quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:13 schreef MaJo het volgende:
Check dit filmpje, met o.a. Chris en Keith van We are Scientists, Alexander van Franz Ferdinand en Luke van the Kooks. Vooral de laatste is nogal een schok (Lien: boy is he rank![]()
) Aan het eind zegt ie ook iets dat niet klopt, dat The Kooks in het Nederlands The Cocks betekend?
Ja, jij bent zo belangrijk dat je hem zelf niet eens hoeft te openen. Word gewoon voor je gedaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:45 schreef lienelien het volgende:
GooverI Bet is van mij, van mijjjjj!
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
Welkom bij alweer het zevende deel van I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor
Van MaJo, Lieke_K en Lienelien. Geopend door Goover
kssst.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:51 schreef Love Mae King het volgende:
Niet van jou lienelien, van Skanqua...
Daarnaast, mijn topic: Dansen op gitaarmuziek was al een jaar eerder dan de eerste I Bet Indie...
Dus...
Ja maar dat wou ik graag doen omdat ik wel eens tussendoor m'n stage wat anders wil doenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, jij bent zo belangrijk dat je hem zelf niet eens hoeft te openen. Word gewoon voor je gedaan
Als je mij die kan geven in tekstformaat, mijn PM staat open...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
kssst.![]()
Ik ben nog altijd de geestelijke moeder van I Bet![]()
En ik mis mijn halve zeer zorgvuldig samengestelde OP![]()
Sorryquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja maar dat wou ik graag doen omdat ik wel eens tussendoor m'n stage wat anders wil doen![]()
t.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:58 schreef Goover het volgende:
Of je laat hem dicht gooienEn opend zelf een nieuwe
Gelukkigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
t.
zo erg is het nou ook allemaal weer niet
Lien, ik was godver al indie toen jij nog dacht dat indie een fruithapje was dat je met een lepeltje van je moeder moest slurpen...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
kssst.![]()
En dat van jou was nog altijd spam![]()
Ik ben nog altijd de geestelijke moeder van I Bet![]()
En ik mis mijn halve zeer zorgvuldig samengestelde OP![]()
Achja, jij bent inderdaad al oud enzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:23 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Lien, ik was godver al indie toen jij nog dacht dat indie een fruithapje was dat je met een lepeltje van je moeder moest slurpen...
En nou terug je hok in!
Ja zeg, jij claimed hier de indie guru te zijn...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
Achja, jij bent inderdaad al oud enzo
Hoe voelt dat nou, een wegtrekkende haargrens?![]()
![]()
Neejoh, alleen dat ik graag tijd had gestoken in een foto en linkjesvolle OPquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:42 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja zeg, jij claimed hier de indie guru te zijn...
Wegtrekkende haargrens voel je helemaal niks van hoor...
LMK en ik zijn vriendjes, hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:28 schreef Goover het volgende:
Laten we het vooral niet gezellig maken hier
Je hebt nu extra lang de tijd tot deel 8quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neejoh, alleen dat ik graag tijd had gestoken in een foto en linkjesvolle OP
[..]
Dat is precies de manier waarop ik indie heb ontdektquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:47 schreef Lethe het volgende:
Jaaaa Indie
Even m'n eerste post in deze topic-reeks.
Na m'n studieperiode in Engeland en vele bezoeken aan indie-clubs daar ben ik ook 'fan'...
Weer terug in NL nog weinig er aan gedaan, maar er zijn wel mogelijkheden als ik dit zo lees..
![]()
Na het concert in Haarlem hoef ik die niet nogmaals te zien.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:59 schreef Goover het volgende:
Gaan er nog mensen kaartjes voor The Fratellis in de Melkweg proberen te kopen morgen? Ik denk dat ik mijzelf iig niet kan inhouden..
Slechte ervaring?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Na het concert in Haarlem hoef ik die niet nogmaals te zien.
Eén keer was genoeg. Het was wel aardig, maar niet spectaculair. Moet wel zeggen dat het publiek daar niet echt meewerkte ook. Probleem is dat ze gewoon te weinig nummers hebben, waardoor ze met een paar covers en hun Schotse country net een uur vol krijgen. En die onbekendere en rustigere nummers kunnen velen niet waarderen. Hopelijk (en waarschijnlijk) is het publiek in de Melkweg anders.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:19 schreef Goover het volgende:
Slechte ervaring?
Hèhè eindelijk iets verstandigs tussen al dat geblaat.quote:
die stond er vorig deel ook al inquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:32 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Hèhè eindelijk iets verstandigs tussen al dat geblaat.![]()
Ik ga niet meer naar Glasgow. Dat is niet indie.![]()
Wel naar Dublin. Dat is heel duur.![]()
Ik zal wel willen maar;quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:59 schreef Goover het volgende:
Gaan er nog mensen kaartjes voor The Fratellis in de Melkweg proberen te kopen morgen? Ik denk dat ik mijzelf iig niet kan inhouden..
Monte Testaccio, een buurt vol bars en clubs. Is zeker wel wat te vinden. Anders een lokale versie van TimeOut magazine zien te vinden. ( http://www.timeout.com/travel/rome )quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef jakkop het volgende:
Is er iemand hier die wat weet over leuke tenten in Rome?
Ik ga der heen en wil wel wat te doen hebben.![]()
Australie dat is pas ver!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:48 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ik zal wel willen maar;
1. Het is ver.
Sparen = euhhh *Zoekt een mooie uitspraak* Nou, je snapt me vast wel. SPAREN!quote:2. Vlak daarna is the Automatic en ik ben niet rijk.
Tsja.. dat doen ze wel vakerquote:3. Het is doordeweeks.
Dan neem je een grote boze broer meequote:4. Ik ben maar klein en in Amsterdam lopen allemaal vieze mannen.![]()
ehm, je weet nog wat mijn eerste 2 reacties waren tijdens het concert in doornrrosje?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:50 schreef MaJo het volgende:
Wat komen the Fratellis in de Melkweg?Dan ga ik zeker kaarten kopen ja
![]()
![]()
![]()
Lien jij wil zeker niet nog een keer?
Wat betreft het eerste sluit ik me wel bij aan. Het concert was wel goed, dat zeker. Alleen is een keer wel even genoeg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Eén keer was genoeg. Het was wel aardig, maar niet spectaculair. Moet wel zeggen dat het publiek daar niet echt meewerkte ook. Probleem is dat ze gewoon te weinig nummers hebben, waardoor ze met een paar covers en hun Schotse country net een uur vol krijgen. En die onbekendere en rustigere nummers kunnen velen niet waarderen. Hopelijk (en waarschijnlijk) is het publiek in de Melkweg anders.
Dat weet ik nog heel goed jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
ehm, je weet nog wat mijn eerste 2 reacties waren tijdens het concert in doornrrosje?
Dus, nee..
Faithless, maar het is je vergeven!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:00 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Mijn agenda (met af en toe een niet Indie-uitstapje)
01-03 = Jet (Paradiso)
07-03 = Killers (HMH)
16-03 = Incubus (HMH)
18-04 = Faithless (Ahoy)
19-04 = Maximo Park (Melkweg)
28-04 = Bloc Party (Vredenburg)
Rara, wie hoort er niet bij?
Nee, helaasquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Faithless, maar het is je vergeven!
Win ik nu een kaartje voor Faithless? Ik had er graag heen gewilt
Ik was te laat met kaartjes kopen... Maar ik heb ze al eens gezien in de HMH. Die zaal bevalt mij iig beter dan Ahoyquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nee, helaas![]()
Heb lang zitten twijfelen om er heen te gaan. Maar geen zin om spijt te krijgen dat ik niet ga, dus toch maar gedaan
iets met ´dat klinkt kut´ en ´hij kan niet zingen´.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:25 schreef Goover het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd wat jou reactie wad dan.. was het zo erg?
HMH is idd wel leuker dan Ahoy. Maar hoe was het toen? Echt zo vet als dat iedereen altijd beweert?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:49 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik was te laat met kaartjes kopen... Maar ik heb ze al eens gezien in de HMH. Die zaal bevalt mij iig beter dan Ahoy
Is al weer een tijd geleden.. maar was heel gaaf vond ik. Ik denk dat de meeste beweringen van mensen waar zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:30 schreef JeroenV het volgende:
[..]
HMH is idd wel leuker dan Ahoy. Maar hoe was het toen? Echt zo vet als dat iedereen altijd beweert?
Dan is het inderdaad wel gaaf. Maar heel Ahoy laten bewegen is ook weer een uitdaging en nog gaver als het luktquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:32 schreef Goover het volgende:
[..]
Is al weer een tijd geleden.. maar was heel gaaf vond ik. Ik denk dat de meeste beweringen van mensen waar zijn.
Ik heb nog nooit de hele HMH zien bewegen tot aan de stoeltjes, alleen bij Faithless...
Lukte Muse iig vrij aardig geloof ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad wel gaaf. Maar heel Ahoy laten bewegen is ook weer een uitdaging en nog gaver als het lukt
Heb je al een maatje gevonden om The Fratellis te gaan bewonderen? Aangezien lienelien weigert mee te gaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:00 schreef MaJo het volgende:
De score van vandaag:
Kaartjes voor the Fratellis en the Rakes![]()
![]()
je hebt mijn melkweg lidmaatschap nogquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:00 schreef MaJo het volgende:
De score van vandaag:
Kaartjes voor the Fratellis en the Rakes![]()
![]()
Ik denk dat een andere vriendin wel mee wil, die gaat mee naar bijna alle indieconcertenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Heb je al een maatje gevonden om The Fratellis te gaan bewonderen? Aangezien lienelien weigert mee te gaan.
Ik heb zelf ook nog niemand voor mijn 2e kaartje, maar dat moet goedkomen.
Klopt jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
je hebt mijn melkweg lidmaatschap nog![]()
Hoop dat er niet te veel Dagger-only fans komen te staan... Maar denk dat 013 en hun eerdere concert die al wel een beetje bevredigd hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat een andere vriendin wel mee wil, die gaat mee naar bijna alle indieconcertenEn anders raak ik hem wel kwijt, gaat goedkomen. Mijn huisgenootje vindt het ook leuk.
Je zult ongetwijfeld wel wat mensen hebben die voor Chelsea Dagger komen, maar aan de andere kant zijn ze daarmee ook doorgebroken dus kunnen ze al deze optredens doen. Dus ik knijp wel even een oogje dicht en ga tijdens de andere nummers ook lekker losquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Hoop dat er niet te veel Dagger-only fans komen te staan... Maar denk dat 013 en hun eerdere concert die al wel een beetje bevredigd hebben.
Hell yeahquote:
oa mijn lily allen-esque jurkjesquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:28 schreef rootjepro het volgende:
Mag ik tussen de gesprekken hier door vragen wat indiekleren precies zijn ?
En streepjes en stipjes natuurlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
oa mijn lily allen-esque jurkjes
Nee, ik vrees een skinny jeans, vieze all stars, en een of ander vaag shirt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:31 schreef rootjepro het volgende:
okee, dus de outfits die de gemiddelde vrouwelijke concertgangster[niet gengster ala 50 cent] op de eerst3 rijen,aanheeft?
is er ook eenjongens afdeling of gaan we dan richting nirvana tshirt en kapotte spijkerbroek?
Nee eerder witte skinny jeans met een wit hemdquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:31 schreef rootjepro het volgende:
okee, dus de outfits die de gemiddelde vrouwelijke concertgangster[niet gengster ala 50 cent] op de eerst3 rijen,aanheeft?
is er ook eenjongens afdeling of gaan we dan richting nirvana tshirt en kapotte spijkerbroek?
Leuke jurkjes jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:34 schreef rootjepro het volgende:
die jeans check, vage shirt check, allstarts? neeh ik ga voor quick--<heerlijk dun leer extra comfortabel asl er pit ontstaat!
nog meer suggesties?
ow enstipjes/streepjes? Pipettes doen 't goed qua kleding!
Dat is wel het leuke aan het publiek in Rotown; heel erg gemengd, omdat de namen van de bands en de omschrijvingen vaak aan een ieders verwachting voldoen. Komt ook wel eens door het voorprogramma dat ander publiek trekt dan de hoofdact. Maar die verdwijnen dan ook na een half uurtje wel weer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:38 schreef rootjepro het volgende:
ik stond in rotown afgelopen zaterdag vooraan aan ene kant meisjes van 15-16 in superfleurige outfits en aan andere kant meiden van 20-25 ofzo in supergothic zwarte outfits+tattos, stond ik daar dan lekker tussen in m'n ''kan zo de verkeerde tent in zijn gelopen'' casual kleertjes :p
was bij five o clock heroes btw
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:00 schreef rootjepro het volgende:
Hahaha ik blijf altijd mezelf, 't gign er meer om dat ik widle weten of er richtlijnen waren en hoe ik iemand kon herkennen die zich daaraan hield
Zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:06 schreef rootjepro het volgende:
let's face it, alle ''jeugdculturen/stromingen'' hebben van die cliches die dan weer opgepikt worden en later uitgekauwt
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:51 schreef Love Mae King het volgende:
Niet van jou lienelien, van Skanqua...
Daarnaast, mijn topic: Dansen op gitaarmuziek was al een jaar eerder dan de eerste I Bet Indie...
Dus...
Jaja, ik zat er op te wachtenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:13 schreef Skanqua het volgende:
[..]
![]()
En kledingvoorschriften zijn stom en niet indie...
Zei toch ook niet dat jij erover begon...quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jaja, ik zat er op te wachten
En ik ben niet begonnen over kledingvoorschriften, alleen over mijn geweldige nieuwe jurkje![]()
Nee, klopt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:25 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Zei toch ook niet dat jij erover begon...
[mode-expert modus]En dat jurkje lijkt me in donkerblauw/donkerblauw toch wel minder dan in groen/wit[/mode-expert modus]
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Blauw is veel mooier![]()
Kan daar alleen geen plaatje van vinden. Maar groen met wit schijnt ook best door
Met een zwart vestje, ja..quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:32 schreef Goover het volgende:
Draag jij die jurken ook tijdens je stage?
Nah, niet persé onbekend, hoor. Maar we dwalen wel ietswat af nu jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:33 schreef rootjepro het volgende:
Indie staat toch voor de jeugdcultuur van ''underground scenes en onbekende bandjes?'', das niet de ''indie'' die hier besproken word dus becritisieer dan niet mijn [dus overigens overduidelijke] ironische opzetjes richting richtlijjnen omtrent kledingkeuze
Geen dank Goovquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:18 schreef Goover het volgende:
Maximo staat nu vast, ik heb mijn kaartje betaald.
En bedankt MaJo, jij maakt mij nog eens arm. Je moet me niet te vaak gaan overhalen hoorIk heb een zwak voor meisjes in FF t-shirts
(Ok.. 3 berichten achter elkaar... Ik ga snel aan het werk voordat ik van Spammen wordt beschuldigd)
Franz Fėrdinand zul je bedoelenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen dank GoovIk zal mijn FF shirtje vaker aandoen, ik hou wel van de macht
![]()
precies. Fear Factory- en Foo Fighters-shirts waren er al veeeeel eerder..quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
Franz Fėrdinand zul je bedoelen ±P
hmm, neequote:Op woensdag 28 februari 2007 14:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
precies. Fear Factory- en Foo Fighters-shirts waren er al veeeeel eerder..
Maar daar had MaJo geen shirt van aan bij het OK Go concertquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
precies. Fear Factory- en Foo Fighters-shirts waren er al veeeeel eerder..
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmm, nee
We kwamen er zaterdag achter dat Maaike's FF-shirtje van Zweedse makelij is oid, er staat namelijk een stip bovenop de e
Nooit geweten dat je een fan was van the Fiery Furnaces.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen dank GoovIk zal mijn FF shirtje vaker aandoen, ik hou wel van de macht
![]()
Horizontale streepjes maken je dik?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb helemaal geen FF-shirt.![]()
Eénmaal raden waarom niet
Binnenpretjequote:Op woensdag 28 februari 2007 14:53 schreef Grobbel het volgende:
Horizontale streepjes maken je dik?
over iemand anders die ooit eens een shirt aanhad met breedtestreepjes soms?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:14 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Binnenpretje![]()
Ontopic: kaartjes gehaald voor The Rifles in Tivoli!![]()
Niet naar de bekende weg vragen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:16 schreef lienelien het volgende:
over iemand anders die ooit eens een shirt aanhad met breedtestreepjes soms?
ik moet ´t ´m toch echt nog eens zeggenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:18 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Niet naar de bekende weg vragen.![]()
Ik wilde er op zich wel heen, maar Kultuurhuis Bosch is vreselijk irritant wat de kaartverkoop betreft (kan klaarblijkelijk niet online, tenzij je iemand van henzelf mailt om een kaartje apart te leggen (?)), en ik heb op dit moment ook totaal geen idee of het al uitverkocht is. Misschien dat ik op de avond zelf nog wel een beslissing zal nemen, op dit moment hoeft het ook weer niet zo nodig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:05 schreef stijgende_ster het volgende:
Aankomende vrijdag naar Bromheads Jacket in Arnhem. Ik ben alleen nog totaal niet bekend met deze band. Anyone?
Ik meende dat dat kwaad al geschied was?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:19 schreef lienelien het volgende:
ik moet ´t ´m toch echt nog eens zeggen![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:37 schreef lienelien het volgende:
zweedse spijker?
Bromhead Jackets komen ook aanstaande zaterdag in Rotown en is nog niet uitverkocht. Helaas dan al weer wat anders te doen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:29 schreef Grobbel het volgende:
Ik wilde er op zich wel heen, maar Kultuurhuis Bosch is vreselijk irritant wat de kaartverkoop betreft (kan klaarblijkelijk niet online, tenzij je iemand van henzelf mailt om een kaartje apart te leggen (?)), en ik heb op dit moment ook totaal geen idee of het al uitverkocht is. Misschien dat ik op de avond zelf nog wel een beslissing zal nemen, op dit moment hoeft het ook weer niet zo nodig.
Iemand bekend met Air Traffic? Schijnt wel iets bijzonders te zijn volgens de beschrijving?quote:Nu in de voorverkoop
* The Album Leaf (Do 1 mrt)
* Bromheads Jacket (Za 3 mrt)
* Cursive (Do 8 mrt)
* The Earlies (Za 10 mrt)
* The Sounds + Support (Wo 14 mrt)
* Mono (zo 18 mrt)
* CrimeJazz (zo 25 mrt)
* The Aliens (zo 1 apr)
* Air Traffic (ma 2 apr)
quote:V FESTIVAL 2007
Saturday 18th & Sunday 19th August 2007
Hylands Park – Chelmsford
Weston Park - Staffordshire
FOO FIGHTERS, THE KILLERS, SNOW PATROL AND MORE GET V FESTIVAL 2007 OFF TO A BANG
TICKETS ON SALE 9AM THURSDAY 1st MARCH
Just when it seemed winter would never end, here is something to brighten up your day. V Festival is back for some annual merrymaking and what a line up we’ve got for you.
In addition to the main players The Killers, Foo Fighters and Snow Patrol – also announced are: Festival favourites Kasabian, party starter Pink, indie rockers James, legendary dance duo Basement Jaxx and Brighton pop entities The Kooks. Plus, BRIT award winner Amy Winehouse, Welsh group Manic Street Preachers, British Breakthrough Act BRIT winners The Fratellis, 2007 ‘Godlike Genius’ NME award holders Primal Scream and mesmerising singer songwriter Damien Rice. Also, Britrock outfit Babyshambles, alternative Manchester group, Happy Mondays, Scottish hit Paolo Nutini, indie four piece Editors and Grammy nominated KT Tunstall. Finally, chart topper Mika, soulful solo artist James Morrison, dance floor queen Sophie Ellis Bextor, US digital sensations The Fray, celebrated return act The Proclaimers, platinum selling act The Goo Goo Dolls, Kanye West and Guillemots have been signed up.
Ticket Prices:
Weekend With Camping - £130 + max booking fee of £8.25
Weekend Without Camping - £110 + max booking fee of £7.50
Day Tickets No Camping (Saturday or Sunday) - £63.50 + max booking fee of £6.35
Campervans - £50 + max booking fee of £3.75 (campervan bookers please call See Tickets on 0870 120 2224 or visit www.seetickets.com)
Disabled customers please call See Tickets on 0870 120 2224 or visit www.seetickets.com
Please visit www.vfestival.com for all festival information.
Air Traffic is op zich wel grappig, maar niet zo heel bijzonder (op basis van wat ik er van gehoord heb). Charlotte is wel een leuke single.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Bromhead Jackets komen ook aanstaande zaterdag in Rotown en is nog niet uitverkocht. Helaas dan al weer wat anders te doen.
Overige programma:
[..]
Iemand bekend met Air Traffic? Schijnt wel iets bijzonders te zijn volgens de beschrijving?
Graag gedaan. Waarmee?quote:
Je zou toch bijná zeggen dat jij je ook weer zit te vervelen op stagequote:Op woensdag 28 februari 2007 19:11 schreef Skanqua het volgende:
I Bet These YouTube-links Sound Good On The Dancefloor...
linkjes
Makkelijk!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:06 schreef Leonos het volgende:
Nog ff terug naar de kleding
Dus een killers t-shirt kan wel bij Jet of Arctic Monkeys ofzo?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:37 schreef lienelien het volgende:
In het blauw is 'ie juíst mooier![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:24 schreef Love Mae King het volgende:
rijtje, Daft Punk, rijtje...
Meestal ff vragen of je even mag passen, gewoon aantrekken en kijken hoe het zit. Meestal vallen de shirts redelijk groot. Als ik een L koop dan vind ik het een redelijk wijd t-shirt meestal. Mijn Razorlight t-shirt is een M bijvoorbeeld. Die vind ik een stuk beter vallen. Dat terwijl ik vrij lang ben. Als je echt wil weten hoe mijn Razorlight shirt valt moet je MaJo of lienelien even aanspreken miss.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:52 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik heb opzich wel een beetje spijt dat ik geen FF shirt gekocht heb. Misschien dat ik er komende week wel een van The Killers ga halen, als die nog steeds leuk zijn. Hoe doen jullie dat met maten enzo, kan je passen?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:54 schreef Leonos het volgende:
Mijn shirt van the Killers gister bij Jet kreeg ik wel een paar leuke reacties over iig
Klinkt lekker!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:40 schreef Panic_A het volgende:
Er zijn hier vast wel mensen die ook naar Milburn luisteren. Milburn is een bandje dat volgens mij erg onderschat wordt.
Ik heb zelfs nog een topic over ze gemaakt, daar kwam 1 reactie op. Waarschijnlijk zijn er dus niet veel mensen die hun kennen.![]()
Youtube linkje van de single send in the boys:
http://www.youtube.com/watch?v=go3sYNCGZqo
Hun album Well,Well,Well is echt een heerlijk album!
Die zouden volgens mij het oorspronkelijke voorprogramma zijn geweest bij The Rifles, maar is toen, jammer genoeg, niet door gegaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:40 schreef Panic_A het volgende:
Er zijn hier vast wel mensen die ook naar Milburn luisteren. Milburn is een bandje dat volgens mij erg onderschat wordt.
Ik heb zelfs nog een topic over ze gemaakt, daar kwam 1 reactie op. Waarschijnlijk zijn er dus niet veel mensen die hun kennen.![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:08 schreef rootjepro het volgende:
ooooeeeeeeei dat is vloeken in de kerk, Editors is Interpol 2, niet andersom!
[en interpol heeft het kunstje geleent van Joy division maar dat scheelde tenminste 20 jaar, geen 2 weken]
Heb ze nog live gezien op London Calling, ging op zich wel. What you could have won vond ik wel een veel betere single dan de Arctic Monkeys rip-off Send in the Boys.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:40 schreef Panic_A het volgende:
Ken ze wel, heb ze nog in het voorprogramma van Arctic Monkeys gezienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:40 schreef Panic_A het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:59 schreef rootjepro het volgende:
Ik ben net wakker na Bromheads jacket gister ...
Nou ik weet niet of mijn lichaam een maandelijkse Dans Le Rock gaat overleven. Gratis Vodka in de VIP Lounge, woohooquote:Op zondag 4 maart 2007 18:44 schreef lienelien het volgende:
Dans Le Rock gisteren was niet zo indie (wel The Killers en Arctic Monkeys gehoord) maar was toch erg leuk
OT301 is toch wel apart. De wc-deuren kunnen niet op slot, cola hebben ze niet (wel een lading sapjes), en je jas ophangen is geheel zelf-service
![]()
De snoepjes, bellenblaas, toeters en lolly's waren dan wel weer heul indie![]()
Ik vind dat er gewoon een maandelijkse Dans Le Rock moet komen![]()
Jouw lichaam...ach.. dan hebben we Teun en Paul nog altijdquote:Op maandag 5 maart 2007 12:39 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of mijn lichaam een maandelijkse Dans Le Rock gaat overleven. Gratis Vodka in de VIP Lounge, woohoo
Tof dat julie dr waren hoor. Eindelijk eens fatsoenlijk Beatles gedraaid vor MaJo, nou wil ik dr ook niet meer horen! Hehe... Waar is ze eigenlijk, slaapt ze nog?
Dan weet ik nog steeds niet hoe ik het uitspreken moetquote:Op maandag 5 maart 2007 15:45 schreef JeroenV het volgende:
(spreek uit: chk chk chk)
tsssjk x3 oidquote:Op maandag 5 maart 2007 15:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Dan weet ik nog steeds niet hoe ik het uitspreken moet
Woensdag The Killers al
Spreek uit: tjk tjk tjkquote:Op maandag 5 maart 2007 16:07 schreef Goover het volgende:
[..]
Ohw![]()
Maar kan je de muziek nog wat beter omschrijven Jeroen?
Ohh, The Killers zei ik toch al? Ik weet het ook niet meer, ik was zo content met m'n bellenblaas dat alles een beetje langs me heen gingquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:56 schreef MaJo het volgende:
Ik word gemist zie ikWas inderdaad even druk met andere dingen
![]()
Dans le Rock was leukEn wel íets meer indie dan Lien nu zegt, ook Bloc Party en the Killers kwamen voorbij. En Justice vs Simian
En niet te vergeten: The Beatles
![]()
![]()
Dank daarvoor LMK, vond het echt supervet
![]()
Ja, ik kreeg ook al allerlei details over een tourbus te horen, maar dat leek me toch niet zo geslaagdquote:Verder was OT301 best vaag maar de goedkope drank maakte dat wel goedvolgende keer Dans le Rock ben ik er weer bij
als het weer in NL is
Oh ja the Killers had je al genoemdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohh, The Killers zei ik toch al? Ik weet het ook niet meer, ik was zo content met m'n bellenblaas dat alles een beetje langs me heen ging
[..]
Ja, ik kreeg ook al allerlei details over een tourbus te horen, maar dat leek me toch niet zo geslaagd![]()
Club Rascal staat trouwens binnenkort in de Melkweg, dat moet DLR toch ook wel kunnen?![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:04 schreef lienelien het volgende:
because we are your friends
you'll never be alone again
well come on, well come on
![]()
1xquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja the Killers had je al genoemdMaar die tellen dan ook voor 2
Oh trouwens, we vergeten de polaroids helemaal! Die waren cool
Alleen jammer dat je je ogen dichthebt (2x
)
Mja, OT301 is dan zeker wel origineel te noemenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:05 schreef Love Mae King het volgende:
Dans Le Rock heeft al een aantal keer feestje gegeven in Melkweg. Beetje originelere lokatie is toch wel leuker...
uhuh.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:50 schreef Goover het volgende:
Klinkt allemaal wel als een leuke avond
Polaroids?Retro zeg!
jaja, ik weet het nou wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:21 schreef MaJo het volgende:
Ik nietMaar ik heb ze dan ook al 3x gezien
Wordt hun eerste optreden in NL waar ik NIET heen ga
En ik ga naar The Killers
![]()
![]()
Idd, LLquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:31 schreef Licko het volgende:
mja, ik weet niet of het me veel uit had gemaakt. arctic monkeys al live gezien..killers nog niet
jah, xie je wel in de trein hequote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:32 schreef n0r het volgende:
[..]
Idd, LL, en dit jaar weer op PP. Ik heb zo fucking veel zin in morgen xD
jah is goedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:33 schreef n0r het volgende:
[..]
Jonge, ik zie je morgen al op school, ff peukske roken?![]()
quote:
Ik ga ook naar the Long Blondes. En ja ik heb nog een kaartje nodig! Probeerde net online er een bij te bestellen maar dat lukte niet meer. Dus als ik die over zou kunnen nemen zou dat geweldig zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
![]()
* DutchTrain maar even CD opzet, nu toch iedereen al weer weg is van kantoor
Volgende week naar The Long Blondes in Tivoli
Nog iemand een kaartje nodig? Heb er nog één over...
Ah, met James?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga ook naar the Long Blondes. En ja ik heb nog een kaartje nodig! Probeerde net online er een bij te bestellen maar dat lukte niet meer. Dus als ik die over zou kunnen nemen zou dat geweldig zijn
Stuur maar PM of mail, regel ik vanavond.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:44 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook naar the Long Blondes. En ja ik heb nog een kaartje nodig! Probeerde net online er een bij te bestellen maar dat lukte niet meer. Dus als ik die over zou kunnen nemen zou dat geweldig zijn
Je hebt PMquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Stuur maar PM of mail, regel ik vanavond.
Net overheen gelezen. Yep met James, en burgerquote:
Oh leukquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:29 schreef Love Mae King het volgende:
Bevestigd:
Dans Le Rock
za 31 maart, London Calling Afterparty (kleine zaal), Amsterdam
za 6 april, Club Magnet, Berlijn
za 28 april, Tivoli Oude Gracht, Utrecht
check en check.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:29 schreef Love Mae King het volgende:
Bevestigd:
Dans Le Rock
za 31 maart, London Calling Afterparty (kleine zaal), Amsterdam
Ik ga denk ik welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
check en check.Tivoli enkel wanneer MaJo gaat denk ik
Ja en dan niét te lang in belgië blijven hangenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga denk ik welLekker 5 minuutjes fietsen voor de verandering
Jaja nu weten we het welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja en dan niét te lang in belgië blijven hangen![]()
Er zijn trouwens op marktplaats alleen maar LC-kaartjes voor zo'n ¤40 te vinden... Dus als er iemand nog een betaalbaar kaartje overheeft?
dit is alweer mijn derde keer dat ik door diverse redenen geen kaartjes hebquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jaja nu weten we het wel
Ik zal mijn oren en ogen voor je open houdenHet wordt toch eens tijd dat je een keer naar London Calling gaat
Dit wordt alweer mijn 3e keer
Hmm, dan is ook Bloc Party in Vredenburg. Dus ik ga eens morgen vragen of die vriend mee wilt. Ben nog nooit bij een DLR geweest, maar het lijkt me wel leuk. Moet je nog een kaartje kopen ofzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:29 schreef Love Mae King het volgende:
de toegift is in tivoli ofzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:30 schreef JeroenV het volgende:
En van Vredenburg:
Za 28 apr 20.15 uur
grote zaal
i.s.m. Tivoli
¤ 27,50
BLOC PARTY
Support act: Biffy Clyro
Uitverkocht
Kennen jullie het superieure origineel nou ondertussen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:04 schreef lienelien het volgende:
![]()
jawelquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kennen jullie het superieure origineel nou ondertussen?
Tssk. Het zal wel weer komen door het feit dat ik het origineel uit 2002 toentertijd erg veel draaide, want ik vind die remix nog steeds niks. En dat komt van iemand die electro prima kan hebben.quote:
Yepquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kennen jullie het superieure origineel nou ondertussen?
paleis nog wel?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:18 schreef MaJo het volgende:
De reden dat er i.s.m. Tivoli staat is omdat er een nieuw muziekpaleis komt waar Vredenburg en Tivoli samen in komen. Ze werken nu al samen. De posters voor concerten hangen ook in Tivoli en vice versa. Wel een beetje vreemd inderdaad... Maar als je kaarten hebt voor Bloc Party zul je nog steeds voor DLR moeten betalen
Ja zo wordt het genoemd, kan ik ook niets aan doenquote:
Uurtje of 4quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:39 schreef JeroenV het volgende:
Van hoe laat tot hoe laat is DLR altijd? Na afloop van het concert nog wel goed te doen toch?
15 maart dus in Tivoli De Hellingquote:NEVER MIND THE BRITISH
Na afloop van The Long Blondes!
Never Mind The British is een avond van dj Gijsbert (ex-Pop-O-Matic) en dj Some other blockhead. Je hoeft niet aan de universiteit van Oxford te studeren om te raden wat er op Never Mind The British wordt gedraaid: dansbare Britpop. Want aan de overkant van de Noordzee kent de popmuziek een rijke traditie van rockbandjes-waar-je-ook-op-kunt-dansen. Dat begon al met de punk, wave en ska in de jaren zeventig (The Stranglers, The Jam, Madness, New Order) en duurt voort tot op de dag van vandaag (Franz Ferdinand, Editors). Naar Britpop luisteren is leuk, op Britpop dansen is leuker!
Dat klopte op lowlands wel ja, maar jammer genoeg niet in de Merleynquote:wat er op Never Mind The British wordt gedraaid: dansbare Britpop
Dat bedoelde ik eigenlijk meer ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:42 schreef MaJo het volgende:
Zou me eerder zorgen maken of het al begonnen is als Bloc Party is afgelopenMaar in Utrecht valt genoeg te beleven dus dat komt helemaal goed
Moet je aan Love Mae King vragenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:59 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk meer ja.
Hoe laat gaat het open, hoeveel man kan er in? Dus hoe laat zal je er ongeveer moeten zijn?
Heb er wel zin in namelijk![]()
Waar ken ik Vitalic ook alweer van?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:39 schreef Love Mae King het volgende:
Wordt denk ik wel een heel electro-achtige avond in Tivoli. met Nid&Sancy en Vitalic. Dans Le Rock zou dan afsluiten. Dus eerst bloc party, en dan hup naar de oude gracht, afdansen als wij de zaal kapot draaien
Zal wel om een uur of 12 beginnen. Er kunnen 1000 man in Tivoliquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:59 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk meer ja.
Hoe laat gaat het open, hoeveel man kan er in? Dus hoe laat zal je er ongeveer moeten zijn?
Heb er wel zin in namelijk![]()
En meer indie hequote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef Love Mae King het volgende:
beetje zoals zaterdag, ja.... zeker niet minder dansbaar!!!
Vitalic ken je van My Friend Dario denk ik..
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef Love Mae King het volgende:
beetje zoals zaterdag, ja.... zeker niet minder dansbaar!!!
Hm, neequote:Vitalic ken je van My Friend Dario denk ik..
Nog meer dan 30 posts hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:19 schreef Goover het volgende:
We zitten al weer bijna vol, nu mag lienelien openen.. ik wacht daar wel even mee, want dat was de vorige keer ook zo een suc6
lekker op tijdquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:35 schreef MaJo het volgende:
Ik ben opeens helemaal fan van Klaxons![]()
Dacht eerst dat het teringherrie was maar het is echt heel leuk
Magick
Golden Skans
Gravity´s Rainbow
Atlantis to Interzone
hoop dat ze snel weer naar Nederland komen
Dat is al snel vol denk ik.. aangezien het ook niet heel lang geleden is dat ik dit deel opende. trouwens 30 posts is maar 10%.. dus dat is best weinigquote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
lekker op tijdoptreden zaterdag was leuk..maar stiekem en tot mijn verbazing was 't voorprogramma (Aux Raus) nog leuker..
nog niet, misschien. Maar ik val nu al bijna in slaap en ik ben hier nog wel tot 19u bezig met monterenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet hetVreemd dat er niets over het concert is gepost in het Klaxons topic, loopt sowieso niet echt storm. Dit topic daarentegen...
Zometeen the KillersHeb er zin in
Lien is het nog gelukt met een kaartje scoren?
Oeh je houdt het nog even spannendquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
nog niet, misschien. Maar ik val nu al bijna in slaap en ik ben hier nog wel tot 19u bezig met monteren
Dus ga nu naar de set verhuizen en als ik nog kom dan bel ik wel![]()
ja joh. tromgeroffelquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh je houdt het nog even spannendMaar ik hoor het wel inderdaad
quote:
Ik denk dat hij zijn postcount omhoog wil hebben..quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmm? je bent koffie aan het drinken en wou dat graag met ons delen?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:45 schreef JeroenV het volgende:
Terug van Killers![]()
Shirt gekocht(ja, ik moet het overal melden
)
Was weer gaaf, al was Paradiso beter.
En in de bovenste zaal van de HMH draaien ze ook altijd lekkere muziek na een concert. Jammer dat ik altijd de trein moet halen, kan er zo nog een paar uur zitten denk ik.
geen shirt gekocht wel een posterquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:45 schreef JeroenV het volgende:
Terug van Killers![]()
Shirt gekocht(ja, ik moet het overal melden
)
Was weer gaaf, al was Paradiso beter.
En in de bovenste zaal van de HMH draaien ze ook altijd lekkere muziek na een concert. Jammer dat ik altijd de trein moet halen, kan er zo nog een paar uur zitten denk ik.
Ja de afterparty was vetquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Was boven leuk ja
Ben om iets voor twaalf gegaan omdat ik bijna in slaap viel. Maar de ietwat minder nuchtere britse jongens hebben me met hun valse uitvoering van diverse killers nummers weer aardig wakker gekregen
Meer mensen hier bekend met The Holloways trouwens? Die zijn leuk![]()
Ja, dat lijkt me net zulke interessante info als de rest van het geneuzel in dit topic. Hahaquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmm? je bent koffie aan het drinken en wou dat graag met ons delen?![]()
Nou maak je daar maar geen zorgen over hoor...quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn postcount omhoog wil hebben..
Jammer dat er geen ´thee met bon bon bloc´-smile-ding is danquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:52 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me net zulke interessante info als de rest van het geneuzel in dit topic. Haha
Ja, ik was bang dat het veel te housy zou zijn voor jullie, maar gelukkig vonden jullie het leuk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jammer dat er geen ´thee met bon bon bloc´-smile-ding is dan
Maar mijn positieve post over dlr van zaterdag, da's toch best interessante info? Jullie krijgen zo ssteeds meer fans, hoor![]()
Ik heb niets op de OT301 tegen hoor, het was alleen ff wennenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:37 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja, ik was bang dat het veel te housy zou zijn voor jullie, maar gelukkig vonden jullie het leuk.Volgende keer dan niet meer in een kraakpand, ok? hehe... Maar dan betaal je wel meer voor je drank.. keuzes, keuzes..
ik ben opgegroeid met house dus geen enkel probleem meequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:37 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja, ik was bang dat het veel te housy zou zijn voor jullie, maar gelukkig vonden jullie het leuk.Volgende keer dan niet meer in een kraakpand, ok? hehe... Maar dan betaal je wel meer voor je drank.. keuzes, keuzes..
The Holloways is inderdaad een lekker bandje, na de recensie op de FP het cdtje maar even aangeschaft! Klinkt lekker, heerlijke cruisecd voor in de autoquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Was boven leuk ja
Ben om iets voor twaalf gegaan omdat ik bijna in slaap viel. Maar de ietwat minder nuchtere britse jongens hebben me met hun valse uitvoering van diverse killers nummers weer aardig wakker gekregen
Meer mensen hier bekend met The Holloways trouwens? Die zijn leuk![]()
Bestaat diequote:Op donderdag 8 maart 2007 14:47 schreef JackHerrer het volgende:
Weet hier iemand nog leuke dance remixen van indie bandjes? Zoals bijvoorbeeld de Justice mix van Franz Ferdinand - The Fallen.
Kom naar Dans Le Rock 28 april in Tivoli zou ik zeggen, hoor je o.a. remixen van When You Were Young van The Killers, en remixen van Bloc Party, en van The Sounds, en van The Raconteurs, The Departure, Editors etc etc....quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:47 schreef JackHerrer het volgende:
Weet hier iemand nog leuke dance remixen van indie bandjes? Zoals bijvoorbeeld de Justice mix van Franz Ferdinand - The Fallen.
En terecht ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |