Obelixquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:54 schreef demins het volgende:
Ik zie Obelix zijn volgende zet goed overwegen! Overwegen. Overgewicht. Sorry.
Daar hebben ze natuurlijk ook nog wel even voorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ze doen niet hun best om Erik zover te krijgen dat ie op Huub gaat stemmen. Of denken ze dat dat niet nodig is.
dat is teveel eer voor Snolliequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:55 schreef obezzi het volgende:
jesus amanda
Das waar, dat komt nogquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Daar hebben ze natuurlijk ook nog wel even voor
Amanda met haar domme kop denkt natuurlijk dat het gunstig isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:57 schreef itsme het volgende:
Huub maakt zich totaal niet druk.
Amanda denkt dat Huub immuniteit krijgt. Hij heeft niet voor niets midden in de nacht met jaap gesproken zegt ze
Volgens mij snapt ze het nog steeds niet?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda met haar domme kop denkt natuurlijk dat het gunstig is
My God. die is echt zo dom.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda met haar domme kop denkt natuurlijk dat het gunstig is
Ik wel... en ook dat hij denkt hulp te kunnen krijgen van brian en natasia.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:58 schreef 7.Leonardo het volgende:
Vergeet niet dat Jaap een schaker is.... Ik hoop natuurlijk dat dit er allemaal bijhoort en hij allang in zijn hoofd heeft hoe hij zijn spel wil gaan spelen. Ik geloof voor geen meter dat hij ALLEEN is gekomen om af te vallen.
Denk ik ook of amandelstaaf, hij is te onzeker en wilt te graag lief gevonden worden. Hij weet immers ook wel dat er ruzie komt als hij voor één van de groepen stemt. Huub en Natasia worden er wel ingehouden zij zorgen voor de tv, mocht er één van hun uitgaan dalen de cijfers en de inkomsten. JdM had denk ik gehoopt dat eric een goede vervanger zou zijn van huub of Natasia, helaas jdm.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:50 schreef jacqjacq het volgende:
jaap gaat eric kiezen denk ik, lekker veilig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |