Tuurlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:11 schreef Maria44 het volgende:
Amanda verkiest Huub boven Japio, hoorde ik dat goed? Iemand?
Krijgen ze geen psychologische test?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Er zijn toch ook leuke dingen in het programma, ik ben waarschijnlijk de enige die de afgelopen paar uurtjes last van plaatsvervangende schaamte heeft gehad
Vind echt dat zo'n psychisch wrak nooit door de selectie had mogen komen![]()
welk niveau????quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:03 schreef de_kolonel het volgende:
Het niveau is niet meer te vergelijken met het begin........
Dat is ook de reden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:12 schreef Maria44 het volgende:
Ja hoor, Huub was Japio aan het sarren omdat ie kwaad was over de beslissing aldus Brian. Ze zijn samen goed zeggen ze zelf.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:14 schreef APK het volgende:
"Hij gooide chips over mij heen, de grootste disrespect die mogelijk is."![]()
![]()
Nee hij heeft het zelf gedaan, hij zette een fles Amaretto aan zijn mond en dronk hem leeg en begon met jenever...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:14 schreef Kinga het volgende:
Hij is toch niet dronken gevoerd?
Jaap verdient het eigenlijk gewoon.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:11 schreef Cyan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar we roepen allemaal: "Dit is echt te walgelijk voor woorden! Als er dit of dat gebeurd kijken we niet meer ..."
Maar we blijven allemaal kijken
Dude...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:15 schreef Missy_1974 het volgende:
Hoor ze nou gatverdamme, haal even dat gesprek van boven terug toen japie net los ging
pleur lekker op joh, hoezo zijn de anderen dan weazels
ik hoor dat hot sexy black chocolate nu wel erg veel brian, hoeveel CP heb je er voor over der te neuken ?
In het begin was er nog een klein beetje niveau, nu zijn alle remmen los........quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:14 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
welk niveau????
eigenlijk gewoon heel triest dit!![]()
gevraagd...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:15 schreef Kinga het volgende:
Huub kijkt filmpje op YT? Mag dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |