linkjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef itsme het volgende:
[..]
ja dan moet ik gaan zoeken naar een topic waar ze gepost hebben. Onbegonnen werk.
of is er een handigere manier. via zoeken ging het niet super.
Sommige mensen op dit forum verliezen af en toe de werkelijkheid uit het oog.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:13 schreef robert2006 het volgende:
er werd over die zogenaamde vegifttiging op huub op dit forum wel enorm veel drukte gemaakt, er was toch een fok-gast die zelfs de politie belde om even een kijkje te gaan nemen
Dat geloof je zelf toch nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat de programmamakers er iemand in zetten die eigenlijk niet eens wil winnen. Waar ben je dan eigenlijk mee bezig?
ja klopt dat was robert2006quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:13 schreef robert2006 het volgende:
er werd over die zogenaamde vegifttiging op huub op dit forum wel enorm veel drukte gemaakt, er was toch een fok-gast die zelfs de politie belde om even een kijkje te gaan nemen
Ben ik niet met je eens ...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Yups..daarom duren doping-tests in de sport altijd een paar weken, elke drug moet getest worden. Maar in dit geval was de drug (slaapmiddel) al bekent, dus ze weten waar ze op moeten testen
Het is altijd handig om het programma wat te kunenn opvullen met een nijlpard wat probeerd af te vallen en hierbij al zijn psychische rotzooi uitspuwd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat de programmamakers er iemand in zetten die eigenlijk niet eens wil winnen. Waar ben je dan eigenlijk mee bezig?
Omdat ze moeite hadden om een nieuwe back up voor Natasia te zoeken. Toen ging er een lichtje op. Hey we moeten iemand zoeken die iets met haar gemeen heeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
denk het niet, waarom zou hij anders al die dingen voor haar kinderen kopen, en bijlessen enzo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:13 schreef havefun het volgende:
[..]
Dat zie ik totaal niet, dan hadden ze ten eerste Huub niet terug laten komen, en Eric zou dan ook een heel onlogische keuze zijn geweest. En ik denk dat zelfs John de Mol Walgt van NAtasia , die betaald haar eerder geld om eruit te gaan dan om erin te blijven denk ik.
Ik denk het niet. Ik vertrouw hem voor geen meter.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die "flikker" zou wel is de redding van Huub kunnen worden.
Lees je wel reacties op jouw posts? Of denk je dat dat allemaal onzin is ofzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef marky het volgende:
[..]
Als Natasia maar wint. Alles is een opzet om Natasia te laten winnen. Komop zoveel is nu toch wel duidelijk.
Bart van Veronica, op de radioquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:17 schreef obezzi het volgende:
met wie belt natas?
Ze wordt ongewild zo ontzettend vochtig van 'm.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:15 schreef the_undertaker het volgende:
Huub en Amanda is ook wel haat-liefde ;p
Volgens mij ziet Amanda Huub overigens wel zitten
Maar hypocriet is ze niet hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:17 schreef itsme het volgende:
[..]
dank je schat.![]()
Nu vind Natasia het een beetje jammer dat bart vertrokken is?![]()
Misschien iets voor Obelix?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:16 schreef jinca het volgende:
[quote]Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat bestaat. Heb ik op tv gezien. Een kaak-klem krijg je dan. Kun je alleen maar vloeibaar voedsel tot je nemen.
"Kaakklem
De kaakklem wordt in Nederland maar weinig gebruikt. Het is dan ook een drastische manier van afvallen. Er worden twee beugels aan het tandvlees van de patiënt vastgezet. Daardoor kan de patiënt alleen vloeibaar voedsel eten. De kaakklem blijft een aantal maanden zitten. In die periode leert de patiënt zichzelf nieuwe eetgewoontes aan."
een Kaakklem??? Je kunt het echt zonder welke klem,band,personal trainer,pillen dan ook ,hoor!!
aan mijn lijf geen polonaise...sluit me even bij de actuele onderwerpen aan..en nu nooit meer...![]()
Wij in de bewoonde wereld krijgen de indruk dat hij de populairste is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze zit Huub te dissen op Radio Veronica...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Wij in de bewoonde wereld krijgen de indruk dat hij de populairste is.
Nu gaat Natasia zeggen dat Huub niet eens 33 wordt
Interviewer niet aardig zo een lieverdje ben jij ook niet.
Nasty doet even een psycho analyse van de kandidatenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Dan krijg je echt Hannibal achtige tafarelen daar in de Gouden kooi. Straks zit hij ook nog achter glas en moeten de bewoners hem elke dag gaan voeren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:18 schreef agter het volgende:
[..]
Misschien iets voor Obelix?
De rest heeft al een behandeling gekregen om hun tanden te witten. Dus voor Obelix stel ik voor dat Tien
een kaakklembehandeling bekostigd...
Na 8 jaar RLS ken ik het spelletje wel, duidelijk dat JdM Natasia gaat laten winnen. Komop Scan je doet dit ook niet voor het eerst.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees je wel reacties op jouw posts? Of denk je dat dat allemaal onzin is ofzo
En toch doet ze er alles aan niet bij dat mooie gezin in de buurt te zijn....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia:"Ik heb een prachtig gezin en een nog veel mooiere man thuis zitten"
![]()
Als dat betekend dat Jaap Hannibal acties uit gaat voeren op Amanda...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:20 schreef havefun het volgende:
[..]
Dan krijg je echt Hannibal achtige tafarelen daar in de Gouden kooi. Straks zit hij ook nog achter glas en moeten de bewoners hem elke dag gaan voeren.
Ik geloof echt dat Jaap niet hoeft te winnen ja. Die wil alleen afvallen. De rest is heel erg bijzaak.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat geloof je zelf toch niet![]()
En daar gaat die criminele ex-aap van d'r zeker voor zorgen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |