Ik denk dat DGK_REDACTIE zich puur op Eric gaat richten om hem dat uit zijn kop te praten. Want die Eric is zeker in staat om Huub er uit te stemmen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Erik stemt hem er denk ik uit, simpel - de nicht heeft het te dik naar z'n zin met Amando
Ja, het is nu HUN verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mee eens, maar dan NIET in DGK. Laten ze een hulpverleningstraject aanbieden, ze hebben 'm per slot van rekening wel binnengehaald.
Gatver, nou ja als hij maar niet uitglibbert.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lijkt me wel fris als je in je eigen kots hebt liggen drijven![]()
Wat een verschil tussen Bart en Jaap. Hoe bedoel je het Tokkie gehalte gaat omhoog.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:01 schreef KimiK het volgende:
Bart heeft ze nog zo gewaarschuwd, als ik wegga dan komt er een ergere 'Bart' terug!!!!![]()
![]()
![]()
Hoe bedoel je televisie niveau gaat omlaag...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat een verschil tussen Bart en Jaap. Hoe bedoel je het Tokkie gehalte gaat omhoog.
Ja haar moedergevoel speelt op he na al die maanden zonder haar kindjesquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:02 schreef Meiisjeeh het volgende:
Nataas is echt liev nu ( voor het eerst )
natasia is altijd, 24/7, 120% per dag, bezig met het spel. dus dit heeft een doel. en brian idem ditoquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:02 schreef Meiisjeeh het volgende:
Nataas is echt liev nu ( voor het eerst )
Eensquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:02 schreef endr0me het volgende:
Respect voor Natasia.. hoe gemeen en stom en irritant ze ook mag zijn..
Ja is niet wat wij willen, maar ach... alles voor tv bij DGK.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat een verschil tussen Bart en Jaap. Hoe bedoel je het Tokkie gehalte gaat omhoog.
En zodra ze de kamer uitzijn: We hebben hem helemaal ingepakt, hij is van ons.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:02 schreef endr0me het volgende:
Geloof me, daar helpt Brian hem van afquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:03 schreef crohntje het volgende:
En Jaap weet morgen niet meer wie hem geholpen heeft![]()
Jim draait zich om in zijn graf als ie hoort dat zijn nummer geassocieerd wordt met Jaapquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
this is the end...... my only friend the end
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:03 schreef Hanekrooi het volgende:
Niks respect voor Brian en Natasia, is puur eigenbelang, meer niet.
quote:Mensen .. het is een SPEL. Duh logisch dat ze hem helpen als ze er later zelf beter van worden. Jullie hebben allemaal niet echt inzicht in spelletjes ofwel ?
zo stom is eric niet !! als hij huub eruit stemt ... is hij de volgende en daarna volgt sil ...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik denk dat DGK_REDACTIE zich puur op Eric gaat richten om hem dat uit zijn kop te praten. Want die Eric is zeker in staat om Huub er uit te stemmen.
moeilijk, kan hem niet goed peilen. maar denk het niet. ze trekken wel veel met elkaar op.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:03 schreef Adothehague het volgende:
Wat denken jullie? gaat eric Huub beschermen in de stemronde?
Ja. Eric wil lol met iedereen als het kan maar valt Huub en Syl niet af.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:03 schreef Adothehague het volgende:
Wat denken jullie? gaat eric Huub beschermen in de stemronde?
Tsja.... maar we blijven wel allemaal kijken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als ik in die villa had gezeten zou ik naar het tuinterras gaan om heibel te schoppen dat ze er iemand in hebben gezet die psychis en fysiek ernstig naar de klote is
Vind het echt een blamage dat ze er zo'n freakshow van willen maken
Het schijnt ze geen bal meer te interesseren wat het programma verder nog doet
De bewoners die inmiddels exit zijn zullen dankbaar zijn dat ze thuis zitten
Passieve ******quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:05 schreef Maria44 het volgende:
Amanda zit erbij en kijkt er naar, prachtig. Armen over elkaar.
hoezo? hij zuipt zich naar de tyfus, en hij is gelijk zielig?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Nogmaals, het kan mij persoonlijk geen fuck schelen waarom Brian en Nasty dit doen,
Jaap heeft dit nodig nu...
Ja..oke dan...voor dit moment wel ja....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:02 schreef endr0me het volgende:
Niet wanneer Eric en Sylvia een pact hebben. Huub is een grote concurrent voor alle miljonairs die willen winnen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:04 schreef snetje het volgende:
[..]
zo stom is eric niet !! als hij huub eruit stemt ... is hij de volgende en daarna volgt sil ...
Dit gewoon menselijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Nogmaals, het kan mij persoonlijk geen fuck schelen waarom Brian en Nasty dit doen,
De daad is goed . maar er zit een luchtje aan de reden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:05 schreef gomi het volgende:
jaap is gewoon echt sneu en naasia is de enige die t imo gewoon goed nu
Hou toch op, zeur-allochtoon!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als ik in die villa had gezeten zou ik naar het tuinterras gaan om heibel te schoppen dat ze er iemand in hebben gezet die psychis en fysiek ernstig naar de klote is
Vind het echt een blamage dat ze er zo'n freakshow van willen maken
Het schijnt ze geen bal meer te interesseren wat het programma verder nog doet
De bewoners die inmiddels exit zijn zullen dankbaar zijn dat ze thuis zitten
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:06 schreef Hanekrooi het volgende:
Sanctie voor Jaap n.a.v. vanavond: Eerst verplicht 50 kilo aankomen, alvorens af te mogen vallen![]()
Zit je nog in de vergadermodus........? Duurt zo lang..quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Dalijk vraagt ie nog of Natasja een verhaaltje voor wil lezen en of Brian hem dan nog een knuffeltje geeft..... en dat zullen ze dan gewoon doen ook! Echte vrienden he?
Neen, en dat had ik al duidelijk gemaakt. Het is volledig zijn eigen rotschuld, en ik hoop dat hij er op afgerekend word. Maar iemand vervolgens aan zijn lot over laten zegt meer over jezelf dan over diegene...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:06 schreef s0k het volgende:
[..]
hoezo? hij zuipt zich naar de tyfus, en hij is gelijk zielig?
Val doodquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:07 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Hou toch op, zeur-allochtoon!
Wat snap je niet aan het spel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De daad is goed . maar er zit een luchtje aan de reden.
Dat luchtje komt rechtstreeks uit Jaap zijn maagquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De daad is goed . maar er zit een luchtje aan de reden.
En ik rook niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij heeft wel een mooie kaaklijn![]()
hij verzuipt nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:05 schreef Kinga het volgende:
Jezus mensen, ze konden hem moeilijk laten verzuipen in bad en bij de rest in het kantoor gaan zitten.
pffquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:07 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dat luchtje komt rechtstreeks uit Jaap zijn maag
Een paar liters goldstrike jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:09 schreef Sug4r het volgende:
Ik denk dat Jaap morgen wel is afgevallen![]()
Ja, alleen procentueel zal het vrijwel niets zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:09 schreef Sug4r het volgende:
Ik denk dat Jaap morgen wel is afgevallen![]()
En goed ook!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:09 schreef Kinga het volgende:
Hij snurkt al.
Mening geven over de gang van zakenschijnt hier niet te mogenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.... maar we blijven wel allemaal kijken.
Eerst liep iedereen hier te zeiken dat er nix gebeurde en nou gebeurt er wat en is het ook niet goed.
Stoppen met kijken is waarschijnlijk het beste wapen wat je hebt.
AUquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zit je nog in de vergadermodus........? Duurt zo lang..![]()
en Amanda is ook door Nasty dronken gevoerdquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:09 schreef Brulkip het volgende:
Ze hebben Huub ook dronken gevoerd!!!!!
Dat vergeten deze mensen even!
Bah!
Nee...maar zij zijn zo goed...sjongejonge!!!
En nu ga ik naar bed!
Dat had al 3 uur geleden gemoeten!!!
De cossen gaan sneller dan dat je ze kunt lezenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:10 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
AU![]()
(Niet alleen dat ... heb ook nog wat cossen te lezen. Er is zoveel gebeurd.)
Ja hoor, het was dan ook geen verwijt. Het was gewoon mijn concluderende meningquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mening geven over de gang van zakenschijnt hier niet te mogen![]()
![]()
![]()
Tuurlijk wel maar we roepen allemaal: "Dit is echt te walgelijk voor woorden! Als er dit of dat gebeurd kijken we niet meer ..."quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mening geven over de gang van zakenschijnt hier niet te mogen![]()
![]()
![]()
Idd, niet normaal die snelhedenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:10 schreef Judah het volgende:
[..]
De cossen gaan sneller dan dat je ze kunt lezenHeb ik al een hele tijd last van
hihihihi Cyan kijkt Oprah! hihihiquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:10 schreef Cyan het volgende:
Maak Jaap wakker! Het gaat over zelfmoord bij Oprah!
Wat ik ervan begreep welquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:11 schreef Frasier het volgende:
Maar even tussendoor, hoe zit het met die pack tussen Eric en Huub. Zit dat een beetje goed of niet?
Ik geef je volgende week donderdag antwoord okquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:11 schreef Frasier het volgende:
Maar even tussendoor, hoe zit het met die pack tussen Eric en Huub. Zit dat een beetje goed of niet?
Laten we de barkeeper beschuldigen van het feit dat we zelf geen maat kunnen houden....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:10 schreef avonne het volgende:
en Amanda is ook door Nasty dronken gevoerd
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:11 schreef Bait00 het volgende:
[..]
hihihihi Cyan kijkt Oprah! hihihi![]()
Ja maar daar durf ik open voor uit te komen. Ik ga echt niet vertellen dat ik DGK kijk tegen mijn vrienden en familie. Mijn vader onterft me per direct!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:11 schreef Bait00 het volgende:
[..]
hihihihi Cyan kijkt Oprah! hihihi![]()
Zo nou !!! .... ze zijn wel hilarisch, dat weer wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:10 schreef Judah het volgende:
[..]
De cossen gaan sneller dan dat je ze kunt lezenHeb ik al een hele tijd last van
Lees eens door dan!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:10 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
AU![]()
(Niet alleen dat ... heb ook nog wat cossen te lezen. Er is zoveel gebeurd.)
Whahahaquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:10 schreef Mokum020 het volgende:
Hoor hem snurken............kan zo naar de Efteling.....
als ze hem nog willen hebben tenminste..
Er zijn toch ook leuke dingen in het programma, ik ben waarschijnlijk de enige die de afgelopen paar uurtjes last van plaatsvervangende schaamte heeft gehadquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor, het was dan ook geen verwijt. Het was gewoon mijn concluderende mening![]()
Tuurlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:11 schreef Maria44 het volgende:
Amanda verkiest Huub boven Japio, hoorde ik dat goed? Iemand?
Krijgen ze geen psychologische test?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Er zijn toch ook leuke dingen in het programma, ik ben waarschijnlijk de enige die de afgelopen paar uurtjes last van plaatsvervangende schaamte heeft gehad
Vind echt dat zo'n psychisch wrak nooit door de selectie had mogen komen![]()
welk niveau????quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:03 schreef de_kolonel het volgende:
Het niveau is niet meer te vergelijken met het begin........
Dat is ook de reden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:12 schreef Maria44 het volgende:
Ja hoor, Huub was Japio aan het sarren omdat ie kwaad was over de beslissing aldus Brian. Ze zijn samen goed zeggen ze zelf.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:14 schreef APK het volgende:
"Hij gooide chips over mij heen, de grootste disrespect die mogelijk is."![]()
![]()
Nee hij heeft het zelf gedaan, hij zette een fles Amaretto aan zijn mond en dronk hem leeg en begon met jenever...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:14 schreef Kinga het volgende:
Hij is toch niet dronken gevoerd?
Jaap verdient het eigenlijk gewoon.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:11 schreef Cyan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar we roepen allemaal: "Dit is echt te walgelijk voor woorden! Als er dit of dat gebeurd kijken we niet meer ..."
Maar we blijven allemaal kijken
Dude...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:15 schreef Missy_1974 het volgende:
Hoor ze nou gatverdamme, haal even dat gesprek van boven terug toen japie net los ging
pleur lekker op joh, hoezo zijn de anderen dan weazels
ik hoor dat hot sexy black chocolate nu wel erg veel brian, hoeveel CP heb je er voor over der te neuken ?
In het begin was er nog een klein beetje niveau, nu zijn alle remmen los........quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:14 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
welk niveau????
eigenlijk gewoon heel triest dit!![]()
gevraagd...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:15 schreef Kinga het volgende:
Huub kijkt filmpje op YT? Mag dat?
Nou echt dat geslijm valt enorm opquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is ook de reden.
Hij heeft net ook al verkondigd dat hij hem vanaf morgen de hele dag gaat zieken.
En Huub maakt zich ook ongerust. Het geslijm met Eric nu, bewijst dat.
Ja....te triest...zo'n figuur!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:14 schreef APK het volgende:
"Hij gooide chips over mij heen, de grootste disrespect die mogelijk is."![]()
![]()
Ja maar zijn zieltje heeft moeite met opstijgenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:16 schreef Frasier het volgende:
Is Jaap al overleden?
Nein, dan zou er al een streamlockje zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:16 schreef Frasier het volgende:
Is Jaap al overleden?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:17 schreef beequeen het volgende:
Ik ga nu echt, kut wat ben ik hooked, trusten![]()
![]()
![]()
Truste beequeenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:17 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Trusten!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:17 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Je bent absoluut niet de enige, maar het is niet hard te maken dat het een verschrikkelijk fout programma is als de COSsen hier 3 dozijn per etmaal scoren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Er zijn toch ook leuke dingen in het programma, ik ben waarschijnlijk de enige die de afgelopen paar uurtjes last van plaatsvervangende schaamte heeft gehad
Vind echt dat zo'n psychisch wrak nooit door de selectie had mogen komen![]()
Huubs appearance bij gielquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
welk filmpje keken ze?
en daar is de barkeeper dan echt schuldig aan hoor jaren in de horeca gewerkt en je moet je dus ook verantwoordelijk voelen voor je klantenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we de barkeeper beschuldigen van het feit dat we zelf geen maat kunnen houden....
Mijn filmpje van giel !quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
welk filmpje keken ze?
WTFquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:12 schreef avonne het volgende:
Natasia "wij zijn goed, Brian, wij zijn echt twee kindjes van God"
Ja ligt opgebaard..........alleen nog even de tekst Papier hier! erop plakken!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:16 schreef Frasier het volgende:
Is Jaap al overleden?
Dat klopt helemaal, hoe hard en bizar het ook isquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent absoluut niet de enige, maar het is niet hard te maken dat het een verschrikkelijk fout programma is als de COSsen hier 3 dozijn per etmaal scoren.
Dan is het spraakmakend, en spraakmakend is altijd goed in t Gooi, hoe walgelijk het ook is, als het spraakmakend is dan kijken er mensen en als er mensen kijken dan valt er aan te verdienen.
Voor de duidelijkheid: COS # 100 was met kerst, toen was het programma 3 maanden bezig, we zijn nu 2 maanden en 500 COSsen verder?! Hoe walgelijker het programma wordt hoe groter kennelijk het succes.
Gaat weer lekker ver....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:19 schreef crohntje het volgende:
Gaan ze nou allemaal eten om hem heen in z'n bed leggen![]()
![]()
OMG ik zou dat toch nooit kunnen!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja ligt opgebaard..........alleen nog even de tekst Papier hier! erop plakken!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:20 schreef Cyan het volgende:
Wat lief! Jaap krijgt ontbijt rond bed
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:20 schreef Cyan het volgende:
Wat lief! Jaap krijgt ontbijt rond bed
Welcome to the real world. Sex, geweld, leedvermaak... dat verkoopt nou eenmaal.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent absoluut niet de enige, maar het is niet hard te maken dat het een verschrikkelijk fout programma is als de COSsen hier 3 dozijn per etmaal scoren.
Dan is het spraakmakend, en spraakmakend is altijd goed in t Gooi, hoe walgelijk het ook is, als het spraakmakend is dan kijken er mensen en als er mensen kijken dan valt er aan te verdienen.
Voor de duidelijkheid: COS # 100 was met kerst, toen was het programma 3 maanden bezig, we zijn nu 2 maanden en 500 COSsen verder?! Hoe walgelijker het programma wordt hoe groter kennelijk het succes.
Gelijk heeft iequote:Op woensdag 28 februari 2007 01:21 schreef Maria44 het volgende:
Geen drank zegt Huub dan gaat ie dood.
Ja en daaruit is natuurlijk gebleken dat deze japio op alle fronten ongeschikt bleekquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:14 schreef Cyan het volgende:
[..]
Krijgen ze geen psychologische test?
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:21 schreef demins het volgende:
Jaap gaat de stekker eruit trekken! Mark my words!
Andere titel geven?!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:21 schreef Kinga het volgende:
Hoe krijgen we Huub zover dat ie de para brother mix kan zien op YT?
Zo niet hoop ik dat iemand anders het voor hem doet...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:21 schreef demins het volgende:
Nee..dat hoop ik ook niet want ik wil al 3 uur naar bed!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:19 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
oh boe ik hoop toch niet dat ze dat echt gaan doen.
Ja die is binnen 1 week wegquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:21 schreef demins het volgende:
3 keer is scheepsrechtquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:22 schreef Villalux het volgende:
ik ging al 2x naar bed maarja nog even dan maar weer!
Zo laat nog?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:22 schreef CartWOman het volgende:
Hopelijk snel een breuk tussen Brian en Amanda, Brian heeft Jaap namelijk heel makkelijk vergeven vanavond, en Amanda is heel erg pissed op Jaap.
Zodra ze Brian ziet slijmen bij Jaap is het over.![]()
Zouden ze gaan konijnen? Dan heeft Brian ook snel een blaasontsteking, of iets anders.![]()
Hè, ik word weer een beetje vrolijk.![]()
komop zeg. Hij kijkt het interview dat hij vanmorgen met Giel Beelen had, ff de oogjes openenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:21 schreef Kinga het volgende:
Hoe krijgen we Huub zover dat ie de para brother mix kan zien op YT?
ik ook...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:22 schreef Villalux het volgende:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:22 schreef Villalux het volgende:
Man, ik ben al anderhalf uur naar bed aant gaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:22 schreef Villalux het volgende:
Wat had je dan verwacht te zien ? Doornroosje?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:23 schreef grazygirl het volgende:
kijk eens naar die ogen en ademhaling, gaat echt niet goed hoor
jaap gaat dit nog vaker nodig hebbenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Man, ik ben al anderhalf uur naar bed aant gaan.
Ik denk niet dat hij morgen wakker word...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:24 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Ik denk wel dat Jaap heeeel hard gaat huilen als hij wakker wordt midden in het eten.
Ik luister naar beide. Natasia doet beklaag over de actie van Huub en Eric.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:24 schreef Dogga het volgende:
luister iemand nog naar brian en natas?
Ja...er hé?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:22 schreef Villalux het volgende:
quote:
Niet mijn grappen jatten he.........quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:23 schreef brutes2005 het volgende:
Holle Bolle Gijs kan zo naar de Efteling wat een zielig mannetje zeg.
aah mooi dan mis ik nietsquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:25 schreef Judah het volgende:
[..]
Ik luister naar beide. Natasia doet beklaag over de actie van Huub en Eric.
Brian valt bij. Je weet wel, the usual stuff.
Para brodda.
HOIHOI en welkom!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:25 schreef grazygirl het volgende:
Brian en natas zijn gewoon vuil
en Amanda ook
Oh ja hihi sorry post voor het eerst mee, kon het nu niet meer laten volg jullie wel al een tijd, dus euh hallo allemaal hihi
Errr... hallo ofzo...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:25 schreef grazygirl het volgende:
Brian en natas zijn gewoon vuil
en Amanda ook
Oh ja hihi sorry post voor het eerst mee, kon het nu niet meer laten volg jullie wel al een tijd, dus euh hallo allemaal hihi
Momentje voor jezelfquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:26 schreef crohntje het volgende:
Jaap bewoog!
Ik schaam me dood maar ik lach me rot hier midden in de nacht. Kinderen en man slapen en hier zit ik dan..![]()
Dan maar ff geen snorretje tekenenequote:Op woensdag 28 februari 2007 01:25 schreef Bait00 het volgende:
hij is wakker. ga slapen jaap!!
geen mietje hoor want die gast heeft echt veel gezopen, een "normaal" persoon zou een alcoholvergiftiging hebbenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:26 schreef Frasier het volgende:
Wat is die Jaap touwens een mietje, kan niet eens tegen een beetje drank.
Jij zelf?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:27 schreef beequeen het volgende:
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...............het is toch een nieuwe dag?
Wie trapt mij mijn nest in?????????????
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:25 schreef anno-i-mus het volgende:
Ik voel weer een gedicht aankomen:
Japio:
Ik sloot met jou een deal
Nu wil je dat ik kniel
je gaf sylvia haar immuniteit
en halen huub uit de strijd
Maar je gooide naar me met de crisps
terwijl ik je wilde redden van de chips
Ik haat deze shit
waarom deed je dit
Daar zat je kotsend op de plee
dus kwam ik naar benee
trof je aan in het bad
god wat was je zat
De andere renden weg
WTF ... is dit mijn pech
waarom sloot ik ook alweer die deal
huub moet weg en daarom lik ik je hiel
*SCHOP*quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:27 schreef beequeen het volgende:
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...............het is toch een nieuwe dag?
Wie trapt mij mijn nest in?????????????
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht te zien ? Doornroosje?
Er moet gewoon speciaal topic komen voor de grappen een soort patent/octrooi topicquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet mijn grappen jatten he.........![]()
Heb je gezien wat Jaapio the godfather vanavond allemaal gedaan heeft?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:28 schreef gomi het volgende:
tekenen op zijn gezicht, beetje kinds imo
nee eric is niet de lul want sylvia en huub dekken eric volgende keerquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:28 schreef Mani89 het volgende:
Pff die denken die 3 nou echt dat Eric zo dom is om Huub deruit te stemmen? dan is hij zelf de volgende keer de lul
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Er moet gewoon speciaal topic komen voor de grappen een soort patent/octrooi topic
jawel beetje terpetinequote:Op woensdag 28 februari 2007 01:28 schreef Kinga het volgende:
Dat krijgt ie never nooit van zijn gezicht!!!
Kan ie mooi die actie van Brian overnemen voor de kankerstichtingquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:28 schreef Kinga het volgende:
Dat krijgt ie never nooit van zijn gezicht!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |