Obelixquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:54 schreef demins het volgende:
Ik zie Obelix zijn volgende zet goed overwegen! Overwegen. Overgewicht. Sorry.
Daar hebben ze natuurlijk ook nog wel even voorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ze doen niet hun best om Erik zover te krijgen dat ie op Huub gaat stemmen. Of denken ze dat dat niet nodig is.
dat is teveel eer voor Snolliequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:55 schreef obezzi het volgende:
jesus amanda
Das waar, dat komt nogquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Daar hebben ze natuurlijk ook nog wel even voor
Amanda met haar domme kop denkt natuurlijk dat het gunstig isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:57 schreef itsme het volgende:
Huub maakt zich totaal niet druk.
Amanda denkt dat Huub immuniteit krijgt. Hij heeft niet voor niets midden in de nacht met jaap gesproken zegt ze
Volgens mij snapt ze het nog steeds niet?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda met haar domme kop denkt natuurlijk dat het gunstig is
My God. die is echt zo dom.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda met haar domme kop denkt natuurlijk dat het gunstig is
Ik wel... en ook dat hij denkt hulp te kunnen krijgen van brian en natasia.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:58 schreef 7.Leonardo het volgende:
Vergeet niet dat Jaap een schaker is.... Ik hoop natuurlijk dat dit er allemaal bijhoort en hij allang in zijn hoofd heeft hoe hij zijn spel wil gaan spelen. Ik geloof voor geen meter dat hij ALLEEN is gekomen om af te vallen.
Denk ik ook of amandelstaaf, hij is te onzeker en wilt te graag lief gevonden worden. Hij weet immers ook wel dat er ruzie komt als hij voor één van de groepen stemt. Huub en Natasia worden er wel ingehouden zij zorgen voor de tv, mocht er één van hun uitgaan dalen de cijfers en de inkomsten. JdM had denk ik gehoopt dat eric een goede vervanger zou zijn van huub of Natasia, helaas jdm.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:50 schreef jacqjacq het volgende:
jaap gaat eric kiezen denk ik, lekker veilig
Die mening heeft ie vandaag al meerdere malen gewijzigd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef itsme het volgende:
Jaap wil in de kooi om af te vallen tot 150 kilo. Hij verwacht vrienden te worden met Natasia. "Alhoewel ik haar gegil soms ongenuanceerd vind." Het meeste aansluiting verwacht Jaap te vinden bij Huub. "Zijn stijl van feesten spreekt me aan. Ik ben ook student."
bron telegraaf.
Welk stuk ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef lady1 het volgende:
huub leest de telegraaf daar staat toch ook dat stuk van hem zelf, maar hij zegt er niets over
Dan moet hij dus zijn deal verbreken met Brian. Jaap lijkt me niet het type dat zoiets flikt eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
Denk ik ook of amandelstaaf, hij is te onzeker en wilt te graag lief gevonden worden. Hij weet immers ook wel dat er ruzie komt als hij voor één van de groepen stemt.
Ik denk dat Syl het niet met je eens is, dat deed ze nl graag, die knol is gewoon compensatie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef jinca het volgende:
Vind het trouwens leuk voor Sylvia dat ze een nieuw paard heeft...beter als dat paalgehang en tangolessen...
Ja daarvoor gaat ze niet op de rug hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:01 schreef 2live het volgende:
amanda; 200 kilo, schoenmaat 50 dat zijn allemaal bedragen van....![]()
Had dat stukje onderaan nog niet eens gezien.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De Telegraaf : http://www.telegraaf.nl/p(...)en_Kooi_.html?p=16,1
dezequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef GodsSon het volgende:
Welke streams gebruiken jullie, bij mij alles op zwart!
Je bedoelt dat je het leuk vindt voor jezelf want zij vindt het gewoon alledrie leukquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef jinca het volgende:
Vind het trouwens leuk voor Sylvia dat ze een nieuw paard heeft...beter als dat paalgehang en tangolessen...
Misschien heeft hij daarom net gebeld. Opeens was hij uit beeld en had ik geen geluid.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:02 schreef the_undertaker het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_Kooi_.html?p=16,1
Huub was afgelopen weekend nieuws in de gouden kooi. Hij had na een drankverbod zo veel alcohol tot zich genomen dat hij met een enorme kater de hele dag op bed bleef. Even ging het gerucht dat zijn laveloze gedrag te wijten was aan Brian die een homeopatisch slaapmiddel door zijn drankjes had gemixt. Maar dat bleek, na onderzoek door de productie, niet te kloppen.
HIJ LEEST DIT, en de uitslag is niet bekend? Er klopt wederom iets niet
ja nu is huub een gevaar voor zijn doelstelling in DGK.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die mening heeft ie vandaag al meerdere malen gewijzigd.
Ze maakte zich gisteren wél enorm druk. Nu niet meer omdat ze weet dat Brian een deal heeft met Jaap en omdat ze weet dat ze backup krijgt van Amanda.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw maakt zich dus niet druk en is niet bang, waarom dan niet, omdat het in het script staat dus![]()
Dat staat er niet, er staat dat het gerucht na onderzoek van de redactie niet bleek te kloppen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:02 schreef Ashrak het volgende:
Had dat stukje onderaan nog niet eens gezien.
Wel leuk dat zij de uitslag van de bloedtest eerder hebben dan Huub
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef GodsSon het volgende:
Welke streams gebruiken jullie, bij mij alles op zwart!
Huub weet het nog niet?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:02 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Had dat stukje onderaan nog niet eens gezien.
Wel leuk dat zij de uitslag van de bloedtest eerder hebben dan Huub
Zo werd het wel gebracht ....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat staat er niet, er staat dat het gerucht na onderzoek van de redactie niet bleek te kloppen.
Er staat dus niets over een uitslag van een bloedtest.
precies. Gisteravond was ze helemaal pissed offquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze maakte zich gisteren wél enorm druk. Nu niet meer omdat ze weet dat Brian een deal heeft met Jaap en omdat ze weet dat ze backup krijgt van Amanda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |