Truste beequeenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:17 schreef beequeen het volgende:
Ik ga nu echt, kut wat ben ik hooked, trusten![]()
![]()
![]()
Trusten!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:17 schreef beequeen het volgende:
Ik ga nu echt, kut wat ben ik hooked, trusten![]()
![]()
![]()
Je bent absoluut niet de enige, maar het is niet hard te maken dat het een verschrikkelijk fout programma is als de COSsen hier 3 dozijn per etmaal scoren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Er zijn toch ook leuke dingen in het programma, ik ben waarschijnlijk de enige die de afgelopen paar uurtjes last van plaatsvervangende schaamte heeft gehad
Vind echt dat zo'n psychisch wrak nooit door de selectie had mogen komen![]()
Huubs appearance bij gielquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
welk filmpje keken ze?
en daar is de barkeeper dan echt schuldig aan hoor jaren in de horeca gewerkt en je moet je dus ook verantwoordelijk voelen voor je klantenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we de barkeeper beschuldigen van het feit dat we zelf geen maat kunnen houden....
Mijn filmpje van giel !quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
welk filmpje keken ze?
WTFquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:12 schreef avonne het volgende:
Natasia "wij zijn goed, Brian, wij zijn echt twee kindjes van God"
Ja ligt opgebaard..........alleen nog even de tekst Papier hier! erop plakken!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:16 schreef Frasier het volgende:
Is Jaap al overleden?
Dat klopt helemaal, hoe hard en bizar het ook isquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent absoluut niet de enige, maar het is niet hard te maken dat het een verschrikkelijk fout programma is als de COSsen hier 3 dozijn per etmaal scoren.
Dan is het spraakmakend, en spraakmakend is altijd goed in t Gooi, hoe walgelijk het ook is, als het spraakmakend is dan kijken er mensen en als er mensen kijken dan valt er aan te verdienen.
Voor de duidelijkheid: COS # 100 was met kerst, toen was het programma 3 maanden bezig, we zijn nu 2 maanden en 500 COSsen verder?! Hoe walgelijker het programma wordt hoe groter kennelijk het succes.
Gaat weer lekker ver....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:19 schreef crohntje het volgende:
Gaan ze nou allemaal eten om hem heen in z'n bed leggen![]()
![]()
OMG ik zou dat toch nooit kunnen!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja ligt opgebaard..........alleen nog even de tekst Papier hier! erop plakken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |