, die eerder nooit in staat waren hun eikel te ontbloten, vinden dat ze meer voelen - logisch. Maar daarvoor hadden ze niet besneden hoeven worden.
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:

[..]

Geen vieze randjes onder je voorhuid, geen stank
Ten eerste is dat niet op feiten gestoeld, maar ten tweede papegaai je nu gewoon weer de rest na, want je gaf zelf al aan: je was 7. Dus spreek je niet uit ervaring. Ik heb beide meegemaakt (ervaren), en van de geur van een besneden penis na een dag in een onderbroek word je niet blij - anders dan een onbesneden penis, maar ook geen bouquet rozen.
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:

[..]

Edit: bijkomend voordeel, veel minder kans op HIV besmetting. Daaruit zou je kunnen constateren dat er ook veel minder kans is op andere SOA"s die middels penetratie overgedragen worden, maar dat is helaas nog niet onderzocht.
Ah ja, de HIV card.... het leuke is, dat dat verband alleen gevonden is in Afrika - en nog steeds discutabel, want er zit een religie-factor bij. Elders vind je een neutraal, of zelfs positief effect. Maar maakt niet uit: veel plezier met de besneden piemel zonder condoom, ik doe liever niet aan Russisch roulette. Bovendien wil een verminderde (NIET: STERK verminderde) kans niet zeggen dat je het niet krijgt. En die andere SOA's, daar is wel degelijk onderzoek over gedaan, alleen bevalt het de Amerikanen niet zo. Voor de meeste bacteriele infecties geldt, dat ze vaker bij besneden dan onbesneden mannen voorkomen.
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:

[..]


Neuken iemand?
liever niet.

Maar ik zou snel zijn, want er is ook aangetoond dat de meeste besneden mannen op latere leeftijd impotent worden.

Het rare van dit soort reacties is, dat je eigenlijk alleen leert hoe de geest van de man werkt. An sich kan een man natuurlijk functioneren zonder voorhuid, maar het is, voorzichtig uitgedrukt, belachelijk om te roepen dat de natuurlijke staat "minder" is, of alleen nadelen kent. ALs dat zo was geweest, hadden we allang geen voorhuid meer gehad. Terwijl je ziet dat de genetische afwijking, waarbij mannen op volwassen leeftijd een te korte voorhuid hebben, heel snel uitsterft.
Who needs a lover that can't be a friend?
pi_47390520
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 06:56 schreef santax het volgende:
Mja nietzsche was ook een filosoof...

Wat me wel echt stoort is dat jij het FEIT, want dat is het inmiddels na diverse grootschalige onderzoeken, dat het je minder kans geeft op HIV als 'gelul' *insert random joke here* afdoet. Want dat is dus echt geen gelul. Staat gewoon vast. Het is ook zeker geen symptoonbestrijding, maar net zoals een condoom de kans verminderd op infectie, doet besnijden dat ook. Symptoonbestrijding is iets heel anders. Symptoonbestrijding zijn de HIV remmers. Die stellen het uit, maar voorkomen de besmetting niet. Symptoonbestrijding is immers pas mogelijk nadat de besmetting al heeft plaatstgevonden. Je hebt recht op je eigen mening. Ik vind het fijn voor je dat je die hebt. Er zijn tegenwoordig al zoveel mensen zonder eigen mening... Maar ik vind het raar dat je tegen besnijden bent. Ik vind je punten ook opmerkelijk te noemen. Dat je zegt, Joden zouden niet standaard moeten besnijden, vooruit. Kan ik het mee eens zijn. Omdat de achterliggende gedachte daar een Gelovige gedachte is.

Maar in principe, in een Nederland waar in 1 op de 4 mensen een SOA heeft. Waarin afrika een evengroot percentage HIV besmettingen zijn, waarin is aangetoond dat een besnijdenis de kans op HIV tijdens een grootschalig onderzoek met 65%(!!!!!) vermindert.... dan is dat alleen al een hele goede rede om het te doen. En zou verdere motivatie om besneden te worden niet meer nodig moeten zijn. We enten ons immers ook in tegen TBC en polio etc.

1 linkje, als je effe de moeite doet om te googlen vind je er veel meer.

http://www.hivnet.org/OverHivEnAids/Medisch/besnijdenis.html

(dit is een interessante link trouwens, sla hem niet zomaar over, en ja, het is objectief, ook de nadelen komen aan het licht, en er komen punten in voor waardoor je zou kunnen stellen dat het nog beter onderzocht moet worden. )
Het enige wat eraan grappig is, en dat zie je op dit soort fora vaker, is de behoefte van mannen om hun keuzes te staven, en daarbij meteen in het offensief gaan. Eerst geef je aan dat een circumcisie bij jou medisch nodig was. Soi, verder geen commentaar. Als je necrose aan een been hebt, en dat wordt geamputeerd, heb ik daar ook niks over te zeggen. Neemt niet weg, dat je wel ingrijpt in een functie van het menselijk lichaam.

Seksualiteit is voor de soort "mens" heel belangrijk. Wij (mannen) zijn erop "gebouwd" om veel en vaak klaar te komen, zowel met als zonder partner. STerker nog, als we niet vaak klaar komen (met een ander EN met onszelf) worden we ziek (prostaatkanker, balkanker - toevallig ook doodsoorzaken nr.1 bij mannen).

Dus religieuze dogmata ten spijt, moet je heel voorzichtig zijn met ingrijpen in de seksualiteit. Iedereen die wel eens "geweest" is met zowel besneden als onbesneden mannen, weet dat je een hele dimensie aan seksualiteit mist.

En dan dat HIV verhaal. Het FEIT is niet zo'n feit. de correlatie tussen besneden en minder kans op HIV is nooit gevonden buiten Afrika. (In Frankrijk vonden ze juist een GROTERE kans op HIV-besmetting, en in Nederland trouwens ook) De eerste studie in Afrika vond overigens geen correlatie tussen circumcisie en HIV, maar RELIGIE en HIV. Daarnaast lopen de "verminderde kansen op besmetting" (NIET: geen besmetting) drastisch uiteen:één studie (van 1 jaar) vond 65%, maar andere veel minder.

Een vaccinatie biedt bijna 100% bescherming, net zoals een condoom. Een besnijdenis, niet - zelfs al ga ik mee met je cijfers, dan nog heb je na 2 jaar risicovol gedrag, dezelfde kans op besmetting. Wat we moeten doen om HIV-besmetting te voorkomen, is onze truttigheid en calvinistishe bekrompenheid eindelijk een keer kwijtraken, en helder en duidelijk uitleggen hoe een en ander zit, en als we willen dat condooms gebruikt worden, daar op een heldere, leuke en sexy manier mee omgaan. Maar dat komt er niet door, vanwege de kerk, en onze victoriaanse overheersers (de amerikanen)

Begrijp me goed, ik kraak je niet af. Maar je a posteriori verklaringen voor je huidige situatie (niet alleen jij, je ziet het vaker hier) hebben niks te maken met feiten, je probeert alleen jezelf te verdedigen.
Who needs a lover that can't be a friend?
pi_47413049
besneden

[ Bericht 62% gewijzigd door motorbloempje op 19-03-2007 07:53:03 ]
Ja doei.
pi_47413166
besneden heb ik hier aanwezig
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 19 maart 2007 @ 07:06:21 #129
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_47424006
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 05:27 schreef heal_the_pain het volgende:

[..]


[..]

Geestig toch, dat de geamputeerden altijd oh-zo-stellig roepen hoe geweldig het wel niet is. Als je ze echter prive counselt, hoor je een heel ander verhaal.

Maar goed, zullen we het sprookje nog maar eens doorbreken?
1) een voorhuid is geen huid maar een orgaan
2) een besneden penis is eerder MINDER dan meer hygienisch
3) de opkomst van besnijdenis sedert 1900 heeft alleen met het voorkomen van masturbatie te maken
4) besneden mannen hebben geen eelt, ze hebben meer afgestorven zenuwuiteinden, en een afgestorven slijmvlies.

En waarom lees je nooit (ook bewezen' dat de meeste besneden mannen later impotent worden, en er iig een veel grotere kans op hebben?
Ik zie je verderop nog veel uitgebreidere reacties geven.... maareh, je hebt mij uit de context gequote.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_47424030
Is hier serieus een pro en con discussie gaande over wie een betere lul model heeft?
A little bit hateful
pi_47456534
Dames die beide al hebben gemelkt zouden hier eens hun mening moeten geven Ze zijn immer de ervaringsdeskundigen.
  maandag 19 maart 2007 @ 23:20:04 #132
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47456846
Beiden gehad, prefereer besneden, ietwat minder gevoelig, geilere betere seks.
Whatever I want.
pi_47457660
het is bijna volgeboekt
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_47461210
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:20 schreef PeRi het volgende:
Beiden gehad, prefereer besneden, ietwat minder gevoelig, geilere betere seks.
Tegelijkertijd?
A little bit hateful
pi_47698882
Deze voormiddag ben ik bij de uroloog geweest.

Ik mocht kiezen tussen

- A: mn 'toompje' doorknippen, en een klein sneetje in mn voorhuid, waardoor ik precies 2 lapjes zou hebben.
- B: een gedeeltelijke besnijdenis, waarbij mn eikel 3/4 bloot zal komen te liggen.

Ik heb dus overduidelijk voor B gekozen.
Ik moet vrijdag 13 april gaan, en kmoet om 9u binnen, en tegen 18u ga ik terug buiten mogen.
Ik zal verdoofd worden met een epidurale.
En volgens de dokter zal ik 6 tot 8 weken 'pijn' hebben in mn eikel (tot het slijmvlies of zo in orde is)


Raar om te zeggen misschien, maar ik kijk er enorm naar uit, erna kan ik weer volop seksen zonder pijn
pi_47699565
Veel plezier alvast met je mooie gladde, pijnloze eikel
En sterkte die weken dat het nog moet genezen.
pi_47699577
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:34 schreef erodome het volgende:
Voorkeur voor de besneden versie, ziet er gewoon wat mooier uit, maar geen enkel bezwaar als het niet zo is, maakt niet zoveel uit...
dito
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:33:24 #138
80512 El_Bartos
ghans tholl enzo
pi_47703529
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:36 schreef Wafelijzertje het volgende:
Deze voormiddag ben ik bij de uroloog geweest.

Ik mocht kiezen tussen

- A: mn 'toompje' doorknippen, en een klein sneetje in mn voorhuid, waardoor ik precies 2 lapjes zou hebben.
- B: een gedeeltelijke besnijdenis, waarbij mn eikel 3/4 bloot zal komen te liggen.

Ik heb dus overduidelijk voor B gekozen.
Ik moet vrijdag 13 april gaan, en kmoet om 9u binnen, en tegen 18u ga ik terug buiten mogen.
Ik zal verdoofd worden met een epidurale.
En volgens de dokter zal ik 6 tot 8 weken 'pijn' hebben in mn eikel (tot het slijmvlies of zo in orde is)


Raar om te zeggen misschien, maar ik kijk er enorm naar uit, erna kan ik weer volop seksen zonder pijn
Succes
--|||<> [BAG] <>|||--
--|||<> KLIK HIER NIET (of toch) <>|||--
pi_47705403
quote:
Op maandag 5 maart 2007 00:57 schreef Wafelijzertje het volgende:
Ik kan wel genieten van seks, maar tot het 'te ver' gaat e.

En ik weet dat de dokter er normaal mee omgaat, maar ik krijg gewoon niet genoeg moed bij elkaar om ernaartoe te stappen. (en bijkomend probleem is da ik op kot zit)
Ik ga je nu iets vertellen, dat vind je niet leuk, maar dit is wat ik moest doen van de dokter, ik had dat dus ook, kreeg um niet over me eikel heen, toen zei de dokter, dan moet je een keer keihard naar beneden trekken. Dat heb ik dus gedaan , super gevoelig, maar daarna ging die er veel makkelijker overheen en nu heb ik nergens geen last meer van.

Persoonlijk lijkt me de sex minder lekker als je besneden bent, want het vel wat over je eikel heen trekt is best prettig eigenlijk.
pi_47794542
was je zo geschrokken dat je niet meer reageert?
pi_47802104
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:32 schreef bigore het volgende:

[..]

Ik ga je nu iets vertellen, dat vind je niet leuk, maar dit is wat ik moest doen van de dokter, ik had dat dus ook, kreeg um niet over me eikel heen, toen zei de dokter, dan moet je een keer keihard naar beneden trekken. Dat heb ik dus gedaan , super gevoelig, maar daarna ging die er veel makkelijker overheen en nu heb ik nergens geen last meer van.

Persoonlijk lijkt me de sex minder lekker als je besneden bent, want het vel wat over je eikel heen trekt is best prettig eigenlijk.
Dat zeg je tegen iemand waarvan de dokter al gezien heeft dat ie een te kort toompje heeft.

*Trek! *Rats! Bloed
A little bit hateful
pi_47810638
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:32 schreef bigore het volgende:

[..]

Ik ga je nu iets vertellen, dat vind je niet leuk, maar dit is wat ik moest doen van de dokter, ik had dat dus ook, kreeg um niet over me eikel heen, toen zei de dokter, dan moet je een keer keihard naar beneden trekken. Dat heb ik dus gedaan , super gevoelig, maar daarna ging die er veel makkelijker overheen en nu heb ik nergens geen last meer van.

Persoonlijk lijkt me de sex minder lekker als je besneden bent, want het vel wat over je eikel heen trekt is best prettig eigenlijk.
Ik heb dit al eens voorgehad, tijdens de seks, dat mn toompje gescheurd was... Maar ik vind me laten besnijden tot veiliger dan er zelf eens zwaar aan te trekken...
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:53:36 #143
154841 Xankot
en zo is het maar net....
pi_47826763
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 16:04 schreef Concordsky het volgende:

[..]

we houden er niet van als je tijdens het pijpen geinige dingen mee doet
gewoon in je mond steken en zuigen kreng! en de ballen likken natuurlijk
Wat nou "we" houden er niet van!.....spreek voor jezelf a.u.b., geinige dingen vind ik WEL leuk
"Wie het laatst lacht, heeft misschien geen gevoel voor humor."
  vrijdag 30 maart 2007 @ 13:03:03 #144
168752 Carolyne1575
Rookworst zonder R is ookworst
pi_47827078
Onbesneden trekt lekkerder
Creationists eagerly seek a gap in present-day knowledge or understanding. If an apparent gap is found, it is assumed that God, by default, must fill it
pi_47853309
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:53 schreef Xankot het volgende:

[..]

Wat nou "we" houden er niet van!.....spreek voor jezelf a.u.b., geinige dingen vind ik WEL leuk
idd


zolang geinig niet omslaat in pijnig mag alles
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 03:50:39 #146
84524 Morwen
I got life
pi_47853328
Beide gehad en ik vind besneden lekkerder, lekker bloot, geiler en schoner
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_48064633
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:43 schreef Wafelijzertje het volgende:

[..]

Ik heb dit al eens voorgehad, tijdens de seks, dat mn toompje gescheurd was... Maar ik vind me laten besnijden tot veiliger dan er zelf eens zwaar aan te trekken...
Bij mij is het tijdens het vrijen ook al eens gedeeltelijk gescheurd geweest... Dat heeft me toch meer doen beseffen dat het echtwel nodig was om er professionele hulp bij te roepen...

Alleja, nog een weekje en het is zover...
pi_48068369
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:17 schreef Wafelijzertje het volgende:

[..]

Bij mij is het tijdens het vrijen ook al eens gedeeltelijk gescheurd geweest... Dat heeft me toch meer doen beseffen dat het echtwel nodig was om er professionele hulp bij te roepen...

Alleja, nog een weekje en het is zover...
ik eis een fotoreportage
A little bit hateful
pi_48069886
Dames, liever een besneden of een onbesneden lul?


doet mij maar een besneden svp, inpakken hoeft niet
  vrijdag 6 april 2007 @ 18:22:45 #150
158992 nihilist
well, that\\\'s a bummer
pi_48086577
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:51 schreef l3laster het volgende:
welke mafkees gaat zijn lul nu besnijden... ja die moslims idd maar die sporen zo ie zo al niet...
Je zou last kunnen krijgen van een zogenoemde spaanse kraag.

Dan wil je heel graag je penis laten besnijden.
Deek da was pas unne goeie kloot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')