Verklaar je nader?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook zo graag het stukje van zondagavond nog zien van Huub.
Ook daar zit wat wat in wat ik dacht al ontcijferd te hebben.
Ze hebben van die boot camps in Amerika voor obesitas patienten, lijkt me een betere omgeving voor hem dan de villaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen snapt dat je voor 10K heel wat kunt laten verbouwen en afvallen zonder dat hok in te gaan.
Uhuh, en dan heeft ie het allemaal gratis gedaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Japie er van uti gaat dat ie zijn borg weer terugkrijgt.
Als er evt iets van buitenaf binnen is gekomen (Zebra, kapper, visagist etc) weet je natuurlijk niet waar je naar moet zoeken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja maar tis wel makkelijk als je weet waar naar je moet zoeken
lees; de medicijnen van brian o.a
Je hebt dus wél een ideequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
wat ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
hij wil 1 jaar en 1 dag blijven, dus borg terugquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Japie er van uti gaat dat ie zijn borg weer terugkrijgt.
Gelukkig weet de redactie dat ook (ze hebben hem niet voor niets terug gehaald) maar toch zal het wel spannend worden. En daar gaat het de redactie natuurlijk weer om. Als hij Eric of Amanda kiest is het niet spannend. Dus ze hebben er veel meer aan als hij Sylvia of Huub kiest, omdat ze weten dat de streamers dan heel fel worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:06 schreef Sazziefrazzie het volgende:
zonder huub is het hele programma waardeloos
Welke?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van mij mag die flikker eruit!
Die "flikker" zou wel is de redding van Huub kunnen worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dus er mag niemand meer ruzie met haar maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef marky het volgende:
[..]
Als Natasia maar wint. Alles is een opzet om Natasia te laten winnen. Komop zoveel is nu toch wel duidelijk.
ja dan moet ik gaan zoeken naar een topic waar ze gepost hebben. Onbegonnen werk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef F04 het volgende:
[..]
Kijk eens bij DGK_redactie zijn profiel, en dan zie je meer. ::P
Ik ga het eerst nog een keer bekijken zodra het filmpje erop staat.quote:
Helaas. Brian heeft backup van Natasia.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hij heet Ericquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas. Brian heeft backup van Natasia.
die flikker was wel grappig in de TV uitzending van gisteren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die "flikker" zou wel is de redding van Huub kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |