rotterdammer die aan de prestaties van feyenoord dacht?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:21 schreef obezzi het volgende:
warom moest jaap huile dan
Inderdaad er zijn weinig mensen die zoals jij denken maar blijkbaar dat is nu al continu aan ons laten zien, vindt DGK natasja zo belangrijk. ze krijgt alles voor elkaar, dus waarom niet een goede casting voor haar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:20 schreef Pavement het volgende:
Waarop zou die goze gecast zijn, als hij er voor kiest huub te bonjouren is hij gecast op de mening van maar heel weinig mensen (zoals ik, natasia rules) dus is het misschien toch doorgestoken kaart als hij voor huub of silvia kiest. Of hij is bang en wil iedereen te vriend houden en mmmmm ach ik weet het niet meer we zien wel
ff serieusquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
rotterdammer die aan de prestaties van feyenoord dacht?
Zo'n monster bij de deur zou wel indruk maken in iedergeval.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:21 schreef the_undertaker het volgende:
loolll.. werkt Natasia serieus als uitsmijter
Zojuist een beetje gebeurd geloof ik...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
Vent ga haar DISSEN pleaseeeeeeeeeeeeeeeee
Met het verschil dat huub nooit iemand dist op de radio.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:19 schreef Darklight het volgende:
Vanmorgen hoorde ik Huub ook al op de radio, nu heeft Nasty een radio interview![]()
Amanda?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als dat betekend dat Jaap Hannibal acties uit gaat voeren op Amanda...
Donder es op met je apenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
En daar gaat die criminele ex-aap van d'r zeker voor zorgen?
Ik zou iig niet naar binnen gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zo'n monster bij de deur zou wel indruk maken in iedergeval.
kan ook een script zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zegt weer dat mensen die op haar tenen gaan staan de sjaak zijn. Nou, er is nog niemand dankzij Natasia de sjaak geweest. Of ze moet dat 10 minuten negeren bedoelen
Die smerige rot toon waarop Natasia haar standaard verhaaltje ook afsteekt. Om van te kokhalzen
Oh sorry, negeroide man moet 't zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Donder es op met je apen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |