rotterdammer die aan de prestaties van feyenoord dacht?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:21 schreef obezzi het volgende:
warom moest jaap huile dan
Inderdaad er zijn weinig mensen die zoals jij denken maar blijkbaar dat is nu al continu aan ons laten zien, vindt DGK natasja zo belangrijk. ze krijgt alles voor elkaar, dus waarom niet een goede casting voor haar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:20 schreef Pavement het volgende:
Waarop zou die goze gecast zijn, als hij er voor kiest huub te bonjouren is hij gecast op de mening van maar heel weinig mensen (zoals ik, natasia rules) dus is het misschien toch doorgestoken kaart als hij voor huub of silvia kiest. Of hij is bang en wil iedereen te vriend houden en mmmmm ach ik weet het niet meer we zien wel
ff serieusquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
rotterdammer die aan de prestaties van feyenoord dacht?
Zo'n monster bij de deur zou wel indruk maken in iedergeval.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:21 schreef the_undertaker het volgende:
loolll.. werkt Natasia serieus als uitsmijter
Zojuist een beetje gebeurd geloof ik...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
Vent ga haar DISSEN pleaseeeeeeeeeeeeeeeee
Met het verschil dat huub nooit iemand dist op de radio.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:19 schreef Darklight het volgende:
Vanmorgen hoorde ik Huub ook al op de radio, nu heeft Nasty een radio interview![]()
Amanda?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als dat betekend dat Jaap Hannibal acties uit gaat voeren op Amanda...
Donder es op met je apenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
En daar gaat die criminele ex-aap van d'r zeker voor zorgen?
Ik zou iig niet naar binnen gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zo'n monster bij de deur zou wel indruk maken in iedergeval.
kan ook een script zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zegt weer dat mensen die op haar tenen gaan staan de sjaak zijn. Nou, er is nog niemand dankzij Natasia de sjaak geweest. Of ze moet dat 10 minuten negeren bedoelen
Die smerige rot toon waarop Natasia haar standaard verhaaltje ook afsteekt. Om van te kokhalzen
Oh sorry, negeroide man moet 't zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Donder es op met je apen![]()
![]()
![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Zou ze al spijt hebben dat ze ingestemd heeft met dit interview...?
Nee he, heb je het niet???? Ik kon het woordelijk verstaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
Wat een nare lijn
Ze kunnen het ook niet te gek maken, anders werkt DGK nooit meer mee...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:26 schreef havefun het volgende:
Een Poging tot een Diss- intervieuw
Je zat er naast?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:26 schreef Borga het volgende:
ik weet uit zeer goede bron dat zdngmw vroeger in de prostitutie zat,,,ECHT WAAR
In je laatste 5 berichten zeg je steeds hetzelfde (dat NatasJa gaat winnen)...hoewel ik het inhoudelijk een beetje met je eens ben, mag je ook wel andere dingen posten hier hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:18 schreef marky het volgende:
Pffff Natasia mag even lekker los gaan op Huub. Voor mij is het totaal duidelijk dat Natasia de winnaar is van DGK.
Je was haar klant??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:26 schreef Borga het volgende:
ik weet uit zeer goede bron dat zdngmw vroeger in de prostitutie zat,,,ECHT WAAR
Hehehequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
In je laatste 5 berichten zeg je steeds hetzelfde (dat NatasJa gaat winnen)...hoewel ik het inhoudelijk een beetje met je eens ben, mag je ook wel andere dingen posten hier hoor
alleen de laatste helftquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee he, heb je het niet???? Ik kon het woordelijk verstaan.
maar dat doet ze al vanaf dag 1quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:26 schreef jinca het volgende:
mooi man.....ze denkt dat ze wat gemist heeft...
Volgens mij heeft Huub hem na de bekendmaking van de regelwijziging gelijk aangevraagd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:28 schreef itsme het volgende:
ze was er toch zelf bij toen huub het aanvroeg?
Nee liever nietquote:
ik dacht dat hij hem weer had ingetrokken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:30 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Huub hem na de bekendmaking van de regelwijziging gelijk aangevraagd.
Alleen in de private ...
Dan valt het mee, het laatste gedeelte was het leukst, hopelijk is de geluidskwaliteit goed.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
alleen de laatste helft![]()
(maar ik bedoelde de telefoonlijn op het laatst)
Het is wel altijd weer dezelfde die de info krijgt....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel misselijk dat ze het bij de radio hebben verteld dat er alweer een ontslagronde is aangevraagd![]()
Heb ik ook gehoord, maar vanmiddag had Huub het wederom over een ontslagronde die al was aangevraagd. Ik neem dus aan dat hij hem niet heeft ingetrokken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ik dacht dat hij hem weer had ingetrokken.
Wat een gelul zeg, Huub is gelijk ontslag voor Natasia gaan aanvragen toen bekend werd dat de ontslagronde 2-wekelijks zou gaan worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:31 schreef FSR het volgende:
Het is wel altijd weer dezelfde die de info krijgt....![]()
Natasia, hij staat wel? Ik ga niet weer op die stoel zittenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg, Huub is gelijk ontslag voor Natasia gaan aanvragen toen bekend werd dat de ontslagronde 2-wekelijks zou gaan worden.
Is dat een kwartier geleden tegen haar gezegd dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
En weer rammelt Snollie als een gek, ik dacht dat dat niet mocht met al die kettingen.![]()
Vraag het Braaijenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:33 schreef FSR het volgende:
Wat the fuck is inimumunimiuninumuuu tijt.. ?
Hij voelde zich verdrietig en gefrustreerd en wist niet wat zijn rol was in het huis. . .quote:
Het maakt uiteindelijk toch allemaal geen reet uit, een aangevraagd ontslag kan ingetrokken worden en voor het zover is kan er voor nog 5 bewoners ontslag aangevraagd worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:32 schreef itsme het volgende:
Natasia, hij staat wel? Ik ga niet weer op die stoel zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |