quote:If you want to post your best wishes to Tomas please email graham@dailysportscar.com - We'll update this page regularly and will ensure that the messages all reach Tomas
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:51 schreef Vaizard het volgende:
de diesels zijn even snel omdat ze geen limiet hebben van wat ze mogen.. ik bedoel de diesels rijden met een V12 tig liter BI turbo.. terwijl de benzine auto's het max met ?? moeten doen.. (sorry weet de regels niet helemaal)
ik bedoel als een benzine met een 6 liter v12 bi turbo gaat rijden.. tja dan zijn hun veel sneller..
maar gewoon weg met die diesels..
Diesels moeten het van hun koppel (NM) en zuinigheid hebben.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:51 schreef Vaizard het volgende:
de diesels zijn even snel omdat ze geen limiet hebben van wat ze mogen.. ik bedoel de diesels rijden met een V12 tig liter BI turbo.. terwijl de benzine auto's het max met ?? moeten doen.. (sorry weet de regels niet helemaal)
ik bedoel als een benzine met een 6 liter v12 bi turbo gaat rijden.. tja dan zijn hun veel sneller..
maar gewoon weg met die diesels..
Je vergeet de betrouwbaarheidquote:Op woensdag 18 april 2007 19:13 schreef Lexjuuuh het volgende:
[..]
Diesels moeten het van hun koppel (NM) en zuinigheid hebben.
Ze hebben dan wel minder pk's maar Newtonmeters zijn minstens net zo belangrijk!!!
Toffe affichequote:Op donderdag 19 april 2007 02:54 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Het affiche van 2007! In een woord: fan-tas-tisch! Oordeel zelf:
[afbeelding]
Ja, daarom mogen ze vaker naar de apkquote:Op donderdag 19 april 2007 08:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Je vergeet de betrouwbaarheid
Diesels zijn over het algemaan genomen een stukje betrouwbaarder dan benzineauto's.
Dat is gedaan omdat diesels meer kilometers rijden, dus wordt de interval kleinerquote:Op donderdag 19 april 2007 11:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, daarom mogen ze vaker naar de apk
bedoel je niet omgekeerd?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is gedaan omdat diesels meer kilometers rijden, dus wordt de interval kleiner
Een beznineauto gemiddeld 20k per jaar
Een dieselauto gemiddeld 6k per jaar
Yep, en het gaat erg hard. Jammer, er is altijd zooooooveel te doen voor Le Mansquote:Op donderdag 19 april 2007 02:54 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:Nog maar 58 dagen!!!![]()
Bedankt!quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:38 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:Paddy, hoe groots zijn de voorbereidingen voor de Drinking for Holland enclave dit jaar? Speciaal voor DfH heb ik de banner trouwens verfraaid met Jantje! Nog 57 dagen.
Houd er rekening mee dat tijdens de race er meestal niet veel mensen zijn. De ploeg van Racing for Holland trof vorig jaar op zondagmorgen een vrijwel leeg kampement aan (ze kwamen even op visite nadat ze uitgevallen waren).quote:Op maandag 30 april 2007 00:27 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Paddy, wij vertrekken vrijdagochtend pas (Getrouwde vriend met 2 kinderen in ons midden, die graag niet te lang van huis is... Enigzins begrijpelijk, maar toch) en heel misschien vereren we het DfH kamp met een bezoekje, maar de traditionele BBQ op onze camping in Beaumont sur Sarthe is natuulijk ook belangrijk voor ons. Mij lijkt het onvergetelijk om vrijdagavond langs te komen maar ik heb (dit keer) met meer mensen rekening te houden. En och, zaterdag/zondag geeft ook nog genoeg gelegenheid voor een quick visit.
Wat me dus opviel was dat er alleen maar Porsches ingehaald werden, en nadat ik het had opgezocht is dat niet zo vreemd. Van de 62 deelnemers in '77 reden er 29 in een Porsche! De no. 4 Porsche 936 van Ickx, Barth en Haywood won uiteindelijk ook, en een Porsche 935 werd derde, maar als tweede kwam een Mirage GR 8 binnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:52 schreef j0rrit het volgende:
Dit filmpje is ook machtig: Le Mans 1977 Martini Porsche 936 Onboard
Ik vond begin jaren 90 beter. Toen waren het nog bijna F1 auto's.quote:Op woensdag 16 mei 2007 03:11 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen Motors TV hier dus ben ik overgeleverd aan wat er op Youtube wordt gezet. Maar inderdaad, de tweede helft van de jaren '90, wat een machtige periode was dat zeg met zo veel fabrieks-teams! Ik ben geen Toyota-fanaat maar boy-oh-boy...![]()
De regels van de IMSA zijn er juist op gericht om de P2 klasse beter te laten zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:24 schreef FunnyName het volgende:
Het blijft jammer dat Porsche door de regels aan te passen niet mee kan doen, in de ALMS doen ze het namelijk zeer goed![]()
Helemaal niet off-topic. Retourtje Le Mans met de auto is zo'n 1300 kilometer plus een kleine ¤100 aan peage. Meest toegankelijke camping is Beauséjour, ¤40 voor woensdagochtend (voor-) tot maandag na de race (waarschijnlijk nu nog wel kaarten te krijgen). Toegang is ¤65,- voor het hele weekend. Vrijdag pitwalk. Verder is het één groot feest, geen Ferrari tegen McLaren (oid) zoals in de F1quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:58 schreef sanni het volgende:
Mischien offtopic maar kan iemand even uitleggen hoe men die 24 uur van Le Mans irl kan bijwonen en wat voor kosten je allemaal moet maken om er te geraken (kaartjes/toegang vip deck e.d.) en...of je dan ook daadwerkelijk bij de pits kunt langswippen.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het financiëel gezien allemaal zo'n vaart niet loopt, de media blaast het schijnbaar graag op. En dat van de F1..., tja, gisteren Monaco gekeken op ITV, de Spykers kwamen slechts twee maal in beeld. Beide toen ze uitvielen. Er is daar nog veel werk te doenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:02 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:"Michiel Mol zegt voor dit team, dat veel minder bekendheid geniet dan de renstal in de Formule 1, een koper te zoeken. Wanneer die niet wordt gevonden, dan is het aannemelijk dat deze kostbare marketingactiviteiten worden gestaakt."
Ga eerst maar eens races uitrijden in dat entertainment circusje waar de euro's in miljoenen verbrand worden...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |