Hubbaquote:Op woensdag 28 februari 2007 03:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Peugeot
Hopelijk kunnen ze wat "uit halen" tegen de Audi's
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:41 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:De Porsche RS Spyder zal helaas niet aan de 24 Uur van Le Mans mee doen, net als vorig jaar. Naast de Audi R10 een van de meest opzienbarende nieuwkomers van 2006 mijns inziens.
Als ACO lid zelfde probleem. Alleen ga ik dus niet op de Wollek zitten, dan liever geen tribune.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:41 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Wie een tribunekaartje wil bemachtigen moet snel zijn, want de vraag is dit jaar buitengewoon hoog. Zelf heb ik bij de A.C.O. als niet-lid een aanvraag ingediend voor tribune 34, boven de pits, en die is afgewezen. Tribune 22 Wollek aangeboden gekregen, en die neem ik, beter iets dan niets of op een onzekere wachtlijst gezet worden...![]()
Chips, das dan weer jammer dat de RS Spyder niet rijdt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:41 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Wie een tribunekaartje wil bemachtigen moet snel zijn, want de vraag is dit jaar buitengewoon hoog. Zelf heb ik bij de A.C.O. als niet-lid een aanvraag ingediend voor tribune 34, boven de pits, en die is afgewezen. Tribune 22 Wollek aangeboden gekregen, en die neem ik, beter iets dan niets of op een onzekere wachtlijst gezet worden...![]()
De starttijd is volgens de A.C.O. inderdaad verplaatst naar 15:00 wegens een tweede verkiezingsronde. Och, het zal de pret niet drukken. De Porsche RS Spyder zal helaas niet aan de 24 Uur van Le Mans mee doen, net als vorig jaar. Naast de Audi R10 een van de meest opzienbarende nieuwkomers van 2006 mijns inziens.
@ hullepim; Maison Blanche is inderdaad 100x beter dan Beausejour.![]()
Zelf zit ik weer in het pitoreske Beaumont sur Sarthe, langs de Sarthe, als een god in Frankrijk. Ik bedenk me dat ik nog moet reserveren, meteen maar even doen en mijn Frans ophalen.![]()
Reglementquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:42 schreef Autoreply het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat de open auto's twee zitplaatsen lijken te hebben?
als je niets ineteressants te melden hebt blijf dan gewoon wegquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:06 schreef sanni het volgende:
Mensen die audi rijden zijn zo sooooow sneuEchte kerels rijden een Zweed.
Oh ja en ik hou helemaal niet van die 24 uur van Le Mans of F1 zooi. Achterlijke
sport die niet boeit!![]()
Misschien ben je beter op je plaats in de topics over breien enzo. Vind je in LIFquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:06 schreef sanni het volgende:
Mensen die audi rijden zijn zo sooooow sneuEchte kerels rijden een Zweed.
Oh ja en ik hou helemaal niet van die 24 uur van Le Mans of F1 zooi. Achterlijke
sport die niet boeit!![]()
Tot nu toe helaas goed he...quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:53 schreef sander89 het volgende:
Ben benieuwd hoe ze het gaan doen als ze op diesel rijden
zeker erg fraai!quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:24 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
On-topic: de livery van het Spyker Squadron voor dit jaar is gelijkgetrokken met die van het F1 team. Erg fraai al zeg ik het zelf. Hier de auto tijdens de eerste dag op Sebring.
[afbeelding]
Je vergeet te zeggen dat het oranje tegenwoordig metallic-achtig is, ff wennen maar idd wel mooi!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:50 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:De Spyker C8 Spyder in de F1 livery is in het echt heel erg mooi. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Bij de ACO zelf. We zijn lid en kregen na bestellen dus ook Wolleck aangeboden en moest we reageren. Hier hadden we een weekje mee gewacht en kregen we daarna ineens toch Stands aangebodenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:55 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Tommeh you cheeky bastard, Stands 34, mijn favoriete tribune waar ik dus geen kaarten voor heb kunnen krijgen. Bij wie heb je geboekt?
Als je op een slechte tribune zit is het inderdaad waardeloos. Vorig jaar had ik 13 en dat was geen aanrader. Stands 34 heb ik al eens gezeten en dat beviel zo goed. Veel zicht op pits en paddock ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:11 schreef Paddy_NL het volgende:
Weet nog niets van de livery, Roel. Misschien kunnen we morgen wat zien als de eerste foto's vanaf Paul Ricard komen...
Wat de Grandstands betreft; ik zat vorig jaar op Tribune 19. De duurste 10 minuten ooit in al die jaren dat ik naar Le Mans ga. Voor mij dus geen tribunekaart meer, veels te veel te doen langs de baan en vanaf teveel verschillende plekken de race te bekijken. Ik ga liever aan de wandel met een radiootje...
Hier David Hart in actie...quote:Op maandag 26 maart 2007 23:46 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:helaas nog geen foto's van de RfH Dome kunnen vinden...
1 April?quote:Op zondag 1 april 2007 12:58 schreef Paddy_NL het volgende:
Na heel wat gesprekken en onderhandelingen met Jan Lammers zijn we er toch uitgekomen;
Wij zijn de nieuwe hoofdsponsor voor 2007!!!![]()
![]()
Hieronder het voorstel vanaf de tekentafel...
[afbeelding]
quote:If you want to post your best wishes to Tomas please email graham@dailysportscar.com - We'll update this page regularly and will ensure that the messages all reach Tomas
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:51 schreef Vaizard het volgende:
de diesels zijn even snel omdat ze geen limiet hebben van wat ze mogen.. ik bedoel de diesels rijden met een V12 tig liter BI turbo.. terwijl de benzine auto's het max met ?? moeten doen.. (sorry weet de regels niet helemaal)
ik bedoel als een benzine met een 6 liter v12 bi turbo gaat rijden.. tja dan zijn hun veel sneller..
maar gewoon weg met die diesels..
Diesels moeten het van hun koppel (NM) en zuinigheid hebben.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:51 schreef Vaizard het volgende:
de diesels zijn even snel omdat ze geen limiet hebben van wat ze mogen.. ik bedoel de diesels rijden met een V12 tig liter BI turbo.. terwijl de benzine auto's het max met ?? moeten doen.. (sorry weet de regels niet helemaal)
ik bedoel als een benzine met een 6 liter v12 bi turbo gaat rijden.. tja dan zijn hun veel sneller..
maar gewoon weg met die diesels..
Je vergeet de betrouwbaarheidquote:Op woensdag 18 april 2007 19:13 schreef Lexjuuuh het volgende:
[..]
Diesels moeten het van hun koppel (NM) en zuinigheid hebben.
Ze hebben dan wel minder pk's maar Newtonmeters zijn minstens net zo belangrijk!!!
Toffe affichequote:Op donderdag 19 april 2007 02:54 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Het affiche van 2007! In een woord: fan-tas-tisch! Oordeel zelf:
[afbeelding]
Ja, daarom mogen ze vaker naar de apkquote:Op donderdag 19 april 2007 08:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Je vergeet de betrouwbaarheid
Diesels zijn over het algemaan genomen een stukje betrouwbaarder dan benzineauto's.
Dat is gedaan omdat diesels meer kilometers rijden, dus wordt de interval kleinerquote:Op donderdag 19 april 2007 11:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, daarom mogen ze vaker naar de apk
bedoel je niet omgekeerd?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is gedaan omdat diesels meer kilometers rijden, dus wordt de interval kleiner
Een beznineauto gemiddeld 20k per jaar
Een dieselauto gemiddeld 6k per jaar
Yep, en het gaat erg hard. Jammer, er is altijd zooooooveel te doen voor Le Mansquote:Op donderdag 19 april 2007 02:54 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:Nog maar 58 dagen!!!![]()
Bedankt!quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:38 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:Paddy, hoe groots zijn de voorbereidingen voor de Drinking for Holland enclave dit jaar? Speciaal voor DfH heb ik de banner trouwens verfraaid met Jantje! Nog 57 dagen.
Houd er rekening mee dat tijdens de race er meestal niet veel mensen zijn. De ploeg van Racing for Holland trof vorig jaar op zondagmorgen een vrijwel leeg kampement aan (ze kwamen even op visite nadat ze uitgevallen waren).quote:Op maandag 30 april 2007 00:27 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Paddy, wij vertrekken vrijdagochtend pas (Getrouwde vriend met 2 kinderen in ons midden, die graag niet te lang van huis is... Enigzins begrijpelijk, maar toch) en heel misschien vereren we het DfH kamp met een bezoekje, maar de traditionele BBQ op onze camping in Beaumont sur Sarthe is natuulijk ook belangrijk voor ons. Mij lijkt het onvergetelijk om vrijdagavond langs te komen maar ik heb (dit keer) met meer mensen rekening te houden. En och, zaterdag/zondag geeft ook nog genoeg gelegenheid voor een quick visit.
Wat me dus opviel was dat er alleen maar Porsches ingehaald werden, en nadat ik het had opgezocht is dat niet zo vreemd. Van de 62 deelnemers in '77 reden er 29 in een Porsche! De no. 4 Porsche 936 van Ickx, Barth en Haywood won uiteindelijk ook, en een Porsche 935 werd derde, maar als tweede kwam een Mirage GR 8 binnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:52 schreef j0rrit het volgende:
Dit filmpje is ook machtig: Le Mans 1977 Martini Porsche 936 Onboard
Ik vond begin jaren 90 beter. Toen waren het nog bijna F1 auto's.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:11 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen Motors TV hier dus ben ik overgeleverd aan wat er op Youtube wordt gezet. Maar inderdaad, de tweede helft van de jaren '90, wat een machtige periode was dat zeg met zo veel fabrieks-teams! Ik ben geen Toyota-fanaat maar boy-oh-boy...![]()
De regels van de IMSA zijn er juist op gericht om de P2 klasse beter te laten zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:24 schreef FunnyName het volgende:
Het blijft jammer dat Porsche door de regels aan te passen niet mee kan doen, in de ALMS doen ze het namelijk zeer goed![]()
Helemaal niet off-topic. Retourtje Le Mans met de auto is zo'n 1300 kilometer plus een kleine ¤100 aan peage. Meest toegankelijke camping is Beauséjour, ¤40 voor woensdagochtend (voor-) tot maandag na de race (waarschijnlijk nu nog wel kaarten te krijgen). Toegang is ¤65,- voor het hele weekend. Vrijdag pitwalk. Verder is het één groot feest, geen Ferrari tegen McLaren (oid) zoals in de F1quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:58 schreef sanni het volgende:
Mischien offtopic maar kan iemand even uitleggen hoe men die 24 uur van Le Mans irl kan bijwonen en wat voor kosten je allemaal moet maken om er te geraken (kaartjes/toegang vip deck e.d.) en...of je dan ook daadwerkelijk bij de pits kunt langswippen.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het financiëel gezien allemaal zo'n vaart niet loopt, de media blaast het schijnbaar graag op. En dat van de F1..., tja, gisteren Monaco gekeken op ITV, de Spykers kwamen slechts twee maal in beeld. Beide toen ze uitvielen. Er is daar nog veel werk te doenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:02 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:"Michiel Mol zegt voor dit team, dat veel minder bekendheid geniet dan de renstal in de Formule 1, een koper te zoeken. Wanneer die niet wordt gevonden, dan is het aannemelijk dat deze kostbare marketingactiviteiten worden gestaakt."
Ga eerst maar eens races uitrijden in dat entertainment circusje waar de euro's in miljoenen verbrand worden...![]()
suoper link! dit is voor mij als beginner super nuttige infoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:31 schreef Tommeh het volgende:
Verplichte kost voor de Le Mans Beginner en ook voor de echte fans natuurlijk:
http://www.totalsportscar.com/caguide/caguide2007.pdf
ISM Drinking for Holland
Ik zal mijn laptop meenemen danquote:Op maandag 11 juni 2007 00:54 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Vrijdagochtend 05:00 vertrekken we, rond het middaguur het tentje opzetten, en naar het circuit voor de pitwalk, en dan hopelijk naar het centrum voor de Parade. Ik verwacht dat we dan terug naar de camping gaan voor de BBQ, en niet naar Maison Blanche, dus Paddy, mocht je dit nog lezen; see you at the drivers presentations of ergens langs de baan.![]()
Die Club Arnage guide is super, had 'm al gedownload (maar nog niet geprint), wat een bulk aan info zeg!
Sanger; RTL zal via de website hopelijk de race streamen (deden ze vorig jaar) en via radiolemans.com is het commentaar te beluisteren. That should work.
Nog 5 dagen!![]()
Vandaag weer harde regen. Ik denk niet dat de tijden nog verbeterd gaan worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:47 schreef Tommeh het volgende:
Keiharde regen! oeioei
Ook LMP1 en GT1 zijn zeer interessant:quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:48 schreef Argento het volgende:
De GT2 belooft een mooie Ferrari/Porsche strijd te worden. Een herhaling wellicht van Sebring eerder dit jaar.
Dat bericht waar je naar linkt is van donderdagochtend...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:02 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Het zit er op! De kwalificatie sessie van gisteren bepaalt de startposities zaterdag. Zie Fok! Sport: http://sport.fok.nl/f1/nieuws/38553
Vanwege regen zijn de tijden gisteren niet verbeterd, dus uitslag kwalificatie woensdag is de startopstelling.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat bericht waar je naar linkt is van donderdagochtend...
Is er iemand die de uitslag van gisteren heeft??
vorige ronde was 3:38.357 voor RfH.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgens de website van RfH is Bleekemolen gecrashed vanwege problemen in de cockpit, typisch Hollands (remember Albers)
Gelukkig zijn ze nu de baan weer op en de rondetijden zijn ok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |