Hèhè... Waarom heb je niet even SC toegevoegd in de TT?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
en weer verder.
Is niet nodig we weten wel waar het over gaat met alleen dat nummerquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:14 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hèhè... Waarom heb je niet even SC toegevoegd in de TT?
Objectieve peiling.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:03 schreef Puzzelaar het volgende:
95% gelooft dat de klusjesman het heeft gedaan
5% weet het niet
bron: Maurice de Hond, peil.nl
Hangen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:03 schreef Puzzelaar het volgende:
95% gelooft dat de klusjesman het heeft gedaan
5% weet het niet
bron: Maurice de Hond, peil.nl
Als we nou eens afspraken dat we wat minder gelul op papier genereerdenquote:
Milieubureau: CO2-doelstelling kabinet niet realistisch
Van onze verslaggeefster
AMSTERDAM - Het streven van het kabinet om de uitstoot van CO2 in 2020 te beperken met 30 procent, kan alleen bereikt worden door middel van ingrijpende technologische veranderingen en verandering van het gedrag van burgers en bedrijven. Om de ambitieuze milieudoelstellingen in het regeerakkoord te realiseren, is een maatschappelijke trendbreuk nodig. Dit zegt het Milieu- en Natuurplanbureau (MNP), dat afgelopen vrijdag van het kabinet de opdracht kreeg het akkoord door te rekenen op kosteneffectiviteit.
De jaarlijkse maatschappelijke kosten van het huidige voorstel bedragen in 2020 naar schatting 8 tot 9 miljard euro. Deze kosten kunnen gehalveerd worden als het kabinet minder inzet op duurzame energie en energiebesparing en als er meer gedaan wordt aan CO2-opslag en het verminderen van de uitstoot van broeikasgassen als methaan en lachgas.
Energiebesparing
De in het regeerakkoord toegezegde extra 500 miljoen voor milieubeleid zijn alleen toereikend als ook burgers en bedrijven investeren. Ook moeten extra emissierechten in het buitenland worden gekocht. Bovendien moet de geplande jaarlijkse energiebesparing van 2 procent worden bijgesteld naar 1,8 procent. Naar verhouding dure maatregelen, zoals het vervangen van alle verouderde koelkasten en vriezers door energiezuiniger exemplaren, kunnen zo worden vermeden.
Het kabinet kiest terecht voor een actieve rol van Nederland in Europa, aldus het MNP. Een nieuwe balans tussen economie en ecologie kan uitsluitend in Europees verband worden gerealiseerd.
Effect vliegheffing gering
Een extra belasting op vliegtickets levert amper milieuwinst op. Nederlanders pakken wellicht minder vaak het vliegtuig, maar het aantal passagiers dat op Schiphol overstapt, zal volgens het MNP blijven groeien. Ook het vrachtvervoer neemt toe. ‘Het effect op de CO2-uitstoot van de luchtvaart is hierdoor marginaal.’ De Tweede Kamer wilde voor het debat van donderdag met het nieuwe kabinet inzicht in de haalbaarheid van de milieudoelen van Balkenende-4.
Rekeningrijden
Het planbureau ziet wel milieuwinst in de plannen voor versnelde invoering van rekeningrijden. Het autogebruik kan daardoor met 10 tot 15 procent zijn afgenomen in 2020. Een verfijning van de kilometerprijs - hoe schoner de auto, hoe lager de heffing - kan extra profijt opleveren.
Op die miljardenkosten kan volgens het MNP aanzienlijk worden bezuinigd (tot 4,6 miljard), als de streefplafonds worden verlaagd tot 1,8 procent energiebesparing en 16 procent duurzame energie.
Beperkte groei Schiphol
Volgens het MNP zullen verder de mogelijkheden van Schiphol om door te groeien beperkt zijn. Het kabinet wil Schiphol de ruimte geven binnen de bestaande milieu- en geluidseisen, waarbij verderaf gelegen huizen beter geïsoleerd moeten worden. Volgens het planbureau is zo'n drieslag niet mogelijk.
Volgens projectleidster Annemarie van Wezel moet het regeerakkoord ingevuld worden. ‘Wat ontbreekt zijn de handen en voeten. Daar heeft het kabinet nog tijd voor nodig. Het pakket wordt de komende honderd dagen uitgewerkt in overleg met maatschappelijke organisaties. Maar het regeerakkoord is in elk geval een goed begin.’
Als dat beleidsprogramma, compleet met concrete maatregelen, instrumenten en precieze financiering, gereed is, zal het MNP een definitieve doorrekening maken.
Kritiek oppositie
GroenLinks vindt dat het nieuwe kabinet ‘zich ten onrechte een groen imago heeft aangemeten’. Fractievoorzitter Femke Halsema zegt naar aanleiding van het MNP-rapport dat meer milieumaatregelen nodig zijn en dat geïnvesteerd moet worden in beter openbaar vervoer.
Halsema noemt de 500 miljoen euro die wordt uitgetrokken voor milieubeleid ‘ontoereikend’ en wijst erop dat volgens het MNP aanvullende maatregelen nodig zijn om de doelstellingen van het kabinet te halen.
De GroenLinks-leider zal donderdag in het debat aanvoeren dat de groei van de mobiliteit op gespannen voet staat met de volksgezondheid.
*noteertquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als we nou eens afspraken dat we wat minder gelul op papier genereerden![]()
Artistieke vrijheden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:14 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hèhè... Waarom heb je niet even SC toegevoegd in de TT?
quote:Warmste winter ooit
Uitgegeven: 28 februari 2007 09:57
Laatst gewijzigd: 28 februari 2007 12:32
DE BILT - De winter van 2006-2007 was de warmste sinds in 1706 met metingen is begonnen. Dat heeft een woordvoerder van het KNMI woensdag gezegd.
De gemiddelde temperatuur lag deze winter op 6,5 graden. Normaal ligt de gemiddelde temperatuur in de wintermaanden op 3,3 graden. Het KNMI mat op 15 dagen vorst, het gemiddelde is 38 dagen. Het jaar 2006 was ook al het warmste jaar sinds het begin van de metingen.
Woensdag is de laatste dag van de meteorologische winter. De gemiddelde wintertemperatuur op het noordelijk halfrond wordt berekend over de maanden december, januari en februari. De astronomische winter eindigt op 21 maart.
Warme zuidwestenwind
Oorzaak van het aanhoudend te warme weer ligt volgens het KNMI in een warme zuidwestenwind. Ook de grote hoeveelheid bewolking en de wereldwijde opwarming van de aarde dragen bij aan de weerrecords.
Op basis van het zachte weer van afgelopen jaar wordt uitgegaan van een voortzetting van het warme weer en van een warme lente.
Duitsland
Ook in Duitsland was deze winter de warmste ooit, gemiddeld lag de temperatuur 4,1 graden hoger dan het langjarige gemiddelde.
Op het Duitse Noordzee-eiland Helgoland was het deze winter net zo mild als in het Zuid-Franse Marseille. De Duitse meteorologische dienst DWD noemde als oorzaak vooral de aanhoudende zuidwestelijke en westelijke stromingen
Er is nu een fijne griepgolf bezigquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:29 schreef Monidique het volgende:
Er gingen minder mensen dood. Later dit jaar dus des te meer.
Dat is twee x eindelijk......Zware baan Napalm?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef Napalm het volgende:
Eindelijk een relaxt dagje. Eindelijk.
A. Hazes.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:00 schreef kLowJow het volgende:
Broodroofmoord.
http://edition.cnn.com/20(...)geon.reut/index.htmlquote:Scientists in eastern China say they have succeeded in controlling the flight of pigeons with micro electrodes planted in their brains, state media reported on Tuesday.
Scientists at the Robot Engineering Technology Research Centre at Shandong University of Science and Technology said their electrodes could command them to fly right or left or up or down, Xinhua news agency said.
Het is echt een waardeloos tijdschrift, ja. Deze of volgende week ligt-ie weer in de bus,quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:44 schreef Ryan3 het volgende:
Zoek uit in wat voor auto's ze zelf rijden, Claudia!
Dat zal ze leren.
Van je vader of van jou?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is echt een waardeloos tijdschrift, ja. Deze of volgende week ligt-ie weer in de bus,.
Tuurlijk daar hebben ze eventueel wel een punt. Maar om daarmee het hele verhaal maar als onzin af te doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:02 schreef Ryan3 het volgende:
Toch vraag ik me trouwens af of dit soort argumenten in alle gevallen ondeugdelijk is hoor. In feite wijzen ze alleen op de inconsistentie tussen zeggen en doen.
In welke gevallen is het geoorloofd jouw thuiswonerschap ter sprake te brengen? Irak?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:03 schreef Monidique het volgende:
De deugdelijkheid van de argumenten hangt af van de stelling waarop ze betrekking hebben.
Niks mis met zo'n artikel. Eenvoudige edoch effectieve journalistiek. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:37 schreef Monidique het volgende:
Vraag: [12:28] <Dominique_> Hoelang zal het duren voor Elsevier met het grote nieuws komt dat Al Gore een hypocriet is?
Antwoord: Eén uur en twaalf minuten.
Dat klopt idd, bovendien kun je wachten op dit argument. Wordt gebruikt bij Bos (kinderen naar witte school), Rosenmüller (multimiljonair, witte school), Spijkerman (voor veel geld naar Talpa), van Dam (met z'n salaris destijds bij de Vara! en zijn buitenhuisje), Halsema (met haar rokende Mercedes break uit 1979 of zo).quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tuurlijk daar hebben ze eventueel wel een punt. Maar om daarmee het hele verhaal maar als onzin af te doen.
Eenvoudig en effectief, dat misschien wel, ja. Journalistiek en Elsevier? Ik vind dat een discutabele combinatie. Het is gewoon een kinderachtige, persoonlijke aanval, waarschijnlijk uit gebrek aan wetenschappelijke weerlegging.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:11 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Niks mis met zo'n artikel. Eenvoudige edoch effectieve journalistiek. Zoals het hoort.
Een open deur?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:10 schreef speknek het volgende:
Zo in de afrondende fase van mijn afstudeeronderzoek voel ik me bijzonder aangetrokken tot deze TT.
0900-9099 oid.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:13 schreef Apropos het volgende:
Die Boulahrouz heeft wel de lelijkste Bentley gekozen die er is, zeg.
En waar doet 'ie het van?
Stok vinden en slaan inderdaad.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat klopt idd, bovendien kun je wachten op dit argument. Wordt gebruikt bij Bos (kinderen naar witte school), Rosenmüller (multimiljonair, witte school), Spijkerman (voor veel geld naar Talpa), van Dam (met z'n salaris destijds bij de Vara! en zijn buitenhuisje), Halsema (met haar rokende Mercedes break uit 1979 of zo).
Tsja, ik ben hier niet degene die dat boekie leest. Ik lees sowieso geen opiniebladen. Maar als artikel in een opinieblad valt er niks op aan te merken. Gewoon journalistiek zoals journalistiek bedoeld is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Eenvoudig en effectief, dat misschien wel, ja. Journalistiek en Elsevier? Ik vind dat een discutabele combinatie. Het is gewoon een kinderachtige, persoonlijke aanval, waarschijnlijk uit gebrek aan wetenschappelijke weerlegging.
quote:According to the author, he was imprisoned for criticizing the Soviet government in a letter that he wrote to a friend. But his story is not believable to me. I'm sure there is something that he isn't telling us.
He also complains a lot about the unpleasant conditions in prison.
Newsflash: Prison isn't supposed to be fun. People who are in prison should do their time and not complain about it.
Liever een consequente massamoordenaar dan een hypocriete boomknuffelaar?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tsja, ik ben hier niet degene die dat boekie leest. Ik lees sowieso geen opiniebladen. Maar als artikel in een opinieblad valt er niks op aan te merken. Gewoon journalistiek zoals journalistiek bedoeld is.
En wat die wetenschappelijke weerlegging betreft, daar moeten journalisten het sowieso niet van hebben. Zij hebben geen verstand van wetenschap en blaten hooguit een wetenschapper na. Bovendien gaat het er hiet niet om het door Al Gore gestelde te weerleggen, maar om het aantonen van de inmiddels welbekende hypocrisie onder zijn volgelingen.
Ik moet de eerste GroenLinks-stemmer die niet hypocriet is nog tegenkomen. Een erger slag mensen bestaat er imho niet.
Ja, ja je legde het eerder al uit idd. Ze hebben geen feeling met het gewone volk meer hè en Marijnissen-stemmers gelukkig nog wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tsja, ik ben hier niet degene die dat boekie leest. Ik lees sowieso geen opiniebladen. Maar als artikel in een opinieblad valt er niks op aan te merken. Gewoon journalistiek zoals journalistiek bedoeld is.
En wat die wetenschappelijke weerlegging betreft, daar moeten journalisten het sowieso niet van hebben. Zij hebben geen verstand van wetenschap en blaten hooguit een wetenschapper na. Bovendien gaat het er hiet niet om het door Al Gore gestelde te weerleggen, maar om het aantonen van de inmiddels welbekende hypocrisie onder zijn volgelingen.
Ik moet de eerste GroenLinks-stemmer die niet hypocriet is nog tegenkomen. Een erger slag mensen bestaat er imho niet.
Als ik een open deur intrapte was het sowieso wel statistisch significant. Nu moet ik trucjes uithalen om het wat te laten lijkenquote:
Precies. Feiten waar mee je aantoont hoe hypocriet die lui zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:11 schreef Ryan3 het volgende:
Dat klopt idd, bovendien kun je wachten op dit argument. Wordt gebruikt bij Bos (kinderen naar witte school), Rosenmüller (multimiljonair, witte school), Spijkerman (voor veel geld naar Talpa), van Dam (met z'n salaris destijds bij de Vara! en zijn buitenhuisje), Halsema (met haar rokende Mercedes break uit 1979 of zo).
Is het politieke spectrum dan zo zwart-wit? Doe eens normaal man.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:28 schreef Monolith het volgende:
Liever een consequente massamoordenaar dan een hypocriete boomknuffelaar?
Jij vindt een "massamoordenaar" het tegenovergestelde van een "bomenknuffelaar"quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Liever een consequente massamoordenaar dan een hypocriete boomknuffelaar?
Holy fuck. Een van de fokkiaanse neocommunistjes?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:28 schreef Apropos het volgende:
Recensie van ''De Goelag Archipel'':
Ik het het niet over tegenstelling. Jij zei toch 'een erger slag mensen ken ik niet'? Dit was een extreem voorbeeld, maar ik vind bijvoorbeeld mensen die mensen met een 'ongewenste mening' hun democratische rechten willen ontnemen nog wel iets erger.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij vindt een "massamoordenaar" het tegenovergestelde van een "bomenknuffelaar"Bomenknuffelaars zijn een duidelijk aanwijsbare en in Nederland alom aanwezige bevolkingsgroep. Hypocriete bomenknuffelaars ook, dat zijn bomenknuffelaars die op GroenLinks stemmen.
De groep massamoordenaars daarentegen is niet duidelijk aanwijsbaar. Sterker nog: óók een hypocriete bomenknuffelaar kan een massamoordenaar zijn. Neem een Volkert van der G, die er toch ook al minimaal 2 op z'n geweten heeft.
Nee, Amazon.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Holy fuck. Een van de fokkiaanse neocommunistjes?
quote:This is a book of the kind of testimonies that pushed the Reagan Revolution into Europe. It's 100% pure reaganaut political propaganda, of the same brand that the neocons sold us on Iraq. It's sweet and silly and full of touching fables. Of course, every event depicted was either totally fabricated or distorted beyond recognition. Now that the USSR has been dismantled, plenty of government archives are now available. Will anyone fact-check this book? No. The wall is down, and there is no further need of it. It served its purpose. There are 66 million lies in this book.
Oh op die manier. Ik ken geen consequente massamoordenaars. Mensen die mensen met een 'ongewenste mening' hun democratische rechten willen ontnemen ken ik ook niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik het het niet over tegenstelling. Jij zei toch 'een erger slag mensen ken ik niet'? Dit was een extreem voorbeeld, maar ik vind bijvoorbeeld mensen die mensen met een 'ongewenste mening' hun democratische rechten willen ontnemen nog wel iets erger.
Echte ouderwetse afgunst, zie ik.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:52 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ik ken geen consequente massamoordenaars. Mensen die mensen met een 'ongewenste mening' hun democratische rechten willen ontnemen ken ik ook niet.
Ik ken wel een flink aantal hypocriete bomenknuffelaars. Hoogopgeleide, bakken met geld inladende, in blanke oases woonachtige, Groen Links stemmende types met een 48" plasmascherm aan de muur.
quote:Gore feels the heat
Al Gore has fashioned himself a lucrative career (and pocketed an Oscar) by reinventing himself as the Jeremiah of the age of global warming. How blissful, then, to learn the inconvenient truth that the Gore house in Nashville, Tennessee, uses over 20 times more energy than the average American home.
That's a lot of electricity. Not only does the former presidential hopeful run his own personal CO2 factory - he also has a predilection for private jets. Mr Gore does, of course, claim to offset his vast carbon output. We should hope he does. But isn't this just another example of a politician telling us to do what he says -not what he does?
As a powerful advocate of the use of fewer natural resources, he should be making more of an effort himself. Otherwise his doom-laden prognostications will be seen as mere hot air.
Afgunstquote:
O, jij bent er zo één als dat familielid van me. Komt-ie daar aangereden met zijn fonkelnieuwe A6 break leasebak, stapt uit in zijn blokjesbroek, werpt zijn golftas eruit en zegt dan: 'ja, ik ben lid van de SP, ja'.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:04 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
AfgunstJij denkt serieus dat ik niet hoogopgeleid ben en geen 48" plasmascherm kan betalen?
Wie is er hier afgunstig?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:06 schreef Ryan3 het volgende:
O, jij bent er zo één als dat familielid van me. Komt-ie daar aangereden met zijn fonkelnieuwe A6 break leasebak, stapt uit in zijn blokjesbroek, werpt zijn golftas eruit
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
![]()
http://www.telegraph.co.u(...)007/02/28/dl2803.xml
Een schande dat een voormalig vice-president van Amerika in een groot huis woont.quote:The Department of Energy lists the average nationwide energy consumption per household as 10,656 kwh and the average consumption per square foot as 13.7 kwh. But for the East South Central region (Tennessee, Kentucky, Alabama, and Mississippi), the average is 15,447 kwh per household and 19.83 kwh per square foot. As you state in your post, Gore’s consumption is 19.43 kwh per square foot, which is less than the average.
Waaruit zou blijken dat ik afgunstig ben? Je kunt moeilijk het argument volhouden dat lemmeb doet tav GroenLinks-stemmers, die bulken van het geld en weten wat goed is voor het gewone volk, terwijl je zegt dat jezelf ook bulkt van het geld en vervolgens blijkt dat ook jij weet wat goed is voor het gewone volk.quote:
Ik heb geen auto, noch een 48" plasmascherm (ik heb niet eens een teevee), en ben ook niet lid van de SP. Maar dat betekent nog niet dat ik geen 48" plasmascherm zou kunnen betalen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, jij bent er zo één als dat familielid van me. Komt-ie daar aangereden met zijn fonkelnieuwe A6 break leasebak, stapt uit in zijn blokjesbroek, werpt zijn golftas eruit en zegt dan: 'ja, ik ben lid van de SP, ja'.
Ja, ik ga wel een logje beginnen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een gejank hier zeg.
Gedraag je s volwassen Ryan.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:13 schreef Woodpecker het volgende:
Wat wordt er hier toch weer heerlijk inhoudelijk gediscussieerd...Da's vaak het probleem met rechts gajes, als ze tegengas krijgen gaan ze schelden omdat ze niet met goede argumenten kunnen komen... Ik ga het nog bijna grappig vinden ook...
![]()
Ga je nu verbruik/oppervlak gebruiken om Gore recht te kletsen? Probeer dat maar elders.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:11 schreef Sidekick het volgende:
Een schande dat een voormalig vice-president van Amerika in een groot huis woont.
Post het linkje maar, sta ik je daar we te woord. (Met proxy uiteraard).quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:19 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, ik ga wel een logje beginnen.
Ik ben ook wel benieuwd. Kunnen we even flink de bloemetjes buitenzetten zonder continu op de vingers gekeken te worden.quote:
Wie willen ze nu overtuigen met dit soort argumenten?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:11 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Een schande dat een voormalig vice-president van Amerika in een groot huis woont.
Iemand die opent met "rechts gajes", en vervolgens gaat klagen over gescheld, heeft absoluut geen punt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:23 schreef Puzzelaar het volgende:
Hij heeft wel een punt. Jullie zijn niet in vorm de laatste tijd.
Het gaat erom dat je zegt dat Groen-Linksers met hun welvaart hypocriet zijn. Ze proberen iedereen hun manier van leven op te leggen, maar hebben geen contact meer met wat leeft onder het het gewone volk, zoals je eerder aangaf. Dat komt door die welvaart, en de oases van overvloed, rust en landelijke wellevendheid waarin zij leven, is je argument steeds weer. Maar wel verdomd, zelf ben je ook een man in bonus, toch? Dan geldt dat argument ook voor jou, lijkt me. Ofwel de welvaart van Groen-Linksers, de hypocrisie die hieruit volgens jou voortvloeit, slaat zomaar terug op je zelf. Andere mogelijkheid is gewoon afgunst. Wat verder niet geeft.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, noch een 48" plasmascherm (ik heb niet eens een teevee), en ben ook niet lid van de SP. Maar dat betekent nog niet dat ik geen 48" plasmascherm zou kunnen betalen.
Ik wil niet vervelend doen, maar met argumenten de meerderheid wil hetzelfde als ik, kom je er niet.quote:
"gajes" ... oeh ... dat moet je wel wegpiepen idd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Iemand die opent met "rechts gajes", en vervolgens gaat klagen over gescheld, heeft absoluut geen punt.
Johndope.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wie willen ze nu overtuigen met dit soort argumenten?
Dat was een garpje hoor heren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd. Kunnen we even flink de bloemetjes buitenzetten zonder continu op de vingers gekeken te worden.
Dat heb je goed gezien. Nog iets dat neigt naar een argument daartegen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ga je nu verbruik/oppervlak gebruiken om Gore recht te kletsen?
Dat is in een democratie een heel sterk argument.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, maar met argumenten de meerderheid wil hetzelfde als ik, kom je er niet.
Het bovengemiddeld grote oppervlak dat de heer Gore waarschijnlijk heeft, waarmee we dat getal toch moeten vermenigvuldigen, om vervolgens door het aantal gezinsleden te delen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:27 schreef Sidekick het volgende:
Dat heb je goed gezien. Nog iets dat neigt naar een argument daartegen?
Deze terugtrekkende beweging was wel te verwachten. Laf hoor.quote:
Naar aanleiding van een opinie peiling van Maurice ja...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is in een democratie een heel sterk argument.
Wat is er laf aan je niet zo laten gaan als jullie doen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Deze terugtrekkende beweging was wel te verwachten. Laf hoor.
Oh, nou ga je het reduceren tot gezever over peilingen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Naar aanleiding van een opinie peiling van Maurice ja...![]()
10 huizen met oppervlak 1 die 1 eenheid stroom verbruiken en alles doen wat mogelijk is om stroomgebruik te beperken of 1 huis met oppervlak 10 die 10m eenheiden stroom gebruikt. Wat is het verschil tussen voor het klimaat? Niks.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het bovengemiddeld grote oppervlak dat de heer Gore waarschijnlijk heeft, waarmee we dat getal toch moeten vermenigvuldigen, om vervolgens door het aantal gezinsleden te delen?
Je doet nogal wat aannames over mij die niet kloppen. Zo ga je er automatisch vanuit dat iemand die veel geld verdient dit uitgeeft aan nutteloze energieverslindende consumptieartikelen en dure woningen. Hetgeen in het algemeen natuurlijk ook zo is, maar niet altijd. Sommige mensen kiezen er ongeacht hun salaris en toekomstperspectief toch voor om heel sober te leven, bijvoorbeeld uit milieuoverwegingen of simpelweg vanwege de rust die het biedt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je zegt dat Groen-Linksers met hun welvaart hypocriet zijn. Ze proberen iedereen hun manier van leven op te leggen, maar hebben geen contact meer met wat leeft onder het het gewone volk, zoals je eerder aangaf. Dat komt door die welvaart, en de oases van overvloed, rust en landelijke wellevendheid waarin zij leven, is je argument steeds weer. Maar wel verdomd, zelf ben je ook een man in bonus, toch? Dan geldt dat argument ook voor jou, lijkt me. Ofwel de welvaart van Groen-Linksers, de hypocrisie die hieruit volgens jou voortvloeit, slaat zomaar terug op je zelf. Andere mogelijkheid is gewoon afgunst. Wat verder niet geeft.
Nee, dan gaan we verder waar we gister geeindigd waren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh, nou ga je het reduceren tot gezever over peilingen?
en dit kan niet gelden voor een GL stemmer?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je doet nogal wat aannames over mij die niet kloppen. Zo ga je er automatisch vanuit dat iemand die veel geld verdient dit uitgeeft aan nutteloze energieverslindende consumptieartikelen en dure woningen. Hetgeen in het algemeen natuurlijk ook zo is, maar niet altijd. Sommige mensen kiezen er ongeacht hun salaris en toekomstperspectief toch voor om heel sober te leven, bijvoorbeeld uit milieuoverwegingen of simpelweg vanwege de rust die het biedt.
democratie is niet zo simpel als de meerderheid beslist.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is in een democratie een heel sterk argument.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |