Dat is ook het meest slimme voor Eric natuurlijk. Zij zitten er immers al langer.quote:
Met Amandraak, dubieuze combo...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:47 schreef Marrije het volgende:
Ai, Huub verstoort de club van de snode plannen.
Brian kletst het door aan Huub!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:47 schreef itsme het volgende:
wat een slap geouwebrian![]()
Vraag me af of Eric dit gesprek door gaat vertellen aan Huub.
Huub komt binnen voor vuur.
Brian: er is geen vuur hier.![]()
Die wil dat Huub oprot
Helaas kan ik geen gedachten lezen al zou ik dat graag willen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar denk je ongeveer aan of heb je geen idee?
Waarom denk je dat Amanda moest blijven ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:47 schreef LuNaTiC het volgende:
face it, leuk bedacht dat immuniteit, levert misschien wat leuke tv op qua complotten en plannetjes, maar puntje bij paaltje weet je toch dat er niemand uit gaat, de groepjes zijn alleen bezig met het eruitstemmen van één van de 2 groepen van 3.
Als ze deze regel van tevoren hadden geweten hadden Huub en consorten waarschijnlijk Amanda niet hebben geprobeerd uit de tent te lokken, want nu stemt ze toch never nooit niet meer op Natasia of Brian... die hebben dr inmiddels ook al teveel in de pocket.
uhhhm, net deed ie het nog, ik zal niet zeuren, ik klik wel met mn muisquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:45 schreef HiDiHo het volgende:
mmm, ik zie niemand klagen dat F5 het niet doet, dus dat gaat goed.![]()
Maar daarom kun je nog wel een idee hebben. Maar dat heb je dus nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:48 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Helaas kan ik geen gedachten lezen al zou ik dat graag willen.
Dank je. Na gisteren dat wel allemaal 5 minuten zaten te wachten heb ik mijn lesje geleerd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:47 schreef Charmian het volgende:
wat ben je toch snel itsme
Die promotie zal niet bestaan uit het laten winnen van een bijzonder walgelijk wezen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:43 schreef marky het volgende:
[..]
Maar er moet nog wel promotie plaats vinden.
Dus voordat Brian zijn tong diep naar binnen perste!?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:49 schreef itsme het volgende:
Wanneer heb je je beslissing genomen vraagt amanda.
paar uurtjes geleden zegt jaap.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:49 schreef jacqjacq het volgende:
wat me stoort is dat brian over de immumiteit (zoals hij dat noemt) alsof hij zelf de beslissing en regie in handen heeft.
zag jaap net even lachen in zichzelf: hoop dat hij om brian moet lachen, omdat brian zo verschrikkelijk doorzichtig aan het inlikken is
Nee, dat zijn huidkleurige panties.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:50 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw loopt te tobben met haar kousjes.
Je bedoelt niet Erik maar Jaapquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:49 schreef havefun het volgende:
Maar ik vind Erik toch maar erg vaag overkomen. Ik bedoel wat denkt hij nou, dat hij daar in een Villa is gekomen waar allerlei mensen hem een hart onder de riem steken om hem te helpen met afvallen?
Ga godverdomme je huiswerk doen man, het gaat daar om de villa en de poen.
Het is wel een leuk idee om daar een boek over te schrijven en zo bekendheid te genereren maar dan nog vindt ik dat hij compleet op de verkeerde plek zit. Hij loopt ook als een chagerijn door dat huis en heeft er volgens mij erg te balen van dat hij tegenover zijn nachtmerrie Natasia slaapt. Die gast lijkt echt wel van de straat geplukt man ,hee jij bent groot en dik zo een hadden we er nog nietvoor in het gekkenhuis!
Hij hoeft niet perse iemand immuniteit te geven. Doet hij zelf dus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:50 schreef Marrije het volgende:
Precies Jaap, het is 3 om 3 en altijd nadelig voor jou omdat je stelling moet nemen. Maar met een beetje geluk krijg je 1 kamp mee.
nee joh Brian voelt zich the King (Of the Rats)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:52 schreef jinca het volgende:
Jaap is feeling king of the castle....bah...
Wat het ook zijn, ze komen niet over haar bovenbenen heenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:51 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, dat zijn huidkleurige panties.
Hij heeft met Brian een mondelinge afspraak dat hij Sylvia kiest. Jaap krijgt daar 100 CP voor van Brian.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:50 schreef jacqjacq het volgende:
jaap gaat eric kiezen denk ik, lekker veilig
Misschien doet ie het dan wel nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij hoeft niet perse iemand immuniteit te geven. Doet hij zelf dus.
En hij kiest het verkeerde kamp. zo lijkt het.
Als Huub eruit moet is dat idd een slimme zet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft met Brian een mondelinge afspraak dat hij Sylvia kiest. Jaap krijgt daar 100 CP voor van Brian.
Hij gaat brian naaien!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft met Brian een mondelinge afspraak dat hij Sylvia kiest. Jaap krijgt daar 100 CP voor van Brian.
Deste harder zal hij vallen om half 10.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:52 schreef jinca het volgende:
Jaap is feeling king of the castle....bah...
Jaap wil het liefste Huub weg hebben zei hij tegen Brian en gaat sylvia immunitiet geven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ze doen niet hun best om Erik zover te krijgen dat ie op Huub gaat stemmen. Of denken ze dat dat niet nodig is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Obelixquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:54 schreef demins het volgende:
Ik zie Obelix zijn volgende zet goed overwegen! Overwegen. Overgewicht. Sorry.
Daar hebben ze natuurlijk ook nog wel even voorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ze doen niet hun best om Erik zover te krijgen dat ie op Huub gaat stemmen. Of denken ze dat dat niet nodig is.
dat is teveel eer voor Snolliequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:55 schreef obezzi het volgende:
jesus amanda
Das waar, dat komt nogquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Daar hebben ze natuurlijk ook nog wel even voor
Amanda met haar domme kop denkt natuurlijk dat het gunstig isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:57 schreef itsme het volgende:
Huub maakt zich totaal niet druk.
Amanda denkt dat Huub immuniteit krijgt. Hij heeft niet voor niets midden in de nacht met jaap gesproken zegt ze
Volgens mij snapt ze het nog steeds niet?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda met haar domme kop denkt natuurlijk dat het gunstig is
My God. die is echt zo dom.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda met haar domme kop denkt natuurlijk dat het gunstig is
Ik wel... en ook dat hij denkt hulp te kunnen krijgen van brian en natasia.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:58 schreef 7.Leonardo het volgende:
Vergeet niet dat Jaap een schaker is.... Ik hoop natuurlijk dat dit er allemaal bijhoort en hij allang in zijn hoofd heeft hoe hij zijn spel wil gaan spelen. Ik geloof voor geen meter dat hij ALLEEN is gekomen om af te vallen.
Denk ik ook of amandelstaaf, hij is te onzeker en wilt te graag lief gevonden worden. Hij weet immers ook wel dat er ruzie komt als hij voor één van de groepen stemt. Huub en Natasia worden er wel ingehouden zij zorgen voor de tv, mocht er één van hun uitgaan dalen de cijfers en de inkomsten. JdM had denk ik gehoopt dat eric een goede vervanger zou zijn van huub of Natasia, helaas jdm.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:50 schreef jacqjacq het volgende:
jaap gaat eric kiezen denk ik, lekker veilig
Die mening heeft ie vandaag al meerdere malen gewijzigd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef itsme het volgende:
Jaap wil in de kooi om af te vallen tot 150 kilo. Hij verwacht vrienden te worden met Natasia. "Alhoewel ik haar gegil soms ongenuanceerd vind." Het meeste aansluiting verwacht Jaap te vinden bij Huub. "Zijn stijl van feesten spreekt me aan. Ik ben ook student."
bron telegraaf.
Welk stuk ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef lady1 het volgende:
huub leest de telegraaf daar staat toch ook dat stuk van hem zelf, maar hij zegt er niets over
Dan moet hij dus zijn deal verbreken met Brian. Jaap lijkt me niet het type dat zoiets flikt eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
Denk ik ook of amandelstaaf, hij is te onzeker en wilt te graag lief gevonden worden. Hij weet immers ook wel dat er ruzie komt als hij voor één van de groepen stemt.
Ik denk dat Syl het niet met je eens is, dat deed ze nl graag, die knol is gewoon compensatie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef jinca het volgende:
Vind het trouwens leuk voor Sylvia dat ze een nieuw paard heeft...beter als dat paalgehang en tangolessen...
Ja daarvoor gaat ze niet op de rug hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:01 schreef 2live het volgende:
amanda; 200 kilo, schoenmaat 50 dat zijn allemaal bedragen van....![]()
Had dat stukje onderaan nog niet eens gezien.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De Telegraaf : http://www.telegraaf.nl/p(...)en_Kooi_.html?p=16,1
dezequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef GodsSon het volgende:
Welke streams gebruiken jullie, bij mij alles op zwart!
Je bedoelt dat je het leuk vindt voor jezelf want zij vindt het gewoon alledrie leukquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef jinca het volgende:
Vind het trouwens leuk voor Sylvia dat ze een nieuw paard heeft...beter als dat paalgehang en tangolessen...
Misschien heeft hij daarom net gebeld. Opeens was hij uit beeld en had ik geen geluid.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:02 schreef the_undertaker het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_Kooi_.html?p=16,1
Huub was afgelopen weekend nieuws in de gouden kooi. Hij had na een drankverbod zo veel alcohol tot zich genomen dat hij met een enorme kater de hele dag op bed bleef. Even ging het gerucht dat zijn laveloze gedrag te wijten was aan Brian die een homeopatisch slaapmiddel door zijn drankjes had gemixt. Maar dat bleek, na onderzoek door de productie, niet te kloppen.
HIJ LEEST DIT, en de uitslag is niet bekend? Er klopt wederom iets niet
ja nu is huub een gevaar voor zijn doelstelling in DGK.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die mening heeft ie vandaag al meerdere malen gewijzigd.
Ze maakte zich gisteren wél enorm druk. Nu niet meer omdat ze weet dat Brian een deal heeft met Jaap en omdat ze weet dat ze backup krijgt van Amanda.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw maakt zich dus niet druk en is niet bang, waarom dan niet, omdat het in het script staat dus![]()
Dat staat er niet, er staat dat het gerucht na onderzoek van de redactie niet bleek te kloppen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:02 schreef Ashrak het volgende:
Had dat stukje onderaan nog niet eens gezien.
Wel leuk dat zij de uitslag van de bloedtest eerder hebben dan Huub
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef GodsSon het volgende:
Welke streams gebruiken jullie, bij mij alles op zwart!
Huub weet het nog niet?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:02 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Had dat stukje onderaan nog niet eens gezien.
Wel leuk dat zij de uitslag van de bloedtest eerder hebben dan Huub
Zo werd het wel gebracht ....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat staat er niet, er staat dat het gerucht na onderzoek van de redactie niet bleek te kloppen.
Er staat dus niets over een uitslag van een bloedtest.
precies. Gisteravond was ze helemaal pissed offquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze maakte zich gisteren wél enorm druk. Nu niet meer omdat ze weet dat Brian een deal heeft met Jaap en omdat ze weet dat ze backup krijgt van Amanda.
Dit stond GISTEREN al op de site van de telegraaf!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:02 schreef the_undertaker het volgende:
Huub was afgelopen weekend nieuws in de gouden kooi. Hij had na een drankverbod zo veel alcohol tot zich genomen dat hij met een enorme kater de hele dag op bed bleef. Even ging het gerucht dat zijn laveloze gedrag te wijten was aan Brian die een homeopatisch slaapmiddel door zijn drankjes had gemixt. Maar dat bleek, na onderzoek door de productie, niet te kloppen.
Het was op dag 1 al bekend dat er niets in zijn drank is gedaan, Hupert wilde alleen Brian (en Natasia) stangen door te doen alsof er toch iets was gevondenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:02 schreef the_undertaker het volgende:
Volgens mij is het heel lastig om op een drug, medicijn of gif te testen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Huub weet het nog niet?
Ik zou de resultaten zelf willen zien.![]()
De redactie had hier weken niet gepost. tot er dit gerucht kwam, toen waren ze er als de kippen bij om het te ontkennen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat staat er niet, er staat dat het gerucht na onderzoek van de redactie niet bleek te kloppen.
Er staat dus niets over een uitslag van een bloedtest.
En dat stukje was zondagavond laat al geschreven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:06 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Dit stond GISTEREN al op de site van de telegraaf!!![]()
Het blijft de Telegraaf hè.... als je de dubieuze berichtgeving van de Telegraaf, en dan vooral de pagina Privé, al serieus gaat nemen....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:05 schreef Ashrak het volgende:
Zo werd het wel gebracht ....
Ik hoop dat iedereen snapt dat je voor 10K heel wat kunt laten verbouwen en afvallen zonder dat hok in te gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:04 schreef jinca het volgende:
en afvallen kan zooooh eenvoudig zijn..gewoon je mond vaker dichthouden..en ja,ik kan het weten..nooit gesport en toch 55 kilo lichter...zonder velletjes hoeven straktrekken..
vind dat ook geen doel om daar 10.000 euri's voor neer te leggen..
ja maar tis wel makkelijk als je weet waar naar je moet zoekenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:06 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij is het heel lastig om op een drug, medicijn of gif te testen.
Ik heb namelijk in het verleden een keer gehoord dat je alles apart moet onderzoeken.
Nou Ik weet dat drugs toch wel een tijdje in je pis zitten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:06 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik heb namelijk in het verleden een keer gehoord dat je alles apart moet onderzoeken.
Ja, dat bestaat. Heb ik op tv gezien. Een kaak-klem krijg je dan. Kun je alleen maar vloeibaar voedsel tot je nemen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:04 schreef jinca het volgende:
en afvallen kan zooooh eenvoudig zijn..gewoon je mond vaker dichthouden..en ja,ik kan het weten..nooit gesport en toch 55 kilo lichter...zonder velletjes hoeven straktrekken..
vind dat ook geen doel om daar 10.000 euri's voor neer te leggen..
van mij niet!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van mij mag die flikker eruit!
Kijk eens bij DGK_redactie zijn profiel, en dan zie je meer. ::Pquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:07 schreef itsme het volgende:
[..]
De redactie had hier weken niet gepost. tot er dit gerucht kwam, toen waren ze er als de kippen bij om het te ontkennen.
Ik vond dat al vaag, want zij kunnen ook niet 24 uur op Brian letten. ja achteraf kunnen ze de beelden bekijken, maar ze kwamen zo snel met Dat doet Brian echt niet. Nou sorry maar ik zie hem er dus wel voor aan.
Als Natasia maar wint. Alles is een opzet om Natasia te laten winnen. Komop zoveel is nu toch wel duidelijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:05 schreef rooie3 het volgende:
En toch is dit heel stom van de redactie.
Nu krijg je nooit meer ruzie tussen snollie en natas of brian.
die kijken nu wel uit.
Dus alles word juist saaier nu totdat alle gevaar geweken is.
Preciesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het was op dag 1 al bekend dat er niets in zijn drank is gedaan, Hupert wilde alleen Brian (en Natasia) stangen door te doen alsof er toch iets was gevonden
Daarom wil ik ook zo graag het stukje van zondagavond nog zien van Huub.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het was op dag 1 al bekend dat er niets in zijn drank is gedaan, Hupert wilde alleen Brian (en Natasia) stangen door te doen alsof er toch iets was gevonden
Ik denk dat Japie er van uti gaat dat ie zijn borg weer terugkrijgt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen snapt dat je voor 10K heel wat kunt laten verbouwen en afvallen zonder dat hok in te gaan.
Verklaar je nader?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook zo graag het stukje van zondagavond nog zien van Huub.
Ook daar zit wat wat in wat ik dacht al ontcijferd te hebben.
Ze hebben van die boot camps in Amerika voor obesitas patienten, lijkt me een betere omgeving voor hem dan de villaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen snapt dat je voor 10K heel wat kunt laten verbouwen en afvallen zonder dat hok in te gaan.
Uhuh, en dan heeft ie het allemaal gratis gedaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Japie er van uti gaat dat ie zijn borg weer terugkrijgt.
Als er evt iets van buitenaf binnen is gekomen (Zebra, kapper, visagist etc) weet je natuurlijk niet waar je naar moet zoeken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja maar tis wel makkelijk als je weet waar naar je moet zoeken
lees; de medicijnen van brian o.a
Je hebt dus wél een ideequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
wat ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
hij wil 1 jaar en 1 dag blijven, dus borg terugquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Japie er van uti gaat dat ie zijn borg weer terugkrijgt.
Gelukkig weet de redactie dat ook (ze hebben hem niet voor niets terug gehaald) maar toch zal het wel spannend worden. En daar gaat het de redactie natuurlijk weer om. Als hij Eric of Amanda kiest is het niet spannend. Dus ze hebben er veel meer aan als hij Sylvia of Huub kiest, omdat ze weten dat de streamers dan heel fel worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:06 schreef Sazziefrazzie het volgende:
zonder huub is het hele programma waardeloos
Welke?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die "flikker" zou wel is de redding van Huub kunnen worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dus er mag niemand meer ruzie met haar maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef marky het volgende:
[..]
Als Natasia maar wint. Alles is een opzet om Natasia te laten winnen. Komop zoveel is nu toch wel duidelijk.
ja dan moet ik gaan zoeken naar een topic waar ze gepost hebben. Onbegonnen werk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef F04 het volgende:
[..]
Kijk eens bij DGK_redactie zijn profiel, en dan zie je meer. ::P
Ik ga het eerst nog een keer bekijken zodra het filmpje erop staat.quote:
Helaas. Brian heeft backup van Natasia.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hij heet Ericquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas. Brian heeft backup van Natasia.
die flikker was wel grappig in de TV uitzending van gisteren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die "flikker" zou wel is de redding van Huub kunnen worden.
Wachten tot ze een keer posten en dan in je favorieten opnemen...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef itsme het volgende:
[..]
ja dan moet ik gaan zoeken naar een topic waar ze gepost hebben. Onbegonnen werk.
of is er een handigere manier. via zoeken ging het niet super.
Dat zie ik totaal niet, dan hadden ze ten eerste Huub niet terug laten komen, en Eric zou dan ook een heel onlogische keuze zijn geweest. En ik denk dat zelfs John de Mol Walgt van NAtasia , die betaald haar eerder geld om eruit te gaan dan om erin te blijven denk ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef marky het volgende:
[..]
Als Natasia maar wint. Alles is een opzet om Natasia te laten winnen. Komop zoveel is nu toch wel duidelijk.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas. Brian heeft backup van Natasia.
Yups..daarom duren doping-tests in de sport altijd een paar weken, elke drug moet getest worden. Maar in dit geval was de drug (slaapmiddel) al bekent, dus ze weten waar ze op moeten testenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:06 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij heeft die vast niet hoeven te betalen. Als hij maar Natasia steunt dan hoef je niet te betalen. Ik heb Jaap er nog totaal niet over gehoord. Hij is niet van rijke komaf, hij is student werkt ook niet dus hoe komt hij aan 10000... van JdM in ruil voor steun aan Natasia.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok. thxquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:13 schreef agter het volgende:
[..]
Wachten tot ze een keer posten en dan in je favorieten opnemen...
linkjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef itsme het volgende:
[..]
ja dan moet ik gaan zoeken naar een topic waar ze gepost hebben. Onbegonnen werk.
of is er een handigere manier. via zoeken ging het niet super.
Sommige mensen op dit forum verliezen af en toe de werkelijkheid uit het oog.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:13 schreef robert2006 het volgende:
er werd over die zogenaamde vegifttiging op huub op dit forum wel enorm veel drukte gemaakt, er was toch een fok-gast die zelfs de politie belde om even een kijkje te gaan nemen
Dat geloof je zelf toch nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat de programmamakers er iemand in zetten die eigenlijk niet eens wil winnen. Waar ben je dan eigenlijk mee bezig?
ja klopt dat was robert2006quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:13 schreef robert2006 het volgende:
er werd over die zogenaamde vegifttiging op huub op dit forum wel enorm veel drukte gemaakt, er was toch een fok-gast die zelfs de politie belde om even een kijkje te gaan nemen
Ben ik niet met je eens ...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Yups..daarom duren doping-tests in de sport altijd een paar weken, elke drug moet getest worden. Maar in dit geval was de drug (slaapmiddel) al bekent, dus ze weten waar ze op moeten testen
Het is altijd handig om het programma wat te kunenn opvullen met een nijlpard wat probeerd af te vallen en hierbij al zijn psychische rotzooi uitspuwd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat de programmamakers er iemand in zetten die eigenlijk niet eens wil winnen. Waar ben je dan eigenlijk mee bezig?
Omdat ze moeite hadden om een nieuwe back up voor Natasia te zoeken. Toen ging er een lichtje op. Hey we moeten iemand zoeken die iets met haar gemeen heeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
denk het niet, waarom zou hij anders al die dingen voor haar kinderen kopen, en bijlessen enzo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:13 schreef havefun het volgende:
[..]
Dat zie ik totaal niet, dan hadden ze ten eerste Huub niet terug laten komen, en Eric zou dan ook een heel onlogische keuze zijn geweest. En ik denk dat zelfs John de Mol Walgt van NAtasia , die betaald haar eerder geld om eruit te gaan dan om erin te blijven denk ik.
Ik denk het niet. Ik vertrouw hem voor geen meter.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die "flikker" zou wel is de redding van Huub kunnen worden.
Lees je wel reacties op jouw posts? Of denk je dat dat allemaal onzin is ofzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef marky het volgende:
[..]
Bart van Veronica, op de radioquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:17 schreef obezzi het volgende:
met wie belt natas?
Ze wordt ongewild zo ontzettend vochtig van 'm.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:15 schreef the_undertaker het volgende:
Huub en Amanda is ook wel haat-liefde ;p
Volgens mij ziet Amanda Huub overigens wel zitten
Maar hypocriet is ze niet hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:17 schreef itsme het volgende:
[..]
dank je schat.![]()
Nu vind Natasia het een beetje jammer dat bart vertrokken is?![]()
Misschien iets voor Obelix?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:16 schreef jinca het volgende:
[quote]Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat bestaat. Heb ik op tv gezien. Een kaak-klem krijg je dan. Kun je alleen maar vloeibaar voedsel tot je nemen.
"Kaakklem
De kaakklem wordt in Nederland maar weinig gebruikt. Het is dan ook een drastische manier van afvallen. Er worden twee beugels aan het tandvlees van de patiënt vastgezet. Daardoor kan de patiënt alleen vloeibaar voedsel eten. De kaakklem blijft een aantal maanden zitten. In die periode leert de patiënt zichzelf nieuwe eetgewoontes aan."
een Kaakklem??? Je kunt het echt zonder welke klem,band,personal trainer,pillen dan ook ,hoor!!
aan mijn lijf geen polonaise...sluit me even bij de actuele onderwerpen aan..en nu nooit meer...![]()
Wij in de bewoonde wereld krijgen de indruk dat hij de populairste is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze zit Huub te dissen op Radio Veronica...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Wij in de bewoonde wereld krijgen de indruk dat hij de populairste is.
Nu gaat Natasia zeggen dat Huub niet eens 33 wordt
Interviewer niet aardig zo een lieverdje ben jij ook niet.
Nasty doet even een psycho analyse van de kandidatenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Dan krijg je echt Hannibal achtige tafarelen daar in de Gouden kooi. Straks zit hij ook nog achter glas en moeten de bewoners hem elke dag gaan voeren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:18 schreef agter het volgende:
[..]
Misschien iets voor Obelix?
De rest heeft al een behandeling gekregen om hun tanden te witten. Dus voor Obelix stel ik voor dat Tien
een kaakklembehandeling bekostigd...
Na 8 jaar RLS ken ik het spelletje wel, duidelijk dat JdM Natasia gaat laten winnen. Komop Scan je doet dit ook niet voor het eerst.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees je wel reacties op jouw posts? Of denk je dat dat allemaal onzin is ofzo
En toch doet ze er alles aan niet bij dat mooie gezin in de buurt te zijn....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia:"Ik heb een prachtig gezin en een nog veel mooiere man thuis zitten"
![]()
Als dat betekend dat Jaap Hannibal acties uit gaat voeren op Amanda...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:20 schreef havefun het volgende:
[..]
Dan krijg je echt Hannibal achtige tafarelen daar in de Gouden kooi. Straks zit hij ook nog achter glas en moeten de bewoners hem elke dag gaan voeren.
Ik geloof echt dat Jaap niet hoeft te winnen ja. Die wil alleen afvallen. De rest is heel erg bijzaak.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat geloof je zelf toch niet![]()
En daar gaat die criminele ex-aap van d'r zeker voor zorgen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
rotterdammer die aan de prestaties van feyenoord dacht?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:21 schreef obezzi het volgende:
warom moest jaap huile dan
Inderdaad er zijn weinig mensen die zoals jij denken maar blijkbaar dat is nu al continu aan ons laten zien, vindt DGK natasja zo belangrijk. ze krijgt alles voor elkaar, dus waarom niet een goede casting voor haar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:20 schreef Pavement het volgende:
Waarop zou die goze gecast zijn, als hij er voor kiest huub te bonjouren is hij gecast op de mening van maar heel weinig mensen (zoals ik, natasia rules) dus is het misschien toch doorgestoken kaart als hij voor huub of silvia kiest. Of hij is bang en wil iedereen te vriend houden en mmmmm ach ik weet het niet meer we zien wel
ff serieusquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
rotterdammer die aan de prestaties van feyenoord dacht?
Zo'n monster bij de deur zou wel indruk maken in iedergeval.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:21 schreef the_undertaker het volgende:
loolll.. werkt Natasia serieus als uitsmijter
Zojuist een beetje gebeurd geloof ik...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
Vent ga haar DISSEN pleaseeeeeeeeeeeeeeeee
Met het verschil dat huub nooit iemand dist op de radio.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:19 schreef Darklight het volgende:
Vanmorgen hoorde ik Huub ook al op de radio, nu heeft Nasty een radio interview![]()
Amanda?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als dat betekend dat Jaap Hannibal acties uit gaat voeren op Amanda...
Donder es op met je apenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
En daar gaat die criminele ex-aap van d'r zeker voor zorgen?
Ik zou iig niet naar binnen gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zo'n monster bij de deur zou wel indruk maken in iedergeval.
kan ook een script zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zegt weer dat mensen die op haar tenen gaan staan de sjaak zijn. Nou, er is nog niemand dankzij Natasia de sjaak geweest. Of ze moet dat 10 minuten negeren bedoelen
Die smerige rot toon waarop Natasia haar standaard verhaaltje ook afsteekt. Om van te kokhalzen
Oh sorry, negeroide man moet 't zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Donder es op met je apen![]()
![]()
![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Zou ze al spijt hebben dat ze ingestemd heeft met dit interview...?
Nee he, heb je het niet???? Ik kon het woordelijk verstaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
Wat een nare lijn
Ze kunnen het ook niet te gek maken, anders werkt DGK nooit meer mee...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:26 schreef havefun het volgende:
Een Poging tot een Diss- intervieuw
Je zat er naast?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:26 schreef Borga het volgende:
ik weet uit zeer goede bron dat zdngmw vroeger in de prostitutie zat,,,ECHT WAAR
In je laatste 5 berichten zeg je steeds hetzelfde (dat NatasJa gaat winnen)...hoewel ik het inhoudelijk een beetje met je eens ben, mag je ook wel andere dingen posten hier hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:18 schreef marky het volgende:
Pffff Natasia mag even lekker los gaan op Huub. Voor mij is het totaal duidelijk dat Natasia de winnaar is van DGK.
Je was haar klant??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:26 schreef Borga het volgende:
ik weet uit zeer goede bron dat zdngmw vroeger in de prostitutie zat,,,ECHT WAAR
Hehehequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
In je laatste 5 berichten zeg je steeds hetzelfde (dat NatasJa gaat winnen)...hoewel ik het inhoudelijk een beetje met je eens ben, mag je ook wel andere dingen posten hier hoor
alleen de laatste helftquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee he, heb je het niet???? Ik kon het woordelijk verstaan.
maar dat doet ze al vanaf dag 1quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:26 schreef jinca het volgende:
mooi man.....ze denkt dat ze wat gemist heeft...
Volgens mij heeft Huub hem na de bekendmaking van de regelwijziging gelijk aangevraagd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:28 schreef itsme het volgende:
ze was er toch zelf bij toen huub het aanvroeg?
Nee liever nietquote:
ik dacht dat hij hem weer had ingetrokken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:30 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Huub hem na de bekendmaking van de regelwijziging gelijk aangevraagd.
Alleen in de private ...
Dan valt het mee, het laatste gedeelte was het leukst, hopelijk is de geluidskwaliteit goed.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
alleen de laatste helft![]()
(maar ik bedoelde de telefoonlijn op het laatst)
Het is wel altijd weer dezelfde die de info krijgt....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel misselijk dat ze het bij de radio hebben verteld dat er alweer een ontslagronde is aangevraagd![]()
Heb ik ook gehoord, maar vanmiddag had Huub het wederom over een ontslagronde die al was aangevraagd. Ik neem dus aan dat hij hem niet heeft ingetrokken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ik dacht dat hij hem weer had ingetrokken.
Wat een gelul zeg, Huub is gelijk ontslag voor Natasia gaan aanvragen toen bekend werd dat de ontslagronde 2-wekelijks zou gaan worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:31 schreef FSR het volgende:
Het is wel altijd weer dezelfde die de info krijgt....![]()
Natasia, hij staat wel? Ik ga niet weer op die stoel zittenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg, Huub is gelijk ontslag voor Natasia gaan aanvragen toen bekend werd dat de ontslagronde 2-wekelijks zou gaan worden.
Is dat een kwartier geleden tegen haar gezegd dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
En weer rammelt Snollie als een gek, ik dacht dat dat niet mocht met al die kettingen.![]()
Vraag het Braaijenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:33 schreef FSR het volgende:
Wat the fuck is inimumunimiuninumuuu tijt.. ?
Hij voelde zich verdrietig en gefrustreerd en wist niet wat zijn rol was in het huis. . .quote:
Het maakt uiteindelijk toch allemaal geen reet uit, een aangevraagd ontslag kan ingetrokken worden en voor het zover is kan er voor nog 5 bewoners ontslag aangevraagd worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:32 schreef itsme het volgende:
Natasia, hij staat wel? Ik ga niet weer op die stoel zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |