Liz Halliday confirmed in Noel Del Bello Courage
Heeft ze toch nog een zitje weten te strikken voor haar derde Le Mans op rij.
Vanina Ickx (dochter van, inderdaad) is er dit jaar trouwens weer niet bij, de laatste Le Mans voor deze snelle brunette was in 2005. Gebrek aan vrouwelijk schoon op Le Mans? Nee nee! Gelukkig hebben we de Hawaiian Tropic Girls nog!
![]()
Mijn kostenplaatje ziet er als volgt uit:
E65,- Met 5 man in 2 auto's (diesel+benzine) 1.300km incl. tol & 2x camping - circuit v.v.
E12,- Camping Municipale de Beaumont sur Sarthe (top gemeente-camping, ca. 2 euro p.p. per nacht!)
E20,- BBQ eerste avond
E61,- Toegang circuit
E61,- Tribune 34, boven de pits (kaarten gaan tot 95 euro)
E50,- Eten en drinken op het circuit (kun je zo gek maken als je wilt)
E50,- Eten en drinken buiten het circuit (idem)
E80,- Merchandising aankopen (caps, shirts, ik kan het niet laten, het moet mee...)
E460,- Pitwalk, haha, ik ga vrijdagmiddag wel, gratis met het toegangskaartje!
Met 400 euro ben ik dus uit en thuis. Voor datzelfde geld heb je een F1 kaartje voor Tribune Silver 1/2 op Spa-Francorchamps. F1 is leuk, maar Le Mans duurt 24 uur (bijna een compleet F1 seizoen!), is voordeliger en sfeervoller. Toen ik in 2001 zowel Le Mans als de F1 op Spa heb bezocht, is er eentje een jaarlijks uitje geworden en dat was niet de F1!
Komende zondag de testdag op het 13 kilometer lange circuit, wie pakt de hoogste snelheid, de snelste race ronde, is de Spyker competatief, hoe comfortabel zit Jeroen Bleekemolen in de RfH Dome? Zondag om 18:00 weten we het!
PS Aardig lijstje (pdf) van de A.C.O. met 24 redenen om dit jaar naar Le Mans te komen:
*klik*
24 Heures du Mans: 2008 - 2007 - 2006 - 2005Going since 2001, either at Le Mans or waiting for it.