Tuurlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:11 schreef Maria44 het volgende:
Amanda verkiest Huub boven Japio, hoorde ik dat goed? Iemand?
Krijgen ze geen psychologische test?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Er zijn toch ook leuke dingen in het programma, ik ben waarschijnlijk de enige die de afgelopen paar uurtjes last van plaatsvervangende schaamte heeft gehad
Vind echt dat zo'n psychisch wrak nooit door de selectie had mogen komen![]()
welk niveau????quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:03 schreef de_kolonel het volgende:
Het niveau is niet meer te vergelijken met het begin........
Dat is ook de reden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:12 schreef Maria44 het volgende:
Ja hoor, Huub was Japio aan het sarren omdat ie kwaad was over de beslissing aldus Brian. Ze zijn samen goed zeggen ze zelf.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:14 schreef APK het volgende:
"Hij gooide chips over mij heen, de grootste disrespect die mogelijk is."![]()
![]()
Nee hij heeft het zelf gedaan, hij zette een fles Amaretto aan zijn mond en dronk hem leeg en begon met jenever...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:14 schreef Kinga het volgende:
Hij is toch niet dronken gevoerd?
Jaap verdient het eigenlijk gewoon.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:11 schreef Cyan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar we roepen allemaal: "Dit is echt te walgelijk voor woorden! Als er dit of dat gebeurd kijken we niet meer ..."
Maar we blijven allemaal kijken
Dude...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:15 schreef Missy_1974 het volgende:
Hoor ze nou gatverdamme, haal even dat gesprek van boven terug toen japie net los ging
pleur lekker op joh, hoezo zijn de anderen dan weazels
ik hoor dat hot sexy black chocolate nu wel erg veel brian, hoeveel CP heb je er voor over der te neuken ?
In het begin was er nog een klein beetje niveau, nu zijn alle remmen los........quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:14 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
welk niveau????
eigenlijk gewoon heel triest dit!![]()
gevraagd...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:15 schreef Kinga het volgende:
Huub kijkt filmpje op YT? Mag dat?
Nou echt dat geslijm valt enorm opquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is ook de reden.
Hij heeft net ook al verkondigd dat hij hem vanaf morgen de hele dag gaat zieken.
En Huub maakt zich ook ongerust. Het geslijm met Eric nu, bewijst dat.
Ja....te triest...zo'n figuur!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:14 schreef APK het volgende:
"Hij gooide chips over mij heen, de grootste disrespect die mogelijk is."![]()
![]()
Ja maar zijn zieltje heeft moeite met opstijgenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:16 schreef Frasier het volgende:
Is Jaap al overleden?
Nein, dan zou er al een streamlockje zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:16 schreef Frasier het volgende:
Is Jaap al overleden?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:17 schreef beequeen het volgende:
Ik ga nu echt, kut wat ben ik hooked, trusten![]()
![]()
![]()
Truste beequeenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:17 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Trusten!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:17 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Je bent absoluut niet de enige, maar het is niet hard te maken dat het een verschrikkelijk fout programma is als de COSsen hier 3 dozijn per etmaal scoren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Er zijn toch ook leuke dingen in het programma, ik ben waarschijnlijk de enige die de afgelopen paar uurtjes last van plaatsvervangende schaamte heeft gehad
Vind echt dat zo'n psychisch wrak nooit door de selectie had mogen komen![]()
Huubs appearance bij gielquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
welk filmpje keken ze?
en daar is de barkeeper dan echt schuldig aan hoor jaren in de horeca gewerkt en je moet je dus ook verantwoordelijk voelen voor je klantenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we de barkeeper beschuldigen van het feit dat we zelf geen maat kunnen houden....
Mijn filmpje van giel !quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
welk filmpje keken ze?
WTFquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:12 schreef avonne het volgende:
Natasia "wij zijn goed, Brian, wij zijn echt twee kindjes van God"
Ja ligt opgebaard..........alleen nog even de tekst Papier hier! erop plakken!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:16 schreef Frasier het volgende:
Is Jaap al overleden?
Dat klopt helemaal, hoe hard en bizar het ook isquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent absoluut niet de enige, maar het is niet hard te maken dat het een verschrikkelijk fout programma is als de COSsen hier 3 dozijn per etmaal scoren.
Dan is het spraakmakend, en spraakmakend is altijd goed in t Gooi, hoe walgelijk het ook is, als het spraakmakend is dan kijken er mensen en als er mensen kijken dan valt er aan te verdienen.
Voor de duidelijkheid: COS # 100 was met kerst, toen was het programma 3 maanden bezig, we zijn nu 2 maanden en 500 COSsen verder?! Hoe walgelijker het programma wordt hoe groter kennelijk het succes.
Gaat weer lekker ver....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:19 schreef crohntje het volgende:
Gaan ze nou allemaal eten om hem heen in z'n bed leggen![]()
![]()
OMG ik zou dat toch nooit kunnen!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja ligt opgebaard..........alleen nog even de tekst Papier hier! erop plakken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |