Ja, alleen procentueel zal het vrijwel niets zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:09 schreef Sug4r het volgende:
Ik denk dat Jaap morgen wel is afgevallen![]()
En goed ook!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:09 schreef Kinga het volgende:
Hij snurkt al.
Mening geven over de gang van zakenschijnt hier niet te mogenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.... maar we blijven wel allemaal kijken.
Eerst liep iedereen hier te zeiken dat er nix gebeurde en nou gebeurt er wat en is het ook niet goed.
Stoppen met kijken is waarschijnlijk het beste wapen wat je hebt.
AUquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zit je nog in de vergadermodus........? Duurt zo lang..![]()
en Amanda is ook door Nasty dronken gevoerdquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:09 schreef Brulkip het volgende:
Ze hebben Huub ook dronken gevoerd!!!!!
Dat vergeten deze mensen even!
Bah!
Nee...maar zij zijn zo goed...sjongejonge!!!
En nu ga ik naar bed!
Dat had al 3 uur geleden gemoeten!!!
De cossen gaan sneller dan dat je ze kunt lezenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:10 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
AU![]()
(Niet alleen dat ... heb ook nog wat cossen te lezen. Er is zoveel gebeurd.)
Ja hoor, het was dan ook geen verwijt. Het was gewoon mijn concluderende meningquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mening geven over de gang van zakenschijnt hier niet te mogen![]()
![]()
![]()
Tuurlijk wel maar we roepen allemaal: "Dit is echt te walgelijk voor woorden! Als er dit of dat gebeurd kijken we niet meer ..."quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mening geven over de gang van zakenschijnt hier niet te mogen![]()
![]()
![]()
Idd, niet normaal die snelhedenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:10 schreef Judah het volgende:
[..]
De cossen gaan sneller dan dat je ze kunt lezenHeb ik al een hele tijd last van
hihihihi Cyan kijkt Oprah! hihihiquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:10 schreef Cyan het volgende:
Maak Jaap wakker! Het gaat over zelfmoord bij Oprah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |